INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel
 

 Randomness talk

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 35 ... 67  Volgende
AuteurBericht
Jamie Nicholls
Jamie Nicholls
Aantal berichten : 1137

Character Profile
Alias: Solaris
Age: 35 years
Occupation:
Randomness talk - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 3 Emptydo mei 05, 2016 9:09 pm

Daag kidlings ik ben weer terug uit Madrid <3 Hoe is het hier?
En haii nieuwe mensen en nieuwe karakters, I like! Heb even snel alles doorgelezen hihi (a)
Terug naar boven Ga naar beneden
https://prophecy.forumactie.com/
Oliver Creed
Oliver Creed
Class 3
Aantal berichten : 168

Character Profile
Alias: Delirium
Age: 20
Occupation:
Randomness talk - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 3 Emptydo mei 05, 2016 9:12 pm

Heeeyy V! Hoe was het daar?

En yush, ik krijg gewoon steeds nieuwe inspi als ik nieuwe gifjes opzoek enzo. En ik kan eigenlijk niet zelf gifs maken, alleen bewerken :ss
Terug naar boven Ga naar beneden
Edith Arvenia
Edith Arvenia
Class 3
Aantal berichten : 23

Character Profile
Alias: Penthesilea
Age: 21
Occupation:
Randomness talk - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 3 Emptydo mei 05, 2016 9:16 pm

Welcome back momma V! Hoe was Madrid? Veel gewinkeld?
Terug naar boven Ga naar beneden
Valkyrie Skalksdóttir
Valkyrie Skalksdóttir
Class 4
Aantal berichten : 411

Character Profile
Alias: Víkingr
Age: 1250
Occupation: Wilde bosbewoner
Randomness talk - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 3 Emptydo mei 05, 2016 9:18 pm

Edith Arvenia schreef:
Valkyrie Skalksdóttir schreef:
Edith Arvenia schreef:
Nien die nieuwe os van Valkje is echt zoooo pretty!

Dankje c:
Al verander ik het echt veel te vaak :aap:
Ik moet mezelf er ook al van weerhouden om niet elke week mijn avatar te veranderen omdat ik elke week weer nieuwe gifjes kan gebruiken uit ftwd xD

Dat gevoel ken ik! Met die nieuwe GoT afleveringen zijn er zoveel Rhae gifjes :'D

Jaaaa! c: draakjes, daar komen ook zeker nog heel veel goede van aan  wbw
Dat heb ik dan weer niet met Valkyrie dr beesje jammer genoeg
Heb daar maar een echt goed gifje van en die is zo vrolijk en schattig XD
Zelf gifjes daarvan maken is ook mweh, de meeste filmjes van die film zijn in heel slecht kwaliteit

&Vtje, Welkom terug! <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Sarina Kapranos
Sarina Kapranos
Class 2
Aantal berichten : 156

Character Profile
Alias: Omnia
Age: 20
Occupation:
Randomness talk - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 3 Emptydo mei 05, 2016 9:41 pm

Aaaaah V welkom terug babe heb je genoten van de CHURROS en SANGRIA???
Terug naar boven Ga naar beneden
Logan Jaggers
Logan Jaggers
Class 2
Aantal berichten : 77

Character Profile
Alias: Paralysis
Age: 19
Occupation:
Randomness talk - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 3 Emptydo mei 05, 2016 9:42 pm

Olliver's ava is zo lief aah <3

Ik gif meestal ook zelf, omdat de gifs op tumblr meestal net niet de frames zijn die ik wil hahah

&& Welcome back V <3 Did u have a mighty good time? c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Sarina Kapranos
Sarina Kapranos
Class 2
Aantal berichten : 156

Character Profile
Alias: Omnia
Age: 20
Occupation:
Randomness talk - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 3 Emptydo mei 05, 2016 9:44 pm

Ik kan niet zelf giffen want ik snap daar gewoon helemaal niks van hahahafheuwfhwe sad
Terug naar boven Ga naar beneden
Oliver Creed
Oliver Creed
Class 3
Aantal berichten : 168

Character Profile
Alias: Delirium
Age: 20
Occupation:
Randomness talk - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 3 Emptydo mei 05, 2016 9:48 pm

Logan Jaggers schreef:
Olliver's ava is zo lief aah <3

Ik gif meestal ook zelf, omdat de gifs op tumblr meestal net niet de frames zijn die ik wil hahah

&& Welcome back V <3 Did u have a mighty good time? c:

Ja en verdorie wel 62 Frames :ss
Terug naar boven Ga naar beneden
Jamie Nicholls
Jamie Nicholls
Aantal berichten : 1137

Character Profile
Alias: Solaris
Age: 35 years
Occupation:
Randomness talk - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 3 Emptydo mei 05, 2016 10:57 pm

Aah thanks my dears <3 Madrid was echt superleuk! Nee, niet veel gewinkeld raar genoeg :c We hadden er niet heel veel tijd voor en de kleren in de grote ketens waren vaak een stuk duurder dan in Nederland :c maar ik heb wel wat gekocht hihi (a)

@Rosa: JAAAAZEKER!! Maar tbh het eerste dat ik deed toen ik thuiskwam was een appel en aardbeien eten want ik heb fruit gemist tbh ashdhkdk
Terug naar boven Ga naar beneden
https://prophecy.forumactie.com/
Vanellope Salazar
Vanellope Salazar
Class 3
Aantal berichten : 70

Character Profile
Alias: Karma
Age: 19
Occupation:
Randomness talk - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 3 Emptydo mei 05, 2016 11:22 pm

Veronica welkom terug! Nog erg mooi weer gehad?
Terug naar boven Ga naar beneden
Sarina Kapranos
Sarina Kapranos
Class 2
Aantal berichten : 156

Character Profile
Alias: Omnia
Age: 20
Occupation:
Randomness talk - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 3 Emptydo mei 05, 2016 11:44 pm

Omg toen ik daar was had ik ook ziek weinig kleren gekocht want ALLES WAS DAAR ZO KLEIN HAHAHAHA fucking Spanjaarden. Had daar wel de Sephora en vooral de Kiko geplunderd haa
En omg goedzo ahhhhhh snap ik hahahahahaha omg ik had daar echt iedere dag fruit juist want de pruimen waren sick goedkoop, maakte mijn leven echt beter fhweufhweufhwe
Terug naar boven Ga naar beneden
Oliver Creed
Oliver Creed
Class 3
Aantal berichten : 168

Character Profile
Alias: Delirium
Age: 20
Occupation:
Randomness talk - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 3 Emptyvr mei 06, 2016 10:01 am

Goooedemorgen allemaal~
Het is weer een prachtige dag om binnen te zitten en te leren voor examens :') not.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jamie Nicholls
Jamie Nicholls
Aantal berichten : 1137

Character Profile
Alias: Solaris
Age: 35 years
Occupation:
Randomness talk - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 3 Emptyvr mei 06, 2016 11:45 am

@Marielle: Ja echt heerlijk! Alle dagen 25 graden of meer. Het grappige is nu wel dat het op dit moment regent in Madrid en de komende week het de hele tijd gaat regenen nu wij weer terug zijn in Nederland en hier wel de zon heerlijk schijnt :'D

@Rosa: Jaa precies dat ook! En alles was ook nog duurder of even duur als hier toen ik in de Zara was dus ik had echt iets van '...guys, zijn jullie nou een Spaanse keten of niet?'
En aah zo nice! Ons hostel zat wel dicht bij een groenteboer maar daar liepen we elke dag /net/ verkeerd langs ;__; Het fruit zag er wel geweldig uit tho.

@Cat: Veel succes met leren! Denk maar zo: straks even examens slayen en je hebt een hele lange vakantie. c:

Oh en Emma&Jussels als jullie dit lezen: jullie schrijfstijl is echt geweldig! Ik heb net met veel plezier het topic tussen Wren en Allen gelezen (a)
Terug naar boven Ga naar beneden
https://prophecy.forumactie.com/
Vanellope Salazar
Vanellope Salazar
Class 3
Aantal berichten : 70

Character Profile
Alias: Karma
Age: 19
Occupation:
Randomness talk - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 3 Emptyvr mei 06, 2016 12:35 pm

Veronica Je hebt de zon gewoon mee genomen of niet? Daar ben ik je in elk geval dankbaar voor [: Maar fijn dat je mooi weer hebt gehad.


---

Even random vraag, ben ik de enigste die altijd aan het huilen is met series/films/boeken of hebben meer van jullie dan?

Ik ben namelijk een aflevering aan het kijken van Outlander en heb gewoon letterlijk bijna de hele aflevering aan het huilen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vincent Dublin
Vincent Dublin
Class 3
Aantal berichten : 45

Character Profile
Alias: Fabergé
Age: 19
Occupation:
Randomness talk - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 3 Emptyvr mei 06, 2016 1:06 pm

Omg V ja snapje ging echt ver?? Ik heb er wel 1 shirtje gekocht die was echt cute en in die winkel werkten allemaal mannen die echt leken op Ken ik zweer al die mannen waren ziek tanned en wow hahbfuwefwh was zo raar wowowow.

En omg nee Marie heb ik altijd bij films en bij series alleen als de serie me echt pakt. Bij TWD heb ik zo vaak zitten janken hhajfhweufwe en bij Blacklist bijna, maar nog niet helemaal (a)

Aaaaah Cat ik VOEL JE wil zo graag niet leren aufwehfuwe moet mezelf er wel nu echt toe zetten oh oh ohhhh
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
Randomness talk - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Randomness talk
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 67Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 35 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Randomness talk
» Randomness talk
» Randomness talk
» Randomness talk
» Randomness talk

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: General :: Lounge :: Chat-
Ga naar: