|
|
Auteur | Bericht |
---|
Mulan Yuan- Class 3
- Aantal berichten : 92
Character Profile Alias: Raiju Age: 113 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk di jun 07, 2016 8:13 pm | |
| Goede avond iedereen Kan en wil iemand mij misschien uitleggen wat de Government Property is? |
|
| |
Valicity LaMontagne- Class 2
- Aantal berichten : 333
Character Profile Alias: Serpent Age: 19 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk di jun 07, 2016 8:20 pm | |
| Spannende geheime grote verhaallijn? Voor zover ik weet c: |
|
| |
Jamie Nicholls- Aantal berichten : 1137
Character Profile Alias: Solaris Age: 35 years Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk di jun 07, 2016 8:20 pm | |
| - Valicity LaMontagne schreef:
- Spannende geheime grote verhaallijn? Voor zover ik weet c:
En precies dat is het Nee maar als je iets meer info wilt, stuur maar een pb'tje! |
|
| |
Vick Moore- Class 3
- Aantal berichten : 152
Character Profile Alias: Noctis Age: 18 [481] Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk di jun 07, 2016 8:25 pm | |
| @Elodie & Lisa Gelukkig moet ik die al bijna inleveren, dus heb ik die bijna klaar ^^ Maar het is zoooo vermoeiend om een dag lang niks te doen terwijl je bijna dood gaat van inspiratie voor vanalles :'))
*the real problems ook, ik weet dat anderen het veel moeilijker hebben met stage en school en alles XD*
Maar nu ben ik aan het nadenken voor m'n nieuwe char en aan het posten dus life it great atm. ENNN IK BNE HYPED VOOR PINKPOP OMG. Beter is het mooi weer >;( |
|
| |
| Onderwerp: Re: Randomness talk di jun 07, 2016 8:28 pm | |
| Hahahaha, wees blij! c: ikmoternogaanbeginnen...deadline:22juni Ik hoop het ook voor je! Heb het terrein vanuit de bomen gezien mhuahaha. Tijdje terug alweer hoor. |
|
| |
Ivy Schwartz- Class 2
- Aantal berichten : 349
Character Profile Alias: Infinity Age: 18 years [134] Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk di jun 07, 2016 10:22 pm | |
| Whooh, vandaag weer eens een keertje kunnen posten <3 |
|
| |
Mulan Yuan- Class 3
- Aantal berichten : 92
Character Profile Alias: Raiju Age: 113 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk wo jun 08, 2016 11:00 am | |
| - Jamie Nicholls schreef:
- Valicity LaMontagne schreef:
- Spannende geheime grote verhaallijn? Voor zover ik weet c:
En precies dat is het Nee maar als je iets meer info wilt, stuur maar een pb'tje! Oeh een grote spannende geheime verhaallijn is altijd leuk, ik ga dat gedeelte maar eens helemaal door lezen en volgen. Ik zal vanavond wel even een pb'tje sturen, moet zo weg. |
|
| |
Lawrence Hastings- Class 3
- Aantal berichten : 629
Character Profile Alias: Basilisk Age: 18 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk wo jun 08, 2016 12:24 pm | |
| Haha het is wat leeswerk maar het ziet er in ieder geval al nice uit, een war kan altijd nice zijn :p |
|
| |
Nadya Kyla- Class 4
- Aantal berichten : 570
Character Profile Alias: Storm Age: It's complicated Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk wo jun 08, 2016 3:46 pm | |
| Ik heb geregeld dat ik meer studiepunten voor m'n thesis krijg, wat ook heel erg terecht is, en nu hoef ik m'n laatste tentamen niet te maken! Ik ben echt zo blij, want ik zag echt niet hoe ik alles zou kunnen halen en nu gaat het me wel lukken :D
Ik heb nog steeds overdracht van m'n bestuur en m'n thesis die ik nog uitgebreider moet gaan schrijven, dus posten gaat nog steeds niet snel gaan maar er is kans dat er nog postjes komen voor m'n vakantie ^^ Misschien vandaag al want ik moet zo naar Utrecht voor twee hopsi's spannend, dus wie weet heb ik in de trein tijd.. Oké never mind me, ik ben hyper en heb voor het eerst in tijden het idee dat het goed gaat komen, dus ik ben raar nu (a) |
|
| |
| Onderwerp: Re: Randomness talk wo jun 08, 2016 4:06 pm | |
| - Nadya Kyla schreef:
- Ik heb geregeld dat ik meer studiepunten voor m'n thesis krijg, wat ook heel erg terecht is, en nu hoef ik m'n laatste tentamen niet te maken! Ik ben echt zo blij, want ik zag echt niet hoe ik alles zou kunnen halen en nu gaat het me wel lukken :D
Ik heb nog steeds overdracht van m'n bestuur en m'n thesis die ik nog uitgebreider moet gaan schrijven, dus posten gaat nog steeds niet snel gaan maar er is kans dat er nog postjes komen voor m'n vakantie ^^ Misschien vandaag al want ik moet zo naar Utrecht voor twee hopsi's spannend, dus wie weet heb ik in de trein tijd.. Oké never mind me, ik ben hyper en heb voor het eerst in tijden het idee dat het goed gaat komen, dus ik ben raar nu (a) Congrats! Wat moet dat ademruimte geven c: |
|
| |
Aiden O'Reilly- Class 3
- Aantal berichten : 351
Character Profile Alias: Scáth Age: 17 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk wo jun 08, 2016 5:38 pm | |
| Ahhhh Daphne das wel echt fijn. Toch nog succes met je verslagen |
|
| |
| Onderwerp: Re: Randomness talk wo jun 08, 2016 8:30 pm | |
| @Anna: Is helemaal goed! En wat superfijn Daph! Hopelijk zijn de hospiteeravonden vandaag ook goed gegaan en heb je sowieso een kamer volgend jaar <3 |
|
| |
Zhanna Aleksandrova- Class 3
- Aantal berichten : 70
Character Profile Alias: Specter Age: 19 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk wo jun 08, 2016 9:05 pm | |
| Ik vroeg me inderdaad ook al een tijdje af wat die 'government property' nu precies inhield. Interessant om te lezen, maar nu ik weet dat het een soort mysterieus topic is maakt het de boel nog interessanter. :J *start met het bedenken van plottheorieën* Iemand die toevallig hier op het moment niet verzinkt in studiewerk en zin heeft in een topicje? |
|
| |
Kellin Goodwin- Class 2
- Aantal berichten : 287
Character Profile Alias: Pisces/Fishstick Age: 20 years Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk wo jun 08, 2016 9:07 pm | |
| Tess Met die plottheorieën ben ik al lang bezig :p maar ik heb Syler of Kellin wel voor je? |
|
| |
| Onderwerp: Re: Randomness talk wo jun 08, 2016 9:23 pm | |
| Het allermooiste vind ik nog hoe de whatsappgroep telkens explodeert met screenshots, zoekresultaten op Google en theorieën als er een nieuwe post is (a) *looking at you R & Jenn* |
|
| |
Gesponsorde inhoud
| Onderwerp: Re: Randomness talk | |
| |
|
| |
|