INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel

Randomness talk

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 39 ... 67  Volgende
AuteurBericht
Gast
Gast
Randomness talk - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 12 Emptyma aug 19, 2013 10:52 pm

Eren is class 3, wheeeh ~
Dan is hij eens "normaal", want drie is... Normaal. Gemiddeld. Something.

Ik wil een topicje maken, maar ik heb geen idee waar ik moet beginnen ;D
En dan te bekijken dat ik altijd heel strategisch ben in spellen - maar als het op RPG's aankomt ben ik gewoon full derp mode.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jean Grey
Jean Grey
Aantal berichten : 1222

Character Profile
Alias: Phoenix
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 12 Emptyma aug 19, 2013 11:00 pm

Eren Yeager schreef:
Stiekem ben ik het daar niet mee eens, kvind Class 3 vrij.. sterk. Natuurlijk is het normaal, iedere class is normaal want het zijn mutanten en dat is een ander ras waarin die elkaar weer begrijpen en gelijk vinden, etc. Anyway, ik vind mutanten van Class 3 echt krachtig. :o
https://prophecy.forumactie.com
Gast
Gast
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 12 Emptyma aug 19, 2013 11:03 pm

Nu Rhaella der karakter sheet maar even maken
Gast
Gast
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 12 Emptyma aug 19, 2013 11:05 pm

Jacob Black schreef:
Tessa: Nogal :') Als ik mensen moet rpg'en heb ik bijna altijd dezelfde faceclaim.
Diantos: I don't care :'D Daar is mijn lieve Jake al in bezet x'D
Ik gebruik meestal ook altijd dezelfde faceclaim ^^
@Rhaella: Haha nice mutation en een beetje creepy! ;o
en goede avond c:
Gast
Gast
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 12 Emptyma aug 19, 2013 11:05 pm

Jean Grey schreef:
Eren Yeager schreef:
Stiekem ben ik het daar niet mee eens, kvind Class 3 vrij.. sterk. Natuurlijk is het normaal, iedere class is normaal want het zijn mutanten en dat is een ander ras waarin die elkaar weer begrijpen en gelijk vinden, etc. Anyway, ik vind mutanten van Class 3 echt krachtig. :o
Nou volgens de omschrijving is de variatie tussen mutanten in class drie erg groot, dus ze kunnen inderdaad erg krachtig zijn of niet en net ergens aan het randje zitten tussen twee en drie ^^
Het ligt er maar aan, right?

En als ik kijk naar hoe dingen nu verdeeld zijn, zijn er geloof ik best veel mutanten van class drie... Maar ik ben niet stalkerig om het precies te weten dus vandaar de 'geloof ik' XD

@ Rhaella :: Ik hou nu al van... Het.
Het is gewoon de ultieme mindfck mutatie >D
Jean Grey
Jean Grey

Character Profile
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 12 Emptyma aug 19, 2013 11:06 pm

Eren Yeager schreef:
Jean Grey schreef:
Eren Yeager schreef:
Nou volgens de omschrijving is de variatie tussen mutanten in class drie erg groot, dus ze kunnen inderdaad erg krachtig zijn of niet en net ergens aan het randje zitten tussen twee en drie ^^

En als ik kijk naar hoe dingen nu verdeeld zijn, zijn er geloof ik best veel mutanten van class drie... Maar ik ben niet stalkerig om het precies te weten dus vandaar de 'geloof ik' XD

Well, je kan het overzicht zien bij Accepted, bovenaan als sticky gemaakt.. :3
Jadeline Clarck
Jadeline Clarck
Class 4
Aantal berichten : 294

Character Profile
Alias: Khaleesi
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 12 Emptyma aug 19, 2013 11:07 pm

oh crap, Ik heb dus mijn gehele template code enkel in mijn app bericht gepost, En word afgesloten zonder het op te slaan. Nu zag ik dat ik mijn app bericht niet meer kan editten XD, wat overigens heel logisch is want er hoort niets meer aangepast te worden. Maar lieve beheer, zou ik aub mijn codes mogen kopieren? Want ik heb met zoveel moeite die template in elkaar gezet haha
Gast
Gast
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 12 Emptyma aug 19, 2013 11:09 pm

Jean Grey schreef:
Eren Yeager schreef:
Jean Grey schreef:
Eren Yeager schreef:

Well, je kan het overzicht zien bij Accepted, bovenaan als sticky gemaakt.. :3
Ja, dat weet ik... Maar ik dacht dat de dingen daar gewoon random aan werden toegevoegd als in: de nieuwste komen dus gewoon onderaan te staan etc ^^'
Ik had er nog niet zo lang naar gestaard om me dat te realiseren. *facepalm'd*
Jean Grey
Jean Grey

Character Profile
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 12 Emptyma aug 19, 2013 11:10 pm

@Eren, hahaha en op dat moment staar ik naar je ava. Like 'koppie koppie.' De humor.. xdd
Admin
Admin
HTML & CSS Editor
Aantal berichten : 327

Character Profile
Alias:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 12 Emptyma aug 19, 2013 11:11 pm

Jadeline Clarck schreef:
oh crap, Ik heb dus mijn gehele template code enkel in mijn app bericht gepost, En word afgesloten zonder het op te slaan. Nu zag ik dat ik mijn app bericht niet meer kan editten XD, wat overigens heel logisch is want er hoort niets meer aangepast te worden. Maar lieve beheer, zou ik aub mijn codes mogen kopieren? Want ik heb met zoveel moeite die template in elkaar gezet haha
Ik kan je de post wel even toe PMen? c:
Gast
Gast
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 12 Emptyma aug 19, 2013 11:12 pm

Hmn, stiekem wil ik gaan zeuren van: WIE WILT ER EEN TOPIC? Maar het is al te laat en ik moet morgen weer vroeg op dus ja... Spoedig moet ik toch echt mijn bed in duiken o3o
Verdorie.

@ Jean :: Whahaha XD
Dat is gewoon te... Toevallig ;}
Eren had het wel door, maar ik niet. Hurdur.
Jadeline Clarck
Jadeline Clarck
Class 4
Aantal berichten : 294

Character Profile
Alias: Khaleesi
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 12 Emptyma aug 19, 2013 11:13 pm

Oh graag!, Dan kan ik m nooit meer kwijtraken haha
Gast
Gast
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 12 Emptyma aug 19, 2013 11:18 pm

Hehe, eindelijk klaar~ ^^

@Eren: I love your onderschriftje~ ;O Zo pretty! ;D
Marcial Castellan
Marcial Castellan
Class 1
Aantal berichten : 70

Character Profile
Alias: 404
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 12 Emptyma aug 19, 2013 11:21 pm

Eigenlijk zou ik stiekem al in mijn bed moeten liggen...
Teveel koffie is toch ook niet goed 's avonds x3
Saoirse Ronan
Saoirse Ronan
Class 2
Aantal berichten : 34

Character Profile
Alias: Ghost
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 12 Emptyma aug 19, 2013 11:28 pm

Yeay, eindelijk Saoirse af :3 ~
Nu nog hopen op goedkeuring en dan ergens morgen m'n eerste topic droppen. c:
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 12 Empty

Randomness talk
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 12 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 39 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Randomness talk
» Randomness talk
» Randomness talk
» Randomness talk
» Randomness talk

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: General :: Lounge :: Chat-
Ga naar: