INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel
 

 Skylar Starr

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Skylar Starr
Skylar Starr
Class 3
Aantal berichten : 41

Character Profile
Alias: Erebus
Age: 18
Occupation:
Skylar Starr Empty
BerichtOnderwerp: Skylar Starr   Skylar Starr Emptyma jul 04, 2016 10:00 pm


Skylar Starr
basics
full name: Skylar Starr
nicknames/aliases: Erebus(meaning darkness)
age: 18 Jaar
date of birth: 3 januari 2018
zodiac sign:steenbok
place of birth: Ierland
current residence: ..
hometown: Canada
nationality: Canadees
ethnicity:none
gender: woman
occupation: Student
languages: Iers, Engels
appearance
playby: Michelle Maron
height: 1.70
build: fit
hair color: dark brown
eye color: Gold brown
tattoos: a lot
piercings: none
scars:none
glasses/contacts:none
distinguishing features: golden eyes
best feature: Haar
demeanor: none
relationships
sexual orientation: hetero
parents: don't care
siblings: none
children: none
other family: don't care
relationship status: Single
health
physical ailments: none
neurological ailments: none
allergies:none
current addictions: none
past addictions: none
smoking: none
drugs: none
alcohol:sometimes
scars: none
favorites
food: cheese
school subject: sport
holiday: don’t care
season: spring
color: red
feeling: none
location: ireland
person: none
History


Ik was ongepland. Mijn liefdevolle ouders wouden geen kind hebben op deze wereld. Hoe ik dit weet? Omdat ze me dit verteld hebben op mijn 10de verjaardag. Waarom op mijn 10 de verjaard? Wel, daar  kom ik later nog op terug. De reden? De mutanten. Eenderzijds waren ze bang dat ik door een van hen aangevallen zou worden, en waarschijnlijk dus jong zou sterven. Anderzijds waren ze bang dat ik een van hen zou worden. Een mutant. Die angst bleef en was sterk. Ieder jaar dat ik een jaartje ouder werd nam die angst stilaan af. Zelf op jonge leeftijd al besefte ik hoe paranoia mijn ouders tegenover mij waren. Nu begrijp ik wel waarom. Om van die angst af te geraken van mijn ouders tegenover mij, deed ik meer dan 100% mijn best. Onbewust of niet. Ik hielp met huishouden, deed mijn huiswerk altijd op tijd. Ik zou me zelf bijna op die leeftijd het perfecte kind genoemd hebben. Een iets vroeg ik als wederdienst. En dat was een slaappartijtje met mijn beste vriendin van school. Het was pas rond 8 jaar, dat ik besefte waarom onze slaappartijtjes zo belangrijk voor haar waren. Haar ouders waren niet zo aangenaam tegenover haar zoals mijn ouders tegen mij. Vanaf dat moment probeerde we iedere dag een slaappartij te organiseren, als het niet lukte bij mij dan ging ik naar haar. Haar ouders gedroegen zich dan vriendelijk en deden niks. Zo was mijn leven begonnen en het eindigde wanneer ik 10 jaar was. Dat was het einde van mijn leven.  Wat daarachter allemaal gebeurde...Weg was het vrolijk meisje.



Het heeft me gemaakt tot wat en wie ik nu ben.



Op een dood normale dag, veranderde mijn hele leven door een simpele gebeurtenis dat voor het goede was gebruikt. Mijn beste vriendin werd voor de zoveelste keer gepest. Ik had er eerder moeten zijn... Ik had dit allemaal kunnen voorkomen was ik iets sneller naar haar toe gekomen. Ik had de kleine hints van haar onzekerheid moeten gezien hebben? Het meeste dat me bij was gebleven, was hoe ik als 10 jarig meisje door de gangen rende. Hoe ik het gelach van de pesters al kon horen. Hoe ik het gewimper van mijn vriendin hoorde. En hoe ik met mijn ogen moest toezien hoe ze van de trap werd geduwd door hen. Dat is het enigste dat ik nog van dat moment kan herinneren. Vanaf dat moment is alles zwart. Zelf kan ik het niet meer voor men ogen brengen. Maar iedereen was bang. Dat was te voelen in de atmosfeer. Het werd mij verteld dat juist nadat ik geschreeuwd had heel de school en de omgeving pikzwart was geword. En dat het vanuit mijn handen was gekomen. Op dat moment wou ik het niet geloven. Nu weet ik wel beter. Wanneer de duisternis weg was hadden al de pesters een stukje op hun armen een verrot stukje. Iets dat niet meer gaat verdwijnen. De school belde mijn ouders en vertelde hen het verschrikkelijke nieuws. Het nieuws dat mijn ouders zo hoopte dat nooit zou gebeuren. Vanaf dat moment herinner  ik het me weer. Midden in de nacht werd er aan onze deur gebeld. Ik was verplicht om wakker te blijven. Het maakte me duidelijk dat de persoon verwacht werd door mijn ouders. Mijn ouders gaven me aan hem, en zij kregen geld van hem!  Ze hadden me aan hem verkocht. Was ik niet zo dood moe geweest door het gebruiken van mijn mutatie... wie weet wat er dan ven hen zou geworden zijn. De laatste woorden van mijn ouders blijven voor altijd me najagen...



“Dit is de reden waarom we geen kind wouden hebben! We wisten gewoon dat je een vuile mutant was. Je bent onnatuurlijk! Je hoort niet op deze wereld.”



Als 10 jarige meisje had ik geen tijd om het allemaal zo snel te verwerken. Ik kreeg een ijzeren band rond mijn nek dat mijn mutatie tegen zou houden om te gebruiken. Daarna ging alles nog sneller. Ik werd in een soort familie opgenomen, toch waren ze niet allemaal verbonden met bloed. Misschien kon je het wel een maffia noemen. Wie weet. Ik kreeg een eigen kamer toegewezen en eigen bodyguards. Misschien om mij wel gewoon niet in de gaten te houden. Om er zeker van te zijn dat ik niet wegliep. In het begin wist ik niet waarom ik daar was. Na drie dagen begreep ik het al. De mensen daar hielpen mij, hoe ik moest omgaan met mijn mutatie. Hoe ik het moest gebruiken en hoe ver ik ermee kon gaan. Wat ik allemaal kon doen.  3 jaar lang werd ik getraind. Niet alleen met mijn mutatie maar zelf werd ik ook getraind. Iedere dag sportte ik de helft van een dag. Iedere dag. Op mijn 13 verjaardag kreeg ik mijn eerste cadeau... Het doden van een man dat tegen de familie was. Mijn eerste keer... ging veel te gemakkelijk naar mijn smaak. Wie weet, ik werd nogal beïnvloed door de familie zelf. Iedere keer werd mij verteld dat hij de dood verdiende. Dat het rechtvaardig was. En in godsnaam ik was daar al 3 jaar, en was nog maar 13. Vanaf dat moment kreeg ik meer van die ‘cadeau’s’ En ze werden erger en erger. Soms moest ik zelf iemand gaan martelen. Daar leerde ik hoe ik mijn emotie’s uit kon zetten. Hoe ik alles van me kon afzetten. Daarnaast om mezelf eraan te herinneren wat ik werd, zette ik bij iedere moord een tattooe op mijn lichaam, al werd ik het na een tijdje beu. Daarnaast wou ik ook weer niet heel mijn lichaam onder de tattooes hebben. Dus ben ik er dan toch maar mee gestopt.



Rond het jaar dat ik 15 was, kwam er iemand nieuw in de familie. Een jonge gast rond mijn leeftijd. We werden beste vrienden. Ik keek naar hem op, ook al waren we ongeveer even oud. De familie respecteerde hem. Terwijl ze bij mij die onderliggende angst toonde. Een angst dat ik bij iedereen zag, dat naar mij was gericht. Behalve bij hem... We werden niet van elkaar gescheiden. Ik dacht omdat ze dit gewoon goed vonden. Of was het niet gewoon omdat ze anders bang waren dat ik woedend zou worden en mijn controle zou verliezen? We vierden samen onze verjaardagen die erna kwamen. Ook al waren we niet op de zelfde dag jarig. Hij leerde me hoe de buitenwereld er aan toe ging. Wat ik allemaal miste. Heel langzaam zorgde hij ervoor dat ik een andere kijk kreeg om de familie. Dat ik slecht bezig was. Samen hadden we aan elkaar beloofd dat we op onze 17 ste verjaardag er vandoor gingen gaan. Ver weg van de familie. Oh, ik ging weg op mijn 17 ste dat wel. Maar niet om de reden dat we afgesproken hadden. Een dag voor onze verjaardag kwam hij naar me toe in mijn kamer. Begon me te vertellen dat onze vriendschap fake was. In het begin wou ik het zelf niet geloven. Tot hij begon te zeggen dat hij dit allemaal deed voor de familie. Dat hij zo een hogere rang zou krijgen als hij mij rustig zou kunnen houden. Daarna sloot hij me op in men kamer.



Het duurde niet lang voor ik mijn controle volledig verloor. Ik vertrouwd hem, en hij had dat vertrouwen met enkele simpele woorden volledig verpletterd. Op dat moment leek er iets in mij te breken. Niet mijn hart ofzo... Nee het was iets duisters. De helse pijn is het meeste wat ik herinner. Ik hoorde en voelde hoe al mijn botten een voor een begonnen te breken. Ze waren er nog, maar ook weer niet. Ik was in een houding van een dier met vier poten. Ik voelde een staart aan mijn kont. Voelde met mijn veel te lange tong vlijmscherpe tanden. Ik had geen controle over mijn lichaam, en kon alleen maar zwijgend en machteloos toezien, hoe het beest dat ik was geworden heel de familie een voor een openscheurde met mijn vlijmscherpe tanden. Door een blik te weten werpen op een voorbij flitsende spiegel zag ik wat ik was geworden... Een hellhound. Ik kreeg de rillingen van wat ik was geworden, ik werd gewoon bang van mezelf. Vanaf dat moment beloofde ik mezelf dit beest onder controle te houden. Na een halfuur lukte het me uiteindelijk. Ik dwong het beest zo ver weg mogelijk te rennen.  Om dan uitgeput ergens neer te vallen. Waarschijnlijk was ik dan terug naar mijn menselijke gedaante veranderd. Ik had een week nodig gehad om weer wakker te worden. Een vrouw had me naast een verlaten straat gevonden en in huis genomen. En voor dat ben ik haar voor eeuwig dankbaar. Ik had letterlijk 4 maanden de tijd nodig om weer helemaal fit te zijn na die verschrikkelijke transformatie. En dan de overige 8 maanden hielp ze me met het beest te leren beheersen. Wanneer me dat eindelijk lukte stelde ze me voor naar een mutanten school te gaan. Het duurde dan ook enkele dagen tegen dat ze me heeft weten te overtuigen. Je had wel moeten zien aankomen dat het haar zou lukken. Want hier sta ik dan. Voor de deuren van die school.

personality

Schuw: doordat ze weinig in contact is geraakt met de buitenwereld is ze nogal schuw ervoor. Ze heeft moeite met nieuwe omgevingen. Ze houd dan ook niet van iets nieuws, liever blijft ze vast zitten aan bepaalde dingen, of personen om niet te moeten gaan wennen aan andere dingen die ze volledig niet kent.



Wantrouwig: Skylar is al verraden geweest door mensen die ze als belangrijk zag, waardoor ze het nu zeer moeilijk heeft om anderen volledig te vertrouwen. Daardoor heeft ze muren rond zichzelf getrokken zodat ze volledig haar vertrouwen in iemand gaat steken. Vrienden kan ze wel maken, maar hen volledig vertrouwen zal maar heel zelden gebeuren.



Sociaal: Het is niet omdat ze wantrouwig en schuw is, dat ze geen vrienden kan maken of anti-sociaal is. Juist wel. Ze kan goed overweg met anderen. Ze maakt nog makkelijk vrienden, en is zelf makkelijk in omgang. Al schrikken sommige mensen nog van haar vanwege haar tattooes.



Pittig: naast een zeer sociaal iemand is ze een zeer pittig en vurig iemand. Ze heeft een grote mond wanneer ze zich aangevallen voelt, en gaat niet aan de kant wanneer iemand iets tegen haar vrienden heeft. Dan is de kans dat ze juist meteen in de aanval schiet. De angst dat het weer hetzelfde zou gebeuren als met haar beste vriendin van vroeger zorgt er juist voor dat ze zeer agressief en beschermend is om haar vrienden te beschermen.  

Diabolic Darkness Manipulation
Skylar kan de duisternis van hel manipuleren en genereren. Een simpele aanraking kan anderen pijn inflicten en je huid laten rotten. Doordat ze de duisternis volledig uit hel haalt kan het niet gemanipuleerd worden door een andere gebruiker dan Skylar zelf.



Darkness manipulation: kan duisternis uit het niets halen en manipuleren. In een wapen of schild. De duisternis heeft ze dan zo hard bedrukt dat het haast ondoordringbaar is. Tenzij dat de tegenspeler sterker is dan haar. Als ze zich volledig zou kunnen focussen en zelf niet moet oppassen kan ze er voor zorgen dat iedereen die in contact komt met haar duisternis en het inademt hun ingewanden van binnnenuit kleine plekjes bij hun ingewanden kunnen verrotten. Dit hoeft al niet veel zijn, maar het kan wel zorgen dat mensen eerder sterven dan de normale mensen.



Absolute hellhound transformation: Daarbij veranderd Skylar in een hellhound van duisternis. Haar klauwen zijn giftig en haar speeksel is zwavel.De kop van de hellhound raakt juist de borstkas niet van een volwassene man. De huid lijkt van soortachtige bot gemaakt te zijn.



Destructive touch: Bij een simpele aanraking kan huid of materiaal beginnen rotten. Ze kan het erger maken door het laten verspreiden of ze kan het weghalen door het weer te absorberen. Het begint met een klein plekje. In het begin voel je helemaal niks, tot zich meer begint te verspreiden. Vanaf dat het een plekje is van een centimeter of 20 begin men te merken dat je daar niks meer kan voelen. Het kan zich verspreiden, het kan ook niet verspreiden. het hangt volledig van Skylar zelf af. Is ze zelf zwaar gewond, dan is het onmogelijk voor haar om een plek te maken groter dan 20 centimeter. Dit geldt precies het zelfde met gewoon vast materiaal.

Nadelen/limit

* Hoe groter ze ze haar duisternis gebruikt hoe meer energie dat het van haar vergt


* haar hellhound transformatie kan ze maar maximum een uur volhouden voordat ze automatisch weer naar haar menselijke gedaante gaat. En heeft dan ook weer een volledig uur nodig om weer te kunnen transformeren.


* Ze is zwakker tegen anderen waarbij hun mutatie iets met licht te maken heeft



thanks♥︎
Terug naar boven Ga naar beneden
Clyde Maddox
Clyde Maddox
Administrator
Aantal berichten : 589

Character Profile
Alias: Thor
Age: 25
Occupation:
Skylar Starr Empty
BerichtOnderwerp: Re: Skylar Starr   Skylar Starr Emptydi jul 12, 2016 9:06 pm

Skylar Starr Accepted1_by_wooschie-d7o3s53
Hierbij ben je Class 3.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Skylar Starr
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» I didn't trip || Skylar
» Room 1 // Skylar & Asher

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: Chars :: Characters :: Accepted-
Ga naar: