INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel
 

 I didn't trip || Skylar

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gyp Höfrungur
Gyp Höfrungur
Class 2
Aantal berichten : 74

Character Profile
Alias: Snjór
Age: 19
Occupation:
I didn't trip || Skylar Empty
BerichtOnderwerp: I didn't trip || Skylar   I didn't trip || Skylar Emptydi aug 09, 2016 8:38 pm



The floor looked sad, so I thought it needed a hug

Een grijns verscheen op zijn gezicht toen hij het skatepark langzaam naderde. Hij was nog maar een paar minuten geleden aangekomen op het eiland en de eerste plaats waar hij besloot naartoe te gaan, was het skatepark. Gyp had nooit echt leren skaten, maar dat wilde niet zeggen dat hij het niet kon leren. Hij had zo het gevoel dat er genoeg mensen op dit eiland waren die het hem misschien wilden leren, hij moest gewoon de moed hebben om het te vragen en toevallig had hij moed met hopen. Gyp had altijd al moed met hopen gehad ondanks dat hij jaren in het lichaam van een dolfijn had doorgebracht. Het feit dat mensen wilden dat hij de trucjes deed die hij geleerd had, had er altijd voor gezorgd dat hij meer en meer zelfvertrouwen had gekregen. Nadat hij terug in een mens was veranderd, had hij dat zelfvertrouwen even verloren. Hij zou het waarschijnlijk voor een lange tijd zijn kwijt geweest als Ethan het geduld niet had gehad om hem terug te leren lopen. Zijn dochter had ook goed geholpen daarmee. Zij was altijd diegene geweest die aan zijn arm getrokken had nadat hij terug op zijn gezicht gegaan was en als hij eerlijk moest zijn, zou hij het waarschijnlijk allang hebben opgegeven als het kleine meisje er niet as geweest.

Het duurde niet erg lang voordat de jongen bewees dat hij moed genoeg had om iemand te vragen om hem te leren skaten. Ze hadden hem een plank in zijn handen geduwd en beloofd om zijn rugzak met de weinige bezittingen die hij bezat bij te houden terwijl hij een poging deed om te skaten. Ze hadden een helm op zijn hoofd willen zetten, maar die had hij afgewezen. Hij zou al voor gek staan als hij probeerde te skaten, zo’n helm zou het alleen maar erger maken. Nadat hij de helm had afgewezen, hadden ze de knie- en elleboogbeschermers ook maar achterwegen gelaten. Het enige dat hij wel had aangenomen, waren vingerloze handschoenen. Dat zag er wel cool uit, toch?

De eerste keer dat hij het bord in beweging liet komen, ging het nog best goed. Hij kon stoppen op het moment dat het hem te snel ging en schaapachtig grijnsde hij naar de mensen die toekeken. De tweede keer lande hij recht op zijn gezicht en haalde hij zijn elleboog open, maar dat leek hij nie direct te merken. De volgende vijf keer gingen ook nog, maar daarna ging het mis. Gyp had helemaal niet door gehad dat hij op een helling stond en op het moment dat hij had door had, was het al te laat. Deze keer ging hij sneller dan eerder en hij had geen idee hoe hij moest stoppen. De jongen maakte de fout om even achterom te kijken om te zien of er misschien iemand kwam aangesneld om te helpen. Hierdoor zag hij het meisje voor hem pas toen ze nog maar een paar meter van hem verwijderd was. In een automatische reactie bracht hij zijn armen voor zijn gezicht terwijl hij wachtte op de klap die een paar seconden daarna volgde. De jongen beet op zijn lip toen de elleboog die hij al opengehaald had de grond weer raakte, maar de rest van zijn lichaam leek op iets zachter terecht te komen. Langzaam opende de jongen om daarna recht in de ogen van het meisje onder hem te kijken. ”Oh hey. Ik ben Gyp en ik ben nieuw. How are ya?” In plaats van van haar af te gaan, plannte hij zijn pijnlijk elleboog terug naast haar hoofd op de grond -en probeerde de stekende pijn die er terug door trok te negeren- en legde zijn hoofd op zijn hand terwijl hij liefelijk naar haar glimlachte. ”Ik moet het gewoon vragen: deed het pijn toen je uit de lucht kwam vallen?”

Terug naar boven Ga naar beneden
Skylar Starr
Skylar Starr
Class 3
Aantal berichten : 41

Character Profile
Alias: Erebus
Age: 18
Occupation:
I didn't trip || Skylar Empty
BerichtOnderwerp: Re: I didn't trip || Skylar   I didn't trip || Skylar Emptydi aug 09, 2016 10:49 pm

Het was nog redelijk vroeg in de middag. Voor de meeste studenten was het nu middagpauze. Skylar had vlug wat meegenomen voor lunch om dat allemaal onderweg te kunnen eten. Haar eerste bestemming was haar kamer. Daar haalde ze al het nodige dat ze ging gebruiken voor hetgene dat ze voor ogen had. Voor de eerste keer, sinds dat ze hier was, was Skylar in nog een redelijk goeie stemming. Waarom dat ze in een goeie stemming was, was onbekend. Voor anderen en voor haarzelf. Er bij stilstaan deed ze ook niet. Dan was er een grote kans dat het juist haar mood naar beneden zou brengen. En het was beter voor haarzelf, en anderen dat dat niet gebeurde. Dan werd je alleen maar afgesnauwd met haar korte en snauwerige antwoorden. Je zou nog haast denken dat Sky zo je neus er zou gaan afbijten. Eenmaal in haar kamer liet ze zich naast haar bed neervallen op haar buik. Daar haalde ze haar eigen skateboard vanonder het bed. De kamerdeur smeet ze achter zich dicht, legde het board neer, zette een voet erop terwijl ze met de andere voet zichzelf vooruit duwde. Zelf was het nog redelijk rustig in de gangen, de meeste waren dan ook buiten aan het genieten van de zon.

De grijns op Skylar haar gezicht werd breder, het bereikte haar ogen zelf. Met haar board ondertussen in haar hand - aangezien ze die had moeten vastpakken want met de board kun je niet van de trappen rollen. Ging ze het skatepark binnen. In haar ooghoeken zag ze hoe een newbie van het geleende board viel. Nonchalant haalde ze haar schouders even kort op en focuste ze zich weer op het parcour. Ze scande het hele gebied om te zien waar ze haar eerste trucjes kon gaan oefenen. Ze was goed, maar geen expert erin. Skylar had zich nog maar juist omgedraaid waardoor ze te laat iemand haar richting zag komen, en vallen. Haar ogen wagenwijd open toen de jonge gast tegen haar opbotst en zo beide hen evenwicht verloor. Om dan met een 'oof' op de grond te vallen. Wel, zij viel op de grond, de jonge gast viel juist op haar. Met samengeknepen ogen keek ze de jongen recht aan. Dit moest natuurlijk haar weer overkomen. Haar dag ging al van goed naar minder goed. ”Oh hey. Ik ben Gyp en ik ben nieuw. How are ya?” Met opgetrokken wenkbrauwen keek ze hem aan. Vooral omdat hij blijkbaar het te lastig vond om van haar af te kruipen. Nee, hij bleef gewoon lekker liggen.

"ehm..." begon ze. Niet echt wetend wat ze er van moest gaan denken. Het was nog eens verwarrend dat ze hem niet afsnauwde. "Ik merk dat je nieuw bent" begon ze dan maar. Voor enkele minuten was ze van haar kaart gebracht. Iets dat ze niet gewoon was van haarzelf. ”Ik moet het gewoon vragen: deed het pijn toen je uit de lucht kwam vallen?” Voor een tweede keer keek ze hem stom verbaasd aan. Even leek het alsof er niks ging gebeuren, totdat ze opeens in de lach schoot. " Als ik me niet vergis, kwam jij haast uit de lucht gevallen, nouja van je board" sprak ze plagend. Een mini grijns bleef op haar lippen achter. "Lig ik zo goed, dat je uit jezelf besloten hebt om op me te blijven liggen?" haar ene wenkbrauw trok ze geamuseerd op. " Not that i mind, maar het ligt nogal pijnlijk voor men rug" Vervolgde ze. Het is niet dat ze de pijn niet aankon. Het ligt gewoon niet comfortabel. Daarnaast hadden ze genoeg aandacht getrokken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gyp Höfrungur
Gyp Höfrungur
Class 2
Aantal berichten : 74

Character Profile
Alias: Snjór
Age: 19
Occupation:
I didn't trip || Skylar Empty
BerichtOnderwerp: Re: I didn't trip || Skylar   I didn't trip || Skylar Emptywo aug 10, 2016 10:32 pm



The floor looked sad, so I thought it needed a hug

De jongen grinnikte lichtjes toen de opmerking kwam dat ze merkte dat hij nieuw was. Zijn scherpe tanden werden voor een kort moment zichtbaar voordat hij zijn tanden op elkaar zette en zijn mond terug sloot. De woorden die daarna kwamen, hadden zijn lippen verlaten voordat hij er erg in had gehad. Sinds hij terug een mens was, vond hij het gewoon geweldig om van die foute openingszinnen te gebruiken. Hij had het een kerel in een bar zien doen toen Ethan hem mee had genomen om iets te gaan drinken en te eten en sindsdien deed hij het eigenlijk altijd, zeker als hij zo’n beeldige dame tegenkwam.

Heel even had hij het gevoel dat hij iets verkeerds gedaan had toen er geen reactie kwam. Well, hij was op haar gevallen en ondanks dat ze er tot nu toe nog niks van had gezegd, kon hij wel bedenken dat ze daarom misschien wel kwaad op hem was. Gyp opende net zijn mond om excuses aan te bieden, toen ze ineens begon te lachen. Heel even verscheen er een geschokte uitdrukking op zijn gezicht voordat zijn mondhoeken omkrulden in een brede grijns. ”Daar heb je een punt, maar ik doelde niet direct op dit moment.” Hij wiebelde even met zijn wenkbrauwen terwijl hij zijn groene kijkers op haar gezicht gericht hield. ”Oh damn sorry, was helemaal vergeten dat ik op je lag.” Haastig krabbelde de 19-jarige overeind en klopte het stof wat van zijn kleren of voordat hij zijn hand uitstak om het meisje overeind te helpen. ”Sorry dat ik zo tegen je aan botste, dat was niet mijn bedoeling.”

Gyp bukte zich om zijn geleende skateboard van de grond te rapen en het was toen hij terug recht kwam, dat zijn blik op haar skateboard viel. ”Kan je skaten? Zoals je kan zien ben ik er absoluut niet goed in, maar ik zou het leuk vinden moest je me de basis kunnen leren.” Een onschuldig glimlachje krulde zich om zijn lippen, maar hij liet zijn blik al snel naar zijn elleboog glijden toen hij wat pikkiepik voelde. Een frons vormde zich op zijn voorhoofd toen hij het bloed opmerkte dat langs zijn elleboog in een straaltje naar beneden gleed. Hij had zich dus meer pijn gedaan dan hij in eerst instantie verwacht had. Na er een paar seconden naar gekeken te hebben, haalde hij zijn schouders op en liet hij zijn arm terug zakken. Dat was maar een oppervlakkig wondje, hij ging er niet dood van gaan.

Terug naar boven Ga naar beneden
Skylar Starr
Skylar Starr
Class 3
Aantal berichten : 41

Character Profile
Alias: Erebus
Age: 18
Occupation:
I didn't trip || Skylar Empty
BerichtOnderwerp: Re: I didn't trip || Skylar   I didn't trip || Skylar Emptyzo aug 21, 2016 12:58 pm

Af en toe schoten haar ogen naar de omgeving. het skatepark was niet hetzelfde van vanwaar zij komt, het was beter... Het beviel haar wel. Op het skatepark was ze altijd losse. het was er groot en er waren nooit veel skaters waardoor je je tricks met gemak kon doen. Ook nu was er niet veel volk. Hier en daar een groepje die meer zat te praten. Skylar had de jongen nooit zien aankomen, dus de val was ook niet het aangenaamst. Bij skaten had ze wel eens erger gevallen maar dan wel met haar beschermers aan. Nu viel ze pijnlijk op haar ellebogen. De beschermers stonden dan wel belachelijk maar het had haar heel veel schaafwonden voorkomen. Daarnaast hield ze geen rekening met anderen wanneer ze aan het skaten was. Lichtjes en haast ongezien had ze voor enkele seconden haar wenkbrauwen opgetrokken bij het zien van zijn scherpe tanden. Damn.... Steek daar je vinger tussen en wie weet ben je je vinger wel kwijt... Een rilling gleed over haar lichaam bij de gedachten.

In eerste instantie had ze kwaad willen zijn. De grapjes dat hij zo koeltjes leek te willen zeggen liet haar woede verdwijnen. Hij probeerde het zo luchtig mogelijk te houden. Dus voor deze ene keer ging ze het door de vingers zien. ”Daar heb je een punt, maar ik doelde niet direct op dit moment.” Hij wiebelde even met zijn wenkbrauwen terwijl hij zijn groene kijkers op haar gezicht gericht hield. ”Oh damn sorry, was helemaal vergeten dat ik op je lag.” De grijns op haar lippen verbrede een heel klein beetje, haast niet zichtbaar en schudde haar hoofd. " Geen zorgen ik heb dat effect nu eenmaal op mensen" sprak ze het soepeltjes weg. Het verbaasde haar zelf hoe makkelijk ze er mee omging. Ook zijn excuus zwaaide ze weg. " Maak je er niet zo druk om, het is duidelijk dat je er veel te nieuw in bent" Het was te zien dat hij het niet gewoon was. Daarnaast was Skylar dat ook in het begin geweest. Ze herinnerde zich maar al te goed hoe vaak ze wel niet van dat board gevallen was.

”Kan je skaten? Zoals je kan zien ben ik er absoluut niet goed in, maar ik zou het leuk vinden moest je me de basis kunnen leren.” Lichtjes volgde ze zijn blik en schudde haar hoofd. Natuurlijk. "Het was hun fout, een beginner moet je altijd steunen, niet om je te duwen maar op te vangen wanneer je valt. Of toch de meeste vallen. " Lichtjes draaide ze met haar ogen. " Goed, ik help wel. Al verwacht ik er wel iets voor terug" sprak ze en lachte zachtjes even. " Laten we beginnen met er voor te zorgen dat je niet valt." Begon ze dan maar uit te leggen. " Dus ga niet te snel, dan is het haast onmogelijk om te vallen. Je duwt je een keer af en zet de voet dan terug bij de andere. Hou je evenwicht tot je bijna stil valt. Doe dat opnieuw en opnieuw, tot je je evenwicht hebt gevonden terwijl je moet verplaatsen op het board." legde ze zo goed mogelijk uit. " Hou nog geen rekening met draaien. Gewoon recht door gaan, probeer maar" Terwijl de andere hem gewoon een board hebben gegeven, bleef Skylar er wel bij, moest hij bijna vallen kon hij nog altijd naar haar grijpen in geval. "Het zou het aangenamer voor jou maken moest je je knie en elleboog beschermers aan doen." grinnikte ze" weet dat het belachelijk staat, maar het voorkomt schaafwonden zoals je die nu al hebt"
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
I didn't trip || Skylar Empty
BerichtOnderwerp: Re: I didn't trip || Skylar   I didn't trip || Skylar Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
I didn't trip || Skylar
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Skylar Starr
» Room 1 // Skylar & Asher
» Aleksandr 'Trip' Tolkien
» @buymeabrain - trip's twitter
» @#$yst45em FA+}ILURE//?# With Trip

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: Ruins of Genosha :: Genosha Island :: Skatepark-
Ga naar: