|
|
Auteur | Bericht |
---|
Oliver Marron- Class 3
- Aantal berichten : 1112
Character Profile Alias: Crucio Age: 24 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk vr jul 22, 2016 9:24 pm | |
| Moahhhhhh seg al die complimenten hier Is heel graag gedaan! Beetje vernieuwing kan soms leuk zijn |
|
| |
Aislin O'Donaghue- Class 4
- Aantal berichten : 187
Character Profile Alias: Cinder Age: 18 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk vr jul 22, 2016 10:45 pm | |
| Echt heel ff appreciation voor Janne en haar talent om zowel subclass als alias-stamps te maken die qua kleurencombinatie gewoon helemaal aesthetic zijn?? Ze zijn zo mooi!! |
|
| |
Arianna Kinsley Stuart- Class 4
- Aantal berichten : 576
Character Profile Alias: Snow White Age: About 500 years Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk vr jul 22, 2016 10:46 pm | |
| - Aislin O'Donaghue schreef:
- Echt heel ff appreciation voor Janne en haar talent om zowel subclass als alias-stamps te maken die qua kleurencombinatie gewoon helemaal aesthetic zijn?? Ze zijn zo mooi!!
Ik kan het niet beter verwoorden! De appreciation is g r o o t <33 Ze zijn echt h e e l cool en dit is gewoon aesthetic en perfectie <33 (Ik vind het ook zo leuk dat ze in elkaar passen, als je er 2 hebtt ) |
|
| |
Devon Garnet- Class 2
- Aantal berichten : 831
Character Profile Alias: Ursus Age: 20 years Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk vr jul 22, 2016 10:50 pm | |
| AAAAAAAAAAAAAH JULLIE DOEN ME GLIMLACHEN EN OOK EEN BEETJE BLOZEN |
|
| |
Allen Springs- Class 3
- Aantal berichten : 450
Character Profile Alias: Mr. Mischief Age: 16 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk vr jul 22, 2016 11:00 pm | |
| - Jamie Nicholls schreef:
- @Xam: DIE AVA VAN AMABAEO. DIE OGEN.
@Emma: Niice! Hoe is het in Noorwegen? En in Nederland is het inderdaad ontzettend warm nu (a)
En zo leuk om al die stamps hier te zien! Ben blij dat jullie de subclasses leuk vinden =D (met alle credits naar Ems en Janne voor de stamps ofc) Noorwegen is geweldig, zeker nu het iets minder regent. Leuke musea en parken en zwemmen in fjorden Ben benieuwd naar de hitte in Nederland, overmorgen kom ik terug en ga ik gelijk vijf dagen vrijwilligerswerk doen, dus dat gaat nog lekker zweten worden @___@ En ik kijk ernaar uit de tijd te hebben alles over de stamps en groepen te regelen voor mijn chars, het ziet er leuk uit <3 |
|
| |
Peggy Carter- Class 2
- Aantal berichten : 119
Character Profile Alias: Alter Age: 18 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk vr jul 22, 2016 11:23 pm | |
| Iemand net Grease live gezien? Hij was vet! Eens even wat gaan drinken en dan zal ik eens even een postje schrijven. |
|
| |
Vick Moore- Class 3
- Aantal berichten : 152
Character Profile Alias: Noctis Age: 18 [481] Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk za jul 23, 2016 12:06 am | |
| @Annamarie Ikke heb hem meegeluisterd? Does that count? Maar tbh alles van Grease is pretty amazing:3
Ben ik de enige die de maan vannacht heel pwetty vind? Hij schijnt niet zo fel :) I have to sleep :')) |
|
| |
Oliver Marron- Class 3
- Aantal berichten : 1112
Character Profile Alias: Crucio Age: 24 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk za jul 23, 2016 12:18 am | |
| De maan is altijd mooi, feel ya Jennicorn! En ik wil er altijd foto's van maken, maar da komt nooit even mooi over op camera Ofja, toch niet op die van mijn gsm |
|
| |
Peggy Carter- Class 2
- Aantal berichten : 119
Character Profile Alias: Alter Age: 18 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk za jul 23, 2016 12:31 am | |
| @Jennifer Nou vooruit het telt mee haha. carlos penavega zag er best goed uit daar Vond hem altijd het leukste in Big time rush |
|
| |
Melvin Chaill- Class 2
- Aantal berichten : 53
Character Profile Alias: Mr. Big Age: 15 y/o Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk za jul 23, 2016 3:51 pm | |
| Iep, Italië blijft mooi, maar o zo heet god, laatst was het hier 40+ graden Also, die stamps en subclasses zien er zo leuk uit <3 Nu nog ff denken waar ik Mellie drop Dan nu ff posten~ Zou er evt iemand nog een topicje met dit joch willen? c: |
|
| |
Aiden O'Reilly- Class 3
- Aantal berichten : 351
Character Profile Alias: Scáth Age: 17 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo jul 24, 2016 11:17 am | |
| Goedemorgen :D
Ik zit met een dilemma. In de stad is er een boeken/merchandise sale bij een winkel die weg gaat. Facebook beloofd dat alle tweedehands boeken 1 euro zijn en er op veel merchandise 50% korting word gegeven. Should I go? Want like ik moet eigenlijk geld sparen maar boeken voor 1 euro!? |
|
| |
Faye Jones- Class 4
- Aantal berichten : 346
Character Profile Alias: Jupiter Age: 18 years Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo jul 24, 2016 11:25 am | |
| GAAAAAAN Jenn! Niet twijfelen, gaan! |
|
| |
Nadya Kyla- Class 4
- Aantal berichten : 570
Character Profile Alias: Storm Age: It's complicated Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo jul 24, 2016 11:40 am | |
| Sowieso gaan Jenn! Bij de Mama Mini hebben ze trouwens ook heel vaak boeken van rond de 1 euro, jij woont toch bij Groningen? Also, I'm back! We zijn vannacht aangekomen en heb vanochtend van alles voor m'n master geregeld, maar nu kan ik eindelijk gaan kijken wat ik hier allemaal gemist heb. En wat dingen uit typen die ik in de vakantie heb geschreven En Janne, al die stamps zien er echt geweldig uit! |
|
| |
Aiden O'Reilly- Class 3
- Aantal berichten : 351
Character Profile Alias: Scáth Age: 17 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo jul 24, 2016 11:45 am | |
| @Daphne yes indeed. En volgens Google is mama mini vandaag gesloten helaas :'( Maar hè thanks ik zou het zeker even onthouden als ik de volgende keer op een doordeweekse dag naar Groningen kom ^^
Ik denk inderdaad dat ik maar gewoon ga :/
En ik ben nog steeds niet ingelogd geweest op m'n computer dus heb de stamps nog niet in m'n OS kunnen zetten :') Vanavond waarschijnlijk wel ^^ |
|
| |
Storm Hall- Class 3
- Aantal berichten : 1904
Character Profile Alias: Lupos Age: 21 jaar Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo jul 24, 2016 11:45 am | |
| GAAN JENN!Welkom back Daphje! Hopelijk heb je genoten van je vakantie in Frankrijk!! Ik moet posten ... maar mijn Storm-projectje heeft nu al 30 pagina's en 20.000 woorden. Deze vakantie is niet goed voor me. |
|
| |
Gesponsorde inhoud
| Onderwerp: Re: Randomness talk | |
| |
|
| |
|