|
|
Auteur | Bericht |
---|
Nadya Kyla- Class 4
- Aantal berichten : 570
Character Profile Alias: Storm Age: It's complicated Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo jul 24, 2016 11:54 am | |
| Thank you Jennie! Dat heb ik zeker, al is het ook wel weer lekker om terug te zijn :D Haha, ik ben heel benieuwd Ik ga eerst maar eens wat dingetjes voor Nadya uit typen en dan m'n nieuwe char aanmaken (a) Al heb ik haar nog niet helemaal uit gewerkt, ik heb in de tijd dat we niets deden vooral veel gelezen ^^ |
|
| |
Niklaus Akerman- Class 4
- Aantal berichten : 115
Character Profile Alias: Wildfire Age: 19 Y/Y Occupation:
| |
| |
Oliver Marron- Class 3
- Aantal berichten : 1112
Character Profile Alias: Crucio Age: 24 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo jul 24, 2016 12:44 pm | |
| Heeeeee Daph Ben benieuwd naar alle nieuwe dingen die we te lezen gaan krijgen En wat betreft het Storm-project.. - ...:
|
|
| |
Nadya Kyla- Class 4
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo jul 24, 2016 1:09 pm | |
| Het valt wel mee hoe veel ik heb hoor (a) Ben nu bezig met een stukje van Nadya's verleden En heb ook nog een klein project'je met haar, maar denk dat ik dat eerst wat verder uit werk voor ik een stuk plaats... En Lisa, (Rootje en Nien), ik zag dat jullie allemaal al ziekenhuis topic's hadden aangemaakt. Wat ik helemaal begrijp, want ik was echt belachelijk lang inactief, maar zal ik nog in het topic bij de speeltuin posten of is dat overbodig? |
|
| |
Storm Hall- Class 3
- Aantal berichten : 1904
Character Profile Alias: Lupos Age: 21 jaar Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo jul 24, 2016 2:12 pm | |
| @Lisa, heeeeeeey! Nee, ik denk niet dat je iets belangrijks hebt gemist. *graaft in geheugen* @Janne, Wel speciale dank aan jou en Jara voor die motivatie hoor. Al gaat het allemaal vanzelf maar jullie drijven me echt wel vooruit. <3 @Daph, is dat projectje wat ik denk dat het is? |
|
| |
Niklaus Akerman- Class 4
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo jul 24, 2016 2:22 pm | |
| - Nadya Kyla schreef:
- Het valt wel mee hoe veel ik heb hoor (a)
Ben nu bezig met een stukje van Nadya's verleden En heb ook nog een klein project'je met haar, maar denk dat ik dat eerst wat verder uit werk voor ik een stuk plaats...
En Lisa, (Rootje en Nien), ik zag dat jullie allemaal al ziekenhuis topic's hadden aangemaakt. Wat ik helemaal begrijp, want ik was echt belachelijk lang inactief, maar zal ik nog in het topic bij de speeltuin posten of is dat overbodig? Denk dat het vooral voor Rootje nog handig kan zijn denk ik als je nog zou posten, en ben sowieso nog benieuwd naar een post Jennifer Okay, tis maar dat er niets groots gebeurd is ineens terwijl ik verdwenen was :p |
|
| |
Peggy Carter- Class 2
- Aantal berichten : 119
Character Profile Alias: Alter Age: 18 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo jul 24, 2016 3:15 pm | |
| Ik zal morgen of anders dinsdag weer gaan posten. |
|
| |
Nadya Kyla- Class 4
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo jul 24, 2016 3:31 pm | |
| Jenn, dat is het projectje dat je denkt dat het is ja Maar ben nog niet veel verder, misschien later deze week.. Zo eerst even naar m'n opa en dan m'n nieuwe char aan maken denk ik (a) En Lisa, is goed zal ik er deze week een keertje posten :) |
|
| |
Oliver Marron- Class 3
- Aantal berichten : 1112
Character Profile Alias: Crucio Age: 24 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo jul 24, 2016 4:02 pm | |
| |
|
| |
Aiden O'Reilly- Class 3
- Aantal berichten : 351
Character Profile Alias: Scáth Age: 17 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo jul 24, 2016 4:25 pm | |
| Ik heb 11 boeken weten te bemachtigen en ben heel erg benieuwd. Maar eerst maar de boeken lezen die ik van plan was :)
Nu ga ik m'n nieuwe char maar eens echt uitwerken, i guess. Gisteren liep toch een beetje uit. |
|
| |
Niklaus Akerman- Class 4
| |
| |
Jamie Nicholls- Aantal berichten : 1137
Character Profile Alias: Solaris Age: 35 years Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo jul 24, 2016 5:00 pm | |
| @Daph: Welcome back! =D Hoe was Frankrijk?
@Jenn&Daph: Ben benieuwd naar jullie posts... *eye emoji* Verleden/toekomst topics zijn altijd zo nice.
@Lisa: Er zijn subclasses en pretty stamps bij gekomen, maar voor de rest is er niks spectaculairs bij gekomen (a) Oh en Betta vissen, zijn dat van die pretty fishies met zo'n lange staart? |
|
| |
Niklaus Akerman- Class 4
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo jul 24, 2016 5:43 pm | |
| V Dat zijn inderdaad die vissen, enkel is die van mij plakat en heeft hij kortere vinnen. Had me altijd voorgenomen om zo één nooit te kopen omdat lange vinnen mooi zijn, maar op deze was ik toch echt verliefd <3 |
|
| |
Mia Marte Araiza- Class 3
- Aantal berichten : 101
Character Profile Alias: Ometeotl Age: 19 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo jul 24, 2016 7:18 pm | |
| Thank you V! Frankrijk was heel nice, heerlijk weer - soms iets te warm - veel leuke plaatjes gezien en eindelijk eens weer een aantal boeken kunnen lezen :D En er staat al een nieuw stukje van Nadya haar verleden. Dat andere project houdt ik nog even voor mezelf (a)
Nu deze dame maar eens wat verder uitwerken. Ben aan het twijfelen of ik haar geschiedenis uit gaat schrijven, maar denk dat ik het puntsgewijs ga opschrijven zodat ik hem later uitgebreid kan uitschrijven... Twijfels.. |
|
| |
Floyd Elson- Class 3
- Aantal berichten : 53
Character Profile Alias: Peter Pan Age: 16 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo jul 24, 2016 7:56 pm | |
| |
|
| |
Gesponsorde inhoud
| Onderwerp: Re: Randomness talk | |
| |