|
|
Auteur | Bericht |
---|
Taylor Cadwell- Class 3
- Aantal berichten : 666
Character Profile Alias: Queen Midas Age: 19 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma aug 01, 2016 8:23 pm | |
| @Jen, ik ga eerst even douche en dan komt 'ie er |
|
| |
Jae Winter- Class 3
- Aantal berichten : 41
Character Profile Alias: Phantom Age: 18 y/o Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma aug 01, 2016 9:24 pm | |
| Heyhey jongens c: *Komt hier na 20 jaar* |
|
| |
Arabella Stonem- Class 3
- Aantal berichten : 70
Character Profile Alias: Viper Age: 19 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma aug 01, 2016 9:27 pm | |
| - Jamie Nicholls schreef:
En hey Puck, long time no see! Jaa, srry bout that ^^' Ben net weer thuis na een maand backpacken en daarvoor zat ik tot mijn oren begraven in deadlines voor school, maaar ik miste 't RPG'en How's everybody hier? c: - Jae Winter schreef:
Heyhey jongens c: *Komt hier na 20 jaar* Haii c: en same, kom zelf ook net weer ff binnen wandelen |
|
| |
Jae Winter- Class 3
- Aantal berichten : 41
Character Profile Alias: Phantom Age: 18 y/o Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma aug 01, 2016 9:52 pm | |
| Ahaha kiezen we allebei een mooi moment uit. c: Daan begon erover en moet zeggen dat ik Jae aan het missen was. x'3 |
|
| |
Jamie Nicholls- Aantal berichten : 1137
Character Profile Alias: Solaris Age: 35 years Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma aug 01, 2016 10:00 pm | |
| @Janne: SO-WIE-SO doen ze dat! En met een kopje thee op schoot zitten en kijken naar hoe de andere teams aan het vechten zijn... (a)
@Dani: Heey, ook welkom terug! =D
@Puck: Aah dat klinkt echt nice! (Begrijpelijk dat je dan een tijdje afwezig bent (a)) Waar ben je geweest als ik vragen mag? Trouwens - ik kan me herinneren dat wij het daar geloof ik een hele tijd geleden over hebben gehad - ik heb vorige maand The Last Shadow Puppets gezien in Keulen en ze waren serieus ge-wel-dig. |
|
| |
Arabella Stonem- Class 3
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma aug 01, 2016 10:06 pm | |
| - Jamie Nicholls schreef:
@Puck: Aah dat klinkt echt nice! (Begrijpelijk dat je dan een tijdje afwezig bent (a)) Waar ben je geweest als ik vragen mag? Trouwens - ik kan me herinneren dat wij het daar geloof ik een hele tijd geleden over hebben gehad - ik heb vorige maand The Last Shadow Puppets gezien in Keulen en ze waren serieus ge-wel-dig. Ik zat in Dubai en daarna Sri Lanka C: EN jaaaaa omg The Last Shadow Puppets! Dat herinner ik me ook nog. Ik zag ze live op RockWerchter en zo waren indd zo awesome! Wil ze gewoon nog een keer live zien <3 Bijna al mijn quotes die ik hier gebruik zijn ook van hun gehe :') |
|
| |
Peggy Carter- Class 2
- Aantal berichten : 119
Character Profile Alias: Alter Age: 18 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma aug 01, 2016 10:32 pm | |
| posten komen morgen, deze dame gaat haar bed opzoeken. Slaap lekker alvast iedereen. |
|
| |
Gyp Höfrungur- Class 2
- Aantal berichten : 74
Character Profile Alias: Snjór Age: 19 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma aug 01, 2016 11:01 pm | |
| - Allen Springs schreef:
- Gyp Höfrungur schreef:
- Storm Hall schreef:
- Allen is GEWELDIG!
En ik zag dat hij ook naar het feestje ging van Peggy. Heb Storm gewisseld voor Faye. Als Allen gaat, gaat Charlie negen kansen van de tien ook om verwarring te creëren x) Oeiii dan moet Allen snel zijn en een lieve lady claimen voordat Charles de broeder-stalker er is En ik ben benieuwd wie er als eerste in het zwembad gegooid wordt heheh :']
Alsof Allen zo knap is dat hij direct een lady aan de haak kan slaan. Charlie is veeeel knapper xD Erm...Dat hangt er vanaf wie het meeste drinkt? Waarschijnlijk gewoon allebei tegelijk tbh |
|
| |
Arabella Stonem- Class 3
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma aug 01, 2016 11:03 pm | |
| |
|
| |
Lawrence Hastings- Class 3
- Aantal berichten : 629
Character Profile Alias: Basilisk Age: 18 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma aug 01, 2016 11:09 pm | |
| Ik wil wel, maar even wat teveel topicjes :/ Mits ik een goede fc vind, komt er miss wel een nieuw char en dan kan ik wel weer een paar topicjes
maar pfoe, drukke dag gehad vandaag, 6 uur in centerparcs gezeten. Was gelukkig wel heel leuk :') |
|
| |
Gyp Höfrungur- Class 2
- Aantal berichten : 74
Character Profile Alias: Snjór Age: 19 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma aug 01, 2016 11:12 pm | |
| - Taylor Cadwell schreef:
- Kaat die ava met die bloemetjes is zoooo cute!
Ik baal er stiekem wel van dat Taytay niet naar Peggy's feestje gaat, maar ja zij heeft bezoek van Storm :P Oops daar had ik over gelezen. But but but welke ava met bloemetjes? Want hij heeft er wel een paar |
|
| |
Kylie Roberts- Class 4
- Aantal berichten : 250
Character Profile Alias: Aurora Age: 10 years Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma aug 01, 2016 11:15 pm | |
| |
|
| |
Arabella Stonem- Class 3
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma aug 01, 2016 11:38 pm | |
| - Lawrence Hastings schreef:
Ik wil wel, maar even wat teveel topicjes :/ Mits ik een goede fc vind, komt er miss wel een nieuw char en dan kan ik wel weer een paar topicjes Ah oke, no worries. Als je een gaatje vrij hebt kan je me altijd een pb'tje sturen, mocht je willen - Ik vond net mijn oude MP3 speler en omg, zoveel nostalgie :') Er staat Soulja Boy op 'n everything :'') |
|
| |
Peggy Carter- Class 2
- Aantal berichten : 119
Character Profile Alias: Alter Age: 18 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk di aug 02, 2016 11:27 am | |
| Het moment dat je op een verkeerd knopje drukt waar door je hele post weg is |
|
| |
Roran Carson- Class 2
- Aantal berichten : 153
Character Profile Alias: Sandman Age: 19 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk di aug 02, 2016 11:32 am | |
| - Arabella Stonem schreef:
- Iemand een topicje? c:
Ik wil wel een topicje doen? c: Ik heb in de aanbieding Roran (smol cutie), Kyrylo (best vriendelijke vampier) en Amadéo (echt een bitch) |
|
| |
Gesponsorde inhoud
| Onderwerp: Re: Randomness talk | |
| |
|
| |
|