|
|
Auteur | Bericht |
---|
Peggy Carter- Class 2
- Aantal berichten : 119
Character Profile Alias: Alter Age: 18 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk di aug 02, 2016 11:53 am | |
| Zo bijna al weer bij gepost met Peggy nog een te gaan en dan is Emese aan de beurt maar dat zal vanavond pas gebeuren moet zo richting werk. Kan niet wachten tot ik volgende week maandag vier weken vakantie krijg.
|
|
| |
Arabella Stonem- Class 3
- Aantal berichten : 70
Character Profile Alias: Viper Age: 19 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk di aug 02, 2016 12:57 pm | |
| - Roran Carson schreef:
- Arabella Stonem schreef:
- Iemand een topicje? c:
Ik wil wel een topicje doen? c: Ik heb in de aanbieding Roran (smol cutie), Kyrylo (best vriendelijke vampier) en Amadéo (echt een bitch) Hmm, mij maakt het in principe niet zoveel uit met wie je post, al zou een aardig persoon wel fijn zijn voor deze vriendloze dame c': Wie opent? |
|
| |
Roran Carson- Class 2
- Aantal berichten : 153
Character Profile Alias: Sandman Age: 19 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk di aug 02, 2016 1:13 pm | |
| - Arabella Stonem schreef:
- Roran Carson schreef:
- Iemand een topicje? c:
Ik wil wel een topicje doen? c: Ik heb in de aanbieding Roran (smol cutie), Kyrylo (best vriendelijke vampier) en Amadéo (echt een bitch) Hmm, mij maakt het in principe niet zoveel uit met wie je post, al zou een aardig persoon wel fijn zijn voor deze vriendloze dame c':
Wie opent? Jij, als je kan/zin hebt? Dan kan ik nog zien met wie ik reageer c: |
|
| |
Arabella Stonem- Class 3
| Onderwerp: Re: Randomness talk di aug 02, 2016 1:15 pm | |
| - Roran Carson schreef:
- Roran Carson schreef:
- Iemand een topicje? c:
Ik wil wel een topicje doen? c: Ik heb in de aanbieding Roran (smol cutie), Kyrylo (best vriendelijke vampier) en Amadéo (echt een bitch) Hmm, mij maakt het in principe niet zoveel uit met wie je post, al zou een aardig persoon wel fijn zijn voor deze vriendloze dame c':
Wie opent? Jij, als je kan/zin hebt? Dan kan ik nog zien met wie ik reageer c: Isgoe! Nog voorkeur bij welk gebied ik zal posten of maakt je dat niet uit? |
|
| |
Roran Carson- Class 2
- Aantal berichten : 153
Character Profile Alias: Sandman Age: 19 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk di aug 02, 2016 1:25 pm | |
| Maakt me helemaal niet uit c: |
|
| |
Arabella Stonem- Class 3
| Onderwerp: Re: Randomness talk di aug 02, 2016 2:20 pm | |
| |
|
| |
Jamie Nicholls- Aantal berichten : 1137
Character Profile Alias: Solaris Age: 35 years Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk di aug 02, 2016 9:51 pm | |
| - Arabella Stonem schreef:
- Jamie Nicholls schreef:
@Puck: Aah dat klinkt echt nice! (Begrijpelijk dat je dan een tijdje afwezig bent (a)) Waar ben je geweest als ik vragen mag? Trouwens - ik kan me herinneren dat wij het daar geloof ik een hele tijd geleden over hebben gehad - ik heb vorige maand The Last Shadow Puppets gezien in Keulen en ze waren serieus ge-wel-dig. Ik zat in Dubai en daarna Sri Lanka C: EN jaaaaa omg The Last Shadow Puppets! Dat herinner ik me ook nog. Ik zag ze live op RockWerchter en zo waren indd zo awesome! Wil ze gewoon nog een keer live zien <3 Bijna al mijn quotes die ik hier gebruik zijn ook van hun gehe :') Hoe supergaaf klinkt dat, klinkt echt als een droomreis! En jaa same... Volgens mij zijn ze nu vooral met hun UK Tour bezig though :c Al komen ze wel naar Lowlands dit jaar dacht ik? |
|
| |
Arabella Stonem- Class 3
| Onderwerp: Re: Randomness talk di aug 02, 2016 10:42 pm | |
| - Jamie Nicholls schreef:
- Jamie Nicholls schreef:
@Puck: Aah dat klinkt echt nice! (Begrijpelijk dat je dan een tijdje afwezig bent (a)) Waar ben je geweest als ik vragen mag? Trouwens - ik kan me herinneren dat wij het daar geloof ik een hele tijd geleden over hebben gehad - ik heb vorige maand The Last Shadow Puppets gezien in Keulen en ze waren serieus ge-wel-dig. Ik zat in Dubai en daarna Sri Lanka C: EN jaaaaa omg The Last Shadow Puppets! Dat herinner ik me ook nog. Ik zag ze live op RockWerchter en zo waren indd zo awesome! Wil ze gewoon nog een keer live zien <3 Bijna al mijn quotes die ik hier gebruik zijn ook van hun gehe :') Hoe supergaaf klinkt dat, klinkt echt als een droomreis! En jaa same... Volgens mij zijn ze nu vooral met hun UK Tour bezig though :c Al komen ze wel naar Lowlands dit jaar dacht ik? Jaa was een hele vette reis zeker! C: En jaa true, helaas geen geld voor lowlands haha. Al ga ik misschien naar Pukkelpop, en daar komen ze toevallig ook c: |
|
| |
Dennimae Elscot- Class 1
- Aantal berichten : 1038
Character Profile Alias: Eevy Age: 19 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk wo aug 03, 2016 12:27 pm | |
| Jenn, wat doe jij mijn hartje toch altijd aan? |
|
| |
Storm Hall- Class 3
- Aantal berichten : 1904
Character Profile Alias: Lupos Age: 21 jaar Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk wo aug 03, 2016 12:29 pm | |
| |
|
| |
Hazel Graham- Class 3
- Aantal berichten : 92
Character Profile Alias: Zenith/Nadir Age: 17, dancing queen Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk wo aug 03, 2016 4:00 pm | |
| Wohoo Hazel is geaccepteerd! Iemand een topic? |
|
| |
Ezra Braun- Aantal berichten : 12
Character Profile Alias: Darko Age: 19 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk wo aug 03, 2016 4:36 pm | |
| Woeee Ezra aka Donnie Darko leeft, soort van, nu nog een cs maken en geaccepteerd worden En ik wil wel een topicje,maar moet eerst nog geaccepteerd worden enzo c: |
|
| |
Lawrence Hastings- Class 3
- Aantal berichten : 629
Character Profile Alias: Basilisk Age: 18 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk wo aug 03, 2016 4:39 pm | |
| Donnie Darko....da konijn komt me precies bekend voor :'o |
|
| |
Ezra Braun- Aantal berichten : 12
Character Profile Alias: Darko Age: 19 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk wo aug 03, 2016 4:41 pm | |
| - Lawrence Hastings schreef:
Donnie Darko....da konijn komt me precies bekend voor :'o Jup, Frank the giant bunny rabbit C: leek me wel cool om hem ook mee te nemen als Ezra's imaginary friend c': |
|
| |
Gyp Höfrungur- Class 2
- Aantal berichten : 74
Character Profile Alias: Snjór Age: 19 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk wo aug 03, 2016 4:47 pm | |
| Oeh heeft 'ie een imaginary friend? Eoin loopt constant rond met een pluche otter die hij van zijn psychiater gekregen heeft en praat er altijd tegen, kunnen ze samen in een hoekje gaan zitten x) |
|
| |
Gesponsorde inhoud
| Onderwerp: Re: Randomness talk | |
| |
|
| |
|