|
|
Auteur | Bericht |
---|
Ezra Braun- Aantal berichten : 12
Character Profile Alias: Darko Age: 19 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk wo aug 03, 2016 4:53 pm | |
| - Gyp Höfrungur schreef:
- Oeh heeft 'ie een imaginary friend? Eoin loopt constant rond met een pluche otter die hij van zijn psychiater gekregen heeft en praat er altijd tegen, kunnen ze samen in een hoekje gaan zitten x)
haha jaa awesome! Twee weirdo's die praten met hun pluche otter en denkbeeldig konijn :') |
|
| |
Clyde Maddox- Administrator
- Aantal berichten : 589
Character Profile Alias: Thor Age: 25 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk wo aug 03, 2016 5:06 pm | |
| .. Misschien moeten we toch eens overwegen isoleercellen in de kelder van Genosha te steken |
|
| |
Gyp Höfrungur- Class 2
- Aantal berichten : 74
Character Profile Alias: Snjór Age: 19 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk wo aug 03, 2016 5:10 pm | |
| Hey wees maar blij dat hij er niet voor zorgt dat mensen zich letterlijk doodschrikken. Walsh is minder raar, maar veeeeeel gevaarlijker xD |
|
| |
Mia Marte Araiza- Class 3
- Aantal berichten : 101
Character Profile Alias: Ometeotl Age: 19 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk wo aug 03, 2016 5:25 pm | |
| Het wordt dringend tijd dat ik Norah actief ga maken... En om maar meteen daad bij woord te voegen, als iemand een gesprekje wil met de psychiater van Genosha let me know! |
|
| |
Storm Hall- Class 3
- Aantal berichten : 1904
Character Profile Alias: Lupos Age: 21 jaar Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk wo aug 03, 2016 5:45 pm | |
| Ems, ik wil topic Rosalie en Hazel! Nadya, ik wil een topic met Storm Maar pas na volle maan mss beter. |
|
| |
Mia Marte Araiza- Class 3
- Aantal berichten : 101
Character Profile Alias: Ometeotl Age: 19 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk wo aug 03, 2016 5:49 pm | |
| Haha, Jenn noem je me nu Nadya? Of heb ik gemist dat er iemand Nadya heet (a) And I know, die 'staat' al in Norah's agenda voor na volle maan :')
Oh en Em, ik wil wel een topic met Mia en Hazel? |
|
| |
Storm Hall- Class 3
- Aantal berichten : 1904
Character Profile Alias: Lupos Age: 21 jaar Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk wo aug 03, 2016 5:51 pm | |
| Weet je hoeveel ik die fout maak, Nadya tegen je wil zeggen maar het dan nog op tijd zien. Nu dus niet op tijd gezien x'D sorry Daphje. |
|
| |
Allen Springs- Class 3
- Aantal berichten : 450
Character Profile Alias: Mr. Mischief Age: 16 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk wo aug 03, 2016 5:55 pm | |
| - Ezra Braun schreef:
- Gyp Höfrungur schreef:
- Oeh heeft 'ie een imaginary friend? Eoin loopt constant rond met een pluche otter die hij van zijn psychiater gekregen heeft en praat er altijd tegen, kunnen ze samen in een hoekje gaan zitten x)
haha jaa awesome! Twee weirdo's die praten met hun pluche otter en denkbeeldig konijn :') Mag Allen dan komen kijken en 'zachtjes' lachen? Dan komen ze nooit van hun bijnamen af hij is niet altijd lief, mean dork |
|
| |
Gyp Höfrungur- Class 2
- Aantal berichten : 74
Character Profile Alias: Snjór Age: 19 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk wo aug 03, 2016 5:56 pm | |
| - Mia Marte Araiza schreef:
- Het wordt dringend tijd dat ik Norah actief ga maken...
En om maar meteen daad bij woord te voegen, als iemand een gesprekje wil met de psychiater van Genosha let me know! Yess Eoin wil wel een gesprekje, al is hij zeker niet de makkelijkste en liegt hij meestal gewoon over zijn leven c: |
|
| |
Ezra Braun- Aantal berichten : 12
Character Profile Alias: Darko Age: 19 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk wo aug 03, 2016 6:09 pm | |
| - Allen Springs schreef:
- Ezra Braun schreef:
- Gyp Höfrungur schreef:
haha jaa awesome! Twee weirdo's die praten met hun pluche otter en denkbeeldig konijn :') Mag Allen dan komen kijken en 'zachtjes' lachen? Dan komen ze nooit van hun bijnamen af hij is niet altijd lief, mean dork Hmm denk niet dat dat heel erg gewaardeerd gaat worden door Ezra c': |
|
| |
Peggy Carter- Class 2
- Aantal berichten : 119
Character Profile Alias: Alter Age: 18 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk wo aug 03, 2016 6:17 pm | |
| - Mia Marte Araiza schreef:
- Het wordt dringend tijd dat ik Norah actief ga maken...
En om maar meteen daad bij woord te voegen, als iemand een gesprekje wil met de psychiater van Genosha let me know! Peggy kan wel een gesprekje gebruiken, of Ella ^^ |
|
| |
Norah Morgan- Aantal berichten : 26
| Onderwerp: Re: Randomness talk wo aug 03, 2016 6:50 pm | |
| Kaat, Norah gaat graag een uitdaging aan :) Ik kan binnenkort wel een topic openen bij haar kantoor, maar je mag het natuurlijk zelf ook openen! Moet alleen eerst even wat dingen geregeld worden met de toestemming tot dat subforum (a)
En Anne, wie van de tweee het meest hulp nodig heeft? Voor jou geld verder het zelfde als voor Kaat, ik wil wel openen maar jij kunt ook openen ^^ |
|
| |
Oliver Marron- Class 3
- Aantal berichten : 1112
Character Profile Alias: Crucio Age: 24 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk wo aug 03, 2016 6:53 pm | |
| - Clyde Maddox schreef:
- .. Misschien moeten we toch eens overwegen isoleercellen in de kelder van Genosha te steken
I agree. |
|
| |
Taylor Cadwell- Class 3
- Aantal berichten : 666
Character Profile Alias: Queen Midas Age: 19 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk wo aug 03, 2016 6:57 pm | |
| @Daph & Jen, ik wil graag een topic! Ik ga eerst nog wat aftypen, posten & dan maak ik er eentje :) |
|
| |
Allen Springs- Class 3
- Aantal berichten : 450
Character Profile Alias: Mr. Mischief Age: 16 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk wo aug 03, 2016 6:58 pm | |
| - Ezra Braun schreef:
- Allen Springs schreef:
- Ezra Braun schreef:
- Gyp Höfrungur schreef:
haha jaa awesome! Twee weirdo's die praten met hun pluche otter en denkbeeldig konijn :') Mag Allen dan komen kijken en 'zachtjes' lachen? Dan komen ze nooit van hun bijnamen af hij is niet altijd lief, mean dork Hmm denk niet dat dat heel erg gewaardeerd gaat worden door Ezra c': Haha en dat zou precies Allen's verdiende loon zijn :') hij is niet al te goed in doorhebben wanneer hij te ver gaat in een grap soms Enneh, ik heb morgen een proef rijles, spannend =D |
|
| |
Gesponsorde inhoud
| Onderwerp: Re: Randomness talk | |
| |
|
| |
|