Onderwerp: Re: Randomness talk za feb 22, 2014 6:17 pm
Mhew, wat een baaldag vandaag. Ik was al op wedstrijd en toen ik aan het inrijden was bleek mijn paard kreupel te zijn, helemaal vanuit het niets. Toen maar terug naar huis gegaan, echt zo zuur..
Onderwerp: Re: Randomness talk za feb 22, 2014 8:49 pm
AHAHAHHA
-gewoon het feit dat hij in zijn nakie naar het Britse parlement gaat omg
Mikhail Bennet
Class 3
Aantal berichten : 56
Character Profile Alias: The Space man Age: 20 Years 'ld Occupation:
Onderwerp: Re: Randomness talk za feb 22, 2014 9:25 pm
Hallo mensen. Niemand weet wie ik ben *kuch kuch*
Na een toets van mijn toetsenbord te hebben gesloopt, in de hoop dat er iets onder zat, en daarmee het hele ding kapot gemaakt te hebben - ander half uur heb besteedt aan het fixen ervan en ik nu weer terug bij af ben - ga ik maar eens beginnen aan een karakterkaart n.n
Onderwerp: Re: Randomness talk za feb 22, 2014 11:37 pm
Mikhail Bennet schreef:
Hallo mensen. Niemand weet wie ik ben *kuch kuch*
Na een toets van mijn toetsenbord te hebben gesloopt, in de hoop dat er iets onder zat, en daarmee het hele ding kapot gemaakt te hebben - ander half uur heb besteedt aan het fixen ervan en ik nu weer terug bij af ben - ga ik maar eens beginnen aan een karakterkaart n.n
ALS JIJ GEEN DEFYING GRAVITY REF IN EEN VAN JE POSTS GEBRUIKT DAN SPEEL JE JE HÉLE KARAKTER VERKEERD High five, ik mis ook een toets. Hoewel die van mij er af is gesloopt omdat ik blijkbaar de neiging had om er random aan te peuteren, en well... dat is uit de hand gelopen.