Onderwerp: Re: Randomness talk za feb 22, 2014 11:44 pm
Emma Bailey schreef:
Mikhail Bennet schreef:
Hallo mensen. Niemand weet wie ik ben *kuch kuch*
Na een toets van mijn toetsenbord te hebben gesloopt, in de hoop dat er iets onder zat, en daarmee het hele ding kapot gemaakt te hebben - ander half uur heb besteedt aan het fixen ervan en ik nu weer terug bij af ben - ga ik maar eens beginnen aan een karakterkaart n.n
ALS JIJ GEEN DEFYING GRAVITY REF IN EEN VAN JE POSTS GEBRUIKT DAN SPEEL JE JE HÉLE KARAKTER VERKEERD High five, ik mis ook een toets. Hoewel die van mij er af is gesloopt omdat ik blijkbaar de neiging had om er random aan te peuteren, en well... dat is uit de hand gelopen.
There you go.
Mikhail Bennet
Class 3
Aantal berichten : 56
Character Profile Alias: The Space man Age: 20 Years 'ld Occupation:
Onderwerp: Re: Randomness talk zo feb 23, 2014 12:35 am
Bedankt voor de verwelkomingen n.n
Emma Bailey schreef:
Mikhail Bennet schreef:
Hallo mensen. Niemand weet wie ik ben *kuch kuch*
Na een toets van mijn toetsenbord te hebben gesloopt, in de hoop dat er iets onder zat, en daarmee het hele ding kapot gemaakt te hebben - ander half uur heb besteedt aan het fixen ervan en ik nu weer terug bij af ben - ga ik maar eens beginnen aan een karakterkaart n.n
ALS JIJ GEEN DEFYING GRAVITY REF IN EEN VAN JE POSTS GEBRUIKT DAN SPEEL JE JE HÉLE KARAKTER VERKEERD High five, ik mis ook een toets. Hoewel die van mij er af is gesloopt omdat ik blijkbaar de neiging had om er random aan te peuteren, en well... dat is uit de hand gelopen.
Onderwerp: Re: Randomness talk zo feb 23, 2014 1:29 am
Nou, 1.20 is in mijn ogen geen ochtend. :p Officieel is het pas om 6 uur ochtend.
Trouwens, persoontje die Kellin speelt, vat het niet persoonlijk op hè? Kellin is fucking awesome. ♥
Mikhail Bennet
Class 3
Onderwerp: Re: Randomness talk zo feb 23, 2014 1:30 am
Maar het is wel al de volgende dag, dus technisch gezien is het ochtend omdat het het begin is van de dag en zo omschrijven wij de ochtenden ook - niet ?
En ik moet echt mijn karakterkaart afmaken, hij is zo slecht maar dat maakt mij niet uit :'D
Onderwerp: Re: Randomness talk zo feb 23, 2014 1:31 am
HAHAHAHAHAHHAHA oké je hebt een punt, voor mij blijft het gewoon nacht. ♥
Mikhail Bennet
Class 3
Onderwerp: Re: Randomness talk zo feb 23, 2014 1:54 am
Dat moment dat je het uiterlijk van je faceclaim aan het omschrijven bent en je realiseert dat je heel creepy naar de ogen aan het staren bent. O god x')
Maar ik ben bijna klaar, want screw het uiterlijk - ik heb plaatjes yo.