Hoi hoi, als je dit leest ben je bij deze uitgenodigd voor mijn verjaardag feestje 31 juli! En bereik ik eindelijk de leeftijd van 18 jaar, gezien ik nog maar sinds kort op het eiland ben lijkt dit me een goede manier om kennis te maken met mijn school genoten. En natuurlijk vraag je jezelf af waarom zou ik nu naar een verjaardag gaan van een persoon die ik niet of nauwelijks ken? Nou daar weet ik een goed antwoord op, een feestje is altijd leuk. Vooral een zwem feestje, dus bij deze pak je zwemspullen en kom 31 juli om acht uur naar het zwembad!
Zoals jullie kunnen lezen is er een feestje op komst, Peggy word namelijk 18 en dat betekend een feestje! In elk geval dat vind Sirah een van peggy's andere persoonlijkheden. Sirah is ook de gene die het feestje regelt en alle uitnodigen rond brengt. Peggy denkt daar heel anders over, zij liever brengt haar tijd ergens anders door. Dit komt meer omdat ze niet alle aandacht wil krijgen. Peggy weet dan ook helemaal niks over het feestje dus het word een echt verrassingsfeestje.
Wil je mee doen? Leuk! Vul dan even dit lijstje in! gesloten
Code:
[b]Naam:[/b] [b]Personage naam:[/b]
------------------------------------------------------------------------------------------------- komen Devon Garnet - Janne Storm Hall - Jennifer Roran Carson - Xam Dennimae Elscot - Jara Allen Springs - Emma Vick Moore - Jennicorn Wren Máraz - Justine Benjamin Kean - Isa Charlie Springs - Bigsby
Laatst aangepast door Peggy Carter op di aug 02, 2016 9:43 am; in totaal 8 keer bewerkt
Onderwerp: Re: B-day party! wo jul 20, 2016 9:51 pm
Naam: Jara Personage naam: Dennimae Elscot
Als StormOn er is kan ze niet achter blijven! Echter weet ik niet precies wanneer ik kan posten, vanwege mn vakantie. En anders komt ze gewoon casual te laat ghehehe