INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel
 

 No regrets, do you know what that means?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Skye Blackwell
Skye Blackwell
Class 3
Aantal berichten : 57

Character Profile
Alias: Wish
Age: 18
Occupation:
No regrets, do you know what that means? Empty
BerichtOnderwerp: No regrets, do you know what that means?   No regrets, do you know what that means? Emptyzo okt 09, 2016 5:23 pm


Natuurlijk had ze van het bal gehoord. Wie had nu niet van het bal gehoord? Als de uitnodiging verloren was gegaan, waren er nog altijd de affiches en over het algemeen werd er ook druk over gepraat. Of ze zou gaan, had ze eigenlijk pas op het laatste moment besloten. Ze voelde er namelijk niet veel voor om in een moeilijk zittende jurk de hele avond te moeten rondlopen. Nee, ze wilde iets waarin ze wel verkleed was, maar waarin ze ook avonturen kon beleven, moesten die zich voor doen. En als het aan haar lag, dan zouden die er wel zijn. Ze was niet van het saaie, deftige en officiële. Misschien miste ze daar dan wel het hele punt van het bal mee, maar goed, als ze niet welkom was zou iemand dat wel zeggen, toch?

Dus zo was ze uiteindelijk als een gemaskerde Zorro (inclusief lange cape) aangekomen. Ze had een plastic sabel aan een brede gordel hangen, die net zoals de rest van haar kleren pikzwart was op de sluiting na. De laarzen die ze aan had, zaten lekker comfortabel. Heel anders dan al de andere chicks, die meestal op hakken bleken rond te huppelen. Nieuwsgierig keek ze even rond, maar herkende nu niet direct iemand. Voor ze echter kon verder gaan, voelde ze haar phone trillen. Behendig haalde ze die uit haar zakken, en zag dat het een snap was van Cas. Ze opende hem en schoot gelijk in de lach. "Come find me" stond er, op een foto van een wel heel schattige knul in een tijgerpak.

Meteen maakte ze haar missie er van om hem te vinden. Als een ware sluip-held baande ze zich een weg door de mensen, tot ze hem ineens zag staan. Staart inclusief. Ze trok haar sabel en sprong toen in zijn gezichtsveld, waarbij ze de punt zachtjes tegen zijn borst duwde. ”In de naam der wet, staan blijven!” Beval ze, al schoot ze snel genoeg in de lach. Misschien iets te enthousiast sprong ze in de zachte armen van Tijgertje. ”Hoi”, Zei ze opgewekt, stak toen haar sabel terug veilig in haar riem zodat ze niemand per ongeluk in zijn oog zou prikken.

&Cas
Terug naar boven Ga naar beneden
Cas Harley
Cas Harley
Deceased
Aantal berichten : 85

Character Profile
Alias: Vixen
Age: 18
Occupation:
No regrets, do you know what that means? Empty
BerichtOnderwerp: Re: No regrets, do you know what that means?   No regrets, do you know what that means? Emptyzo okt 09, 2016 5:55 pm


”If we bumped in to eachother”

Het bal. Om het op zijn minst te zeggen dacht hij er nog niet eens aan om te gaan. Waarom zou hij zich helemaal fancy gaan maken voor iets dat tja, zo nutteloos was? Maar goed hij ging er zich ook niet druk over maken over heel dat gedoe. Er was helemaal geen reden toe, momenteel was hij toch nog niet van zin om te gaan. Hoewel, er was drank tho? Probably zou dat later wel de doorslaggevende stem zijn die hem zou overtuigen om te gaan. Nu was het eerst even tijd om zijn maag te vullen want damn, die stond serieus echt op ontploffen. Plus, nu iedereen toch was opgehoepeld naar het bos had hij de hele cafetaria voor zich, of om het beter te zeggen. Genoeg pizza! Daar werd hij tenminste vrolijk was, en pizza was niet gecompliceerd. Met een grimas was hij vetrokken richting de plek waar alle pizza was, klaar om aan t vallen!

Toch was het maar vrij saai om tja overal alleen rond te hangen. Misschien moest hij dan toch maar een kijkje gaan nemen? Maar no way in hell dat hij een of ander apenpak ging aantrekken dat niet lekker zat. Nee, als hij ging dan werd het op zijn manier. Dat werd dus een full blown tijgertje onesie, met staart en al. Voor zijn gemak trok hij zijn sneakers aan, klaar om iedereen versteld te laten staan. Binnen de kortste keren stond hij in het bos, stiekem nog best wel blij dat hij zijn onesie had aangetrokken want die was lekker warm. Meteen doorsteken naar de dranktafel ging hij net niet doen, eerst een beetje verkenning. Hij moest het ze meegeven tho, de plek zag er echt uit als een of andere sprookjes wereld. He was zeker goed gedaan. Een vrij random idee was in hem opgekomen. Toen hij vlak naast een random boom stond, trok hij een selfie met zijn phone en stuurde die voor de lol door naar Skye. Is kijken of die hier rondliep!

Uiteindelijk was hij in gesprek geraakt met een of andere knul, vrij oppervlakkig tho. Maar Skye liet dus niets van zich weten, dus moest hij maar gaan socializen met andere mensen. Al besloot zijn gesprekspartner uiteindelijk ook te vertrekken, waarschijnlijk naar de dranktafel of misschien opgeschrikt. Want voor hij het goed en wel doorhad prikte iemand hem met een sabel in zijn borst. Met een brede grijns op zijn gezicht keek hij het meisje aan. ‘Wat voor onrecht heb ik je aangedaan?’ Lachte hij. Een beetje off guard sprong ze in zijn armen, maar hij hield haar goed vast hoor. ‘Zwart staat je toch het best! Maar is het nu Zorro of moet ik Zorra zeggen?’

Terug naar boven Ga naar beneden
Skye Blackwell
Skye Blackwell
Class 3
Aantal berichten : 57

Character Profile
Alias: Wish
Age: 18
Occupation:
No regrets, do you know what that means? Empty
BerichtOnderwerp: Re: No regrets, do you know what that means?   No regrets, do you know what that means? Emptyma okt 10, 2016 11:13 am


Als één van haar neven te horen zou krijgen dat ze hier op een waar bal was, zouden ze het waarschijnlijk niet eens geloven. Skye op een deftig bal? Nee, dat zou in hun ogen ook nooit passen. Maar ze hadden natuurlijk niet gezien wat ze eigenlijk aan had. Geen nette jurk, waarin ze zo stijf als een hark zou zijn, maar een Zorro pak. Dat was al iets geloofwaardiger. Natuurlijk zouden ze ook alles willen weten over haar date, maar ook daar zou ze hen teleur moeten stellen. Een date had ze niet, ze was puur hierheen gekomen voor de lol, niet voor de liefde. Al was een beetje gezelschap altijd wel welkom. En die vond ze in de vorm van Cas. Daar zou Mason haar sowieso mee gaan plagen, maar zij trok het zich mooi helemaal niet aan hoor!

De jongen had een brede grijns om zijn lippen, iets wat ze toch niet echt snapte. Hij werd hier wel eventjes mooi bedreigd! Al maakte het plastic waarschijnlijk niet zoveel indruk. ‘Wat voor onrecht heb ik je aangedaan?’ Zei hij lachend. Daar had hij wel een punt gemaakt. "Helemaal niks", Zei ze daarom fijntjes, waarna ze in zijn armen sprong, want ja zo spontaan was ze wel. ‘Zwart staat je toch het best! Maar is het nu Zorro of moet ik Zorra zeggen?’ Grapte hij toen. Ze dacht er even over na en lachte toen. "Zorra klinkt echt nergens naar, maar ik zal je een geheim vertellen", Zei ze, knipoogde even. "Ik ben eigenlijk Skye, maar aan niemand vertellen hoor", Grijnsde ze, drukte vervolgens haar vinger tegen haar lippen. ”Dus, waar is je date?” Vroeg ze toen nieuwsgierig, want ze kon zich niet echt voorstellen dat een knapperd als Cas hier helemaal alleen naartoe was gekomen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cas Harley
Cas Harley
Deceased
Aantal berichten : 85

Character Profile
Alias: Vixen
Age: 18
Occupation:
No regrets, do you know what that means? Empty
BerichtOnderwerp: Re: No regrets, do you know what that means?   No regrets, do you know what that means? Emptyma okt 10, 2016 5:04 pm


”If we bumped in to eachother”

Nu hij een snap naar Skye had verstuurd had hij er echt wel zo veel meer zin in. Met haar was het altijd lachen, maar echt letterlijk. Soon moesten ze echt nog wel is naar het animal shelter gaan. Die puppies moesten hen vast wel missen, en anders mistte hij hun wel hoor. Plus misschien wou hij heel stiekem niet alleen gaan? Skye was gewoon goed gezelschap jow. Zelfs op een bal als dit. Ah man, ze zouden zich hier echt kapot lachen. Als het meisje wilde komen natuurlijk. Wie weet was het nog wel zo dat ze hier gewoon al rondliep? In een of andere fancy dress, dan stond hij er wel mooi bij. Maar at least was hij comfy, en dat ging echt wel voor op alles! Cas ging haar ooit op een dag nog wel is versteld laten staan door te verschijnen in een echt kostuum of zo, op een moment wanneer hij zijn charmes misschien nodig had.

De bedreiging sloeg hij compleet weg. Please, hij was een tijger! Hem kon ze echt niets maken met har zwaardje hoor. Misschien moest hij wel eens een keer brullen? Dan zou ze het wel zo laten zakken. Hah! Hij wist het wel. Hij had helemaal niets fout gedaan, buiten verschijnen in het beste zittende pak van allemaal. Met zijn staart en alles was hij echt wel de meest fancy dude hier. Kort knikte hij. Zorra was inderdaad maar een zwakke poging van hem. Kort verscheen er een bedenkelijke blik in zijn ogen, misschien een betere naam verzinnen. Maar nee hoor, Skye deed haar identiteit uit de doeken. ‘Oh, dus geen don Diego de la Vega? Misschien maar beter ook, die had ik echt niet opgevangen.’ Grijnsde de knul breed. Even trok hij zijn wenkbrauw op. ‘Date? Ik heb net een half uur geleden beslist dat ik kwam.’ Even haalde hij zijn schouders op. ‘En waarom zou ik een date nodig hebben? I mean, die had verwacht dat ik hier stond als een of andere butler. Like nope, ik ben een vrij man! Jij dan?’


Terug naar boven Ga naar beneden
Skye Blackwell
Skye Blackwell
Class 3
Aantal berichten : 57

Character Profile
Alias: Wish
Age: 18
Occupation:
No regrets, do you know what that means? Empty
BerichtOnderwerp: Re: No regrets, do you know what that means?   No regrets, do you know what that means? Emptyma dec 05, 2016 8:25 pm


Cas had wel goeie reflexen, moest ze toegeven. Ze was dan ook zonder waarschuwing op hem gesprongen, en ze had hem gewoon opgevangen. Hmm, dit voelde niet slecht tho. Beter kwamen haar neefjes hier niet achter tho, of ze zaten waarschijnlijk op de eerste de beste boot naar Genosha. Niet dat ze het wisten liggen, maar goed, dat waren details. Maar goed, om Cas maar niet langer in spanning te laten, verklapte ze haar identiteit. ‘Oh, dus geen don Diego de la Vega? Misschien maar beter ook, die had ik echt niet opgevangen.’ Grijnsde hij. Skye schoot in de lach en gaf hem een duw tegen zijn schouder. ”Ik heb toch helemaal geen snor, gek”, Lachte ze.

‘Date? Ik heb net een half uur geleden beslist dat ik kwam.’ Beantwoordde hij haar subtiele vraag of hij hier was met een date of niet. ‘En waarom zou ik een date nodig hebben? I mean, die had verwacht dat ik hier stond als een of andere butler. Like nope, ik ben een vrij man! Jij dan?’ Vervolgde hij. ”Een butler pakje zou je ook goed staan tho. Maar je hebt gelijk, tijgertje is beter”, Grinnikte ze, porde plagend even in zijn buik. ”En mijn date is ergens daar drank gaan halen”, Loog ze, puur om zijn reactie te zien. Al kon ze haar leugen niet lang volhouden. ”Nee, nee, grapje. Ik ben Zorro, die werkt toch altijd alleen?” Bekende ze. Een tijgertje-sidekick zou wel handig zijn tho, maar dat zei ze maar niet luidop..
Terug naar boven Ga naar beneden
Cas Harley
Cas Harley
Deceased
Aantal berichten : 85

Character Profile
Alias: Vixen
Age: 18
Occupation:
No regrets, do you know what that means? Empty
BerichtOnderwerp: Re: No regrets, do you know what that means?   No regrets, do you know what that means? Emptyma dec 05, 2016 11:56 pm


”If we bumped in to eachother”

Dat ze hem letterlijk zo maar besprong had hij niet geheel verwacht. Maar als een ware tijger waren zijn reflexen superbe en kon hij haar heel gemakkelijk opvangen. Stiekem kon hij haar ook rondjes latend raaien rond zijn nek hoor, maar hey dit was het circus niet. Maar gelukkig voor hem deed deze Zorro haar ware identiteit uit de doeken, en hell die was echt wel veel beter dan een of andere mislukte spanjaard of wat voor nationaliteit die knul dan ook mocht hebben. Anyways, het punt Skye was veel leuker dan een of andere kneus met een zwaardje. De duw deed hem lachen, het deed hem kort achteruit keren al veerde hij haast meteen weer terug. Droog legde hij zijn vinger tussen haar neus en haar lip en keek haar even bedenkelijk aan. ‘Zou je ook niet mee staan. Blijf maar gewoon zoals je bent, dat approve ik veel meer.’ Knipoogde de knul al lachend waarop hij zijn hand weer liet zakken.

Cas beet even kort op zijn onderlip door de opmerking die ze maakte. Kijk, zo’n dingen moest ze niet zeggen want dan ging hij nog verlegen worden. Of nouja zijn vorm van verlegen zijn dan toch. Natuurlijk moest hij lachen door haar gepor. Dat was dus even niet fair. Wat ze uitdeelde kon ze terug krijgen ook. ‘Tijgertje zit ook veel beter.’ Speels kwispelde Cas even met zijn staart. Echt een pluspunt hoor, zolang er maar niet aan getrokken werd. Want dan werd hij sad. Kort trok hij een pruillipje. Dat zou hem echt wel heartbroken achterlaten als hij heel eerlijk was. ‘Misschien moet je een gebroken hartje bij me tatoeëren dan.’ Mompelde hij zachtjes. Stiekem wist hij goed genoeg dat ze hem aan het pesten was hoor. De waarheid kwam uiteindelijk aan het licht, gelukkig maar.v een gebroken hartje zou er niet mooi bij staan vond hij. ‘Hm, is dat zo? Ik dacht dat die een paard had? I mean, verkeerde onesie maar hey ik ben altijd bereid om je sidekick te zijn.’ Sprak hij met een kleine wenkbrauwwiebel waarbij hij haar subtiel toch ook in de buik porde.

‘Dus, welke missie heeft Zorro vandaag? Of heeft die een dagje vakantie genomen om speciaal bij Tijgertje te zijn?’ Stiekem had hij wel wat zin om hier en daar een grapje uit te halen hoor. Of tja, iets wat zij wilde doen de keuze was uiteraard aan haar want tja gentlemen enzo. ‘Anders zwier ik je zo meteen over mijn schouder en dan race ik wel heel cool hier andaan. Weg van die stijve harken!’

Terug naar boven Ga naar beneden
Skye Blackwell
Skye Blackwell
Class 3
Aantal berichten : 57

Character Profile
Alias: Wish
Age: 18
Occupation:
No regrets, do you know what that means? Empty
BerichtOnderwerp: Re: No regrets, do you know what that means?   No regrets, do you know what that means? Emptydi dec 06, 2016 1:49 pm


Wat er zo allemaal om ging in het hoofd van Tijgertje, was voor haar een compleet raadsel. Zij, Don Diego de la Vega? Voor zover zij zich kon herinneren had die man zo’n snorretje, en zij toch wel degelijk niet. Toen ze daar een opmerking over maakte, drukte Cas zijn vinger tussen haar neus en bovenlip. Inschattend keek hij haar aan. ‘Zou je ook niet mee staan. Blijf maar gewoon zoals je bent, dat approve ik veel meer.’ Deelde hij mee. Skye schoot in de lach. "Well, jij bent duidelijk de snorren-expert hier, dus ik zal je maar geloven?" Lachte ze. Nog even en ze zou hier staalharde abs krijgen, als ze nog langer zo hard moest lachen om hem.

Maar dat zou waarschijnlijk nog niet stoppen. Cas was gewoon grappig in alles wat hij deed en zei. Het feit alleen al dat hij hier stond in een onesie. ‘Tijgertje zit ook veel beter.’ Argumenteerde hij. ”Dat kan ik me wel voorstellen”, Stemde ze in, gluurde ondertussen even naar de andere jongens in hun nette pakken. Haar imaginary date had er sowieso ook één aan. ‘Misschien moet je een gebroken hartje bij me tatoeëren dan.’ Zei de jongen zachtjes op haar woorden. N’awh, sad. Snel verklapte ze dan maar dat ze niet echt een date had, iets waar Cas snel genoeg van leek op te beuren. Trouwens, een sidekick had ze niet nodig.

‘Hm, is dat zo? Ik dacht dat die een paard had? I mean, verkeerde onesie maar hey ik ben altijd bereid om je sidekick te zijn.’ Stelde hij toen echter voor. Hmm, op die manier zou ze wel een sidekick willen ja. Als ze daarmee meer tijd met hem kon doorbrengen, zou ze er sowieso mee instemmen. ”Oké, maar doe dan een pratend paard-tijgertje-sidekick, anders sta ik maar wat in mezelf te mompelen”, Grinnikte ze. ‘Dus, welke missie heeft Zorro vandaag? Of heeft die een dagje vakantie genomen om speciaal bij Tijgertje te zijn?’ Vroeg hij toen nieuwsgierig.

‘Anders zwier ik je zo meteen over mijn schouder en dan race ik wel heel cool hier vandaan. Weg van die stijve harken!’ Stelde hij voor. Daar dacht ze even over na. ”Oké, deze plek zit dan wel vol met stijve harken, maar er is ook voedsel en drank”, Zei ze, keek even speurend in het rond. ”De missie van vandaag is pizza zoeken en liefst ook vinden en dan opeten!” Zei ze enthousiast, klapte bijna in haar handjes bij het idee. Pizza kon haar misschien net iets te blij maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cas Harley
Cas Harley
Deceased
Aantal berichten : 85

Character Profile
Alias: Vixen
Age: 18
Occupation:
No regrets, do you know what that means? Empty
BerichtOnderwerp: Re: No regrets, do you know what that means?   No regrets, do you know what that means? Emptydi dec 06, 2016 3:13 pm


”If we bumped in to eachother”

Cas begon te lachen bij haar opmerking over snorren. Kort wreef hij over de plek waar zijn snor hoorde te zitten, momenteel waren er enkel wat stoppeltjes maar het werd wel weer hoogtijd voor een scheerbeurt tho. Hij vond zichzelf er ook niet geweldig mee staan, het stond op zijn planning om vandaag te doen maar toen kreeg hij natuurlijk het super geweldige idee om naar het bal te gaan en haar er kinda ook voor uit te nodigen. Wat duidelijk zijn vruchten had afgeworpen want tja, zeg nu zelf. Cas mocht zich momenteel wel een van de gelukkigste dudes hier prijzen, coolste outfit ging echt wel naar haar. Ze deed zich tenminste niet voor als een of ander prinsesje, iets wat de meeste meiden hier wel aan het doen waren. Maar ja hun zaak niet de zijne. ‘Sterker nog, je moet me geloven! Ik ben ooit gevraagd om snorreninspecteur te worden bij de Nationale snorrengarde.’ Waar hij het bleef halen wist hij niet, de zenuwen waren dit in ieder geval niet. Nope, dit was 100% Cas.

Tuurlijk kon ze zich dat voorstellen, iedereen hier waarschijnlijk was hartstikke jaloers op zijn outfit. Moesten ze zelf maar zo’n geweldig idee krijgen hoor. Hoewel nee, dan zou hij niet meer origineel zijn. En moest hij zijn vrouwelijke Zorro hier nog gaan beschermen tegen andere tijgers of leeuwen of wat je ook wilde zijn. Nope, hij was er gelukkig mee dat hij de enigste was. Plus, hij had het ook nog eens mooi warm in tegenstelling tot hoe sommige zich waarschijnlijk voelde hier. ‘Volgende keer show ik je mijn pak wel. Dan ben ik misschien je date.’ Knipoogde hij. Echt hoor, als ze hier legit met someone else was dan zou hij zich slecht voelen. Maar dat was gelukkig voor hem niet het geval. Zo maar grapjes uithalen met hem, niet nice hoor.

Stiekem was hij wel benieuwd naar haar antwoord op zijn vraag. Subtiel wat polsen of ze meer tijd met hem wilde doorbrengen, geslaagd hoor als je het hem vroeg. ‘Veel mensen doen dat hoor.’ Sprak hij bedenkelijk. ‘Maar oké, misschien zou het wel een beetje dom zijn als iemand je dan zou zien. Dus oke, pratend paard/tijger is hier!’ Toch weer lief van hem om toe te stemmen. Misschien moest hij dan wel oranje strepen schilderen op zijn paardje’s onesie? ‘Is het nodig om me als paard/tijger te vermommen, of volstaat een van beide?’ Belangrijke vraag hoor, want het leven van zijn onesie stond op het spel.

Daar had het meisje een punt. Voedsel en zowel drank. Een Tijgertje had beide wel erg hard nodig nu hij er over nadacht, iets wat zijn maag ook stilletjes beaamde door zachtjes te beginnen te rommelen bij het idee alleen al. Of ze op deze plek ook pizza zouden hebben was nog maar de vraag. Op school ja, maar hier in het midden van het bos. ‘Laat je neus je leiden! Als je een ritje nodig hebt, wel ja daar ben ik je sidekick voor.’ Sprak hij al lachend. Stiekem ging hij toch al een beetje op onderzoek uit hoor, al zag hij op het eerste zicht niet meteen mensen met een stuk pizza in de hand. Toch kon hij de subtiele geur oppikken, al kon hij niet meteen plaatsen of het hier vandaan kwam of niet. ‘Ik ruik wel iets. Al zal het net iets makkelijker zijn om hier al drank te vinden?’ Stelde de knul voor. Natuurlijk was hij willing om het te gaan halen duh. Zou hem ook beetje meer info geven over wat ze hier nog allemaal hadden qua drankjes en of eten.


Terug naar boven Ga naar beneden
Skye Blackwell
Skye Blackwell
Class 3
Aantal berichten : 57

Character Profile
Alias: Wish
Age: 18
Occupation:
No regrets, do you know what that means? Empty
BerichtOnderwerp: Re: No regrets, do you know what that means?   No regrets, do you know what that means? Emptydi dec 06, 2016 7:34 pm


Zich verkleden als Zorro, daar kon meneer Tijger nog mee leven. Maar een snor mocht ze blijkbaar achterwege laten, volgens de expert. ‘Sterker nog, je moet me geloven! Ik ben ooit gevraagd om snorreninspecteur te worden bij de Nationale snorrengarde.’ Drukte hij haar op het hart. ”Omg, heeft Genosha een snorrengarde?” Zei ze semi-serieus. De grijns om haar lippen was niet echt geloofwaardig tho. Wat ze ook niet echt serieus kon, was praten met een paard/tijger/sidekick. Toch niet als het paard/tijger/sidekick in kwestie niet terug praatte. ‘Veel mensen doen dat hoor.’ Bracht Cas er tegen in. ‘Maar oké, misschien zou het wel een beetje dom zijn als iemand je dan zou zien. Dus oke, pratend paard/tijger is hier!’ Stemde hij in. "Oké, beter", Grijnsde ze. Dan sloeg ze tenminste geen mal figuur. ‘Is het nodig om me als paard/tijger te vermommen, of volstaat een van beide?’ Vroeg de jongen vervolgens. Skye dacht er even diep over na (of ze deed toch alsof). "Een tijgertje is goed, voor nu", Gaf ze toe. Dat maakte het ook wel een stuk minder ingewikkeld.

Voor nu moesten ze wel even op missie. Ze had, uiteraard, honger en zin in pizza. Er moest toch wel ergens pizza zijn hier? Anders ging ze serieus nog naar de keuken om een pizza te maken hoor. ‘Laat je neus je leiden! Als je een ritje nodig hebt, wel ja daar ben ik je sidekick voor.’ Reageerde Cas lachend op haar woorden. De jongen voegde daad bij woord en ging al op onderzoek uit. Om hem maar niet kwijt te raken, nam ze voorzichtig en iets onzeker zijn hand vast, hopend dat hij hem niet terug zou trekken. ”Ik wil mijn sidekick niet kwijt raken hoor”, Verklaarde ze lachend, al moest ze aan zichzelf ook wel toe geven dat ze het wel fijn vond om gewoon zijn hand vast te houden.

‘Ik ruik wel iets. Al zal het net iets makkelijker zijn om hier al drank te vinden?’ Stelde haar sidekick toen voor. ”Wat een uiterst goed idee”, Grijnsde ze. Dat zou de zoektocht misschien niet makkelijker maken, maar wel aangenamer. ”To the bar!” Zei ze toen, stak haar arm in de lucht alsof ze haar soldaten het commando gaf de bar te bestormen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cas Harley
Cas Harley
Deceased
Aantal berichten : 85

Character Profile
Alias: Vixen
Age: 18
Occupation:
No regrets, do you know what that means? Empty
BerichtOnderwerp: Re: No regrets, do you know what that means?   No regrets, do you know what that means? Emptydi dec 20, 2016 3:12 pm


”If we bumped in to eachother”

Cas haalde kort zijn schouders op. ‘Wel, op Genosha ben ik er niet zo zeker van. Maar thuis was er wel eentje.’ Sprak hij vrij luchtig. Bijna was het geloofwaardig, tot hij in de lach schoot. Waar haalde hij het toch weer vandaan, een snorrengarde. Mooi werk weer van hem. Stiekem praatte hij ook wel eens tegen zichzelf hoor. Vooral als hij alleen op zijn kamer lag, maar ze had gelijk het was inderdaad beter dat hij een pratende sidekick werd dan een stil, saai persoon. En tja, ze wisten beide wel dat hij dat niet was. Niet dat zij het wel was, hell no. Skye was echt een van de meest geweldige personen die hij hier al was tegen gekomen stiekem. De vraag die hij stelde was echt wel legit, anders moest hij nog ergens verf gaan zoeken en veel zin had hij daar ook weer niet in. ‘Voor nu?’ Vroeg hij verbaasd. Wat was Skye met hem van plan? Iets wat ze hem natuurlijk niet zou zeggen want tja dan was de verassing er vanaf.

Honger en dorst. Hoe kon het ook anders bij hun twee. Skye kwam met het idee om pizza te zoeken hier op het bal, al was hij er haast zeker van dat ze daarvoor naar de keuken moesten. Maar hey, een ander hapje was voor op de heenweg naar de keuken ook wel welkom hoor! Cas was eerder vertrokken, omdat zijn honger stiekem toch ook wel weer was gegroeid sinds hij zijn kamer had verlaten. Wat hij niet had verwacht tho was dat ze plots zijn hand vast nam, verwacht niet gehoopt misschien wel. Haar verklaring deed toch even een warme glimlach op zijn gezicht verschijnen. Zijn blik schoot heen en weer tussen de mensen en met zijn neus volgde hij de geur van eten, al kon hij die maar heel moeilijk oppikken tho. ‘Ik zou je anders ook wel terug gevonden hebben. Maar dit, het voelt goed aan.’ Mompelde hij net wat zachter. Natuurlijk mocht ze het horen, maar ergens werd hij toch wel even verlegen.

Drank. Dat moest easy zijn om hier te vinden. Dan konden ze daarna altijd met hun buit naar de keuken gaan en daar het feestje verder laten gaan. 10+ voor dat plannetje hoor. Lachend om haar actie bleef de jongen toch heel even staan. ‘Hop on, dan gaat het wat sneller.’ Grijnsde hij breed. Cas wachtte tot het meisje haar benen om zijn middel had gekneld zodat ze niet zou vallen voor aleer hij verder ging naar de bar. Daar aangekomen draaide hij even zijn hoofd naar haar, haar gezicht was plots veel dichter dan hij oorspronkelijk had gedacht, maar hij hield zijn hoofd er met enige moeite bij. ‘Dus, sneak jij achter de bar en geef jij me de flessen of hoe doen we dit?’ Prevelde de jongen zachtjes.



Terug naar boven Ga naar beneden
Skye Blackwell
Skye Blackwell
Class 3
Aantal berichten : 57

Character Profile
Alias: Wish
Age: 18
Occupation:
No regrets, do you know what that means? Empty
BerichtOnderwerp: Re: No regrets, do you know what that means?   No regrets, do you know what that means? Emptydo feb 16, 2017 8:01 pm


Het viel wel op dat hun meetings elke keer weer uitdraaiden in een vreetpartij. Binnenkort zouden ze haar over het eiland moeten rollen. Niet echt heel ideaal. Ach, ze gebruikte haar mutatie wel om te zweven. Dat moest wel nog lukken, toch? Hoe dan ook, ze moesten eerst voedsel vinden voor ze het konden nuttigen, natuurlijk. Cas leek ook van dat idee te zijn, want resoluut begon hij van haar weg te lopen. Hé! Skye haalde meneer tijgertje snel in, nam daarbij zijn hand vast. Nu kon hij tenminste niet mysterieus verdwijnen. ‘Ik zou je anders ook wel terug gevonden hebben. Maar dit, het voelt goed aan.’ Reageerde hij zachtjes op haar woorden. De blondine kon een glimlach niet onderdrukken, wist even niet goed wat ze met zichzelf aan moest dus keek ze ietwat verlegen weg. Dat was ook nieuw.

De missie werd al snel iets simpeler gemaakt, ze zouden eerst drank fixen en dan naar de keuken gaan. Drank was hier makkelijk te vinden. ‘Hop on, dan gaat het wat sneller.’ Stelde Cas voor. Skye schoot in de lach. ”Oké dan”, Lachte ze, waarna ze op vervoermiddel van dienst sprong en haar armen om zijn nek sloeg. ‘Dus, sneak jij achter de bar en geef jij me de flessen of hoe doen we dit?’ Vroeg hij toen de bar in zicht kwam. Skye had haar hoofd op zijn schouder gelegd, zodat ze kon meekijken. ”Watch and learn”, Grijnsde ze, waarna ze zich focuste en er ineens een wolkje om hen beide verscheen.

Ineens stonden ze achter het standje dat de bar moest voorstellen, uit het zicht van alles en iedereen. De kratten drank stonden opgestapeld, gekoeld en alles, zodat de mensen die in de bar bezig waren de lege drank konden bijvullen. Skye hopte van Cas z’n rug en keek nieuwsgierig rond. ”Zie je iets staan dat je echt heel lekker vind?” Vroeg ze, benieuwd naar zijn voorkeuren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cas Harley
Cas Harley
Deceased
Aantal berichten : 85

Character Profile
Alias: Vixen
Age: 18
Occupation:
No regrets, do you know what that means? Empty
BerichtOnderwerp: Re: No regrets, do you know what that means?   No regrets, do you know what that means? Emptyvr feb 17, 2017 3:15 pm


”If we bumped in to eachother”

Binnen no time was de blondine achter hem aangekomen en liep meteen naast hem, daarbij ook zijn hand vast grijpend. Cas zijn mondhoeken trokken voor een kort moment omhoog. Verlegen, wel dat was hij zeker wel. Maar hij kon nu zijn geweldige cover van tijgertje niet te niet doen door verlegen te gaan doen. Maar het leek alsof de vrouwelijke dievegge ook even van haar melk was. Zachtjes gaf hij een kneepje in haar hand waarop hij met vaste pas verder liep in de richting van de bar.

Om hun kleine wandeling even wat sneller te maken was het wel tijd dat hij van zijn powers ging genieten en haar op zijn rug liet springen. Als ze dat wilde dan toch, want ja no pressure of zo. Cas hield haar benen stevig vast zodat zij niet al te veel kracht moest uit oefenen op zijn nek. Want tja, aan een dode tijger hadden ze eventjes helemaal niets. Plus, dan zou ze nog op haar kop krijgen voor de moord van een dier, niet leuk dus. Nee, voor nu zou het duo alleen maar op hun kop krijgen als ze gepakt werden. Iets wat hij niet ging laten worden. Alleen was er een probleem, achter de bar komen en enkele flessen mee krijgen zonder door iemand gespot te worden. Afwachtend trok hij zijn wenkbrauw op. Wat ging ze doen? Onbegrijpend staarde hij naar de wolkjes om hen heen. Alright, hij wist dat ze samen super hot waren maar die wolkjes waren misschien wel een beetje over dreven.

Bam. Hoe ze er geraakt waren wist hij niet, maar opeens stonden ze op een wat afgelegen stuk achter de bar. Kratten drank waren er voor hun uit gestapeld klaar om gewoon mee te nemen door hun. Toeval? Misschien, maar dan was het wel helemaal geweldig. ‘Hoe?’ Sprak hij al lachend. Dat moest ze toch is uitleggen op een dag. Maar nu eerst wat drank stelen en verdwijnen. Haar vraag was nog niet gesteld of zijn oog was gevallen op een sixpack van Desperados. Aye, dat was echt wel zijn ding. Al waren alle zaken die hier stonden stiekem gewoon zijn ding. Met een grijns nam hij het sixpack in zijn hand. ‘Ik zou ook alles kunnen mee nemen, maar dat gaat opvallen lijkt me.’ Sprak hij op een bedeesde toon. ‘Zeg maar wat jij wilt, ik draag het wel. Daarvoor dienen die verstopte spieren van me.’ Niets wat hij niet kon dragen hoor!




Terug naar boven Ga naar beneden
Skye Blackwell
Skye Blackwell
Class 3
Aantal berichten : 57

Character Profile
Alias: Wish
Age: 18
Occupation:
No regrets, do you know what that means? Empty
BerichtOnderwerp: Re: No regrets, do you know what that means?   No regrets, do you know what that means? Emptyvr feb 17, 2017 3:54 pm


Haar plan had perfect gewerkt. Eerlijk, ze had al meerdere plannen bedacht die iets minder feilloos uitgedraaid waren als deze. Maar voor nu was het wel allemaal piece of cake, dus ze zou niet klagen. Cas leek niet echt te snappen wat er zonet gebeurd was, zo te horen. ‘Hoe?’ Vroeg hij lachend. Skye liet opnieuw een beetje rook uit haar handen ontsnappen. ”Magic”, Zei ze mysterieus. Erg lang kon ze zich niet serieus houden, en al snel schoot ze in de lach. ”Teleportatie, slimmerd”, Legde ze uit. Zo, zijn slimme brein zou daar wel iets van maken, of niet soms?

Hopelijk nog voor ze hun hersencelletjes gingen verdrinken in whatever hij ook lekker vond. En ze was wel benieuwd. Goedkeurend zag ze hoe hij een sixpack Desperados nam. Daar zou ze er wel eentje van stelen, ghehe. ‘Ik zou ook alles kunnen mee nemen, maar dat gaat opvallen lijkt me.’ Gaf hij toe. ‘Zeg maar wat jij wilt, ik draag het wel. Daarvoor dienen die verstopte spieren van me.’ Stelde hij vervolgens voor. Ze zocht even tussen de kratten en trok toen met een grijnsje een fles Eristoff Black tevoorschijn. ”Magic?” Lachte ze, besloot de fles zelf te dragen en wenkte de jongen toen mee, richting het schoolgebouw. To the kitchen it was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cas Harley
Cas Harley
Deceased
Aantal berichten : 85

Character Profile
Alias: Vixen
Age: 18
Occupation:
No regrets, do you know what that means? Empty
BerichtOnderwerp: Re: No regrets, do you know what that means?   No regrets, do you know what that means? Emptywo mei 03, 2017 8:18 pm


”If we bumped in to eachother”
Dat ze zo plots bij alle drank waren verschenen had de knul duidelijk niet zien aankomen. Maar handig was het wel! Toch had hij een onbegrijpelijke blik naar de blondine geworpen. Uitleg was zeker wel eventjes nodig, maar heel even hoor. Met een grimas tot achter zijn oren staarde hij heel even naar de rook die ze opnieuw uit haar handen liet komen. Stiekem wilde hij dat ook wel hoor. Beetje met rookgordijnen spelen, plus dan kon hij zoveel uit steken als hij wilde. En met Skye had hij wel enkele ideetjes als hij heel even eerlijk moest zijn. Magie? ‘Volgens mij zit je dan op de foute school hoor.’ Sprak hij bedenkelijk, natuurlijk had hij een of andere school als Hogwarts in zijn hoofd, want hey als het echte magie was! Maar duidelijk maakte ze dus een grapje, gelukkig maar. Hij zou haar zeker niet meer kunnen missen hier. ‘En die rook dan? Cool special effectje?’

Desperados. Off course wat anders? Nee, alles zag er geweldig lekker uit. Maar niets ging boven een lekker fris flesje Desperados. Cas had stiekem ook al wel een ideetje wat ze bij het drankje zouden kunnen eten, een lekkere pizza bijvoorbeeld. Al zou de keuken hun natuurlijk veel meer keuze geven dan dat. Stiekem was hij wel een klein beetje benieuwd naar wat zij ging nemen. Haar keuze deed hem goedkeurend grijnzen. ‘Smaak heb je in ieder geval wel. Maar hé, dat wist ik stiekem al wel.’ Sprak hij op een speelse ondertoon terwijl hij het meisje volgde.

Lang duurde hun tochtje niet naar de keuken, gelukkig maar. Natuurlijk ging de mini wandeling gepaard met wat typische Cas opmerkingen die Skye dan ook wel weer perfect kon beantwoorden. Daar was ze stiekem gewoon veel te goed in. Met zijn vrije arm duwde hij de deur open en liet haar eerst naar binnen gaan. Cas maakte daar off course wel gebruik van, door nadat ze beide de drank op een aanrecht hadden gezet, zijn handen op haar heupen te leggen en haar vrolijk op te tillen en op een van de andere aanrechten te zetten. ‘Dus, mia bella, wat had je in gedachten? Pizza? Pasta? I’m at your service. Tijgertje staat misschien ook wel op het menu, wie weet.’ Grapte de jongen vrolijk. Hoewel, misschien ook niet.




Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
No regrets, do you know what that means? Empty
BerichtOnderwerp: Re: No regrets, do you know what that means?   No regrets, do you know what that means? Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
No regrets, do you know what that means?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: Ruins of Genosha :: Genosha Island :: Forest :: Fairytale Ball-
Ga naar: