|
|
Auteur | Bericht |
---|
Kallista Dore Firos- Class 2
- Aantal berichten : 429
Character Profile Alias: Téras Age: 20 Occupation: Student
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma dec 05, 2016 10:42 pm | |
| Ik ben altijd partij :P Eeuwige verveling slaat hier toe (zo net voor de blokperiode, helemaal normaal xD ) |
|
| |
Arianna Kinsley Stuart- Class 4
- Aantal berichten : 576
Character Profile Alias: Snow White Age: About 500 years Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma dec 05, 2016 10:46 pm | |
| - Vick Moore schreef:
Ik heb trouwens besloten overnieuw te beginnen i guess. If thats okay with everybody? En m'n focus ligt voor nu op Vick, want daar heb ik het meeste inspiratie voor ^^ Dus: wil er iemand een topic met Vick? :X Ik kan morgen na 4 uur (5 uur) aanmaken ^^ JENNN!! <33 Ik heb je zo gemist omg <33 En ik wil binnenkort wel een topicje (niet die ene, maar wel gewoon een topicje ), maar moet eerst nog even opstarten met het posten (ben zelf niet heel actief geweest de laatste tijd vandaar) |
|
| |
Juliette Marie Dubois- Class 3
- Aantal berichten : 120
Character Profile Alias: Siren Age: 19 Occupation: Student
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma dec 05, 2016 10:53 pm | |
| @Lisa: Topicje has found it's way out of my head :P Het is in Forest ;) Linkje |
|
| |
Gahiji Tathra- Class 3
- Aantal berichten : 227
Character Profile Alias: Pr†est Age: 5317 years (19) Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk di dec 06, 2016 10:24 am | |
| Ik zal eens gaan reageren c: |
|
| |
Juliette Marie Dubois- Class 3
- Aantal berichten : 120
Character Profile Alias: Siren Age: 19 Occupation: Student
| |
| |
Storm Hall- Class 3
- Aantal berichten : 1904
Character Profile Alias: Lupos Age: 21 jaar Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk di dec 06, 2016 12:32 pm | |
| Goedemiddag!!!!
Met mij goed, tonnen inspiratie dus het moet snel avond zijn. Mag wel om vier naar huis dus chill wel nog. =) |
|
| |
Vick Moore- Class 3
- Aantal berichten : 152
Character Profile Alias: Noctis Age: 18 [481] Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk di dec 06, 2016 5:10 pm | |
| - Arianna Kinsley Stuart schreef:
- Vick Moore schreef:
Ik heb trouwens besloten overnieuw te beginnen i guess. If thats okay with everybody? En m'n focus ligt voor nu op Vick, want daar heb ik het meeste inspiratie voor ^^ Dus: wil er iemand een topic met Vick? :X Ik kan morgen na 4 uur (5 uur) aanmaken ^^ JENNN!! <33 Ik heb je zo gemist omg <33 En ik wil binnenkort wel een topicje (niet die ene, maar wel gewoon een topicje ), maar moet eerst nog even opstarten met het posten (ben zelf niet heel actief geweest de laatste tijd vandaar) Je bent zo lief omg :'C I missed you too. En sureee :D Ik kan er alvast eentje aanmaken if you want to? Het hoeft trouwens niet per se Vick te zijn, Aiden en Floyd Bern zo goed. Uk weet niet waarom ik dacht sat dat een goed idee was :/ @Jen yay voor inspiratie :D Ik heb vandaag een tasting gehad van Agwa (drank dat van dezelfden bald word genaakt als cocaïne, we hebben een focus periode) en ik was heel misschien een klein beetje dronken door alle schotjes. Maar coffee en honey tequila is zo lekker omg. We hebben ook 4 gratis flesjes tequila én een fles Agwa gekregen voor een staf party. Op een of andere manier moest ik aan jullie denken :') Quest voor Pokemon Sun and Moon continues now: ik ga maar eens 30 minuten lopen in de hoop dit spel eindelijk eens te krijgen :') |
|
| |
Wren Máraz- Class 2
- Aantal berichten : 274
Character Profile Alias: The Dictator Age: 16 years Occupation: Lazy student
| Onderwerp: Re: Randomness talk di dec 06, 2016 8:44 pm | |
| Omg Pokemonnn : D Hopelijk kan je het te pakken krijgen O: Ga je voor Sun of Moon? |
|
| |
Gahiji Tathra- Class 3
| |
| |
Oliver Marron- Class 3
- Aantal berichten : 1112
Character Profile Alias: Crucio Age: 24 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk di dec 06, 2016 9:22 pm | |
| Dag lieverds,
Jullie zullen allemaal wel gemerkt hebben dat mijn activiteit hier de laatste twee weken tot misschien wel onder nul is gezakt. Zoals ik in de whatsapp groep al eens had laten vallen, komt dit door persoonlijke omstandigheden. Ik voel me ondertussen wel al wat 'beter', maar ik moet toegeven dat de motivatie en inspiratie om terug te beginnen schrijven nog niet opnieuw van zich heeft laten horen. Denk dat het gewoon nog wat tijd nodig heeft :) In tussentijd ga ik wel weer proberen om alle topics mee te lezen, up-to-date te blijven en mijn taken als moderator weer op te nemen! Dan weten jullie dat bij deze :D
xxx |
|
| |
Vick Moore- Class 3
- Aantal berichten : 152
Character Profile Alias: Noctis Age: 18 [481] Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk di dec 06, 2016 9:28 pm | |
| Update: I GOT IT. AND ITS AMAZING Ik ging voor Moon trouwens :D En m'n nieuwe buddy Popplio SUCH A CUTIE.
@Lisa ik ben nog altijd benieuwd naar Final Fantasy. Wat voor game is dat nou eigenlijk? Van de demo begreep ik dat het iets met muziek te maken heeft? Of zeg ik nu iets heel stoms :x Volgensmij staat Unchartes ook op mijn games to buy lijst :D Helaas heb ik alleen nog maar toegang tot m'n DS. Iets waar hopelijk snel verandering in gaat komen als ik thuis kom ^^
@Janne :C Niet leuk om te horen dat het slecht met je gaat Janne. Ik hoop dat alles snel beter word <3 |
|
| |
Gahiji Tathra- Class 3
| |
| |
Storm Hall- Class 3
- Aantal berichten : 1904
Character Profile Alias: Lupos Age: 21 jaar Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk di dec 06, 2016 9:54 pm | |
| Offcourse we understand Janne! Op u eigen tempo. You got this. |