INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel

Randomness talk

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 24 ... 44, 45, 46 ... 56 ... 67  Volgende
AuteurBericht
Kallista Dore Firos
Kallista Dore Firos
Class 2
Aantal berichten : 429

Character Profile
Alias: Téras
Occupation: Student
Randomness talk - Pagina 45 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 45 Emptyma dec 05, 2016 10:42 pm

Ik ben altijd partij :P
Eeuwige verveling slaat hier toe (zo net voor de blokperiode, helemaal normaal xD )
Terug naar boven Ga naar beneden
Arianna Kinsley Stuart
Arianna Kinsley Stuart
Class 4
Aantal berichten : 576

Character Profile
Alias: Snow White
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 45 Emptyma dec 05, 2016 10:46 pm

Vick Moore schreef:

Ik heb trouwens besloten overnieuw te beginnen i guess. If thats okay with everybody?
En m'n focus ligt voor nu op Vick, want daar heb ik het meeste inspiratie voor ^^ Dus: wil er iemand een topic met Vick? :X Ik kan morgen na 4 uur (5 uur) aanmaken ^^

JENNN!! <33 Ik heb je zo gemist omg <33
En ik wil binnenkort wel een topicje (niet die ene, maar wel gewoon een topicje :] ), maar moet eerst nog even opstarten met het posten (ben zelf niet heel actief geweest de laatste tijd vandaar)
Juliette Marie Dubois
Juliette Marie Dubois
Class 3
Aantal berichten : 120

Character Profile
Alias: Siren
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 45 Emptyma dec 05, 2016 10:53 pm

@Lisa: Topicje has found it's way out of my head :P
Het is in Forest ;)

Linkje
Gahiji Tathra
Gahiji Tathra
Class 3
Aantal berichten : 227

Character Profile
Alias: Pr†est
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 45 Emptydi dec 06, 2016 10:24 am

Ik zal eens gaan reageren c:
Juliette Marie Dubois
Juliette Marie Dubois
Class 3
Aantal berichten : 120

Character Profile
Alias: Siren
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 45 Emptydi dec 06, 2016 11:16 am

GOEIEMORGEN/-MIDDAG IEDEREEN :la: :la: :la:

Hoe gaat ie vandaag?
Storm Hall
Storm Hall
Class 3
Aantal berichten : 1904

Character Profile
Alias: Lupos
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 45 Emptydi dec 06, 2016 12:32 pm

Goedemiddag!!!!

Met mij goed, tonnen inspiratie dus het moet snel avond zijn.
Mag wel om vier naar huis dus chill wel nog. =)
Vick Moore
Vick Moore
Class 3
Aantal berichten : 152

Character Profile
Alias: Noctis
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 45 Emptydi dec 06, 2016 5:10 pm

Arianna Kinsley Stuart schreef:
Vick Moore schreef:

Ik heb trouwens besloten overnieuw te beginnen i guess. If thats okay with everybody?
En m'n focus ligt voor nu op Vick, want daar heb ik het meeste inspiratie voor ^^ Dus: wil er iemand een topic met Vick? :X Ik kan morgen na 4 uur (5 uur) aanmaken ^^

JENNN!! <33 Ik heb je zo gemist omg <33
En ik wil binnenkort wel een topicje (niet die ene, maar wel gewoon een topicje :] ), maar moet eerst nog even opstarten met het posten (ben zelf niet heel actief geweest de laatste tijd vandaar)

Je bent zo lief omg :'C I missed you too.
En sureee :D Ik kan er alvast eentje aanmaken if you want to? Het hoeft trouwens niet per se Vick te zijn, Aiden en Floyd Bern zo goed. Uk weet niet waarom ik dacht sat dat een goed idee was :/

@Jen yay voor inspiratie :D

Ik heb vandaag een tasting gehad van Agwa (drank dat van dezelfden bald word genaakt als cocaïne,  we hebben een focus periode) en ik was heel misschien een klein beetje dronken door alle schotjes.
Maar coffee en honey tequila is zo lekker omg.
We hebben ook 4 gratis flesjes tequila én een fles Agwa gekregen voor een staf party. Op een of andere manier moest ik aan jullie denken :')
Quest voor Pokemon Sun and Moon continues now: ik ga maar eens 30 minuten lopen in de hoop dit spel eindelijk eens te krijgen :')
Wren Máraz
Wren Máraz
Class 2
Aantal berichten : 274

Character Profile
Alias: The Dictator
Occupation: Lazy student
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 45 Emptydi dec 06, 2016 8:44 pm

Omg Pokemonnn : D Hopelijk kan je het te pakken krijgen O: Ga je voor Sun of Moon?
Gahiji Tathra
Gahiji Tathra
Class 3

Character Profile
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 45 Emptydi dec 06, 2016 9:20 pm

Ik ga waarschijnlijk vrijdag Uncharted 1,2&3 of Final Fantasy XIII kopen, want ik heb nieuwe games nodig LOL
Oliver Marron
Oliver Marron
Class 3
Aantal berichten : 1112

Character Profile
Alias: Crucio
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 45 Emptydi dec 06, 2016 9:22 pm

Dag lieverds,

Jullie zullen allemaal wel gemerkt hebben dat mijn activiteit hier de laatste twee weken tot misschien wel onder nul is gezakt. Zoals ik in de whatsapp groep al eens had laten vallen, komt dit door persoonlijke omstandigheden. Ik voel me ondertussen wel al wat 'beter', maar ik moet toegeven dat de motivatie en inspiratie om terug te beginnen schrijven nog niet opnieuw van zich heeft laten horen. Denk dat het gewoon nog wat tijd nodig heeft :)
In tussentijd ga ik wel weer proberen om alle topics mee te lezen, up-to-date te blijven en mijn taken als moderator weer op te nemen! Dan weten jullie dat bij deze :D

xxx
Vick Moore
Vick Moore
Class 3
Aantal berichten : 152

Character Profile
Alias: Noctis
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 45 Emptydi dec 06, 2016 9:28 pm

Update: I GOT IT. AND ITS AMAZING
Ik ging voor Moon trouwens :D En m'n nieuwe buddy Popplio SUCH A CUTIE.

@Lisa ik ben nog altijd benieuwd naar Final Fantasy. Wat voor game is dat nou eigenlijk? Van de demo begreep ik dat het iets met muziek te maken heeft? Of zeg ik nu iets heel stoms :x
Volgensmij staat Unchartes ook op mijn games to buy lijst :D Helaas heb ik alleen nog maar toegang tot m'n DS. Iets waar hopelijk snel verandering in gaat komen als ik thuis kom ^^

@Janne :C Niet leuk om te horen dat het slecht met je gaat Janne. Ik hoop dat alles snel beter word <3
Gahiji Tathra
Gahiji Tathra
Class 3

Character Profile
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 45 Emptydi dec 06, 2016 9:35 pm

Je moet helemaal niets forceren Janne! Zolang je er zelf maar plezier in blijft hebben :'D
Jennifer Dat is niet echt waar het over gaat, het is ook echt een verhaal en vechten tegen monsters en stuff xD Erg goed kan ik het niet uitleggen, maar ben momenteel wel de playthrough van Cry aan het zien en de nieuwe Final Fantasy ziet er zo awesome uit, maar die is me nog wat te duur om nu te gaan kopen :p
En hoop met je mee, heb vorig jaar zelf een PS4 gekocht en nog geen spijt van gehad c:
Pokémon wil ik ook nog kopen, maar ook te duur naar mijn zin D:
Storm Hall
Storm Hall
Class 3
Aantal berichten : 1904

Character Profile
Alias: Lupos
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 45 Emptydi dec 06, 2016 9:54 pm

Offcourse we understand Janne!
Op u eigen tempo. You got this. :strong:
Killian Murphy
Killian Murphy
Class 4
Aantal berichten : 21

Character Profile
Alias: Magneto
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 45 Emptywo dec 07, 2016 10:38 am

Ik ben begonnen met ombouwen <33
Devon Garnet
Devon Garnet
Class 2
Aantal berichten : 831

Character Profile
Alias: Ursus
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 45 Emptyvr dec 09, 2016 12:21 pm

Deze jongen nog maar eens vanonder het stof gehaald :]
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 45 Empty

Randomness talk
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 45 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 24 ... 44, 45, 46 ... 56 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Randomness talk
» Randomness talk
» Randomness talk
» Randomness talk
» Randomness talk

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: General :: Lounge :: Chat-
Ga naar: