INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel
 

 I did not choose the plot life, the plot life chose me.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Dominic Sinaga
Dominic Sinaga
Class 3
Aantal berichten : 89

Character Profile
Alias: Padomay
Age: 22
Occupation:
I did not choose the plot life, the plot life chose me. Empty
BerichtOnderwerp: I did not choose the plot life, the plot life chose me.   I did not choose the plot life, the plot life chose me. Emptyzo nov 06, 2016 12:50 am

In het chat topic zijn een poosje terug al allemaal ideetjes voor topics met Dom ontstaan, maar ik vond het toch wel makkelijk om even een topicje voor die shit aan te maken want overzicht.

Basically, ik zoek topics voor Dom. Kan gewoon een confrontatie zijn met een char die net zo'n heethoofd is als hij, just for shits and giggles, maar ik wil ervoor waken teveel van dat soort threads te doen, want dan wordt t allemaal zo voorspelbaar en ik zou het bij dit character juist super tof vinden om 'm veel character development te laten doormaken. Ruzie leert Dom niet van, dat is zijn modus operandi. Violence just begets more violence.

Dus wat ik ook zoek zijn characters die hem op een andere manier kunnen uitdagen. Een unlikely friend lijkt me wel interessant, een persoon die totaal niet onder de indruk van zijn temperament is, een persoon waar hij zich om wat voor reden ook verantwoordelijk voor voelt; beetje dat soort dingen.
Hij is iemand die alles doet om niet naar die lelijke, rottende, stinkende emotionele kreupelheid in zichzelf te hoeven kijken, dus daar zit wss iets in waar hij in de loop der tijd wellicht in zou kunnen groeien.

Anyhoo, dat dus. Feel free to bounce off some ideas.
Topics voor Dani zijn ook welkom btw want God wat zit ik vast met dat wicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kallista Dore Firos
Kallista Dore Firos
Class 2
Aantal berichten : 429

Character Profile
Alias: Téras
Age: 20
Occupation: Student
I did not choose the plot life, the plot life chose me. Empty
BerichtOnderwerp: Re: I did not choose the plot life, the plot life chose me.   I did not choose the plot life, the plot life chose me. Emptyzo nov 06, 2016 1:09 am

Hey Inge :D
Ik zit hier met deze dame, of moet ik zeggen dames?
Kallista zelf is just to happy-go-lucky silent type maar wel met een 'strong sense of justice' wat misschien wel wat gaat wringen bij Dom... Ze is het type dat zich liever niet bemoeid maar wel altijd naar een reden zoekt als het met haar of mensen die ze kent te maken heeft. Ze is helemaal geen zielenknijper, eerder het afleidende soort. Oh, ben je boos? Kom ik heb je even nodig. Ze is ook opgegroeid bij een vader met zeer hoog temperament dus ze is niet snel onder de indruk van zo'n situatie.
Het nadeel is dat ze een 2de persoonlijkheid heeft... die totaal het tegenovergestelde is en zelfs een beetje arrogant is en al helemaal een heethoofd. Ze komt niet al te vaak buiten in de meeste situaties maar wanneer ze buitenkomt veroorzaakt ze problemen voor Kalli. Misschien is dat iets waar hij zich over kan ontfermen?

Just shooting some ideas. :hmm:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dominic Sinaga
Dominic Sinaga
Class 3
Aantal berichten : 89

Character Profile
Alias: Padomay
Age: 22
Occupation:
I did not choose the plot life, the plot life chose me. Empty
BerichtOnderwerp: Re: I did not choose the plot life, the plot life chose me.   I did not choose the plot life, the plot life chose me. Emptyzo nov 06, 2016 1:17 am

Klinkt inderdaad interessant. Ik denk wel dat haar tweede persoonlijkheid eerder conflict met hem op gaat leveren dan dat hij zich erover zou ontfermen, maar misschien is dat juist tof; dat haar eerste karakter wellicht iets van een buddy kan worden, maar haar tweede voor spanning zorgt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kallista Dore Firos
Kallista Dore Firos
Class 2
Aantal berichten : 429

Character Profile
Alias: Téras
Age: 20
Occupation: Student
I did not choose the plot life, the plot life chose me. Empty
BerichtOnderwerp: Re: I did not choose the plot life, the plot life chose me.   I did not choose the plot life, the plot life chose me. Emptyzo nov 06, 2016 1:21 am

Pyra valt mee eenmaal je haar kent. Ze verdenkt iedereen gewoon en maakt zich snel kwaad. She's a bitch maar dat was ook de bedoeling toen ze ontwaakte natuurlijk.
Ik bedoelde dat hij zich ging ontfermen over Kallista omdat zij natuurlijk de brokken mag opruimen telkens de 2de persoonlijkheid iets verprutst heeft.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dominic Sinaga
Dominic Sinaga
Class 3
Aantal berichten : 89

Character Profile
Alias: Padomay
Age: 22
Occupation:
I did not choose the plot life, the plot life chose me. Empty
BerichtOnderwerp: Re: I did not choose the plot life, the plot life chose me.   I did not choose the plot life, the plot life chose me. Emptyzo nov 06, 2016 1:24 am

Hmm dat zou op zich wel kunnen idd.
Ik stel voor dat we gewoon een topicje doen. Miss is het tof als hij haar ontmoet kort nadat Pyra iets verneukt heeft. Dus dat hij dat niet mee heeft gekregen, alleen Kallista die ermee mag dealen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kallista Dore Firos
Kallista Dore Firos
Class 2
Aantal berichten : 429

Character Profile
Alias: Téras
Age: 20
Occupation: Student
I did not choose the plot life, the plot life chose me. Empty
BerichtOnderwerp: Re: I did not choose the plot life, the plot life chose me.   I did not choose the plot life, the plot life chose me. Emptyzo nov 06, 2016 1:27 am

Let me go fetch my laptop because this cellphone will not pull this off :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Dalton Bunnell
Dalton Bunnell
Class 3
Aantal berichten : 168

Character Profile
Alias: Anubis
Age: 14 Years
Occupation:
I did not choose the plot life, the plot life chose me. Empty
BerichtOnderwerp: Re: I did not choose the plot life, the plot life chose me.   I did not choose the plot life, the plot life chose me. Emptyzo nov 06, 2016 10:57 am

DomxDario
Allereerst heb ik deze dude voor je en je hebt er gelijk 3 keuzes bij. Doordat hij een cerberus Shift heeft, heeft hij ook 3 verschillende persoonlijkheden die allemaal overeen komen.
- Eén ervan die sowieso te onderdanig is om iets te doen tegen Dom. Hij is absoluut geen held en vechten zit niet in zijn bloed, noch zou hij gemeen zijn tegen anderen. Deze kant van Dario is juist heel verlegen en heel onzeker over alles. Hij is ook de enige kant die dat gay is, maar niemand weet dit eigenlijk.
- Dan heb je nog de kant die Dom zou uitdagen en tot op een bepaalt punt zal hij het allemaal heel grappig vinden en zal hij lachen, maar zelf heeft hij wat woedeprobleempjes. Uiteindelijk zal hij kwaad worden en is het gewoon gedaan met pesten. Dit is zowat het meet stoere macho type.
- Als laatste heb nog de kant who doesn't give a shit. Hij is verschrikkelijk asociaal en wilt eigenlijk geen contact hebben met mensen, enkel met boeken. Als Dom tegen hem zou uitvliegen of wat dan ook, zal hij absoluut niet onder de inruk zijn. Hij heeft ook geen reden om onder de indruk te moeten zijn, want woorden doen hem niets en hem verwonden is enkel in je eigen nadeel. Dat woorden hem niets doen is omdat hij zich niets aantrekt van wat mensen van hem denken. Dat kan hem allemaal worden gestolen.

Dom x Judas
Uiteraard heb ik dan ook nog Judas die zeker Dom eens moet ontmoeten. Zijn mutatie haalt automatisch het slechte in mensen naar boven, wat echt al voor een hoop problemen gezorgd heeft. Hij wilt absoluut geen vrienden maken en dat is duidelijk te merken aan zijn houding. Niemand kan ook maar iets goed doen.
Dan heb je uiteraard ook nog zijn gebroken vleugels die niet meer kunnen herstellen. Daar moet je absoluut af blijven, over zwijgen en niet naar kijken. Doe je toch één van die drie, krijg je een kwade Judas achter je wat meestal slecht eindigt.
Ondanks dat hij geen geweldige vechter is en hij het vooral moet hebben van zijn woorden, komt hij toch vaak in gevechten terecht.
Zolang dat het echter niet over zijn vleugels gaat, zal Judas niet onder de indruk zijn van Dom zijn gedrag. Hij gaat het juist amusant vinden moest Dom kwaad worden of slecht gezind. Om het kort te zeggen, kickt erop om mensen te zien 'lijden' op wat voor manier ook. Als hij iemand ziet die zich slechter voelt dan hijzelf, is het goed. Hij gebruikt daarvoor ook zijn mutaties wel eens, want hij kan de emoties van mensen aanpassen om het juiste effect te krijgen.
Judas zou Dom dus uitdagen, maar wordt woedend als er wat gezegd wordt over zijn vleugels.

Niklaus x Dom
Dit kan denk ik ook nog wel leuk zijn. Niklaus wilt juist geen problemen met mensen omdat hij zelf heel ontvlambaar is. Verkeerde mensen gaat hij juist uit de weg, omdat hij niet wilt dat hijzelf kwaad wordt. Om zichzelf kalm te houden moet hij namelijk ook pillen slikken, maar het kan wel eens heel leuk worden als iemand hem toch zover drijft, dat het verkeerd loopt. Tot hiertoe is dat namelijk nog niet gebeurd en voor alles is er een eerste keer :]
Het kan altijd zijn dat Klaus wat gedaan heeft waardoor Dom kwaad was geworden en achter hem was aangegaan. Klaus zou proberen om aan het conflict te ontsnappen in eerste instantie, maar als Dom te hard aandringt, zal hij het conflict ook wel aangaan.
Denk dat dit wel eens heel interessant kan worden~ wbw
Terug naar boven Ga naar beneden
Storm Hall
Storm Hall
Class 3
Aantal berichten : 1904

Character Profile
Alias: Lupos
Age: 21 jaar
Occupation:
I did not choose the plot life, the plot life chose me. Empty
BerichtOnderwerp: Re: I did not choose the plot life, the plot life chose me.   I did not choose the plot life, the plot life chose me. Emptyzo nov 06, 2016 11:01 am

Dom en Rosalie?
Al denk ik dat het echt kan uitdraaien op summons die in de aanval gaat gaan en een doodsbange Rosalie die niet weet wat ze moet doen alsnog ... het lijkt me zeer interessant. :]

Terug naar boven Ga naar beneden
Dominic Sinaga
Dominic Sinaga
Class 3
Aantal berichten : 89

Character Profile
Alias: Padomay
Age: 22
Occupation:
I did not choose the plot life, the plot life chose me. Empty
BerichtOnderwerp: Re: I did not choose the plot life, the plot life chose me.   I did not choose the plot life, the plot life chose me. Emptyzo nov 06, 2016 11:58 am

@Lisa
Dario lijkt me sowieso heel interessant. Beetje hetzelfde idee als met Kallista; aangezien zijn eerste karakter zo non-confrontational is, gok ik dat Dom daar zelf ook wel vrij rustig bij zou zijn, terwijl die andere persoonlijkheden, zeker de tweede weer voor spanning in die verstandhouding zou kunnen zorgen. Dus ik denk dat daar sowieso iets heel interessants mee te doen is, waar voor beide characters wel iets van groei in kan zitten.

Judas moet idd gewoon gebeuren xD Wss eindigt het in klappen. Dom is ook geen geweldige vechter, maar als ik het zo lees zijn ze allebei het type dat het in een gevecht van ongebreidelde agressie moet hebben om de tegenstander te overweldigen, so that could get very, very nasty. Dom is in ieder geval niet benauwd om bijvoorbeeld gewoon bijvoorbeeld een zwaar voorwerp op te pakken en ermee te slaan :') The man's not subtle.
Voor het zover komt tho, kan Dominic ook verbaal flink uithalen, so that should be good old fun. Geen zorgen tho; hij zal geen vleugelpuns maken, want hij haat puns.
(Maar je zou desondanks kunnen zeggen dat Judas..... vleugellam is :] )

Niklaus lijkt me ook interessant, maar denk dat we of voor hemxDom of JudasxDom moeten gaan, omdat het anders wat meer van hetzelfde wordt, en dat wil ik eigenlijk graag vermijden. Ik ben voor beide opties in, dus het is maar net een beetje voor wie jij de meeste inspiratie hebt, denk ik.

@Jennifer
Oeh dat is wel tof idd! Ik zie meerdere mogelijkheden hier; ze leren elkaar kennen, maar dat Dom's summons disastrous zijn komt pas veel later uit, of het kan ook juist zijn hoe ze elkaar leren kennen. Dat zij met haar summons bijvoorbeeld die van Dom lang genoeg afleidt dat ze er zelf mooi vandoor kunnen gaan of zo.
Terug naar boven Ga naar beneden
Storm Hall
Storm Hall
Class 3
Aantal berichten : 1904

Character Profile
Alias: Lupos
Age: 21 jaar
Occupation:
I did not choose the plot life, the plot life chose me. Empty
BerichtOnderwerp: Re: I did not choose the plot life, the plot life chose me.   I did not choose the plot life, the plot life chose me. Emptyzo nov 06, 2016 12:39 pm

Ik ben geen grote plotter, ik start een topic en zie gewoon hoe dat loopt dus ik
denk dat het een beetje afwachten is wat er zou gebeuren. But I'm in for it. smirk
Maar de mogelijkheden die er kunnen komen zijn wel erg interessant sooo ...
Terug naar boven Ga naar beneden
Dominic Sinaga
Dominic Sinaga
Class 3
Aantal berichten : 89

Character Profile
Alias: Padomay
Age: 22
Occupation:
I did not choose the plot life, the plot life chose me. Empty
BerichtOnderwerp: Re: I did not choose the plot life, the plot life chose me.   I did not choose the plot life, the plot life chose me. Emptyzo nov 06, 2016 12:46 pm

Vind ik helemaal prima : D Heb je zin in een dramatische of een wat neutralere opening? (aka; nightmare-inducing monstrosities, of gewoon een normale conversatie)
Terug naar boven Ga naar beneden
Dalton Bunnell
Dalton Bunnell
Class 3
Aantal berichten : 168

Character Profile
Alias: Anubis
Age: 14 Years
Occupation:
I did not choose the plot life, the plot life chose me. Empty
BerichtOnderwerp: Re: I did not choose the plot life, the plot life chose me.   I did not choose the plot life, the plot life chose me. Emptyzo nov 06, 2016 12:54 pm

Momenteel heb ik eigenlijk best veel topicjes met Judas, dus eventueel dat ze later wel eens kunnen meeten? Misschien dat met Nick dan beter is, want daar heb ik een pak minder topicjes mee ^^
Eventueel kunnen we daarmee beginnen? Zie hoe het loopt etc :p
Terug naar boven Ga naar beneden
Dominic Sinaga
Dominic Sinaga
Class 3
Aantal berichten : 89

Character Profile
Alias: Padomay
Age: 22
Occupation:
I did not choose the plot life, the plot life chose me. Empty
BerichtOnderwerp: Re: I did not choose the plot life, the plot life chose me.   I did not choose the plot life, the plot life chose me. Emptyzo nov 06, 2016 1:01 pm

Is goed. Denk dat, aangezien je al zei dat het bij Nick nog niet echt fout is gegaan, er voor hem dan ook meer ontwikkeling in zit; denk dat Judas, net als Dom, conflict een beetje als modus operandi heeft, of niet?
Hmm... Wat zou een interessante ontmoeting kunnen zijn?
Terug naar boven Ga naar beneden
Dalton Bunnell
Dalton Bunnell
Class 3
Aantal berichten : 168

Character Profile
Alias: Anubis
Age: 14 Years
Occupation:
I did not choose the plot life, the plot life chose me. Empty
BerichtOnderwerp: Re: I did not choose the plot life, the plot life chose me.   I did not choose the plot life, the plot life chose me. Emptyzo nov 06, 2016 1:06 pm

Voor Nick zit er inderdaad meer ontwikkeling in dan voor Judas, die kerel komt teveel in de problemen :p
En hmm...misschien dat er iets kleins gebeurt wat in het verkeerde keelgat schiet bij Dom? Achteraf kunnen we gewoon zien hoe dat het loopt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Storm Hall
Storm Hall
Class 3
Aantal berichten : 1904

Character Profile
Alias: Lupos
Age: 21 jaar
Occupation:
I did not choose the plot life, the plot life chose me. Empty
BerichtOnderwerp: Re: I did not choose the plot life, the plot life chose me.   I did not choose the plot life, the plot life chose me. Emptyzo nov 06, 2016 1:07 pm

Rustig starten mss? =P
Rosalie zou niet snel buiten zijn snachts ofzo, avond kan wel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
I did not choose the plot life, the plot life chose me. Empty
BerichtOnderwerp: Re: I did not choose the plot life, the plot life chose me.   I did not choose the plot life, the plot life chose me. Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
I did not choose the plot life, the plot life chose me.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [PLOT] Rogues
» For it had eyes, and chose me ~
» [PLOT] War is On
» [PLOT] Volunteers
» [PLOT] warzone

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: Chars :: Interact :: Plotlines-
Ga naar: