INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel
 

 Account Edit

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Oliver Marron
Oliver Marron
Class 3
Aantal berichten : 1112

Character Profile
Alias: Crucio
Age: 24
Occupation:
Account Edit Empty
BerichtOnderwerp: Account Edit   Account Edit Emptyzo jan 22, 2017 2:12 pm


Account edit .

In dit topic kan je een aanvraag doen als je een account wil editten nadat wij het al bij accepted hebben geplaatst. Dit kan verschillende redenen hebben: Je vind de naam van je account toch niet zo passen bij je char, je zou graag nog een paar aanpassingen doen aan zijn persoonlijkheid of geschiedenis, je wil het volledige account ombouwen omdat je inactief bent met die char..

Eerder werd dit aangevraagd door een PM te sturen naar de administrator/moderator of een berichtje te sturen via whatsapp. Maar vanaf nu zouden we dit graag in dit topic zien verschijnen. Dit om een mooi overzicht te krijgen, niet alleen voor ons maar ook voor de andere leden. Het kan namelijk heel verwarrend zijn als een char die je IC kent een andere mutatie of persoonlijkheid heeft gekregen, of zelf volledig is omgebouwd.

Vanaf nu kan je hier dus een lijstje invullen om de edit aan te vragen. Het is vanzelfsprekend dat dit een gegronde motivatie moet hebben, omdat we niet willen dat iedereen om de haverklap een edit gaat aanvragen. Je dient namelijk goed na te denken over een character die je aanmaakt, maar natuurlijk is het mogelijk dat je over een bepaald aspect niet 100% zeker bent en je achteraf bedenkt.

Moest je een edit willen aanvragen: Vul onderstaande lijstje in en post het in dit topic. Iemand van het team zal dan zo snel mogelijk de aanvraag bekijken, bespreken met de rest van het team en een antwoord op de aanvraag geven. De aanvraag kan dus goed- of afgekeurd worden. Wanneer dit laatste het geval is, zal daar ook een gegronde reden bij staan waar de aanvrager eventueel nog argumenten op kan geven om het toch te laten doorgaan.


Code:
[b]Accountnaam:[/b]
[b]Wat aanpassen?:[/b] Naam - Algemene gegevens – Persoonlijkheid – Geschiedenis – Mutatie - Volledige account change (Verwijderen wat niet van toepassing is)
[b]Motivatie:[/b] (Waarom je deze edit graag wil)


Hieronder vallen enkele praktische regels die je in acht moet nemen bij de aanvraag van een volledige account-aanpassing:

- De 20 IC-regel is niet van toepassing op het aanvragen van een edit. Wij hebben die regel namelijk ingevoerd om het aanmaken van nieuwe accounts te beperken, om dus te vermijden dat er veel inactieve accounts ontstaan. Een edit aanvragen wil net zeggen dat je moeite doet om het account meer naar je hand te zetten of zelfs een inactief account wil aanpassen zodat je het weer actief kan maken. Hier staan we dus heel erg achter, mits het een gegronde reden heeft natuurlijk.

Na de forum rework hebben we besloten dat leden zich vanaf nu wel weer aan de 20 IC-regel moeten houden. Dit doen we omdat sommige leden heel veel characters gedropt hebben, en anderen dan weer geen enkele. Om het dus voor iedereen gelijk en eerlijk te houden, accepteren we tijdelijk geen volledige account aanpassingen meer.

- Topics die je ooit met dat account hebt gemaakt blijven op de RPG staan. Het zou namelijk heel erg jammer zijn voor je tegenspeler (die niet voor jouw account-change heeft gekozen) dat ook zijn/haar topics worden verwijderd. Wel willen we graag dat in de titels van die topics de afkorting [AC] van ‘Account Change’ komt te staan. Zo weet iedereen die op dat topic klikt, dat het oorspronkelijk een andere character was, waarmee dat topic is geschreven.
Voor personen met een geaccepteerde account-change komt er dus wat meer werk bij kijken. We willen namelijk vragen om naar al je ‘oude’ topics te linken, zodat wij de titels kunnen aanpassen indien je dat zelf niet kan omdat bijvoorbeeld je tegenspeler dat topic heeft aangemaakt.

Daarvoor dien je -als je AC is goedgekeurd- dit lijstje in te vullen:

Code:
[b]Topics:[/b] [url=PLAKHIERURL][b]x[/b][/url] - [url=PLAKHIERURL][b]x[/b][/url]  - [url=PLAKHIERURL][b]x[/b][/url]  - [url=PLAKHIERURL][b]x[/b][/url]  - [url=PLAKHIERURL][b]x[/b][/url]  - …

Terug naar boven Ga naar beneden
Oliver Marron
Oliver Marron
Class 3
Aantal berichten : 1112

Character Profile
Alias: Crucio
Age: 24
Occupation:
Account Edit Empty
BerichtOnderwerp: Re: Account Edit   Account Edit Emptyzo jan 22, 2017 2:22 pm


History .

Account edits:
Adrian Harper - algemene gegevens en mutatie
Chrisian Farnasée - fc, mutatie en geboorteplaats
Damian Carter - algemene gegevens, persoonlijkheid, geschiedenis, mutatie
Dario Pedrosa - persoonlijkheid, geschiedenis en mutatie
Marcial Castellan - fc, algemene gegevens, persoonlijkheid en geschiedenis
Syler Rhodes - fc en karakter
Valicity LaMontagne - persoonlijkheid, geschiedenis en mutatie
Yale McGuire - fc en leeftijdsverhoging
Lawrence Hastings - mutatie

Account changes:
Bella Argent → ...
Caleb Howlett → Theodore Remmington
Cameron Reaken → Heath Braxton
Celine Kristensen → Wojtek Novák
Matthew Donovan → Flavius Barone
Naomi Cross → Killian Murphy
Rhaegys Maclou → Aysa Dray
Xylon Jagger → Nero Devore
Scott Castellan → Archer Castellan
Wayne Edwards → ...
Dani Morrison → Joseph Arevalo



Laatst aangepast door Oliver Marron op wo apr 05, 2017 7:21 pm; in totaal 8 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Ravenna Devereux
Ravenna Devereux
Class 2
Aantal berichten : 178

Character Profile
Alias: Nimue
Age: 18
Occupation:
Account Edit Empty
BerichtOnderwerp: Re: Account Edit   Account Edit Emptyma jan 23, 2017 9:41 pm

Accountnaam: Bella Argent
Wat aanpassen?: Volledige account change
Motivatie: Bella is en blijft mijn eerste account op PoF, maar ik heb al een lange tijd niet meer met haar gepost. Mijn andere karakters zijn allemaal diep uitgewerkt, wat bij Bella niet zo is omdat ze mijn eerste account hier was, en ik had toen niet echt een idee wat ik precies deed, laat staan dat ik een echt ervaren rpg'er was. Als ik nu haar sheet lees vind ik dat wel jammer, maar ze heeft niet echt potentie meer om nog iets te worden. Ik heb al ooit een kleine verandering in mutaties er doorheen gegooid, maar dat helpt me nu ook niet meer met posten.
Ik heb er lang over na gedacht aangezien ze wel mijn start is hier op PoF, maar ik zou haar niet in het stof willen laten liggen omdat ik er geen inspiratie meer voor heb.
Terug naar boven Ga naar beneden
Oliver Marron
Oliver Marron
Class 3
Aantal berichten : 1112

Character Profile
Alias: Crucio
Age: 24
Occupation:
Account Edit Empty
BerichtOnderwerp: Re: Account Edit   Account Edit Emptyma jan 23, 2017 10:00 pm

Je aanvraag is goedgekeurd.
De CS van Bella kan je terugvinden bij Permission.

Vergeet zeker niet je oude topics door te sturen zodat wij er [AC] bij kunnen plaatsen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rachelle Rose Banks
Rachelle Rose Banks
Class 2
Aantal berichten : 28

Character Profile
Alias: Poltergeist
Age: 18
Occupation:
Account Edit Empty
BerichtOnderwerp: Re: Account Edit   Account Edit Emptydo apr 13, 2017 11:01 am

Accountnaam: Rachelle Rose Banks
Wat aanpassen?: Algemene gegevens – Persoonlijkheid – Geschiedenis – Mutatie
Motivatie: Ik heb nog niet echt een goede start gemaakt met haar en de inspiratie is al vrij snel een beetje weggezonken maar ik heb nu een zeer leuk idee waarmee ik haar wel een stuk interessanter kan maken c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Oliver Marron
Oliver Marron
Class 3
Aantal berichten : 1112

Character Profile
Alias: Crucio
Age: 24
Occupation:
Account Edit Empty
BerichtOnderwerp: Re: Account Edit   Account Edit Emptydo apr 13, 2017 7:23 pm

Je aanvraag is goedgekeurd.
De CS van Bella kan je terugvinden bij Permission.

Vergeet zeker niet je oude topics door te sturen zodat wij er [AC] bij kunnen plaatsen.
(Moest dit nodig zijn)
Terug naar boven Ga naar beneden
Rachelle Rose Banks
Rachelle Rose Banks
Class 2
Aantal berichten : 28

Character Profile
Alias: Poltergeist
Age: 18
Occupation:
Account Edit Empty
BerichtOnderwerp: Re: Account Edit   Account Edit Emptydo apr 13, 2017 9:30 pm

Ik heb net alles aangepast c:

En hier zijn de topics: klik klik2
Niet zoveel gelukkig c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Calvin Klein
Calvin Klein
Class 2
Aantal berichten : 65

Character Profile
Alias: Malarz
Age: 18
Occupation:
Account Edit Empty
BerichtOnderwerp: Re: Account Edit   Account Edit Emptyvr jul 21, 2017 4:02 pm

Accountnaam: Wayne Edwards
Wat aanpassen?: Volledige account change
Motivatie: Ik ga toch helemaal niets meer kunnen doen met hem sinds het een leraren account was. Ik zou hem dan liever omgooien naar een account dat ik wel ga gebruiken.

Terug naar boven Ga naar beneden
Clyde Maddox
Clyde Maddox
Administrator
Aantal berichten : 589

Character Profile
Alias: Thor
Age: 25
Occupation:
Account Edit Empty
BerichtOnderwerp: Re: Account Edit   Account Edit Emptydi jul 25, 2017 1:43 am

Je aanvraag is goedgekeurd.
De CS van Wayne Edwards kan je terugvinden bij Permission.

Vergeet zeker niet je oude topics door te sturen zodat wij er [AC] bij kunnen plaatsen.
(Moest dit nodig zijn)
Terug naar boven Ga naar beneden
Julian Amati
Julian Amati
Class 2
Aantal berichten : 27

Character Profile
Alias: Wodan
Age: 20
Occupation:
Account Edit Empty
BerichtOnderwerp: Re: Account Edit   Account Edit Emptywo jul 26, 2017 4:00 pm

Here ya go: x - x - x

En ik vroeg me af of je zijn naam miscchien in Julian Amati kon veranderen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Flavius Barone
Flavius Barone
Class 4
Aantal berichten : 33

Character Profile
Alias: Azazel
Age: 20 years
Occupation:
Account Edit Empty
BerichtOnderwerp: Re: Account Edit   Account Edit Emptyza jul 29, 2017 5:06 pm

Accountnaam: Flavius Barone
Wat aanpassen?: Naam en geschiedenis
Motivatie: Ik ben een beetje teruggekomen op zijn naam en daarom wil ik die graag veranderen in Lucien Barone. In zijn geschiedenis zou ik graag nog een paar details van periodes in zijn onsterfelijke leven toe willen voegen, er zal er niets aan zijn mutatie veranderen of persoonlijkheid veranderen.


Laatst aangepast door Flavius Barone op zo aug 20, 2017 1:05 pm; in totaal 5 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Dominic Sinaga
Dominic Sinaga
Class 3
Aantal berichten : 89

Character Profile
Alias: Padomay
Age: 22
Occupation:
Account Edit Empty
BerichtOnderwerp: Re: Account Edit   Account Edit Emptyza jul 29, 2017 6:32 pm

Accountnaam: Dani Morrisson
Wat aanpassen?: Volledige account change. Als de nieuwe naam nu al door moet worden gegeven: Joseph Arevalo.
Motivatie: Do we- do we even need to go over this. Do we? 't Is mooi geweest voor Dani, weet niet wat ik met 'r aan moet. Het lukte twee jaar geleden niet, het lukt nog steeds niet en mijn pogingen haar 'subtiel' bij moorddadige chars onder de bus te gooien zijn mislukt dus doen we 't zo. We've had fun on this boat, zoals Yahtzee Croshaw zou zeggen, but now it's time to sink it to the ocean floor and let all the bottomfeeders live in it.
Terug naar boven Ga naar beneden
Juliette Marie Dubois
Juliette Marie Dubois
Class 3
Aantal berichten : 120

Character Profile
Alias: Siren
Age: 19
Occupation: Student
Account Edit Empty
BerichtOnderwerp: Re: Account Edit   Account Edit Emptydo nov 02, 2017 12:12 am

Accountnaam: Juliette Marie Dubois
Wat aanpassen?: Algemene gegevens – Persoonlijkheid – Geschiedenis
Motivatie: Julie is een beetje veranderd sinds ik haar aanmaakte en dit moet natuurlijk aangepast worden. Daarnaast heeft ze ook een nieuwe FC dus moeten de algemene gegevens een beetje getweaked worden. En de geschiedenis heeft ook kleine aanpassingen nodig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Clyde Maddox
Clyde Maddox
Administrator
Aantal berichten : 589

Character Profile
Alias: Thor
Age: 25
Occupation:
Account Edit Empty
BerichtOnderwerp: Re: Account Edit   Account Edit Emptydo nov 02, 2017 12:15 am

Je aanvraag is goedgekeurd.
De CS van Juliette Marie Dubois kan je terugvinden bij Permission.
Terug naar boven Ga naar beneden
Esmee Verhoeven
Esmee Verhoeven
Class 3
Aantal berichten : 42

Character Profile
Alias: Mindgirl
Age: 20
Occupation:
Account Edit Empty
BerichtOnderwerp: Re: Account Edit   Account Edit Emptyzo nov 26, 2017 9:47 pm

Accountnaam: Valentina Sandrigo
Wat aanpassen?: Volledige account change
Motivatie: Ik heb Valentina gedropt en heb een nieuw karakter in mijn hoofd zitten maar in plaats van een nieuwe aanmaken kan ik net zo goed mijn gedropte karakter gebruiken, dus daarom.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
Account Edit Empty
BerichtOnderwerp: Re: Account Edit   Account Edit Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Account Edit
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [EDIT] Elloo Again : D
» Account opruiming

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: Chars :: Characters :: Permission-
Ga naar: