INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel
 

 Tell me more, tell me more [JotBW karaoke - Minaye & Keith]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Allen Springs
Allen Springs
Class 3
Aantal berichten : 450

Character Profile
Alias: Mr. Mischief
Age: 16
Occupation:
Tell me more, tell me more [JotBW karaoke - Minaye & Keith] Empty
BerichtOnderwerp: Tell me more, tell me more [JotBW karaoke - Minaye & Keith]   Tell me more, tell me more [JotBW karaoke - Minaye & Keith] Emptyzo jan 22, 2017 7:15 pm

De band was uitgespeeld, het applaus was weggestorven. (hopelijk) voordat het rumoer echt op gang kon komen probeerde Allen de karaoke avond nu officieel te openen. ‘'Dussss, wie o wie gaat de spits afbijten?” vroeg Allen aan het publiek, met een uitnodigende armzwaai naar het podium waar twee microfoons in standaards stonden. Hij meende wat beweging te zien in het publiek, twee mensen, helemaal mooi. ''Super, een warm applaus voor onze twee vrijwilligers." Even wierp hij een blik op de lijst en fluisterde daarna Wren toe van welk nummer ze de lyrics op de beamer kon projecteren. De groep had geoefend om een redelijke lijst aan liedjes te kunnen begeleiden en als prachtige start werd een romantisch duet opgestart. Allen en Simon plukten ritmisch aan de gitaarsnaren, terwijl Charlie een synthetisch keyboard geluid de wereld in bracht.

Dit liedje was zo ontzettend ouderwets, Allen vond het té komisch. Conor en hij zouden de achtergrond zang verzorgen als het tweetal in de spotlights die niet zelf zouden zingen. Hij was reuze benieuwd hoe goed zijn hoge meiden stem was, en eigenlijk nog meer naar de indrukwekkende bas stem van Conor. Die had natuurlijk zijn mutatie meezitten, waardoor het vast wel goed zou komen.. Allen's enige voordeel was zijn gebrek aan schaamte als hij de hoge Tell me more's ter wereld zou moeten brengen.

[Keith & Minaye singing Summer Nights van Grease klikk]
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Tell me more, tell me more [JotBW karaoke - Minaye & Keith]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» I owe it all to you [JotBW karaoke - Ivy & Christophe]
» LIVE KARAOKE WITH JOTBW MELD JE AAN OKDOEI
» Sing your heart out [JotBW Karaoke opening]
» Things I'll never do [JotBW karaoke - Wren & Lorelei]
» Colorful melody [JotBW karaoke - Shay]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: Ruins of Genosha :: School - Ground :: Classrooms :: Music Class-
Ga naar: