Character Profile Alias: IOrigins Age: 19 Occupation: Student Psychology & Barista at coffee house
Onderwerp: Re: Randomness talk zo nov 26, 2017 7:34 pm
Garrett Godfrey schreef:
Norman Schwartzkopf schreef:
Riley kijkt boos en destructief ohno
Wil er iemand een les/mentorgesprek/nablijven/Norman meeten?
Jaaa nablijftopic, Garrett meldt zich aan voor the breakfast club
AAH SAl ook! als je op meerdere mensen zit te wachten ofc Norman is echt mijn spirit animoool <3 En dan ook gewoon het feit dat hij Rene Froger is hahah love it
@Swaas: Ahh der mutatie lijkt me echt awesome ;o En ze ziet er ook zo lekker power uit yass
Onderwerp: Re: Randomness talk zo nov 26, 2017 7:39 pm
Holy guacamole wat een drukte ineens! Top! Ik heb ineens een shitload aan schoolwerk maar ik heb aankomde week vast wel tijd om even te posten
&Welkom terug V! (had nog niet echt de tijd gehad om hier te reageren dus ja beetje laat) Maar alsnog leuk dat je terug bent!!
Horace Finnegan
Class 3
Aantal berichten : 64
Character Profile Alias: Little Dog Age: 22 years Occupation: Teacher training for primary education
Onderwerp: Re: Randomness talk zo nov 26, 2017 7:49 pm
Salomée Adkins schreef:
AAH SAl ook! als je op meerdere mensen zit te wachten ofc Norman is echt mijn spirit animoool <3 En dan ook gewoon het feit dat hij Rene Froger is hahah love it
Dit :')
Norman en Horace moeten wel een keer samen gaan touren op hun motors hoor
Onderwerp: Re: Randomness talk zo nov 26, 2017 7:54 pm
Salomée Adkins schreef:
Rene Froger. OFCOURSE, ik vroeg me al af waarom dat hoofd me zo bekend voor kwam. Zijn karakterkaart is trouwens echt genieten :')
Ik vind het prima om met meerdere mensen na te blijven, als Norman dat ook goed vindt ;)
Onderwerp: Re: Randomness talk zo nov 26, 2017 8:06 pm
Horace Finnegan schreef:
Salomée Adkins schreef:
Dit :')
Norman en Horace moeten wel een keer samen gaan touren op hun motors hoor
JA. Norman's motor is echt zijn grote liefde Brenda <'3
EN ja. Wil je Rene Froger op z'n aller áller best zien (inclusief rap op 1:42) moet je ff dit filmpje bekijken, linkie
En meerdere jeugdige ondeugden is voor Norman geen probleem hoor, hij slaat er wel wat discipline in verdorie
Onderwerp: Re: Randomness talk zo nov 26, 2017 8:21 pm
"Ik ben Re-ne Fro-ger I can't reach much ho-ger" _0-
WHAHAHAHAHAHA. WAAROM WIST IK DIT NIET. Dit maakt mijn dag compleet, thank you very much :")
Anyhow, hoe/wie start het topic?
Ik las dat Norman geen problemen heeft met het straffen van een hele groep voor de acties van één individu. Aangezien Garrett alleen maar om zichzelf denkt, kan hij wel de zondebok zijn or something. Weet alleen niet zo snel voor wat. Misschien omdat Garrett meer denkt te weten dan Norman. Of met gym, want ja met een missend onderbeen heeft meneer Godfrey een mooi excuus om langs de zijlijn te blijven zitten. Of misschien is het makkelijker om een nablijfuurtje te houden en dat mensen er voor verschillende redenen zitten? Idk, ik roep maar wat x'D
Wren Máraz
Class 2
Aantal berichten : 274
Character Profile Alias: The Dictator Age: 16 years Occupation: Lazy student
Onderwerp: Re: Randomness talk zo nov 26, 2017 8:30 pm
Haha omg Norman = goud xD I love it Ik zie Horace en Norman op hun motors toeren, ik lig nu al plat
Onderwerp: Re: Randomness talk zo nov 26, 2017 8:49 pm
Dat filmpje incl rap op 1.42 heeft mijn dag gemaakt. Wauw. Ik ben nog niet zeker wie van mijn 2 ik in de nablijfsessie gooi. Wss Julie xD
Salomée Adkins
Class 2
Aantal berichten : 153
Character Profile Alias: IOrigins Age: 19 Occupation: Student Psychology & Barista at coffee house
Onderwerp: Re: Randomness talk zo nov 26, 2017 8:53 pm
Garrett Godfrey schreef:
"Ik ben Re-ne Fro-ger I can't reach much ho-ger" _0-
JAA DIT Hahahha ik wil degene die dit geschreven heeft even bedanken voor mijn stikaanval #FrogerForSongfestival2k18 plss
Hahah verdorie dat wordt me het uurtje wel dan xD -Allemaal Brenda poetsen<3
Horace Finnegan
Class 3
Aantal berichten : 64
Character Profile Alias: Little Dog Age: 22 years Occupation: Teacher training for primary education
Onderwerp: Re: Randomness talk zo nov 26, 2017 8:55 pm
Wren Máraz schreef:
Haha omg Norman = goud xD I love it Ik zie Horace en Norman op hun motors toeren, ik lig nu al plat
Papamotor en babymotor
Zijn die gasten in die clip trouwens niet van een testpanel die René moesten optrommelen omdat ze opdracht hadden gekregen een optreden als boyband te doen en dat binnen 24u moesten uitvoeren of iets in die trant?
Salomée Adkins
Class 2
Aantal berichten : 153
Onderwerp: Re: Randomness talk zo nov 26, 2017 8:56 pm
Jaa hahaha daar kwam ik na wat research dus ook achter na echt té lang twijfelen of het nu serieus was of niet loool
Wren Máraz
Class 2
Aantal berichten : 274
Character Profile Alias: The Dictator Age: 16 years Occupation: Lazy student
Onderwerp: Re: Randomness talk zo nov 26, 2017 9:00 pm
Haha ja volgens mij was dat idd zo Jaa, iedereen Brenda poetsen tot ze glimt en oh wee als er nog een vieze plek op haar zit! En papa en baby motor, dat is zo cute
Onderwerp: Re: Randomness talk zo nov 26, 2017 9:13 pm
Horace Finnegan schreef:
Wren Máraz schreef:
Papamotor en babymotor
Zijn die gasten in die clip trouwens niet van een testpanel die René moesten optrommelen omdat ze opdracht hadden gekregen een optreden als boyband te doen en dat binnen 24u moesten uitvoeren of iets in die trant?
Hahahah ohja, dat had ik er misschien bij moeten zeggen lol. Het is gemaakt door Streetlab, een programma die allerlei 'social experiments' (dat klinkt walgelijk) doet en gewoon random shit zoals dit dus In de making off halen ze Rene over en hij zegt 'Ja tuurlijk, als ik maar niet hoef te rappen vind ik alles goed." Top notch
Ik zal wel iets starten, dan kan iedereen inderdaad zelf een reden bedenken, mag ook door een andere docent gestuurd zijn~