Onderwerp: Re: Randomness talk di nov 28, 2017 11:37 pm
Salomée Adkins schreef:
@Lucas: Okey ik ZaL mN BEst DoEN *flipt weer*
OkEy Ik zAl mN bEsT dOeN
Anthony Bastet
Class 2
Aantal berichten : 49
Character Profile Alias: Rowy Rynna Age: 23 Occupation: Model & Drag Queen
Onderwerp: Re: Randomness talk wo nov 29, 2017 12:16 am
HOI
Horace Finnegan
Class 3
Aantal berichten : 64
Character Profile Alias: Little Dog Age: 22 years Occupation: Teacher training for primary education
Onderwerp: Re: Randomness talk wo nov 29, 2017 9:45 am
haLLOOo
Kallista Dore Firos schreef:
Horace Finnegan schreef:
@Mensen (oof deze tag maar ik zit op mijn phone snapt u)
Oh, sorry! Ik ben post-Genosha hahaa Het wordt dus helemaal niet meer getraind? :o Aaa daarom viel het me dan op dat de rest van de guide opnieuw is geplaatst en het topic van de subclasses nog uit 2016 afstamt, okies~
Misschien dat er iets nieuws gaat opgestart worden eenmaal de veranderingen wat meer 'geïntegreerd' zijn. Dan kunnen de Class 4s misschien helpen ofzo
Oehh would be bery interesting wb ww Ik baal er best van dat ik de War heb gemist tbh hahah :'C
Onderwerp: Re: Randomness talk wo nov 29, 2017 10:19 am
Horace Finnegan schreef:
haLLOOo
Kallista Dore Firos schreef:
Horace Finnegan schreef:
@Mensen (oof deze tag maar ik zit op mijn phone snapt u)
Oh, sorry! Ik ben post-Genosha hahaa Het wordt dus helemaal niet meer getraind? :o Aaa daarom viel het me dan op dat de rest van de guide opnieuw is geplaatst en het topic van de subclasses nog uit 2016 afstamt, okies~
Misschien dat er iets nieuws gaat opgestart worden eenmaal de veranderingen wat meer 'geïntegreerd' zijn. Dan kunnen de Class 4s misschien helpen ofzo
Oehh would be bery interesting wb ww Ik baal er best van dat ik de War heb gemist tbh hahah :'C
Aww... ik heb spijt dat ik niet wat meer heb deel genomen aan dat hele plotje
Salomée Adkins
Class 2
Aantal berichten : 153
Character Profile Alias: IOrigins Age: 19 Occupation: Student Psychology & Barista at coffee house
Onderwerp: Re: Randomness talk wo nov 29, 2017 10:52 am
Reagan O'Callaghan schreef:
Salomée Adkins schreef:
@Lucas: Okey ik ZaL mN BEst DoEN *flipt weer*
OkEy Ik zAl mN bEsT dOeN
STOP HAAHA ik was mijn best aan het doen om niet te stikken remember
En jaa ik ook een beetje, de war leek me best wel awesome Maar nu is het ook awesome!
Onderwerp: Re: Randomness talk wo nov 29, 2017 10:53 am
Drama always lurks around the corner, no worries ladies
EDIT: Ik ben er alles aan het doen om niet verder te moeten doen met hematologie. Pla send help
Anthony Bastet
Class 2
Aantal berichten : 49
Character Profile Alias: Rowy Rynna Age: 23 Occupation: Model & Drag Queen
Onderwerp: Re: Randomness talk wo nov 29, 2017 7:27 pm
(Ik was er tijdens de war en het plot was echt echt echt heel goed maar ik heb er toen ook praktisch niks van meegemaakt dus it okay in die zin lopen jullie niet achter ofzo en we zijn blij dat jullie er nu zijn )
Onderwerp: Re: Randomness talk wo nov 29, 2017 11:53 pm
Omg ik wist niet dat het een horror-ish film was dus ik dacht HE ZACK & CODY PERSOON CUTIEEE en toen werd die trailer real dark real fast
Salomée Adkins
Class 2
Aantal berichten : 153
Character Profile Alias: IOrigins Age: 19 Occupation: Student Psychology & Barista at coffee house
Onderwerp: Re: Randomness talk wo nov 29, 2017 11:56 pm
Garrett Godfrey schreef:
WZZP! WZZP! RATEL! KGGT! *stilte* WZZZZZZZZZZP! *stilte* SWIEK! SKWIEK! *stilte* KGGGG! Altijd weer spannend of een printer gaat printen of niet...
U had one job printer: ONE JOB. Ik ben er klaar mee. Ik ga postjes typen.
Waarom is dit mijn leven
En ohh yess, where there's rpg'ers there's always drama ammaright? xD We houdt er nu niet van IC dramaatjes en zijn chars door zoveel mogelijk shit slepen hahah ik ben verder echt geen slecht persoon ik wil gewoon dat mijn chars zich ontwikkelen snap je hahah
Onderwerp: Re: Randomness talk do nov 30, 2017 12:24 am
Salomée Adkins schreef:
En ohh yess, where there's rpg'ers there's always drama ammaright? xD We houdt er nu niet van IC dramaatjes en zijn chars door zoveel mogelijk shit slepen hahah ik ben verder echt geen slecht persoon ik wil gewoon dat mijn chars zich ontwikkelen snap je hahah
PRECIES DIT hahaha, plot en character development door drama zijn echt de fijnste dingen. Love it.
Onderwerp: Re: Randomness talk do nov 30, 2017 12:27 am
Benjamin Schultz schreef:
Salomée Adkins schreef:
PRECIES DIT hahaha, plot en character development door drama zijn echt de fijnste dingen. Love it.
I second... ahum third this Character development yas!