|
|
Auteur | Bericht |
---|
Salomée Adkins- Class 2
- Aantal berichten : 153
Character Profile Alias: IOrigins Age: 19 Occupation: Student Psychology & Barista at coffee house
| Onderwerp: Re: Randomness talk wo jan 17, 2018 8:31 pm | |
| @Rosa: Aaah vandaar mijn confusion, ik dacht al dat het dus normaal donderdag was!
@Angie: Aaah hahah vet xD Welke ukie heb je? Kunnen we pls een keer een band beginnen ;.;
@Swaas: Oeeh looks noice! En ukelele is echt helemaal niet moeilijk om te leren Swaas, echt een aanradooor hoor! En successs!<33
Ik dacht dus dat dat ook voor mij zou gelden, dat ik de 19e weer volop kon posten, maar ik moet dus alweer selectie doen voor Verloskunde dus dat moet ik nog wel eventjes vet goed leren allemaal oeps Dus ehmm 3 februari? DD: Misschien dat ik tussendoor wel stiekem gewoon postjes pop hoor maar dan weten jullie waarom er geen activity bom van mijn kant komt |
|
| |
Garrett Godfrey- Class 2
- Aantal berichten : 90
Character Profile Alias: Aura Age: 18 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk do jan 18, 2018 3:40 pm | |
| - Salomée Adkins schreef:
Ik dacht dus dat dat ook voor mij zou gelden, dat ik de 19e weer volop kon posten, maar ik moet dus alweer selectie doen voor Verloskunde dus dat moet ik nog wel eventjes vet goed leren allemaal oeps Dus ehmm 3 februari? DD: Misschien dat ik tussendoor wel stiekem gewoon postjes pop hoor maar dan weten jullie waarom er geen activity bom van mijn kant komt I feel u ;( In februari even inhaalslag maken, I'll be back. Is iedereen veilig gebleven vandaag met deze code rood?? Ik heb 'slechts' twee uur over een reis gedaan waar ik normaal een 20 min over doe, maar ivm alles wat ik vandaag op social media heb zien rondvliegen letterlijk valt het nog mee Also, shoutout naar Angie voor dit prachtige setje. I'm lovin it <333 |
|
| |
Noctem Incaendium- Class 2
- Aantal berichten : 33
Character Profile Alias: Flamekeeper Age: 22 Occupation: zwerfkat
| Onderwerp: Re: Randomness talk do jan 18, 2018 4:27 pm | |
| |
|
| |
Salomée Adkins- Class 2
Character Profile Alias: IOrigins Age: 19 Occupation: Student Psychology & Barista at coffee house
| Onderwerp: Re: Randomness talk do jan 18, 2018 6:17 pm | |
| Ahhh so prettyyy Die kleuren asklggkwijl En jupp gelukkig niks geks gebeurd hier en niet zo veel schade! Behalve ons arme hobbelpaard dat een windsurfplank op zn hoofdje heeft gekregen aahh Echt sad hij hobbelt niet meer zo vrolijk nu. En hahaha ja ik heb echt minimaal twee uur vandaag besteed aan filmpjes kijken met dingen (en mensen omg??) die complete destructie moesten facen ik ben echt een slecht mens YEs WE DO! En heyheyhye je weet toch wel dat ik een topicje heb gereserveerd met catboi en anders bij deze I NEED a topic met hem |
|
| |
Horace Finnegan- Class 3
- Aantal berichten : 64
Character Profile Alias: Little Dog Age: 22 years Occupation: Teacher training for primary education
| Onderwerp: Re: Randomness talk vr jan 19, 2018 6:26 am | |
| Oehh merci Swaas! omg jaaa ze hebben ook anime op de site gezet, perfect @Tess: Graag gedaan hoor! @V: Haha jaa, let's! Al kan ik alleen super mario medley's en random zooi. Ik heb trouwens een sopraan, perfect voor mijn minihandjes & jij? && ik ben veilig gebleven yasss, maar er is hier wel een flinke boom tegen het appartementencomplex geknald (gelukkig niet dwars door 't raam van medebewoner, scheelde niet veel tho als die boom iets langer was geweest ;vv; ) |
|
| |
Athena Reagan- Class 2
- Aantal berichten : 39
Character Profile Alias: Zenith Age: 18 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk vr jan 19, 2018 9:57 am | |
| Ik moet ook maar best weer eens posten XD |
|
| |
Penelope Malone- Class 3
- Aantal berichten : 58
Character Profile Alias: Fauna Age: 44 Occupation: Animal Shelter Owner
| Onderwerp: Re: Randomness talk vr jan 19, 2018 12:15 pm | |
| WOW vet Angie ;o Super Mario moet ik bij deze ook echt leren Ik heb een concert vgm?? bad uku mom Maar het is wel slecht want sinds ik haar heb, heb ik mijn gitaar echt nogal een beetje verwaarloosd oeps ALSO HOI iedereen mijn examens zijn voorbijjjj dat is niet helemaal waar maar who cares die laatste is een luistertoets ghehe |
|
| |
Lawrence Hastings- Class 3
- Aantal berichten : 629
Character Profile Alias: Basilisk Age: 18 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk vr jan 19, 2018 1:13 pm | |
| Hierboven Lucky you xD heb woensdag pas gedaan en dan nog een super zwaar vak Anyway na woensdag ga ik weer hopelijk wat tijd hebben voor te posten~ |
|
| |
Namika Blanchard- Class 1
- Aantal berichten : 28
Character Profile Alias: Lawyer Lady Age: 22 Occupation: Law school student & Legal intern
| Onderwerp: Re: Randomness talk za jan 20, 2018 3:13 pm | |
| noG EEN WEEK en dan heb ik weer tijd om te posten mijn vingers TINTELEN HOOR verdomme |
|
| |
Kallista Dore Firos- Class 2
- Aantal berichten : 429
Character Profile Alias: Téras Age: 20 Occupation: Student
| Onderwerp: Re: Randomness talk za jan 20, 2018 5:48 pm | |
| - Horace Finnegan schreef:
- Oehh merci Swaas! omg jaaa ze hebben ook anime op de site gezet, perfect
Was één van de redenen (de andere zijnde BE series, Kdrama, Tdrama, Jdrama, ...) waarom ik mij aangemeld heb. Lifesaver die TV Time App xD Ik heb donderdag mijn laatste examen en aangezien ik niet gepost heb gisteren is alles verschoven naar de 25ste |
|
| |
Penelope Malone- Class 3
- Aantal berichten : 58
Character Profile Alias: Fauna Age: 44 Occupation: Animal Shelter Owner
| Onderwerp: Re: Randomness talk za jan 20, 2018 5:59 pm | |
| @Lisa: Omg ik besef me echt hoe lucky ik ben ja. Geniet hier met volle teugen ghehe AAAh jongens, jullie poor babes DD: Nog alle succes in de wereld naar jullie! Hou nog eeventjes vol |
|
| |
Noctem Incaendium- Class 2
- Aantal berichten : 33
Character Profile Alias: Flamekeeper Age: 22 Occupation: zwerfkat
| Onderwerp: Re: Randomness talk za jan 20, 2018 8:38 pm | |
| ik geniet echt van catboi topics manman |
|
| |
Salomée Adkins- Class 2
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo jan 21, 2018 12:56 pm | |
| Ik ook manman Het is echt smikkelen |
|
| |
Namika Blanchard- Class 1
- Aantal berichten : 28
Character Profile Alias: Lawyer Lady Age: 22 Occupation: Law school student & Legal intern
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo jan 21, 2018 8:10 pm | |
| Ik geniet niet van geen tijd hebben voor catboi topics of iedere andere vorm van topics :c |
|
| |
Salomée Adkins- Class 2
| Onderwerp: Re: Randomness talk wo jan 24, 2018 8:19 pm | |
| |
|
| |
Gesponsorde inhoud
| Onderwerp: Re: Randomness talk | |
| |
|
| |
|