INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel
 

 You're charming, even when you're not around

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Delia Lexington
Delia Lexington
Class 3
Aantal berichten : 105

Character Profile
Alias: Curse.
Age: 18.
Occupation:
You're charming, even when you're not around Empty
BerichtOnderwerp: You're charming, even when you're not around   You're charming, even when you're not around Emptyvr jul 04, 2014 3:31 pm


You're charming, even when you're not around Tablepic5_by_wooschie-d7oxvh6
Geïrriteerd had ze de kamer verlaten, niet eens de moeite gedaan om de deur achter haar dicht te doen. Junior had haar zo nodig wakker moeten maken zodra ze éindelijk in slaap was gevallen. Ze had het apparaat voelen trillen tegen haar heup. Met haar geschiedenis was het niet zo vreemd dat ze het liefste alles zo dicht mogelijk bij haar in de buurt hield en dat waren in dit geval haar peuken, aansteker, mobiel en zakmes.
Ze frummelde onhandig aan het randje van haar zwarte motorjack, raakte gefrustreerd door het feit dat sommige lichten in de gang waar ze in liep behoorlijk irriterend aan het knipperen waren. Iemand moest die damn lampen fiksen en wel nu. Met haar mobiel in haar ene hand stampvoette ze als het ware door de gang heen, nam haar telefoon op wanneer ze hem voelde trillen voor de zoveelste keer. ''Wat moet je, ik probeer voor een keer te slapen, for fucks sake.'' Junior lachte, waarop zij met haar ogen rolde en haar lippen sarcastisch tuitte. 'Kom naar buiten, ik moet je iets laten zien.' Ze baande zich een weg van de trap af, keek rond of ze hem ergens zag staan. Tot haar spijt nog niet, waarschijnlijk was hij al naar buiten gegaan via de achterkant van het schoolgebouw, dus moest ze ook nog eens volledig omlopen. Wat een klootzak. Maar het bleef haar broer en de enige waar ze haar hele leven mee om was gegaan, dus ze zou altijd wel naar hem luisteren. Hoe gestoord hij af en toe ook kon zijn, al was zij toch wel de meest insane van de twee. Ze ontblootte haar tanden wanneer ze dacht aan haar bijnaam Curse. Eén van de weinige woorden die haar moeder nog tegen haar gesproken had zodra ze in haar mentaal gestoorde bui terecht was gekomen, enkel en alleen om haar dwars te zitten. Ja, ze was trots op haar bijnaam, al had het weinig met haar mutatie te maken. Het boeide haar niet, heel veel mutanten hadden geen bijnaam dat met hun mutatie te maken had. Bovendien gebruikte ze haar bijnaam toch niet vaak. Af en toe was Junior degene geweest die haar ook zo noemde, net zoals dat zij hem bij Diablo aansprak als hij zo nu en dan met zijn staart speelde.

Delia voelde de koude temperatuur van de buitenlucht tegen haar blote benen aan strijken, aangezien ze enkel simpelweg haar jack over haar zwarte nachtjapon aangetrokken had. Dus was ze nu wel een stuk meer herkenbaar door haar witte benen, als haar witte gezicht al niet genoeg aandacht trok. Ze leek wel een fucked up geest-persoon. ''Goed, what the fuck is het waarvoor ik helemaal hierheen moest komen?'' Siste ze gevaarlijk, klakte met haar tong tegen haar gehemelte aan zodra ze met haar rug tegen de rand van het prieeltje aan leunde. Hij grinnikte en haalde zijn mobiel tevoorschijn, tikte op het icoontje dat de galerij moest voorstellen en liet de foto's zien van Lillian die hij in het geheim genomen had en bewerkt met teksten zoals 'Blond? More like stront.' Delia lachte zacht maar diep, haalde haar schouders op met een grijns. ''Ja, rot op naar je bed. Dit had je morgen ook gewoon kunnen laten zien, eikel.'' Grinnikte ze, waarop ze hem meteen zag vertrekken alsof hij de grootste fout begaan had. Ugh. Hiervoor was ze dus haar bed uitgetrokken en moe was ze nu niet meer. Met een zucht liep ze het prieeltje in, zette zichzelf neer op de rand met haar kont en trok het sigarettenpakje uit haar binnenzak vandaan om er vervolgens ééntje op te steken. ''Wat een kutnacht.'' Sprak ze tegen zichzelf wanneer ze de sigaret uit haar mond vandaan haalde en de eerste vuile lucht tussen haar lippen door liet gaan.
You're charming, even when you're not around Tablepic6_by_wooschie-d7oxwub

[&Diana]
PS. HET SPIJT ME HEEL ERG DOOS. IK ZAL HET NOOIT MEER DOEN. NOOIT MEER VAN M'N LEVEN. IK.. HET SPIJT ME. XDDD
Terug naar boven Ga naar beneden
Diana Lebedeva
Diana Lebedeva
Class 3
Aantal berichten : 271

Character Profile
Alias: Lore
Age: 18 jaar
Occupation:
You're charming, even when you're not around Empty
BerichtOnderwerp: Re: You're charming, even when you're not around   You're charming, even when you're not around Emptyvr jul 04, 2014 9:16 pm



You're charming, even when you're not around






Diana was klaarwakker toen haar kamergenote de deur uitliep en een straal licht van het gangpad de kamer binnen stroomde. Diana probeerde haar ogen nog dicht te doen, wat te slapen... Ze krulde zich op in haar bed, rolde op haar zij en probeerde zich over te geven aan de slaap, wat nogal moeilijk lukte met haar kamergenote die nu blijkbaar luid stompend over de gangen liep. Zelfs toen het geluid weg was en de rust terug leek te komen, kon Diana de slaap nog steeds niet vatten. Uit pure wanhoop pakte ze maar haar wekker. De tijd was makkelijk te zien met het licht dat nog steeds als een soort zon de kamer binnenkwam. 04:17. Nee, dit ging hem niet meer worden. Met moeite kwam Diana uit haar bed en keek even naar haar twee kamergenotes, die gelukkig nog leken te slapen. Op haar tenen liep ze naar de kleedkamer, waar ze zo voorzichtig mogelijk haar vest pakte: zwart, fijngebreid maar warm, met een barokprint die de hele achterkant bedekte en lang genoeg was om zich helemaal in te verstoppen. Diana deed haar veel te strakke vlecht uit, waardoor haar lange zwarte haar nu lichtjes gekruld was. Hoe noemden ze dat hier? Beach waves? Voordat ze de kamer uitliep en de deur achter zich sloot, keek ze nog even om naar haar slapende kamergenotes. Waar was ze mee bezig?



Diana's zorgen leken totaal verdwenen toen ze de nachtlucht inliep. Ze hield van de nacht: het had iets mysterieus, bijna iets magisch, alsof ze de enige ter wereld was die precies op dat moment nog wakker was - op haar kamergenote na dan. Voorzichtig liep Diana over de paden. Veel had ze nog niet gezien van het buitenterrein: de paar dagen dat ze hier was waren vooral gevuld met slapen, eten en lessen volgen. Diana liep door de tuin, waar de rozen al bedekt waren met dauw, ze hoorde de zee ruisen op de achtergrond, de nachtvogels die vanuit het bos krijsten. En dit is een school, dacht ze ongelovig.



De geur van sigarettenrook en een zwart silhouet bij het prieel deed haar wat dichterbij komen. Diana wilde bijna haar vuurvleugels gebruiken om de persoon te kunnen identificeren, maar iets hield haar tegen. Voorzichtig stapte ze de paar treden van het prieeltje op. Het zwakke licht van de elektrische lantaarns liet het vage silhouet van de persoon duidelijk worden. Haar kamergenote! Hier was ze dus. Ze had zich nog nooit aan Diana voorgesteld, maar ze had haar naam wel gehoord van andere leerlingen, die meestal 'Delia' fluisterden als ze voorbijliep, met meestal iets van 'gek' of 'compleet gestoord' erachteraan.
Iets in het meisje stootte Diana af, waarschijnlijk de agressiviteit die ze uitstraalde. Maar ergens had ze iets van... bewondering voor haar? Geen idee waarom. Misschien omdat ze precies deed wat ze zelf wilde?
''Wat een kutnacht.'' Diana kon het niet laten om even te glimlachen. 'Valt wel mee, vind ik,' zei ze opeens. 'De maan is nog... oké?' Ze keek even naar de maan, die als een soort van croissant aan de nachtelijke hemel hing. 'Goeie... morgen trouwens. Ik ben Diana, je kamergenote. We hebben niet echt met elkaar gepraat, geloof ik.'


531 words | delia lexington |  

thanks melissa




Laatst aangepast door Diana Lebedeva op za jul 26, 2014 10:44 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Delia Lexington
Delia Lexington
Class 3
Aantal berichten : 105

Character Profile
Alias: Curse.
Age: 18.
Occupation:
You're charming, even when you're not around Empty
BerichtOnderwerp: Re: You're charming, even when you're not around   You're charming, even when you're not around Emptyvr jul 04, 2014 10:25 pm


You're charming, even when you're not around Tablepic5_by_wooschie-d7oxvh6
Zuchtend rolde ze met haar ogen, had spijt van het feit dat ze op de reling van het prieel was gaan zitten. Ze had met haar stomme ochtendbrein niet nagedacht over het dauw dat zich op het witte hout bevond en had nu de achterkant van haar zwarte nachtjapon nat gemaakt. Niet dat het op zou vallen, maar zodra ze van het ding af zou komen zou ze het zeker weten tegen haar kont aanvoelen, indien ook haar bovenbenen en ze haatte het als er iets nat aan haar kleding was. Het voelde alsof ze met sokken in een tub vol water gesprongen was. Delia wijdde haar ogen voor een korte seconde, swingde toen met haar hoofd alsof ze naar een nummer aan het luisteren was. Wat niet het geval was, omdat ze haar oortjes in haar kamer gelaten had. Alhoewel, wat deed ze nu stom. Ze kon makkelijk haar mobiel aanzetten, het interesseerde haar bovendien niet wie er last van had. Zolang zij er maar plezier van had. En ze grijnsde bij de gedachte, maar voelde zich ergens te lui om haar mobiel van onder haar jack vandaan te halen. Uit verveling blies ze de volgende hijs de lucht in, probeerde cirkels te vormen met de rook, maar faalde doordat ze afgeleid raakte van een stom konijn of wat het ook maar mocht wezen wat uit de bosjes dichtbij vandaan vluchtte. De wind was op z'n minst niet ruig, dus zou ze het niet gauw koud krijgen. De zomer hield de wind warm en ondanks dat het land omgeven was door water, leek het echt alsof de natuur niet eens probeerde zijn best te doen om tegen de zomerlucht te vechten. Ergens was het oké, maar ze was meer een mens van de winter. Het maakte haar nog meer angstaanjagender dat ze al was.

Zodra ze op het punt stond om nog een haaltje te nemen van de sigaret haalde een stem de zwartharige uit haar gedachten vandaan en keek ze op naar de in en uitgang van het prieel waar zij ook doorheen gekomen was. Ze trok een wenkbrauw op, zette haar benen wat steviger tegen de onderkant van het kleine gebouw aan, had nu pas in de gaten hoe ze al die tijd zonder schoenen of teenslippers rond gelopen had en hoe de wind tegen haar blote voeten aanstreek, evenals tegen haar benen. ''Ik weet niet waar je het vandaan haalt om tegen mij te praten, maar ik ken je inderdaad.'' Sprak ze met een rauwe stem, haar hoofd ietsje schuin draaiende voordat ze de sigaret terug tussen haar lippen stak en eenmaal de rook richting de meid blies, al was hun afstand nog te groot om het daadwerkelijk in haar gezicht te blazen. ''Ik praat niet met maagden.'' Bracht ze simpelweg uit, het sigaretje uitdraaiende op de houten rand naast haar en schoot het ding weg achter zich, de bosjes in. ''Maar nu je toch hier bent, wat maakte je zo moedig om mij te achtervolgen? Want ik weet zeker dat je hier niet aan het wachten bent op je cliché jongensdate.'' Ze hopte van de rand af, kwam gevaarlijk dichtbij het meisje en sloot haar in tegen een kant van het gebouwtje aan. ''Toch?'' Siste ze laag, haar hand op de rand plaatsende terwijl ze zich vrij dicht bij haar bevond.
You're charming, even when you're not around Tablepic6_by_wooschie-d7oxwub
Terug naar boven Ga naar beneden
Diana Lebedeva
Diana Lebedeva
Class 3
Aantal berichten : 271

Character Profile
Alias: Lore
Age: 18 jaar
Occupation:
You're charming, even when you're not around Empty
BerichtOnderwerp: Re: You're charming, even when you're not around   You're charming, even when you're not around Emptyvr sep 12, 2014 5:03 pm



You're charming, even when you're not around






Dat Delia wist wie ze was - ook al was het met zo'n bijna agressieve ondertoon (nou ja, niet bijna agressief: het was gewoon een halve bedreiging in haar oogpunt) - had Diana iets zekerder van de hele situatie gemaakt. Het was ook een stom idee geweest vanaf het begin dat ze haar bed uitstapte, maar het was beter om een bijna-bekend iemand tegen te komen 's nachts dan een niet-bekend iemand, toch? De wolk sigarettenrook die in haar richting werd geblazen liet haar bijna onmiddellijk van gedachten veranderen, maar Diana besloot sterk te zijn en gewoon rustig te blijven staan, terwijl haar hart luid tegen haar ribbenkast bonkte. Ze trok haar zwarte vest dichter tegen zich aan en haalde even adem door haar mond zodat ze de rook niet hoefde te ruiken.



''Ik praat niet met maagden.'' Twijfelend trok Diana haar wenkbrauwen op. Was dat haar mutatie, nog een opmerking met mild sarcastische-bedreigende ondertoon of was dat een naïeve gedachte van Diana om te denken dat dat echt haar mutatie was? Heel maagdelijk zag Diana er niet uit, al zei ze het zelf: Met haar zwarte haar en smoezelige vest aan leek ze nou niet bepaald op het maagdelijke toonbeeld van lange, glanzende blonde haren, lange witte jurk en een flower crown gemaakt van even maagdelijk witte madeliefjes op haar hoofd. Ook al was ze nog niet heel lang op de school, je kon hier alle soorten mutaties verwachten, zelfs... nou ja, zo'n soort mutaties waarvan Diana vermoedde dat Delia ze had. Er was immers een meisje op deze school dat zichzelf had laten ontploffen als een bom. En een lerares die mensen terug kon laten komen uit de dood. En haar nicht Freya die in een vleerpaard kon veranderen - wat toch ook wel een hele leuke mutatie was.



Diana besloot om die opmerking te laten voor wat ie was en tuitte haar lippen toen ze Delia's volgende opmerking hoorde. Ze kon vast gewoon de waarheid aan haar vertellen, toch? 'Ik... ik ben je niet achtervolgd. Ik werd wakker door het licht dat de kamer in scheen en toen ben ik gewoon naar buiten gegaan, eigenlijk. En toen kwam ik jou tegen.' Diana slikte even toen Delia dichter bij haar kwam. 'Nee, ik ben hier niet voor mijn cliché date... Ik heb het niet zo op jongens, eerlijk gezegd.'


389 words | delia lexington | hier is je post dianta 2 maanden later!!!!!! 0/10 would not do again

thanks melissa


Terug naar boven Ga naar beneden
Delia Lexington
Delia Lexington
Class 3
Aantal berichten : 105

Character Profile
Alias: Curse.
Age: 18.
Occupation:
You're charming, even when you're not around Empty
BerichtOnderwerp: Re: You're charming, even when you're not around   You're charming, even when you're not around Emptyvr okt 03, 2014 11:35 pm


Delia tuitte haar lippen, rees haar wenkbrauwen terwijl ze haar ogen over het meisje liet rollen voor minimaal drie keer voordat ze zuchtte en tot de conclusie kwam dat het maagd meisje niet op haar opmerking zou gaan reageren. Nu niet en nooit niet, wat haar alleen maar meer de neiging gaf om met haar te plagen. Plagen? Nah, meer pesten. Dat was iets waar ze de meeste plezier van kreeg. Haar grip op de houten balk van het prieel verstevigde en als het niet van stevig hout was geweest had ze haar nagels er nu al doorheen kunnen boren. Maar daarvan hield de witte lak haar nagels ook al tegen. Als een parasiet die niet mocht binnendringen, tenzij het slachtoffer in gevaar was door geen verzorging te ontvangen er regen op te laten neer storten.

''Ah ja, het bloemenmeisje werd wakker door het licht.. aww,'' herhaalde ze haar midden door haar woorden heen met haar hoofd ietwat schuin gedraaid, een nep-onschuldige blik in haar ogen zoals puppies zouden hebben als ze iets wouden hebben of hadden gedaan wat niet mocht en daarbij had ze het ook nog eens uitgebracht met een imiterende irritante stem. ''Gewoon naar buiten gegaan. NIEMAND gelooft die shit.'' Ging ze terug naar haar badass zelf en ze nam een stap dichterbij, zette twee vingers onder Diana's kin en forceerde haar hierdoor recht in haar ogen aan te kijken. Gifgroene die duisterzwarte ontmoetten in het donker en toch was het duidelijk door het maanlicht dat op hen scheen.

''Niet zo'n slimme move, achteraf, hm?'' Siste ze dit keer wat zachter, enkel nog maar één wenkbrauw opgeheven met heel subtiel één mondhoek omhoog getrokken. Wat voor ieder ander iets onschuldigs en schattigs zou zijn zag dat er bij Delia helemaal niet zo uit, door zo'n simpel trekje. Het maakte haar er alleen maar dreigender uit zien dan ze al was.

''Vertel, popje, wat is het dan precies waarom je hierheen bent gekomen. Helemaal alleen. Midden in de nacht, achter mij aan. En dit keer de waarheid.'' Ze likte haar boventanden zichtbaar voor het meisje waarmee ze opgescheept zat in de kamer en kneep haar ogen ietwat fijn. ''Go.'' Gaf ze haar het teken, knipperde nog steeds niet met haar ogen en gaf haar ook de vrijheid niet door middel van haar vingers vanonder haar kin vandaan te halen.

Alarms go off when I enter the building
thanks, kristen! ♥
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
You're charming, even when you're not around Empty
BerichtOnderwerp: Re: You're charming, even when you're not around   You're charming, even when you're not around Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
You're charming, even when you're not around
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: Ruins of Genosha :: School - Outside :: Arbor-
Ga naar: