Onderwerp: Re: Randomness talk do jul 31, 2014 10:38 pm
Haha same here, heb een goede computer ervoor dus dat gaat leuk worden! Vraag me af bij welke Sims versie hij het gaat vertikken om te draaien want nu is hij nog de snelste en beste die je kan krijgen. xD
Onderwerp: Re: Randomness talk do jul 31, 2014 11:22 pm
OMAN de Sims. <3 Ze hadden zo'n actie bij EA ofzo dat je de Sims 2 + alle expansion packs kon krijgen maar toen klikte ik verkeerd bij het invoeren van de code en nu weigert ie 'm te openen ¬_¬
Onderwerp: Re: Randomness talk vr aug 01, 2014 2:45 am
Aah de Sims~ Het leukste voor mij was het huis bouwen en het inrichten, daarna gaf ik het spel altijd over aan Pomme, want het spelen vond ik altijd maar meh~ XDDDD
moet.nog.adam's.tumblr.updaten.crap (moet ook nog antwoorden maar hey~ XDD)
Onderwerp: Re: Randomness talk vr aug 01, 2014 1:44 pm
Ik kan ook echt niet wachten tot de sims 4 ! Ik krijg een nieuwe laptop dus dat moet helemaal goedkomen ;3 *Thanks to my brother who has a girlfriend who can download everything for me!*
Onderwerp: Re: Randomness talk vr aug 01, 2014 1:48 pm
Ik heb volgens mij helemaal niets meer van de sims, op het hoesje na xD en zelf daarvan weet ik nu niet waar die ligt het is namelijk al een behoorlijk tijdje geweest
Onderwerp: Re: Randomness talk vr aug 01, 2014 1:51 pm
Op internet kun je ook veel code's vinden, maar dan moet je wel de cd hebben ;o Er zijn ook veel site's waar je ze kunt downloaden, ben alleen de namen vergeten.. Sawry ;o