|
|
Auteur | Bericht |
---|
Admin- HTML & CSS Editor
- Aantal berichten : 327
Character Profile Alias: Age: Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk wo aug 27, 2014 9:51 pm | |
| Fuck NS. Heb een uur op de snelbus moeten wachten. :/ Mn reistijd was gewoon meer dan verdubbeld. Wel grappig dat ik mn oude mentor nog tegen kwam. |
|
| |
Olivia Del Ney- Class 2
- Aantal berichten : 987
Character Profile Alias: - Age: - Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk wo aug 27, 2014 10:03 pm | |
| Arme Doos. |
|
| |
Kat Pierce- Class 1
- Aantal berichten : 99
Character Profile Alias: » Pae Age: » 19 years Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk wo aug 27, 2014 10:37 pm | |
| Net de laatste film van X-Men gezien, just loved it ;3 |
|
| |
Admin- HTML & CSS Editor
| Onderwerp: Re: Randomness talk wo aug 27, 2014 11:04 pm | |
| - Olivia Del Rey schreef:
- Arme Doos.
Marlon, zou je iets meer inhoud aan je offgame posts willen toevoegen? Ik weet dat dit een kletstopic is maar twee woorden en een smiley zijn toch iets te spammerig. Zoiets kan je beter in de cbox zetten. |
|
| |
Olivia Del Ney- Class 2
- Aantal berichten : 987
Character Profile Alias: - Age: - Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk wo aug 27, 2014 11:11 pm | |
| - Lillian Stone schreef:
- Olivia Del Rey schreef:
- Arme Doos.
Marlon, zou je iets meer inhoud aan je offgame posts willen toevoegen? Ik weet dat dit een kletstopic is maar twee woorden en een smiley zijn toch iets te spammerig. Zoiets kan je beter in de cbox zetten. Uiteraard, wil er dan wel even bij zeggen dat ik niet de enige ben + meestal staat er meer in. |
|
| |
Lux Sutter- Class 3
- Aantal berichten : 23
Character Profile Alias: Ringer Age: 17 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk wo aug 27, 2014 11:40 pm | |
| Had een fantastische dag op school vandaag. Oké ik was wel keimoe want 9 uur slaap in 48 uur is echt niet gezond voor mij met school van 9 tot 5 + uur heen en terug reistijd. Maar aye, een heleboel art gemaakt die ik, voor het eerst ofzo sinds lange tijd, niet afschuwelijk vindt en onze game wordt gewoon kicken! Dus goodnight luitjes |
|
| |
Dante Rivera- Class 3
- Aantal berichten : 812
Character Profile Alias: Morbid Age: 17 Occupation: Drugdealer
| Onderwerp: Re: Randomness talk do aug 28, 2014 8:20 am | |
| 't Is veel te vroeg om op te zijn *-*
|
|
| |
Admin- HTML & CSS Editor
| Onderwerp: Re: Randomness talk do aug 28, 2014 8:40 am | |
| - Olivia Del Rey schreef:
- Lillian Stone schreef:
- Olivia Del Rey schreef:
- Arme Doos.
Marlon, zou je iets meer inhoud aan je offgame posts willen toevoegen? Ik weet dat dit een kletstopic is maar twee woorden en een smiley zijn toch iets te spammerig. Zoiets kan je beter in de cbox zetten. Uiteraard, wil er dan wel even bij zeggen dat ik niet de enige ben + meestal staat er meer in. Dus als jij een moord pleegt en je wordt er voor voor de rechter gesleept, dan zeg je ook dat je niet de enige bent & dat je niet altijd moordt, en dat je daarom minder schuldig bent? :') I'm sorry dear maar zo werkt het niet. Ik weet dat meer mensen dit topic meer als spamtopic gebruiken soms en dat wij dat vaak voorbij laten gaan, gedeeltelijk omdat we er op die momenten niet altijd zijn en gedeeltelijk omdat we graag de sfeer positief houden. We hebben al wel eerder gewaarschuwd maar wanneer we dat doen wordt er praktisch over ons heen gelezen, dus besloot ik nu toevallig jou persoonlijk aan te spreken in de hoop dat ook andere mensen het zouden lezen en iets meer inhoud aan hun posts in dit topic zouden toevoegen. Je hoeft je niet persoonlijk aangevallen te voelen, tenzij je daar een kick van krijgt natuurlijk. Natuurlijk zijn er meer mensen die wat meer inhoud aan hun posts hier moeten toevoegen, maar die zitten niet allemaal al zo lang op de site als jij. Ik vind dat jij, als vertrouwd lid, toch wel beter zou moeten weten. Maar dat is mijn mening. Voor de mensen die mijn vorige berichtje al bot vonden, veel plezier met deze. |
|
| |
Dante Rivera- Class 3
| Onderwerp: Re: Randomness talk do aug 28, 2014 9:25 am | |
| Je bericht is inderdaad aan de botte kant en eigenlijk ook overdreven. Je vergelijkt een beetje spam met een moord? Kom zeg. Spam gebeurt nu eenmaal op het internet? Je ziet het overal. Als je geen spam wilt, delete dan dit hele topic ofzo, want dan heeft het totaal ook geen nut. Plus, je hoeft Marlon, inderdaad een van je trouwste leden, toch niet publiekelijk aan de schandpaal te nagelen omdat ze een spamberichtje heeft geplaatst? Nu lok je discussie uit, die zowel vermeden kon worden door haar een PB te sturen waarin je haar vraagt dit niet meer te doen. Met alle respect natuurlijk eh? |
|
| |
Eleanor Birdy- Aantal berichten : 115
Character Profile Alias: Spirit Age: 35 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk do aug 28, 2014 9:44 am | |
| Ik zie dit niet alsof Marlon aan de schandpaal wordt genageld to be honest. Het was begonnen als in principe een waarschuwing voor iedereen en zoals Doos zegt; als we het niet naar één persoon richten dan wordt het zeker weten over het hoofd gezien. Bovendien was het dan nu naar Marlon gericht omdat het bericht 'Arme Doos ' namelijk ook naar haar gericht was, dus waarom zou dat dan in een PB moeten als het hier ook duidelijk gesteld kan worden? Want dit is, zoals al eerder gezegd was, ook advies voor de rest van de leden. Maar nu we het toch over spam hebben; als ik door de pagina's heen scroll zie ik vaker Marlon verschijnen dan ieder ander; gemiddeld 4 berichtjes per pagina? En dat is heus niet erg; zolang er maar inhoud in staat. Berichtjes zoals 'Is goed, leuk!' kunnen ook heel makkelijk via Skype (<- tenzij je Skype al hebt, dan is het niet nodig om het te downloaden of course) of in de Chatbox (<- via de link of in de zijbalk rechts onderaan) gezegd worden. Daar hebben we hem in principe ook voor aangemaakt zodat er niet volop (onnodige) gesprekken worden gehouden met berichtjes waar nauwelijks wat in staat.
Laatst aangepast door Eleanor Birdy op do aug 28, 2014 9:48 am; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Admin- HTML & CSS Editor
| Onderwerp: Re: Randomness talk do aug 28, 2014 9:45 am | |
| Nou ja, gezien een gewone waarschuwing niet helpt, kan ik misschien met een vergelijking de boodschap wel over brengen. Inderdaad een wat lugubere, dat ben ik zeer zeker met je eens. Dat spam overal gebeurt, is nog geen excuus om het te doen. Dat is net als 'andere mensen stelen, dus mag ik het ook' (is dat een betere vergelijking? ). Het is een algemene regel op RPGs dat er niet gespamt wordt en het lijkt me dat iedereen zich daar ook hier aan moet houden. Ik nagel hem niet aan de schandpaal, ik vraag hem alleen of hij de volgende keer iets meer aan zijn post wil toevoegen. Ik doe dat hier en niet via PB, zodat ook andere mensen denken 'oh, misschien moet ik meer dan alleen 'goedemorgen' zeggen'. Het was inderdaad naar Marlon gericht omdat dat het berichtje was wat mijn reactie triggerde. Mijn oog viel op Marlon's berichtje op een moment dat ik niet lekker in mijn vel zat dus ja, dan zeg ik er wat van zonder regenbogen of lachende gezichtjes te gebruiken. Ik doe alleen wat ik vind dat een admin moet doen, en dat is voor haar site zorgen. Soms gebeurt dat nou eenmaal zonder sparkles. Trouwens, als ik ergens een held in ben, dan is het overdrijven. Dat moet je respecteren. <3 Maar hey, bedankt dat je een bericht met inhoud plaatste. Dat waardeer ik heel erg. Khou van je. |
|
| |
Dante Rivera- Class 3
| Onderwerp: Re: Randomness talk do aug 28, 2014 9:55 am | |
| Uhu ja snap ik wel, maar het is ook zo een shady grens van ja wanneer schakel je over op de cbox en wat kan dan hier? Waar is dit topic dan voor bedoeld? Like mijn berichtje van daarnet, daar heeft niemand op gereageerd, dus dan kon het er evengoed niet staan? Is dit dan eerder een topic voor allerlei random mededelingen waar geen interactie mogelijk is omdat die interactie dan in de cbox hoort?
&okay een waarschuwing naar iedereen, maar dan kan dat ook anders aangepakt worden.. Marlon wordt nu als enige aangesproken, zeker in die eerste opmerking. Als je er bij gaat schrijven van: dit geldt trouwens voor iedereen, dan komt het al heel anders over en had Marlon zich niet hoeven verdedigen en was dit gesprek ook niet nodig..
Maar het is mijn mening natuurlijk en jullie zijn nog steeds de eigenaars van deze site..
Edit aangezien je me dus voor was :') Ik vermoedde al dat je je niet echt optimaal voelde en ik heb zelf al eens mijn geduld met spammende leden verloren (al was dat in-game), dus ik snap je wel hoor. Ik vond het alleen erg grof tegen iemand die wel al een tijdje hier is en denk ik wel een aardig persoon is die niet bewust gaat spammen om te spammen.. Het is terecht dat je je forum schoon en spamvrij wil houden, het is gewoon de manier waarop die in mijn ogen een beetje onterecht was..
Oh en ik respecteer je hoor, we zijn allemaal mensen c: duizend liefde terug n.n |
|
| |
Jeong Hwan- Class 2
- Aantal berichten : 76
Character Profile Alias: Ice Prince Age: 20 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk do aug 28, 2014 10:08 am | |
| - Lucille Lefévre schreef:
- Maar aye, een heleboel art gemaakt die ik, voor het eerst ofzo sinds lange tijd, niet afschuwelijk vindt en onze game wordt gewoon kicken!
Oe nog iemand die een game opleiding doet nice! Waar doe je de opleiding 030 ? En sorry dante dat ik het zeg maar je maakt het alleen maar erger. Ik vond het het trouwens helemaal niet bot hoe Sarah het bracht. Het is gewoon een Admin taak. Ik vind het eerlijk gezegt best ombeschoft hoe jij het zag. Ik begrijp het wel tuurlijk, maar verplaats je ook in de Admin's en als je last heb van in-game spam meld het dan bij de Admins...
Laatst aangepast door Jeong Hwan op do aug 28, 2014 10:14 am; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Admin- HTML & CSS Editor
| Onderwerp: Re: Randomness talk do aug 28, 2014 10:14 am | |
| Te lui om te quoten uuugghhhh True, er is niet echt een duidelijke grens van wat je hier wel en niet mag plaatsen. Ik zou zeggen, laat berichtjes als 'is goed' of begroetingen uit dit topic, of voeg er extra info aan toe, hoe onnodig die info ook maar mag lijken. Het staat naar mijn mening al veel netter als je even een volle zin bij je 'goedemorgen' toevoegt, of dat nou een 'ik had vanochtend een broodje kaas als ontbijt' (slecht voorbeeld, dit zou ik nog steeds spam vinden) of 'vandaag 2 toetsen help'. Als je twijfelt, voeg iets extra's toe. Dat is wat ik zelf ook doe. Als je twijfelt en je niks toe te voegen hebt, dan is de cbox er.
Gesprekken houden hier is natuurlijk wel toegestaan. Het is een kletstopic after all. Berichten waar niemand op reageert zijn ook niet te vermijden. Mijn berichten wordt ook regelmatig overheen gelezen. Kan gebeuren, is niks aan te doen. Wel is het zo lief om als je ziet dat iemand iets gezegd heeft waar nog niet op gereageerd is, daar even iets op te zeggen - al is het begrijpelijk als je dat niet doet omdat je bijvoorbeeld niet weet wat je moet zeggen.
Ik ben zo iemand die juist eerder wat bot doet tegen mensen die ik al langer ken. xD Die mensen weten hoe ik in elkaar zit en dat ik het niet perse gemeen bedoel. Idk. |
|
| |
Dante Rivera- Class 3
| Onderwerp: Re: Randomness talk do aug 28, 2014 10:26 am | |
| Sascha; ik denk niet dat ik het erger maak, en als ex-admin en mod op andere rpg's kan ik me denk ik perfect verplaatsen in de plaats van een admin. Ik zeg ook niet dar ze het recht niet hebben hun site naar hun eigen goeddunken te beheren, ik vond alleen dat het anders kon en dat deel ik dan ook. Ik denk dat het nu, voor zowel mij als Sarah, wel terug goed zit. Je hoeft de discussie dus niet opnieuw op te wakkeren.
Sarah; dat is inderdaad wel het beste om te doen. Dat doe ik zelf meestal ook wel. Misschien is het een idee om het eens letterlijk zo in de regels te plakken? (: |
|
| |
Gesponsorde inhoud
| Onderwerp: Re: Randomness talk | |
| |
|
| |
|