INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel

Randomness talk

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 28 ... 53, 54, 55 ... 60 ... 67  Volgende
AuteurBericht
Eleanor Birdy
Eleanor Birdy
Aantal berichten : 115

Character Profile
Alias: Spirit
Occupation:
Randomness talk - Pagina 54 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 54 Emptydo aug 28, 2014 10:28 am

En Sarah aka Doos en ik zijn één dus dan ligt het ook bij mij goed haha c:

ROLO ALS JE HET WAAGT OM TE ZEGGEN DAT IK HIERMEE EEN RELATIE BEDOEL. Ik sla je hersens in. TWD stijl tbh. Eerst die trap tegen dat knietje aan. TEGEN DAT KNIETJE. En dan bam, schroevendraaier of nagelvijltje. Ja ja.
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin
Admin
HTML & CSS Editor
Aantal berichten : 327

Character Profile
Alias:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 54 Emptydo aug 28, 2014 10:34 am

Dianta en ik zijn één want onze laptops waren tegelijk leeg en we kwamen tegelijk aan met de trein en we luisterden allebei muziek like whoa. Zoveel gemeen. Def soulmates ofzo. Lang verloren tweelingzussen misschien zelfs. Al is Dianta ouder. Sshhh.

Ik voel me echt een kneus dat ik in de afgelopen maand nou al twee dingen aan de regels heb moeten toevoegen die eigenlijk heel erg vanzelfsprekend zijn voor mijn gevoel x'D Maar dat is positief, I guess, want van fouten leer je en dan staat het er nu tenminste in.

Trouwens, is er iemand die er eventueel problemen mee zou hebben als Dianta, Veronica en ik voortaan de berichtjes die naar onze mening écht onnodig zijn gewoon verwijderen? Dat voorkomt mogelijke schandpalen en discussies en houdt toch het kletstopic netjes. c:
Jeong Hwan
Jeong Hwan
Class 2
Aantal berichten : 76

Character Profile
Alias: Ice Prince
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 54 Emptydo aug 28, 2014 10:38 am

Dante Rivera schreef:
Sascha; ik denk niet dat ik het erger maak, en als ex-admin en mod op andere rpg's kan ik me denk ik perfect verplaatsen in de plaats van een admin. Ik zeg ook niet dar ze het recht niet hebben hun site naar hun eigen goeddunken te beheren, ik vond alleen dat het anders kon en dat deel ik dan ook. Ik denk dat het nu, voor zowel mij als Sarah, wel terug goed zit. Je hoeft de discussie dus niet opnieuw op te wakkeren.

Sorry, als ik je het gevoel gaf dat ik de discussie weer aanwakkerde, maar wou alleen even mijn mening geven over de gebeuren..

Lillian Stone schreef:

Trouwens, is er iemand die er eventueel problemen mee zou hebben als Dianta, Veronica en ik voortaan de berichtjes die naar onze mening écht onnodig zijn gewoon verwijderen? Dat voorkomt mogelijke schandpalen en discussies en houdt toch het kletstopic netjes. c:

Ik denk dat je het wellicht kan proberen. Als het merkt dat het alleen, maar meer gedoe geeft dan kan je er mee stoppen, maar als je het niet probeert weet je ook niet of het er beter van word ;) Ik zou het niet erg vinden to be honest.
Dante Rivera
Dante Rivera
Class 3
Aantal berichten : 812

Character Profile
Alias: Morbid
Occupation: Drugdealer
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 54 Emptydo aug 28, 2014 10:41 am

Dianta wordt gewelddadig o.o

&het verwijderen van spam is iets wat je kan doen ja, maar dan ben je idd wel lang bezig met alles doorlezen en zoals je zelf al zei ben je natuurlijk nooit altijd aanwezig om alles op te merken.. Ik zou er zelf geen probleem van maken maar ik denk dat je jezelf dan weer veel werk geeft? :')

&sascha; nee tuurlijk mag je je mening geven hoor, ik reageer er ook gewoon terug op xD
Olivia Del Ney
Class 2
Aantal berichten : 987

Character Profile
Alias: -
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 54 Emptydo aug 28, 2014 11:53 am

Ik wil nog even mijn woordje hierover zeggen, daarna is dit onderwerp wat mij betreft gesloten.

Dat je er iets van zegt prima, maar als ik vervolgens een mening erover geef en dat je mij vervolgens belachelijk probeert te maken, vind ik laag. Erg laag. En ook in dit Spamtopic, dat iedereen het kan lezen. Je had gewoon een PB'tje of een privéberichtje op Facebook kunnen sturen. Ik dacht dat wij wat vriendschappelijker met elkaar omgingen, maar dat heb ik dus duidelijk verkeerd begrepen, sorry daarvoor.

Het excuus dat je niet lekker in je vel zit, vind ik zwak. Ik zit ook wel eens niet lekker in mijn vel, dat ga ik ook niet op andere mensen afreageren. Bovendien is dit internet: je kan zelf kiezen wat je zegt en je kan het altijd nog deleten.

Verder: als je niet wilt dat ik hier 4 berichten per pagina neerzet, waarom heb je dan in vredesnaam een spamtopic? Maakt mij niet uit hoor, maar als er al regels voor een Spamtopic gaan komen (het enige topic op de hele RPG waar zoveel gepost wordt), waar gaat dit dan heen?

Ook is dit al de tweede keer dat ik word aangesproken: één keer voor het gebruik van alleen een smiley, deze keer...nou ja, dat weten jullie nu allemaal wel. Is het heel erg gek dat ik nu ga denken dat jullie persé mij moeten hebben, terwijl er nog heel erg veel anderen zijn die het doen?

Maar goed, ik zal voor de rest netjes mijn mond houden zoals is gevraagd. De lol is er nu toch al vanaf. ^^
Admin
Admin
HTML & CSS Editor
Aantal berichten : 327

Character Profile
Alias:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 54 Emptydo aug 28, 2014 12:16 pm

Ik weet niet hoor, maar de titel van dit topic is niet 'spamtopic'. Ik heb persoonlijk dit topic nooit voor een spamtopic aangezien en ik vind het eigenlijk jammer dat anderen dat wel doen. Een kletstopic zoals dit praat makkelijker dan de standaard chatbox die op actieforum wordt gebruikt, daar is het oorspronkelijk voor aangemaakt. Nu is er echter een nieuwe chatbox, waar je letterlijk op elke pagina bij kan, wat het nut van die korte berichtjes eigenlijk volledig weghaalt.

Jouw reactie was geen mening, maar een feit. Anderen posten ook spam (/hebben ook spam gepost?) in dit topic en jouw berichten hebben inderdaad ook vaak wel inhoud. Dat ga ik niet ontkennen. In een discussie is het echter gebruikelijk om andere argumenten te ontkrachten en dat is wat ik deed. Dat mag je zien als belachelijk maken, I guess. Mijn argumenten voor waarom ik het hier heb gedaan en niet privé heb ik al genoemd en die blijven staan.

Dat het twee keer jou is overkomen dat je een waarschuwing kreeg is waarschijnlijk toeval, of zoals ik eerder zei, we vertrouwen jou meer en zijn daarom wat makkelijker met waarschuwen omdat we niet verwachten dat het echt veel impact heeft. Het zijn trouwens niet eens echt waarschuwingen, maar meer herinneringen. Je krijgt hier echt niet een lagere status van op de site. xd
Trouwens, in mijn herinnering was die vorige waarschuwing ook een algemene. Ik kan me in elk geval niet herinneren dat ik eerder iemand persoonlijk heb aangesproken. Denk je overigens ook niet dat het wat zegt dat je bij beide gevallen betrokken bent?

Ik heb me niet op je afgereageerd. Ik heb je gevraagd om meer inhoud aan je berichten toe te voegen. Trust me, als ik echt boos ben ben ik veel erger. xD
Minaye Evans
Minaye Evans
Deceased
Aantal berichten : 415

Character Profile
Alias: Mina
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 54 Emptydo aug 28, 2014 5:00 pm

Aaawh het cupcake topic <3 <3 :3  ~ Im shipping those two
Wat te doen als je thuis zit omdat je gister 40 graden koorts had en het niet veel minder is geworden....
Idk een beetje tekenen op de IPad
Spoiler:
Diana Lebedeva
Diana Lebedeva
Class 3
Aantal berichten : 271

Character Profile
Alias: Lore
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 54 Emptydo aug 28, 2014 5:15 pm

Nawh, superlieve tekening Nelleke! C: Nog beterschap! D:

dianta ik gil nog steeds om mijn setje thankusomuch <33
Damian Youth
Damian Youth
Class 2
Aantal berichten : 257

Character Profile
Alias: Mr. Youth, DJ, Ink
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 54 Emptydo aug 28, 2014 5:17 pm

Hng, mijn hoofd staat op ontploffen :c
Olivia Del Ney
Class 2

Character Profile
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 54 Emptydo aug 28, 2014 5:48 pm

Ik vind ze ook leuk. :3 En leuke tekening Nelleke!

@Caro: know how you feel gurl D: ben je ook ziek?

Edit; OMG IK ZIE HET MU HET IS OLIVIA (dont jugde ik zit op mn telefoon) MAAR OMG HIJ OS ECHT LEUK IEEEEEH EN DAT BLAD IN HAAR HAND AAAH <3
Damian Youth
Damian Youth
Class 2

Character Profile
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 54 Emptydo aug 28, 2014 6:38 pm

Nou ziek ni echt. Maandelijkse zooi is een betere benoeming xd
Maar dat is ook weer beetje over dus zo meteen maar eens posten xd
Dante Rivera
Dante Rivera
Class 3
Aantal berichten : 812

Character Profile
Alias: Morbid
Occupation: Drugdealer
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 54 Emptydo aug 28, 2014 10:48 pm

Pff ik wil posten maar dat gaat nu niet wegens geen laptop :(
Olivia Del Ney
Class 2

Character Profile
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 54 Emptydo aug 28, 2014 10:54 pm

Awh. ;( Ik wilde vragen wat er mis was met je laptop, maar ik las over het woordje 'geen' heen xd.

Ik wilde net ook gaan posten, maar heb een kwartier naar een leeg Word document zitten staren, dus ik ga denk ik maar Pretty Little Liars kijken. :3
Jaimie de Ravin
Jaimie de Ravin
Class 2
Aantal berichten : 13

Character Profile
Alias: Jaimie
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 54 Emptydo aug 28, 2014 11:06 pm

Oke ik ga is beginnen aan Game of Thrones (als de laatste in mijn vrienden/familie :'D)
Damian Youth
Damian Youth
Class 2

Character Profile
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 54 Emptydo aug 28, 2014 11:17 pm

Boeken of de serie?xd Nou ja beide zijn een echte aanrader hoor^^
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 54 Empty

Randomness talk
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 54 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 28 ... 53, 54, 55 ... 60 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Randomness talk
» Randomness talk
» Randomness talk
» Randomness talk
» Randomness talk

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: General :: Lounge :: Chat-
Ga naar: