Onderwerp: Re: Randomness talk zo sep 07, 2014 6:04 pm
Lily Delatour schreef:
^Ulgh, vertel mij wat. Al geld voor mij meer; "Mentally dating a person that is actually just fiction and doesn't even exist" x3
Ooohjaa dat komt me ook bekend voor xD heb ik ook wel gehad. En ga ik natuurlijk ook weer hebben deze december aangezien The Hobbit BOFA dan uitkomt en ja dan dan dan....Legolas
Onderwerp: Re: Randomness talk zo sep 07, 2014 6:09 pm
Minaye Evans schreef:
Ooohjaa dat komt me ook bekend voor xD heb ik ook wel gehad. En ga ik natuurlijk ook weer hebben deze december aangezien The Hobbit BOFA dan uitkomt en ja dan dan dan....Legolas
OMG the Hobbit BOFA <3<3<3 Legolas <3<3<3 Maar Kíli ook <3<3<3
Lily Delatour
Class 2
Aantal berichten : 66
Onderwerp: Re: Randomness talk zo sep 07, 2014 6:42 pm
Aargh, dat duurt nog zo láng! Kills. Ik moet nu nog wiskunde gaan maken *Huil*
Onderwerp: Re: Randomness talk zo sep 07, 2014 8:21 pm
Bella Argent schreef:
Minaye Evans schreef:
OMG the Hobbit BOFA <3<3<3 Legolas <3<3<3 Maar Kíli ook <3<3<3
Jaa I knoww, Kili is ook echt <3 maar die ship ik met Tauriel. Legolas ship ik met mezelf xD
Onderwerp: Re: Randomness talk zo sep 07, 2014 9:19 pm
Een vriendin van me is ook helemaal gek op Legolas, dus we hebben haar een grote kartonnen Legolas voor haar verjaardag gegeven en die uitdrukking op haar gezicht toen ze hem kreeg, geweldig. x3
Onderwerp: Re: Randomness talk zo sep 07, 2014 9:40 pm
Dante's leven neemt altijd van die rare wendingen xD Gaat ie naar de keuken voor cupcakes, eindigt hij met een vriendin. Gaat ie naar de les 's morgens, eindigt hij dood, maar dan leeft ie weer en ligt ie in het ziekenhuis.
Onderwerp: Re: Randomness talk ma sep 08, 2014 8:05 pm
OMFG!!! OLIVIA EN DANTE <3<3
Ik ben terug van turnen en acro en ik had geen tussenuren op school dus ik ben echt helemaal kapot. Ik zit op de bank en ik weet niet, ik kom er niet zo makkelijk af :/
Onderwerp: Re: Randomness talk ma sep 08, 2014 9:58 pm
Ja, echt verschrikkelijk xd. Ik vind het fijn als mensen proberen het te begrijpen, maar niet als ze dom doen.
Ik val zojuist in het diepste gat van mijn leven geloof ik: ik snap groep 3/4/5 stof niet. xd MAAR HET IS NIET MIJN FOUT OKÉ het staat hier zo vaag aangegeven en ik moet hier morgen les in geven #lol.