INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel
 

 Randomness talk

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 34 ... 64, 65, 66, 67  Volgende
AuteurBericht
Dante Rivera
Dante Rivera
Class 3
Aantal berichten : 812

Character Profile
Alias: Morbid
Age: 17
Occupation: Drugdealer
Randomness talk - Pagina 65 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 65 Emptyma sep 08, 2014 10:01 pm

Probeer nooit iemand uit te leggen dat je bisexual bent, en al helemaal niet dat je genderqueer/genderfluid bent xDD

En omfg dat had ik ook met franse dingen xo ineens wist ik simpele woorden als 'hond' of 'vork' niet meer xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Olivia Del Ney
avatar
Class 2
Aantal berichten : 987

Character Profile
Alias: -
Age: -
Occupation:
Randomness talk - Pagina 65 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 65 Emptyma sep 08, 2014 10:07 pm

HAHAHAHA xd. Nee dat word helemaal een drama idd. 'O my...maar....ben je dan meer naar de mannen of vrouwen?' 'Nee, ik ben biseksueel.' 'Ja, maar heb je geen voorkeur dan?' 'Nee, ik ben biseksueel.' 'Ja, maar je hebt toch wel een voorkeur?' 'Nee, ik ben biseksueel.'

Omg xd. Yay you understand me! Ja, maar Idk, ik snap het wel want het gaat over medeklinkers voor- en achteraan een woord maar ik moet hier een beetje een leuke les van maken maar het staat allemaal zo verschrikkelijk vaag dat ik het niet begrijp. En nu heb jij ook nog een nice post gemaakt, dus ik wilde gaan posten maar ik dacht nee ik moet die les voorbereiden. Conclusie: over tien minuten staat er waarschijnlijk nog een post online. xd
Terug naar boven Ga naar beneden
Dante Rivera
Dante Rivera
Class 3
Aantal berichten : 812

Character Profile
Alias: Morbid
Age: 17
Occupation: Drugdealer
Randomness talk - Pagina 65 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 65 Emptyma sep 08, 2014 10:18 pm

Ik hèb wel een voorkeur voor meisjes tho, maar dan gaat iedereen roepen: JA MAAR DAN BEN JE TOCH GAY??? en dan ben ik van: NEE STOP D;

&ik snap zelfs het onderwerp al niet xD maar laat mijn post je niet afleiden van je werk tho o.o
Terug naar boven Ga naar beneden
Jean Grey
Jean Grey
Aantal berichten : 1222

Character Profile
Alias: Phoenix
Age: 37
Occupation:
Randomness talk - Pagina 65 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 65 Emptyma sep 08, 2014 10:20 pm

Hebben jullie toevallig De Wereld Draait Door gekeken vanavond of gehoord van de Escape Room? Het concept is net zoals Saw; je wordt in een kamer geplaatst (in dit geval dan met nog wat mensen/vrienden) en moet dan puzzels zien op te lossen binnen een uur om te 'ontsnappen' uit de ruimte. Anders ga je dus dood (okay niet echt maar dan win je dus niet).

Dat lijkt me zo koel om te doen, ze hebben er dus ook bijna eentje af in Amsterdam en omfg, wat als we dat zouden doen met een meeting ofzo? Of ergens anders in NL/België?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://prophecy.forumactie.com
Olivia Del Ney
avatar
Class 2
Aantal berichten : 987

Character Profile
Alias: -
Age: -
Occupation:
Randomness talk - Pagina 65 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 65 Emptyma sep 08, 2014 10:24 pm

DIANTA DAT IS ECHT EEN SUPER GOED IDEE MAAR ALS HET ENG IS GA IK WSS HEEL DE BOEL ONDER GILLEN ENZ.

@Max: jaaaaa ik snap wat je bedoeld, dat is zo irritant. ._. And it does, want ik wil echt super graag reageren nu xd.


Laatst aangepast door Olivia Del Rey op ma sep 08, 2014 10:27 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Jean Grey
Jean Grey
Aantal berichten : 1222

Character Profile
Alias: Phoenix
Age: 37
Occupation:
Randomness talk - Pagina 65 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 65 Emptyma sep 08, 2014 10:26 pm

Nou.. er werd ook gezegd dat, daarom dacht ik dus aan Saw enzo, je eerst door een creepy gang heen moet om in een ruimte te komen met allemaal mensen (of vrienden idk) en daar krijg je een filmpje te zien van een eng meisje dat blijkbaar gestorven was in die ruimte ernaast (waar je dus opgesloten wordt) terwijl het mistig en rokerig wordt en lichten gaan uit enzo. En dan wanneer dat filmpje af is wordt je met alle plezier naar de volgende ruimte geëscorteerd! =D
Terug naar boven Ga naar beneden
https://prophecy.forumactie.com
Admin
Admin
HTML & CSS Editor
Aantal berichten : 327

Character Profile
Alias:
Age:
Occupation:
Randomness talk - Pagina 65 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 65 Emptyma sep 08, 2014 10:28 pm

Ik begin voorlopig nog maar niet aan het uitleggen van aseksualiteit aan de buitenwereld. Het feit dat Firefox er een rode streep onder zet zegt al genoeg. xd

+1 voor de Escape Room meet tho. <3 Al klinkt dat wel fucked up creepy. Help.
rolo waar ben je je moet me vasthouden


Laatst aangepast door Lillian Stone op ma sep 08, 2014 10:32 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Dante Rivera
Dante Rivera
Class 3
Aantal berichten : 812

Character Profile
Alias: Morbid
Age: 17
Occupation: Drugdealer
Randomness talk - Pagina 65 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 65 Emptyma sep 08, 2014 10:29 pm

Dat zou echt niks voor mij zijn ik ben een extreem watje als het over horror enzo gaat xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Adrian Harper
Adrian Harper
Class 3
Aantal berichten : 362

Character Profile
Alias: Lucifer
Age: 18
Occupation:
Randomness talk - Pagina 65 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 65 Emptyma sep 08, 2014 10:34 pm

Ik ben zoals Max in dat geval hahah xd
En omg Adrian is zo leuk als hij emotioneel doet all though het niet zo super emotioneel is maar yeah tis Adrian xd
Terug naar boven Ga naar beneden
Olivia Del Ney
avatar
Class 2
Aantal berichten : 987

Character Profile
Alias: -
Age: -
Occupation:
Randomness talk - Pagina 65 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 65 Emptyma sep 08, 2014 10:59 pm

Ik ben ook zoals Max in dat geval. .____.' Maar het lijkt me wel fun tbh. ;o
Terug naar boven Ga naar beneden
Ravenna Devereux
Ravenna Devereux
Class 2
Aantal berichten : 178

Character Profile
Alias: Nimue
Age: 18
Occupation:
Randomness talk - Pagina 65 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 65 Emptydi sep 09, 2014 7:38 am

Die escape room lijkt mij echt freaking awesome! Als ik mag komen dan natuurlijk :]
Het doet me vaag denken aan de Danger Room van dit forum...
Terug naar boven Ga naar beneden
Diana Lebedeva
Diana Lebedeva
Class 3
Aantal berichten : 271

Character Profile
Alias: Lore
Age: 18 jaar
Occupation:
Randomness talk - Pagina 65 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 65 Emptydi sep 09, 2014 7:14 pm

De site: http://www.escaperoom.nl/

We kunnen maar met maximaal 6 per keer jammer genoeg ;__; Maar het klinkt wel echt geweldig tbh let's do it
Terug naar boven Ga naar beneden
Olivia Del Ney
avatar
Class 2
Aantal berichten : 987

Character Profile
Alias: -
Age: -
Occupation:
Randomness talk - Pagina 65 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 65 Emptydi sep 09, 2014 10:55 pm

JAAAA het lijkt echt leuk!

Meh posts will come tomorrow, feeling shitteh.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dante Rivera
Dante Rivera
Class 3
Aantal berichten : 812

Character Profile
Alias: Morbid
Age: 17
Occupation: Drugdealer
Randomness talk - Pagina 65 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 65 Emptydi sep 09, 2014 11:22 pm

Zonder mij dan bye
&maakt ni uit Marlon ik ben toch niet thuis. Renée voelde haar ook shitteh dus ik blijf hier slapen c:
Hopelijk voel je je snel beter tho *sends a million hugs your way*
Terug naar boven Ga naar beneden
Olivia Del Ney
avatar
Class 2
Aantal berichten : 987

Character Profile
Alias: -
Age: -
Occupation:
Randomness talk - Pagina 65 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 65 Emptydi sep 09, 2014 11:26 pm

Awh, dat is lief. <3
En thanks. :3 <3 Dat gaat wel goedkomen, ik heb Netflix gedownload en ik ben nu al fan.
WEET ER IEMAND NOG EEN LEUKE SERIE? Ik moet tot kerst wachten waarschijnlijk met Pretty Little Liars en ik wil een leuke serie kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
Randomness talk - Pagina 65 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 65 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Randomness talk
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 65 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 34 ... 64, 65, 66, 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Randomness talk
» Randomness talk
» Randomness talk
» Randomness talk
» Randomness talk

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: General :: Lounge :: Chat-
Ga naar: