INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel
 

 Creatief meesterbrein gezocht <3

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Valicity LaMontagne
Valicity LaMontagne
Class 2
Aantal berichten : 333

Character Profile
Alias: Serpent
Age: 19
Occupation:
Creatief meesterbrein gezocht <3 Empty
BerichtOnderwerp: Creatief meesterbrein gezocht <3   Creatief meesterbrein gezocht <3 Emptydi aug 05, 2014 2:36 pm

Haj,
Aangezien het persoontje waarmee ik een klein verhaallijntje soortvan had verzonnen niet meer online komt, zoek ik iemand anders waarmee ik iets kan creëren :D
Aangezien ik eigenlijk stiekempjes een hekel heb aan nutteloos schrijven/topics en ik het veel leuker vind om als het waren 'ergens heen te werken' zoek ik iemand waarmee ik een verhaallijn kan maken.
Lekker samen de spanning opkrikken, rare acties te voltooien of stiekeme romantiek (ookal moet je daarvoor bij Val heel erg je best gaan doen).

Valicity is een solitair persoon dat niet zulke goede sociale skills heeft. Ze is nog heel erg op het onderzoekspad als het gaat om deze wereld en haar eigen mutatie. Ook is ze altijd geobsedeerd door andermans mutaties, gewoonweg omdat ze het nog niet gewend is andere om zich heen te hebben die anders zijn. Ze kan koppig zijn, en vat sarcasme en grapjes soms net iets te serieus op (wat misschien voor leuke situaties kan zorgen). Door haar soms obsesieve interesse kan ze zonder dat ze het merkt stalkerig worden, en haar doordringende blikken geven daarbij niet echt een zacht randje aan de situatie.
Voor een goeddoordachte romantiek ben ik ook wel in heurw, maar het zal niet de romcom zijn met Valicity :P.

Graag hoor ik van iemand die ook denkt; jaaa, verhaallijn!
PM me of laat hier een berichtje achter ^^

HELP VALICITY NIET IN DE EENZAAMHEID OMKOMEN D:

Groetjeees
Terug naar boven Ga naar beneden
Erik Secret Silense
Erik Secret Silense
Class 2
Aantal berichten : 71

Character Profile
Alias: Cobra
Age: 18
Occupation:
Creatief meesterbrein gezocht <3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Creatief meesterbrein gezocht <3   Creatief meesterbrein gezocht <3 Emptydi aug 05, 2014 6:23 pm

Misschien is het wel leuk om iets met Erik en Valicity te doen.
Hij houd juist van sarcasme dus dat kan dan al leuk worden.
En hij houd van slangen en is immuun voor gif.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://quiethowling.actieforum.com/forum
 
Creatief meesterbrein gezocht <3
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Gezocht: Familie
» We are family [gezocht]
» Gezocht: drieling
» Gezocht naar alles
» Family and Friends [Gezocht!]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: Chars :: Interact :: Plotlines-
Ga naar: