Onderwerp: Re: Found your number [open] ma sep 15, 2014 8:04 pm
21:20
Jeong
Shapeshifting. Als ik een mythologisch dier zie en het uiterlijk, zijn krachten en zijn geschiedenis zie zou ik daar theoretisch gezien in kunnen veranderen. c: Oeh rappen, klinkt leuk! Heeft dat ook iets te maken met jouw mutatie?
Onderwerp: Re: Found your number [open] di sep 16, 2014 7:43 pm
currently talking to
Diana
Je hebt een interessante mutatie! Verander je vaak in een mythisch wezen? Nee, rappen heeft niks met mijn mutatie te maken. Alhoewel een liedje helend kan werken. Ik kan mensen genezen trouwens
Onderwerp: Re: Found your number [open] vr sep 19, 2014 9:31 pm
Jeong
Dank je! (: Hmm, als ik er zin in heb dan wel, iets van één keer per dag toch wel minstens. Vaak veranderd ik dan in een firebird om even te vliegen, werkt heerlijk ontspannend haha! Ooh, een healer... Lijkt me ook een mooie mutatie inderdaad.
Onderwerp: Re: Found your number [open] za sep 20, 2014 10:03 pm
Jeong
Als je ooit een rood/geel/oranje-vlammende vogel door de lucht ziet vliegen, dan ben ik het waarschijnlijk (: Werkt je mutatie alleen op jezelf of juist alleen op anderen of allebei?
Onderwerp: Re: Found your number [open] zo sep 21, 2014 8:51 am
currently talking to
Diana
Haha oke, dan zal ik eens goed gaan opletten, wat allemaal voorbij vliegt. Mijn mutatie werkt bij mij en op anderen, probeer nu ook dieren te gaan healen. Weet jij toevalig of we samen lezen hebben een keer?