INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel

Randomness talk

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 45 ... 67  Volgende
AuteurBericht
Jace Griffiths
Jace Griffiths
Class 3
Aantal berichten : 229

Character Profile
Alias: Quash.
Occupation:
Randomness talk - Pagina 23 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 23 Emptyvr sep 19, 2014 10:12 pm

Hahaha die filmpjes ken ik ook. xd

"Wij zijn team Rocket, non in je pocket." :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin
Admin
HTML & CSS Editor
Aantal berichten : 327

Character Profile
Alias:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 23 Emptyvr sep 19, 2014 10:45 pm

Diana Lebedeva schreef:
Lillian Stone schreef:
Dante Rivera schreef:
@Doos; hoe kun je zelfs klinken als een sok xD #nederlandse uitdrukkingen

Tbh heb ik dat geloof ik van zo'n serie animatiefilmpjes op youtube over Pokémon. Ik herinner me de zin 'mijn naam is Brock en ik klink als een sok' gevolgd door een hele mooie 'respeeeeeect' xDD

JA. JA. JA. DIE WAREN GEWELDIG. 'ik ben ash en ik heb veel cash. check me flow want ik krijg het niet cadeau'

https://www.youtube.com/watch?v=p2nnhwCPV8w

OMG IK KAN NIET HAHA. DANKJEWEL VOOR DE LINK <3
Clementine Federici
Clementine Federici
Class 1
Aantal berichten : 40

Character Profile
Alias: Beauty
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 23 Emptyvr sep 19, 2014 11:14 pm

Ik heb besloten Prophecy te verlaten. Ik heb hier best lang over nagedacht en heb uiteindelijk besloten dat ik vertrek, ondanks het feit dat ik van m’n characters hier houd en ook dingen met ze had gepland.
Waarom? Nou, de community. Het is sowieso niet hecht, ik voel me totaal niet gebonden aan de leden hier en ik heb ook niet echt het gevoel dat het tussen mij en anderen klikt; buiten de mensen die ik al ken. Bovendien vind ik het gewoon bullshit dat er achter anderen hun rug om worden geluld en niemand het recht in diens gezicht durft te zeggen, tenzij er naar gevraagd wordt.

Ik zal maar verder mijn mening voor me houden, maar ik neem aan dat de mensen waar ik het over heb ook wel weten dat ik het over hen heb.
Doe maar met mijn accounts wat je niet laten kunt. Ik zal hoogstwaarschijnlijk toch niet terugkeren. Ik vind het erg jammer dat het zo ten einde moet lopen, maar ik zie verder geen andere keus.

Veel succes verder :’)
Olivia Del Ney
Class 2
Aantal berichten : 987

Character Profile
Alias: -
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 23 Emptyza sep 20, 2014 12:26 am

O, oké. Misschien had je zelf ook kunnen proberen wat opener te zijn naar mensen, maar ach, wie ben ik? Veel succes verder in je leven en hopelijk zien we je nog eens terug!

Ik raak geïrriteerd van het feit dat Jan Smit een foto op Instragram zet en dat meteen wereldnieuws is. IK ZET OOK FOTO'S OP INSTAGRAM EN DAT IS OOK GEEN NIEUWS. AAAAAAAAAAAAH.
Admin
Admin
HTML & CSS Editor

Character Profile
Alias:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 23 Emptyza sep 20, 2014 10:03 am

Niet iedereen heeft altijd wat te zeggen, Marlon. Als ik geen admin was geweest, was ik hier ook een stuk stiller. c: en dan had waarschijnlijk niemand zn bek er over open getrokken

Kan die verkoudheid niet even like, oprotten. Weggaan. Iemand aan de andere kant van de wereld pesten? pls. D:
Mason Davis
Mason Davis
Deceased
Aantal berichten : 48

Character Profile
Alias: Axis
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 23 Emptyza sep 20, 2014 10:15 am

Jammer dat je om en rede als deze prohecy gaat verlaten Brolo! En dan bedoel ik dat ik het jammer vindt dat er mensen zijn die jouw het gevoel geven dat je hier niet welkom bent, want een forum als deze zo juist een plek moeten zijn waar mensen het idee hebben dat ze zichzelf kunnen zijn. Ik vind het ook heel raar dat mensen hier achter elkaars rug om praten... Ik zou denken dat de meeste mensen hier genoeg ervaring met pesten en buiten gesloten worden hebben om dit niet zelf te gaan doen, maar dat is mijn mening.
Dante Rivera
Dante Rivera
Class 3
Aantal berichten : 812

Character Profile
Alias: Morbid
Occupation: Drugdealer
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 23 Emptyza sep 20, 2014 12:54 pm

@Rolo; jammer dat je het zo opvat.. jammer dat je om zo'n reden iets opgeeft wat je graag doet. Hopelijk bedenk je je nog en kom je ooit nog terug.

@Daphne; als mensen iets meemaken waar ze emotioneel wat ondersteboven van zijn, zoals een ruzie, is het dan niet normaal dat een persoon steun gaat zoeken bij vrienden? Je praat over het incident en over hoe je je daar bij voelt. Ik kan in alle eerlijkheid zeggen dat er nooit een persoonlijke aanval is geweest op wie dan ook. Alleen gesprekken over het voorval zelf en hoe we dit nog konden redden.. Als dit wordt bestempeld als 'achter iemands rug praten', vind ik dat een sterke uitdrukking voor hetgeen het maar was.
Mason Davis
Mason Davis
Deceased
Aantal berichten : 48

Character Profile
Alias: Axis
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 23 Emptyza sep 20, 2014 1:10 pm

Natuurlijk is dat normaal.. Ik reageer enkel op wat ik hier lees, aangezien ik hier zelf vooral ben om het posten en jullie ook allemaal niet zo goed ken en dus ook niet precies weet wat er speelt. Maar als iemand het idee heeft dat er achter zijn rug om wordt gepraat, heb ik het idee dat er toch iets fout gegaan is...
Admin
Admin
HTML & CSS Editor

Character Profile
Alias:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 23 Emptyza sep 20, 2014 1:20 pm

Dante Rivera schreef:
@Daphne; als mensen iets meemaken waar ze emotioneel wat ondersteboven van zijn, zoals een ruzie, is het dan niet normaal dat een persoon steun gaat zoeken bij vrienden? Je praat over het incident en over hoe je je daar bij voelt. Ik kan in alle eerlijkheid zeggen dat er nooit een persoonlijke aanval is geweest op wie dan ook. Alleen gesprekken over het voorval zelf en hoe we dit nog konden redden.. Als dit wordt bestempeld als 'achter iemands rug praten', vind ik dat een sterke uitdrukking voor hetgeen het maar was.

Ik vind het niet erg als iemand met vrienden overlegt wat er aan de hand is, want dat doe ik zelf ook. Ik vind het wél erg als bijna de hele site er bij betrokken wordt, al is het maar een klein beetje, BEHALVE degene waar het om gaat. Als je denkt dat iemand een probleem heeft, dan stap je toch naar diegene toe? Vraagt wat er aan de hand is? Hoe alles nu is gelopen, zou ik inderdaad als 'achter iemands rug praten' bestempelen, en ik kan je verzekeren dat ik mij ook aangevallen voel/heb gevoeld.
Gustavo Burns
Gustavo Burns
Aantal berichten : 29

Character Profile
Alias: Gus
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 23 Emptyza sep 20, 2014 1:23 pm

Ik snap Rolo wel, waarom ze zou willen vertrekken. Heb een beetje het zelfde gevoel als haar. Alleen ik ben meer voor het posten en zo en natuurlijk het is meegenomen als ik mensen beter zal leren kennen hier en mis een vriendschap kreeg, maar goed.

Maar wat me het meeste dwars zit is meer op de topics gericht zeg maar. Want in mijn ogen lijkt het net dat sommigen mensen bij anderen liever posten dan bij iemand anders. Oke ik snap het als je samen iets geplant heb dan reageer je daar liever op en ook zo snel mogelijk, maar laat dan niet een anderen topic voor een lange tijd stil vallen, zonder die genen het te laten weten. Ook merk ik als sommige mensen een pen topic maken dat er daar snel op gereageerd worden en als ik bijvoorbeeld er een maak word er haast niet op gereageerd. Maar komt het dan door dat mijn schrijf wijze niet leuk of fijn is of, omdat ik niet zo populair/cool ben als die ander.
Lily Delatour
Lily Delatour
Class 2
Aantal berichten : 66
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 23 Emptyza sep 20, 2014 1:46 pm

Het is altijd jammer als mensen een forum besluiten te verlaten, om wat voor reden dan ook. Hoewel ik je niet echt hier gezien heb; jammer dat je weggaat, Brolo! Hopelijk tot ziens, hier of op een ander forum.

Ik weet niet of het heel correct is mijn inbreng te geven, aangezien ik de hele situatie heb bijgewoond, maar over het gevoel dat sommigen zich buitengesloten en/of minder voelen kan ik naar mijn mening wel wat zeggen.
Het is sowieso al fout om iemand te beoordelen op hoe deze in het echte leven is zonder dat je die persoon goed kent, vind ik, laat staan op een forum. Je kunt nu niet echt een oordeel vellen over de persoonlijkheid van iemand door een stukje tekst. Ik zou graag op Sascha willen reageren met het volgende, je hoeft je echt niet zo te voelen. Hug Voor zover ik weet is er namelijk niemand die een 'minder goede schrijfstijl' zou hebben.
http://www.divergentrpg.actieforum.com
Dante Rivera
Dante Rivera
Class 3
Aantal berichten : 812

Character Profile
Alias: Morbid
Occupation: Drugdealer
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 23 Emptyza sep 20, 2014 1:57 pm

@Doos; het gaat om (naar mijn weten) 3 mensen, wat nu toch niet zo overdreven veel is? Ik vind het heel jammer dat je je persoonlijk aangevoelen voelt, want dat was denk ik nooit de bedoeling van wie dan ook. En ik dacht dat er wel voldoende gepraat werd, maar dat het dan uiteindelijk uit draaide in ruzie? De ruzie ging tussen twee mensen, die moeten het zelf uitpraten. Daarnaast hebben beide partijen elk iemand gesteund, maar voor de rest hadden/hebben die het recht toch niet om zich te moeien in de ruzie tussen die twee personen?

@Sascha; jammer dat je zo'n gevoel krijgt, want ik denk niet dat er iemand zoiets echt bewust doet.. Ik weet bijvoorbeeld van mezelf dat ik op alle topics tegelijk probeer te reageren, maar dat er soms wel eens wat tijd kan tussen zitten wegens dat ik bij mn vriendin ben of wat dan ook. Ik denk ook niet dat mensen bewust jouw open topics gaan negeren.. Ik heb zelf al enkele keren open topics van je gelezen, maar dan kon ik bijvoorbeeld niet goed bedenken waarom mijn characters op zo'n moment op die plek zouden zijn, en dan reageer ik er niet op omdat ik vind dat je recht hebt op een interessant en leuk topic. Ik vind dan van mezelf dat ik je dat niet kan bieden, dus daarom post ik er niet? Dat heb ik wel bij meer mensen hoor, en ik denk dat iedereen dat wel eens heeft.. Dus nee, het is niet omdat je minder cool bent of omdat je slechter schrijft..
Olivia Del Ney
Class 2
Aantal berichten : 987

Character Profile
Alias: -
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 23 Emptyza sep 20, 2014 5:56 pm

@Sascha: ik denk dat het voornamelijk eraan ligt wanneer iemand zin heeft om ergens te schrijven. Ik heb vrij regelmatig dat ik ga zitten en er gewoon niets uitkomt, dan post ik liever ergens anders dan dat ik diegene met een halfgare post laat zitten. Qua die smstopics, tsja, je kan mensen moeilijk dwingen ergens te posten, right? Het is inderdaad nergens voor nodig om je zo te voelen. Ik snap je frustraties, ik heb het zelf namelijk ook gehad en het is erg frustrerend, maar je moet je ook realiseren dat je mensen niet kunt dwingen om bij je te posten. Ik heb ook genoeg open topics, maar als iemand dan niet reageert, ja, dan houdt het op. :) Het is vervelend, daar heb je helemaal gelijk in, maar ja.

@Doos: Klopt, maar als je niets te zeggen hebt en af en toe een post hier plaats, vind ik niet dat je het mensen kwalijk kan nemen dat ze zich niet open naar je opstellen. Als je flink betrokken bent en ook op andere reageert, doen andere mensen dat ook. Dat ze om deze reden de RPG verlaat, tsja, je doet er niets aan, maar wat ik er over wil zeggen is dat waar twee kanten zijn, er twee schuld hebben.

AND IETS LEUKS, VOOR MIJ DAN IDK OF HET LEUK VOOR JULLIE IS WANT JA IDK, MAAR ik heb ga zo een nieuw karakter maken en ze is echt like omg flawless. To me. YAY.

Gustavo Burns
Gustavo Burns
Aantal berichten : 29

Character Profile
Alias: Gus
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 23 Emptyza sep 20, 2014 6:52 pm

Olivia Del Rey schreef:
@Sascha: ik denk dat het voornamelijk eraan ligt wanneer iemand zin heeft om ergens te schrijven. Ik heb vrij regelmatig dat ik ga zitten en er gewoon niets uitkomt, dan post ik liever ergens anders dan dat ik diegene met een halfgare post laat zitten. Qua die smstopics, tsja, je kan mensen moeilijk dwingen ergens te posten, right? Het is inderdaad nergens voor nodig om je zo te voelen. Ik snap je frustraties, ik heb het zelf namelijk ook gehad en het is erg frustrerend, maar je moet je ook realiseren dat je mensen niet kunt dwingen om bij je te posten. Ik heb ook genoeg open topics, maar als iemand dan niet reageert, ja, dan houdt het op. :) Het is vervelend, daar heb je helemaal gelijk in, maar ja.

Het is ook absoluut niet de bedoeling om mensen te dwingen hier door, van post bij mij op al mijn open topics ofzo, maar het was iets wat me opviel in inderdaad een beetje frustreerde. De anderen mensen die er op gereageert hebben bedankt ^^ Maar het zat me nogal dwars.
Jean Grey
Jean Grey
Aantal berichten : 1222

Character Profile
Alias: Phoenix
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 23 Emptyza sep 20, 2014 10:54 pm

''Yooooo, ik ben Misty. En als Brock naar de plee gaat dan pist ie. En bij elke aflevering word ik alleen maar lelijker. En m'n bek stinkt naar vistie.'' - IK KAN NIET. XDD

Ugh ik zou dus het hele weekend uitgaan maar 'kben vandaag weer van de trap geflikkerd en nu is m'n voet dus wel echt licht gekneusd en zit ie half int verband. Way to go Diant, way to go.

@Sascha, het spijt me als je je buitengesloten voelt als het om RPG'n gaat.. maar ik heb écht niet het idee dat mensen je negeren; sterker nog op een heleboel RPG's worden er gewoon niet gereageerd op open topics en op deze site juist.. heel erg? En ik zou graag eens een keer op een topic van je reageren, als ik daar binnenkort tijd voor heb. Ik zit nu al in vrij veel topics en er komen er alleen maar meer bij want nou ja, zoals je zei, ik heb al een heleboel afgesproken met sommige mensen hier. En sommige topics die je opent daar heb ik dan op dat moment geen character echt voor om mee op te kunnen reageren. Maar hee, ik kan wel voor de 'gezelligheid' Delia een keertje langs laten komen bij Gustavo?

Randomness talk - Pagina 23 HPSSuBr
https://prophecy.forumactie.com
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 23 Empty

Randomness talk
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 23 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 45 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Randomness talk
» Randomness talk
» Randomness talk
» Randomness talk
» Randomness talk

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: General :: Lounge :: Chat-
Ga naar: