INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel

Randomness talk

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 45 ... 67  Volgende
AuteurBericht
Jamie Nicholls
Jamie Nicholls
Aantal berichten : 1137

Character Profile
Alias: Solaris
Occupation:
Randomness talk - Pagina 24 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 24 Emptyza sep 20, 2014 11:12 pm

@Dianta: J&J <3

@Sas: Als dat door het strandtopic komt, spijt het me enorm :c (je hebt me wel goed gepusht tho, haha) Ik heb ook echt dagen waarin ik veel post en nu is dat... kind of minder geworden, onder andere door school en alles wat er nog bij komt... Het probleem van 'niet op open topics reageren' is inderdaad een groot probleem op de meeste RPG's, vaak ook omdat de meeste topics afgesproken zijn met iemand (dan kom je ook weer op het onderwerp 'spontaniteit in de RPG uit, omdat de twee reagerende mensen vaak onbekenden zijn van elkaar - als je daar meer over wilt lezen, kan ik je een linkje sturen: Warrior Cats heeft een hoop mooi geschreven essays daarover c:). Ik heb ook vaak dagen waar ik veel inspi heb met een bepaald personage: Céline staat bijvoorbeeld even stil nu omdat ik geen idee heb hoe ik met haar moet beginnen in een bepaald topic :')
Terug naar boven Ga naar beneden
https://prophecy.forumactie.com/
Jeong Hwan
Jeong Hwan
Class 2
Aantal berichten : 76

Character Profile
Alias: Ice Prince
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 24 Emptyzo sep 21, 2014 8:42 am

Jean Grey schreef:

@Sascha, het spijt me als je je buitengesloten voelt als het om RPG'n gaat.. maar ik heb écht niet het idee dat mensen je negeren; sterker nog op een heleboel RPG's worden er gewoon niet gereageerd op open topics en op deze site juist.. heel erg? En ik zou graag eens een keer op een topic van je reageren, als ik daar binnenkort tijd voor heb. Ik zit nu al in vrij veel topics en er komen er alleen maar meer bij want nou ja, zoals je zei, ik heb al een heleboel afgesproken met sommige mensen hier. En sommige topics die je opent daar heb ik dan op dat moment geen character echt voor om mee op te kunnen reageren. Maar hee, ik kan wel voor de 'gezelligheid' Delia een keertje langs laten komen bij Gustavo?

Naja niet echt buiten gesloten, kreeg alleen het idee dat de mensen die hier langer waren bijv. dat daar eerder op een topic gereageerd werd. Ik snap ook wel dat de meeste rpg'ers hier druk hebben en daarlangs nog op andere rpg forums zitten, waar ze ook topics moeten onderhouden. Maar het viel me op en zat me gewoon misschien een beetje dwars. En zonder na te denken had ik het hier gepost. Wat misschien niet de slimste keus was, maar goed. Haha is goed, ik hoor het dan wel wanneer je tijd en zin hebt ;)

Jamie Nicholls schreef:

@Sas: Als dat door het strandtopic komt, spijt het me enorm :c (je hebt me wel goed gepusht tho, haha) Ik heb ook echt dagen waarin ik veel post en nu is dat... kind of minder geworden, onder andere door school en alles wat er nog bij komt... Het probleem van 'niet op open topics reageren' is inderdaad een groot probleem op de meeste RPG's, vaak ook omdat de meeste topics afgesproken zijn met iemand (dan kom je ook weer op het onderwerp 'spontaniteit in de RPG uit, omdat de twee reagerende mensen vaak onbekenden zijn van elkaar - als je daar meer over wilt lezen, kan ik je een linkje sturen: Warrior Cats heeft een hoop mooi geschreven essays daarover c:). Ik heb ook vaak dagen waar ik veel inspi heb met een bepaald personage: Céline staat bijvoorbeeld even stil nu omdat ik geen idee heb hoe ik met haar moet beginnen in een bepaald topic :')

Oh nee hoor, het was met meerdere topics, die ik had met mensen waar het me opviel . Ja dat pushe vond ik zelf wat minder fijn om dat te doen bij mensen >.< Want ik ga me dan schuldig voelen, omdat ik weet dat anderen het ook gewoon druk hebben zeg maar. Niet iedereen kan zoals ik school, levenniet dat ik die echt heb en rpg goed met elkaar combineren. Sommigen hebben het drukker of anderen dingen waardoor het niet komt. En zoals ik al zei hier boven bij Diant, zat het me dwars en was het misschien niet slim om het hier te plaatsen.
Admin
Admin
HTML & CSS Editor
Aantal berichten : 327

Character Profile
Alias:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 24 Emptyzo sep 21, 2014 9:42 am

Sas, ik vind dat je je niet schuldig hoeft te voelen voor het delen van je gedachtes, zeker niet omdat het een probleem is wat in het algemeen veel voor komt. Ik heb zelf weinig open topics gehad hier op de site dus ik weet niet echt hoe makkelijk mensen daar op reageren, maar als jij het idee hebt dat mensen jou eerder overslaan, dan vind ik best dat je daar wat van mag zeggen. Immers is het niet de bedoeling dat iemand zich buitengesloten gaat voelen :')
Ik weet niet hoe het met anderen zit, maar ik ga nadenken als ik zo'n berichtje zie en als ik dan een keer een open topic van je zie, ben ik eerder geneigd om er op te reageren. Natuurlijk moet ik dan niet al te druk zijn, maar ik zal het minstens een extra keer overwegen. Ik snap dat dat niet altijd genoeg is, je wil namelijk natuurlijk een reactie, en er is niet echt een excuus om niet te reageren, behalve misschien drukte in het leven. In ieder geval wil ik je laten weten dat je je niet slecht hoeft te voelen voor het plaatsen van je bericht. c:
Diana Lebedeva
Diana Lebedeva
Class 3
Aantal berichten : 271

Character Profile
Alias: Lore
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 24 Emptyzo sep 21, 2014 3:17 pm

Om even een leuk berichtje te posten op zondag: dit filmpje maakte mijn dag echt helemaal goed, heerlijk <3

Lily Delatour
Lily Delatour
Class 2
Aantal berichten : 66
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 24 Emptyzo sep 21, 2014 4:24 pm

DAT ^
Haha, ik stel dat me echt altijd voor. Evil Starbucks. (No sirously: ze hebben een keer van mijn naam Ommonda gemaakt. HOE?!) Het werkte wel, voelde me zwaar ondergewaardeerd die dag xD
http://www.divergentrpg.actieforum.com
Minaye Evans
Minaye Evans
Deceased
Aantal berichten : 415

Character Profile
Alias: Mina
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 24 Emptyzo sep 21, 2014 4:42 pm

Hhahaha geniaal xD ik heb nog nooit starbucks gehad. Maar ik denk dat ik dat neem als we met de klas naar Londen gaan dat ik daar mijn eerste starbucks neem.
Lily Delatour
Lily Delatour
Class 2
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 24 Emptyzo sep 21, 2014 5:29 pm

Noooh, het is te goddelijk om nooit geproefd te hebben! Maar ik ben het met je eens; in Engeland smaakt het nóg Amerikaanser :3 Ik kan je de Hot Chocolate Caramel echt aanraden, haha.
London. Met school. Jaloersheid.
Ravenna Devereux
Ravenna Devereux
Class 2
Aantal berichten : 178

Character Profile
Alias: Nimue
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 24 Emptyzo sep 21, 2014 5:44 pm

Omg starbucks <33 Ik ben zo verliefd op die koffie.. Gelukkig hebben ze bij mij in de buurt ook een Starbucks ^^

Jurk gevonden voor Bella, en schoenen. Maar nu kan ik geen goede haarstijl vinden #AARGH
Minaye Evans
Minaye Evans
Deceased
Aantal berichten : 415

Character Profile
Alias: Mina
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 24 Emptyzo sep 21, 2014 5:53 pm

@Vera Oeh klink lekker :D en jaa we mogen kiezen. Londen, Berlijn of Parijs en de meeste stemmen zijn tot nu toe voor Londen!

@Rootje Ik begrijp je frustratie! ik ben er ook nog steeds niet uit met een haarstijl vinden xD
Jay Raferty
Jay Raferty
Class 1
Aantal berichten : 45

Character Profile
Alias: Ghost
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 24 Emptyzo sep 21, 2014 6:10 pm

Voor Jay heb ik al een pak :3

En ik moet echt even iemand hebben die met Daniek naar het bal wil xD
Heb voor haar echt een vet mooie jurk, maar ja, ze heeft geen date
Ze kan helaas ook niet met haar beste vriendin (as best friends) want die heeft wel een date xD
Lily Delatour
Lily Delatour
Class 2
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 24 Emptyzo sep 21, 2014 7:13 pm

@Roo: Je bent verder dan ik c: *Is stiekem outfit- en dateloos*
@Nelleke: ITIS! :la: Geenverslavingverder Wauw da's echt cool. Ik zou iedereen manipuleren om op London te stemmen, ghehe.
Theodore Remmington
Theodore Remmington
Class 4
Aantal berichten : 99
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 24 Emptyzo sep 21, 2014 8:19 pm

Zeuw mijn masquerade topics zijn done xd nou ja buiten met Damian maar die wipt wel ergens binnen xd
Jace Griffiths
Jace Griffiths
Class 3
Aantal berichten : 229

Character Profile
Alias: Quash.
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 24 Emptyzo sep 21, 2014 8:24 pm

Bijna niet meer. wbw

En ik heb helaas maar 1 dude dus ik kan niemand helpen, sorry. xd
Kelsey Pierce
Kelsey Pierce
Deceased
Aantal berichten : 284

Character Profile
Alias: Kelsey
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 24 Emptyzo sep 21, 2014 8:35 pm

ik zal wel even gaan typen bij het Masquerade, ik zie dan wel wie er reageert ;)
Lily Delatour
Lily Delatour
Class 2
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 24 Emptyzo sep 21, 2014 8:57 pm

Mehehe, Lily heeft officieel Twitter :3
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 24 Empty

Randomness talk
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 24 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 45 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Randomness talk
» Randomness talk
» Randomness talk
» Randomness talk
» Randomness talk

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: General :: Lounge :: Chat-
Ga naar: