INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel

Randomness talk

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 48 ... 67  Volgende
AuteurBericht
Aysa Dray
Aysa Dray
Class 3
Aantal berichten : 411

Character Profile
Alias: Dianro
Occupation:
Randomness talk - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 30 Emptyma sep 29, 2014 6:40 pm

Rhae z'n alias heeft ook niks met zn mutatie te maken though ;o
Terug naar boven Ga naar beneden
Olivia Del Ney
Class 2
Aantal berichten : 987

Character Profile
Alias: -
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 30 Emptyma sep 29, 2014 6:42 pm

GUYS ik moet morgen muziekles in groep 3/4/5 check het nummer, zo cute:

Christian Farnesé
Christian Farnesé
Class 2
Aantal berichten : 35
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 30 Emptyma sep 29, 2014 6:44 pm

Zeuw mijn bae is ook af :D
En oooh ik zie een Colton Haynes <3
Luke Archer
Luke Archer
Aantal berichten : 15

Character Profile
Alias: Lucifer
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 30 Emptyma sep 29, 2014 6:53 pm

Yes, Colton ^-^ Ik heb teen wolf nooit gezien maar ik wil het wel heel graag kijken <3
Spoiler:
Christian Farnesé
Christian Farnesé
Class 2
Aantal berichten : 35
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 30 Emptyma sep 29, 2014 6:55 pm

In Teen Wolf was hij gewoon perf <3 Jammer dat hij eruit ging tho :c
Luke Archer
Luke Archer

Character Profile
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 30 Emptyma sep 29, 2014 7:24 pm

Oké, ik heb even een grote rage.
Revenge Season 4 is gisteren uit gekomen en ABC heeft het online gezet op hun site zodat iedereen het gratis kan kijken, nu komt het leuke eraan; IK kan het niet zien omdat ik niet in Amerika woon. Why u so mean? ;c
Olivia Del Ney
Class 2
Aantal berichten : 987

Character Profile
Alias: -
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 30 Emptyma sep 29, 2014 7:36 pm

Kan je het net faken?
Ik moet nog bijna een maand wachten tot PLL and I just can't.
Aysa Dray
Aysa Dray
Class 3
Aantal berichten : 411

Character Profile
Alias: Dianro
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 30 Emptyma sep 29, 2014 7:40 pm

Luke Archer schreef:
Oké, ik heb even een grote rage.
Revenge Season 4 is gisteren uit gekomen en ABC heeft het online gezet op hun site zodat iedereen het gratis kan kijken, nu komt het leuke eraan; IK kan het niet zien omdat ik niet in Amerika woon. Why u so mean? ;c

Staat het ook niet op 1channel of een van die sites?
Daar kijk ik altijd mijn series ^^

Vandaag ook weer de eerste aflevering van het nieuwe seizoen van OUAT! =3
Luke Archer
Luke Archer

Character Profile
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 30 Emptydi sep 30, 2014 9:50 am

Dat is het probleem dus, dan moet ik me aanmelden op een site en daarop mijn pinpas enzo neerzetten, die ik niet heb~ Ik wacht wel tot hij hier naar Nederland komt, zo lang moet dat toch niet duren.

Ik vind Luke nu al leuk en ik ben nog niet eens echt begonnen aan zijn karakterkaart. Hij heeft zijn mutatie niet onder controle en vroeger heeft hij 'onschuldige/zwakke zielen' gestolen/afpakken van energie om energie te krijgen, althans, dat heeft zijn lichaam gedaan wanneer hij moe was en door het roekeloze gebruik van zijn mutatie heeft hij ook dingen verloren zoals zijn (korte termijn)geheugen.
Diana Lebedeva
Diana Lebedeva
Class 3
Aantal berichten : 271

Character Profile
Alias: Lore
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 30 Emptydi sep 30, 2014 11:23 am

Hij klinkt wel echt lovely tho! :D Ben benieuwd ^^

http://www.buzzfeed.com/paulaersly/23-signs-youre-a-text-based-roleplayer#2n6q2zv
Deze zijn zo waar :')
Luke Archer
Luke Archer

Character Profile
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 30 Emptydi sep 30, 2014 11:34 am

Die dingen zijn zo true. Nummer zes klopt vooral bij mij haha, ik heb het ene karakter nog niet af en krijg alweer een nieuw cool idee en zo gaat het iedere keer weer.

Natuurkunde leren en dan nog wat voorbereiden voor de rest van de PCP week, ik denk dat een karakterkaart pas in het weekend mogelijk is.
Jean Grey
Jean Grey
Aantal berichten : 1222

Character Profile
Alias: Phoenix
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 30 Emptydi sep 30, 2014 12:22 pm

HAHA OMG V. Zoveel zijn zo waar, echt. Vooral als mensen niet snel reageren (al heb ik dat vooral op Tumblr eigenlijk want dat zijn korte replies ipv 500+ woorden) en I'm like; YOU HATE ME, DON'T YOU?

En inderdaad, RPG uitleggen aan iemand die er totaal geen verstand van heeft is zo.. niet koel. Het laat het RPG'n somehow meteen zo.. boring klinken en ugh. Maar I love it want mensen leren kennen OOK AL WONEN ZE OVERAL OVER DE WERELD BEHALVE HIER IN HOORN.

Verder alles goed hoor. 'Kheb m'n citrien edelsteen thuis laten liggen, wat niet zo slim is op zo'n lange schooldag als deze tot half 6, maar ik ga het proberen te overleven met alle goede energieën die ik heb en opvang! =D I mean, we moeten voor Engels een presentatie doen en 'kheb me gebond met een klasgenote die hélemaal wild is van TFIOS en ze is zelfs op de set aanwezig geweest in A'dam.. ik kan dit niet aan. Deze nieuwe klas is zo verkeerd nog niet, yay! =3
https://prophecy.forumactie.com
Anna Solovjova
Class 3
Aantal berichten : 57
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 30 Emptydi sep 30, 2014 6:39 pm

I know what you mean. Ik probeer een vriendin van mij RPG'en uit te leggen omg. Arme Anna.
Jay Raferty
Jay Raferty
Class 1
Aantal berichten : 45

Character Profile
Alias: Ghost
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 30 Emptydi sep 30, 2014 6:44 pm

Ohhh jaa dat is echt erg!
RPG uitleggen aan iemand die er niets van weet! Dat is zo moeilijk xD
Heel veel snappen het ook niet
Luke Archer
Luke Archer

Character Profile
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 30 Emptydi sep 30, 2014 7:23 pm

Rpg is ook moeilijk om te begrijpen, ik denk dat het beste is om gewoon om te beginnen met kleine zinnetjes, want dat is waar ik mee ben begonnen op een of ander spel, waarop ik wolven rollenspelletjes speelde en uiteindelijk op Anime Wolves ben gestuit en vanuit daar is alles begonnen ^-^

Al moet ik eerlijk toegeven dat ik geen super rpg'er ben en ik misschien wel een hekel heb aan mijn eigen stijl~ #Ineverreadmyposts
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 30 Empty

Randomness talk
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 30 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 48 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Randomness talk
» Randomness talk
» Randomness talk
» Randomness talk
» Randomness talk

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: General :: Lounge :: Chat-
Ga naar: