Onderwerp: Re: Randomness talk di sep 30, 2014 7:51 pm
Een dude bij mij op stage zag me laatst een post typen en vroeg er naar... Hij kent de term RPG helaas van games en snapt er daarom echt geen hol van. Soms vraagt hij er nog wel naar though, wat best grappig maar ook kinda frustrerend is.
Also ik heb niet alleen vrienden ontmoet via RPG, maar ook mijn girlfriend <3 10/10 would DEFINITELY do again~
Onderwerp: Re: Randomness talk di sep 30, 2014 8:07 pm
Haha, ik heb mijn moeder het nog pasgeleden proberen uit te leggen omdat ze wilde weten wat Prophecy was :'D ''Ik klikte erop en ik snapte er niks van.'' - mijn moeder 2014 Nja, ik heb X-Men proberen uit te leggen en dat RPG 'verhaaltjes schrijven met meerdere personen is' en ze vond het heel leuk! En ze vond de plaatjes van de karakters hier heel mooi.
Onderwerp: Re: Randomness talk di sep 30, 2014 8:13 pm
Diana Lebedeva schreef:
Haha, ik heb mijn moeder het nog pasgeleden proberen uit te leggen omdat ze wilde weten wat Prophecy was :'D ''Ik klikte erop en ik snapte er niks van.'' - mijn moeder 2014 Nja, ik heb X-Men proberen uit te leggen en dat RPG 'verhaaltjes schrijven met meerdere personen is' en ze vond het heel leuk! En ze vond de plaatjes van de karakters hier heel mooi.
''Ik klikte erop en ik snapte er niks van.'' - mijn moeder 2014 ''Ik klikte erop en ik snapte er niks van.'' - mijn moeder 2014 ''Ik klikte erop en ik snapte er niks van.'' - mijn moeder 2014 ''Ik klikte erop en ik snapte er niks van.'' - mijn moeder 2014
IK GA DOOD HAHAHAHA.
En Xam praat tegen me op Skype met d'r mooie accent, ik.. kan.. niet. #prittpleasesaveme
Onderwerp: Re: Randomness talk di sep 30, 2014 8:34 pm
je hebt geen idee hoe lang ik getwijfeld heb om Jamie niet bij de collab-artists te zetten tbh. geen idee. geen idéé. wat zou zijn artiestennaam zijn tho??? J-Nick?? 'aye ik ben j nick check mn chick'
Onderwerp: Re: Randomness talk wo okt 01, 2014 1:21 pm
Zo, Natuurkunde proefwerk gemaakt. Ik vraag me af wanneer ik eens kan zeggen dat ik het én snap én het proefwerk goed heb gemaakt. Man, waarom maken ze die proefwerken altijd zo super ingewikkeld.