Olivia Del Ney- Class 2
- Aantal berichten : 987
Character Profile Alias: - Age: - Occupation:
| Onderwerp: Masquerade - officiële opening ma sep 29, 2014 8:53 pm | |
| Officiële opening van het bal - post hier niet, als je wilt kun je deze post in je eigen topic verwerken. HAVE FUN! <3 Zenuwachtig haalde ze adem. “ Oké, kalm blijven Olivia, je kan het!” schoot er door haar hoofd. Maar het was zo spannend! Over een paar minuten moest ze voor haar klasgenoten en leraar een liedje zingen en het bal officieel openen. Zojuist had ze afscheid genomen van Dante. Zodra ze klaar zouden zijn, zou ze meteen weer naar hem terug gaan. Dit was de eerste keer dat ze samen hadden kunnen zijn zonder de bemoeienis van anderen. De eerste tijd was heel erg fijn geweest, maar deze dingen waren nou eenmaal belangrijk. Ze had een taak in de organisatie van het feest gehad, dus moest ze voor haar verantwoordelijkheden opdraaien. Buikpijn ontstond in Olivia haar buik en ze keek naar de mensen die er al stonden. Het waren er redelijk veel. Over enkele seconde nou ze op moeten. Twijfel begon toe te slaan. Was het nummer wel goed gekozen? Was het niet té cheesy? Haar blik schoot naar iemand backstage, die haar stond te seinen. Het was tijd. Tijd om het bal officieel te openen. Op haar hoge hakken liep ze het podium op. Het was nog donker. Het publiek kon haar nog niet zien, zij de mensen wel. Toen ze eenmaal op het podium stond voelde het goed. Positieve vibes schoten haar lichaam binnen. Ze ging dit doen, ze ging knallen en ze ging de andere leerlingen laten zien wat ze in huis had. De spotten gingen aan, Olivia was zichtbaar en met een brede glimlach keek ze de zaal in. De muziek begon te spelen, de muziekclub deed haar ding. “ You don’t need a lot of money” begon Olivia te zingen “ Honey, you don’t have to play no games. All I need is all your loving, to get the blood rushing through my veins.” In het publiek zocht ze een paar ogen, de ogen van Dante en toen ze die eenmaal had gevonden, ging het vanzelf. Dit nummer vond ze persoonlijk heel erg goed gekozen. Het liedje heette ‘Tattooed Heart’ en voor haar stond het als metafoor voor Dante, die ook veel tatoeages had. “ You don’t need to worry about making me crazy, ‘cause I’m way past that. And so just call me, if you want me, ‘cause you got me and I’ll show you how much I wanna be on your tattooed heart” ging ze verder en sloot even haar ogen. Ze genoot van de muziek die de muziekclub maakte, ze waren steengoed! Steeds meer begon Olivia zich op haar gemak te voelen. “ Wrap me in your jacket, my baby, and lay me in your bed. And kiss me underneath the moonlight, darling, let me trace the lines on your tattooed heart” Uiteindelijk sloot ze het liedje met nog een laatste ‘tattooed heart’. Met een brede glimlach keek Olivia de zaal in en haalde ze even haar masker van haar hoofd. Iedereen mocht weten dat zij het had gezongen, het maakte haar niet uit. Met haar hand gaf ze een handkusje, richting Dante. Voorzichtig boog ze eventjes. Ze wilde verschrikkelijk graag weten wat het publiek er van vond, maar tijd om het te vragen had ze niet. Nu was het de bedoeling dat Anna en zij het bal officieel zouden openen. Eventjes wachtte ze totdat Anna op het podium stond en glimlachte naar het publiek. “Welkom allemaal” zei ze enthousiast “Welkom bij het allereerste bal wat wij georganiseerd hebben. En het is niet zomaar een bal, het is namelijk een gemaskerd bal. En ik zie dat iedereen zich keurig aan die dresscode gehouden heeft.” Eventjes stapte Olivia naar achteren, zodat Anna ook haar dingen kon zeggen. Ondertussen zochten haar ogen weer die van Dante en die van de mensen in de zaal die ze kenden. Eventjes was er iets van enthousiasme en zenuwen op haar gezicht te zien, maar al gauw verdween dit weer. “Later op de avond zullen er een koning en koningin van het bal gekozen worden, die samen een dans zullen doen” vertelde Olivia nog extra “Maar voor dat dit gebeurd, heb alsjeblieft heel erg veel plezier. Ik heb er in ieder geval heel erg veel zin in, ik hoop jullie ook en we zien elkaar later.” Bevestigend knikte Olivia en liep het podium af. De muziek begon te spelen en Olivia liep terug naar haar handsome date. |
|