INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel
 

 Lay all your anger on me

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Esther Campbell
Esther Campbell
Class 3
Aantal berichten : 42

Character Profile
Alias: Toxic
Age: 20
Occupation:
Lay all your anger on me Empty
BerichtOnderwerp: Lay all your anger on me   Lay all your anger on me Emptyzo nov 16, 2014 9:02 pm

H A T E
I'm pissed off and turned on
''Fuck dat kind, dat komt later wel, besides, I made you a promise.'' Begon ze sissend maar eindigde met een lichte grijns op haar lippen terwijl ze inmiddels het schoolgebouw genaderd hadden. ''Een belofte waar ik nu ook behoefte aan heb,'' purde ze nog na.

Met weinig moeite had Esther het slot van Christian's kamer open gemaakt met de sleutels die ze vanuit zijn broekzak gevist had wanneer ze hem onderweg tegen een muur van de gang verleid had, zo makkelijk als dat was het. Ze voelde hoe zijn handen om haar heupen heen gingen en ze sloeg hem weg met een diepe en korte grinnik en opende de deur met haar voet, bijna trappend, en hij zwaaide open met een harde klap tegen de muur als gevolg, niet dat het haar interesseerde. De lichte agressie in stond haar ogen en ze liet de sleutels dan ook zorgeloos en nonchalant op de grond vallen voordat ze zich omdraaide naar Christian en ze haar hoofd omhoog hief, daarna een grijns van plezier op haar gezicht liet doorschijnen door haar keiharde schild heen. Ze wist zeker dat er niemand anders behalve Christian in de buurt was en hief haar hand op om hem bij zijn kraag vast te pakken en zichzelf tegen hem aan te drukken omdat, no matter what, hij nu sowieso sterker dan haar zou zijn. Het feit dat hij net aan Dante gezogen had maakte hem op het moment onoverwinnelijk naast zijn normale vampierenkrachten al. En ze hunkerde ernaar, naar het proeven van Dante zijn bloed op Christian's lippen, ze wou zijn armen om haar heen, alleen liet ze hem dat niet doen. Niet zo snel.

Ze tuitte haar lippen recht in haar normale gezichtsuitdrukking en draaide haar hoofd richting haar schouder net zoals haar ogen voordat ze binnen enkele seconden haar aandacht terug naar Christian legde en ze een hand van hem pakte, zijn wijsvinger uitstak en ze die tussen haar lippen stak. Voorzichtig begon ze aan zijn vinger te zuigen voordat ze hem met haar ogen uitnodigde om zijn kamer binnen te komen. Oh, de macht was zo goed. Ze grijnsde vanzelf bij die gedachte en wenkte hem om de deur te sluiten wanneer ze hem terug losliet en ze zich omdraaide, haar lange rode haren over haar schouders terug naar haar rug gooide en haar jack uittrok. Zonder pardon gooide ze die op een willekeurige stoel neer en schopte ze haar afgetrapte sneakers uit die ze, ondanks al het geld dat ze kort geleden van haar overleden vader gekregen had, nog altijd niet vervangen had voor nieuwe.
Misschien was het een schande, maar het interesseerde haar niet veel. Ze kon er nog altijd snel op lopen en rennen en dat was het belangrijkste. Snel haalde ze een hand door haar wilde haren heen en draaide haar hoofd, terug Christian's kant op om te zien waar hij mee bezig was.
tag: chris


Laatst aangepast door Esther Campbell op di nov 25, 2014 4:18 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Christian Farnesé
Christian Farnesé
Class 2
Aantal berichten : 35
Lay all your anger on me Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lay all your anger on me   Lay all your anger on me Emptyzo nov 16, 2014 11:02 pm


My heart is like a stallion

Een grimas verscheen op zijn gezicht. ‘Alsof ik je die ging laten breken.’ Sprak hij op een relaxte toon. Hell no, eens zij zoiets beloofd had kon ze het mooi nakomen. Dat mens dat Dante helemaal had gebrainwashed kon nog wel wachten tot morgen, of overmorgen. Tijd genoeg om haar het leven zuur te maken. Tijd genoeg om te genieten van zijn tijd met zijn vriendin.

Ze was echt een grote valsspeler. Heel Esther. Hem zo maar verassen op de gang en dan nog eens zijn sleutels jatten ook. Zij was dan ook de enigste op heel dit godvergeten eiland dat het zo makkelijk lukte. Een ander had hij al lang door de gang gegooid alsof het een tennisbal was of zo. Voor Christian haar weer kon vastnemen ontglipte ze hem. De jongen liet even een zeurend geluid weerklinken. Met een luide knal die ze 5 kamers verder nog zouden horen knalde de deur tegen de muur aan en voor hij zijn kamer kon binnenstappen greep ze hem vast bij zijn kraag. Christian wou snel handelen, maar ze kende zijn trucjes al evengoed als hij die van haar dus was het alweer een mislukking langs zijn kant. Het feit dat ze ook gewoon recht in zijn ogen staarde maakte het zo dat hij helemaal werd gehypnotiseerd door haar, op een goede manier dan toch wel.

Als gewoonlijk gehoorzaamde hij als een afgerichte puppy, maar dan wel een vele knappere versie van een puppy die ook nog eens niet kwijlde. Zijn blik maakte zich niet los van haar gezicht. Zijn mondhoeken trokken even kort omhoog toen zij hem uitnodigde om, notabene, zijn eigen kamer binnen te komen. Esther en haar gang van zaken. Net een van de vele redenen waarom hij van haar hield. Met een vluchtige beweging gooide hij de deur dicht en bekeek haar voor een moment van op de plek waar hij stond. Eigenlijk had hij dit alles nog wel goed bekeken, die portie bloed van Dante had zijn energielevel helemaal de hoogte in gestuurd. In other words, Esther ging nog wat beleven. Gelukkig had hij nog altijd geen domme kamergenoot toegewezen gekregen, al zou hij die toch waarschijnlijk gaan wegjagen. Chris zat liever alleen in zijn kamer. Bijna gelijk met haar trapte hij zijn sneakers uit en trapte ze gelijk richting de geheel andere kant van de kamer waar al zijn onuitgepakte spullen die hij niet eens zelf had ingepakt nog stonden.

Nog net zag hij haar hoofd zijn richting opdraaien, al stond hij al meteen naast haar en legde zijn handen op zijn heupen. ‘Ik hoop dat je geen plannen hebt voor de verdere avond, want trust me dan heb je die nu wel.’ Sprak hij terwijl er een brutale grijns verscheen op zijn gezicht.
thank you Sarah of Kickstart!
Terug naar boven Ga naar beneden
Esther Campbell
Esther Campbell
Class 3
Aantal berichten : 42

Character Profile
Alias: Toxic
Age: 20
Occupation:
Lay all your anger on me Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lay all your anger on me   Lay all your anger on me Emptydi nov 25, 2014 4:39 pm

H A T E
I'm pissed off and turned on
Het laatste beeld dat ze van Dante had gezien flitsen door haar hoofd heen. De pijn waarin ze hem hadden laten liggen zonder ook maar iemand in te schakelen om hem te redden. Hee, ze waren al aardig genoeg geweest om hem niet meteen af te maken? Daar moest hij wel dankbaar voor zijn. Het was duidelijk tot wie hij behoorde en dat was niet de huppelkut die vast ergens nu huilend in het gebouw zat. De dreiging die ze gestuurd had.. ze moest er van grinniken, diep en oprecht. Zij kon het niet helpen dat ze zo sadistisch was, zo zat ze gewoon in elkaar.

''Bad boy,'' siste ze wanneer Christian zijn krachten gebruikte om sneller dan het licht naar toe te flashen en zijn handen op zijn heupen liet rusten, iets waar ze met lichte afkeuring naar keek. Hoewel ze geen vrouw was van aanrakingen en constant geklef, mocht Christian heus wel zich wat brutaler gaan gedragen wanneer ze privé waren. Hij had nu tenslotte ook nog eens bloed op. Ze had hem natuurlijk veel te soft gemaakt wanneer ze nog in Die Hard hadden gezeten, constant gekleineerd met haar woorden en in het allerbegin hier en daar met haar mutatie. Esther vond het heerlijk om anderen pijn te doen, mentaal en fysiek, als illusie en reality. Dat was iets waar ze nooit tekort van kon komen. ''Plannen?'' Hief ze een wenkbrauw op, uitdagend naar wat zijn gedachten dan wel niet waren. En daar was zijn brutaliteit.. ah heerlijk. ''Ik geloof van niet. Met niemand anders dan jou, in ieder geval,'' reageerde ze gevaarlijk terug. ''Let's play a game, shall we?'' Siste ze, nam afstand van de jongen en corrigeerde de zwarte tanktop die ze droeg voordat ze zich terug omdraaide en speels een plukje haar om haar vinger draaide en haar andere hand speels op haar eigen heup legde. ''Het gaat zo:'' begon ze, likte haar onderlip en liep naar het lichtknopje toe, dempte het licht en wiegde met haar heupen richting het tafeltje waar een tweetal stoelen bij stonden, greep één daarvan en sleurde het terug naar waar de jongen stond. Zonder te blinken kwam ze terug voor Christian staan en legde een lauwe hand op zijn gespierde borstkas. Voorzichtig maar duidelijk hard duwde ze hem richting de stoel, had zin om haar vingers tot een vuist te vormen en gewoon het shirt van hem af te trekken maar ze weerhield zich ervan, net zoals dit spel ging. ''Jij gaat zitten,'' ging ze verder, kwam dichterbij en ademde met warme adem bij zijn oor. ''En ik wil zien hoe lang je het uithoudt zonder mij aan te raken, alleen kijken is toegestaan.'' Ze duwde hem tegen de stoel aan, keerde terug van hem vandaan en sloeg haar rode haren over haar rechterschouder met een vlekkeloze zwaai. Met een geniepige, ondeugende grijns liet ze haar ogen over hem heen gaan terwijl ze met haar handen richting haar buik ging, haar vingers onder de rand van haar tanktop liet glijden en ze die langzaam met haar heupen swingende omhoog trok, haar buik liet zien aan Christian. Een diepe grinnik kwam vanuit haar keel vandaan en voordat ook maar de rondingen van haar beha zou laten zien liet ze haar tanktop los en wreef met haar handen over de top heen, over haar borsten richting haar hals en liet een zachte kreun horen. Als Christian het lang genoeg uit zou houden, zou dit nog een lange nacht worden, een lustige nacht.
tag: chris
Terug naar boven Ga naar beneden
Christian Farnesé
Christian Farnesé
Class 2
Aantal berichten : 35
Lay all your anger on me Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lay all your anger on me   Lay all your anger on me Emptyvr nov 28, 2014 8:56 pm


My heart is like a stallion

Christian deed zelfs niet eens de moeite meer om de brutaliteit uit zijn grijns te halen. Neuwp, ergens wou hij haar gewoon tegen de muur aan pinnen om vervolgens zijn ding te doen. Dat was hetgene wat hij normaal zou hebben gedaan, maar hij hield zich nog een klein beetje in. Iets wat eigenlijk totaal niet nodig was, want trust me Esther had hem al genoeg meegemaakt om te weten hoe hij te werk ging. Christian zijn ogen begonnen bijna te glanzen toen ze een tegenreactie gaf. Hier was ze dan, zijn eigen persoonlijke Esther die niemand anders ooit te zien zou krijgen. Anders trok hij hun kop er wel gewoon af. ‘Dat mag ik maar hopen.’ Kaatste hij op een ruwe manier terug naar zijn roodharige vriendin. Wanneer ze voorstelde om een spel te spelen werd zijn aandacht volledig gewekt. Het feit dat ze al afstand van hem nam irriteerde hem mateloos, maar hij besloot gewoon om haar even aan te horen. De jongen kruiste zijn armen over elkaar terwijl hij haar niet meer losliet met zijn blik. Snel genoeg werd het donkerder toen ze aan het knopje draaide. Snel genoeg kwam ze met een stoel zijn richting uit, hierdoor verscheen er een licht geamuseerde blik. Christian kon inmiddels al raden waar dit naar toe ging, al was hij er nog niet uit of hij het zo’n geweldig idee vond.

Van zodra hij haar beweging had achterhaald voor ze gemaakt was liet hij zijn armen weer gewoon naast zich hangen voor ze haar hand op zijn borst plaatste. De druk die er op uitgeoefend werd was makkelijk te omzeilen, maar hij liet zijn lichaam gewoon mee buigen en zette enkele stappen achteruit tot hij vlak voor de stoel stond. Zodra haar warme adem zijn huid raakte trok er een rilling door zijn lichaam heen. ‘You little tease.’ Mompelde hij slechts waarna hij gedwongen in de stoel werd gezet. Eerlijk was het niet. Maar hij had al lang geleden geleerd dat dat de manier was hoe Esther werkte. De jongen legde zijn handen op zijn knieën terwijl hij zijn groene ogen meteen weer op haar richtte toen ze tot stilstand was gekomen. Zwakheid door weg te kijken toonde hij niet. Tss, nee hij was Christian en hij zou eens laten zien hoe lang hij kon blijven zitten. Niet dat het waarschijnlijk zo lang ging duren, maar zijn drang om te winnen kwam omhoog en trust me dan zou hij geen poot uitsteken tot wanneer zij de aanstalte gaf dat het mocht. Eigen schuld hoor, moest ze zo’n spelletjes maar niet spelen met hem. Toch schoot er al gauw een moment van aarzeling voorbij van zodra haar tanktop omhoog ging maakte zijn hoofd een kortsluiting. Hij beet even kort op zijn onderlip, al uitte hij al gauw genoeg zijn ongenoegen door het strak trekken van zijn lippen toen haar tanktop weer naar beneden gleed. Het was slechts een trucje van tonen dat hij er helemaal geen ene moer om gaf ook al hing zijn volledige aandacht volledig bij haar. Voor een heel kort moment vernauwde hij zijn ogen, merkte dat zijn ogen weer verduisterde. Lust, pure lust gierde door zijn lichaam heen en hoe hard hij het ook probeerde tegen te houden kwam zijn vampiergen dan in actie. Honger, dat was maar een soortgelijke drang als dat en net daarom verduisterde zijn ogen. Zolang hij er niet naar handelde was alles in orde, dan brak hij de regels van dat rotte spel niet.

thank you Sarah of Kickstart!
Terug naar boven Ga naar beneden
Esther Campbell
Esther Campbell
Class 3
Aantal berichten : 42

Character Profile
Alias: Toxic
Age: 20
Occupation:
Lay all your anger on me Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lay all your anger on me   Lay all your anger on me Emptyza dec 13, 2014 1:14 am

H A T E
I'm pissed off and turned on
''Oh, ik kan heel vervelend zijn, en dat weet je, Chris.'' Mompelde ze tussen haar lippen door, een zacht grijnsje erop vormend terwijl ze nog altijd haar ogen dicht hield en haar hals streelde. Voorzichtig raakte haar kaaklijn aan voordat ze met haar vingertoppen terug naar beneden ging, haar vingers haar huid zo zacht aanrakend dat ze er spontaan nog een kreun van liet ontsnappen. Met haar tanden op haar onderlip opende ze langzaam haar oogleden en liet haar ogen op Chris vallen, al was het minder dan een seconde. Ze draaide zich verleidend om, gleed met haar handen richting haar heupen en legde haar handpalmen over haar kont heen, gaf de jongen een snelle knipoog voordat ze kort met haar heupen begon te bewegen en haar haren beetnam van achter om die over haar schouder heen naar voren te gooien zodat Chris meer bekijk had van haar rug. Omdat ze haar jack al uitgegooid had was er nu enkel maar een tanktop over waar ze zich uitstekend mee kon vermaken. Eén van de dunne straps haakte ze haar wijsvinger onder en schoof die langzaam, zo verleidend en langzaam mogelijk, van haar schouder af en liet die rusten op haar bovenarm. ''Vertel me..'' zei ze zachtjes met haar stem diep en rauw. ''Hoeveel bloed heb je gedronken?'' Natuurlijk wou ze dat weten, ze wou weten hoeveel energie die jongen wel niet had nu hij waarschijnlijk Dante zijn halve lichaam leeggedronken had. Ze bracht haar hand terug van onder het dunne bandje vandaan, draaide terug naar Christian en kwam naar hem toegelopen. Ze wist dat hij haar niet mocht aanraken, maar zij mocht hem daarentegen wel aanraken. Esther haalde dan ook zijn handen van zijn knieën af, liet de ander langs zijn been hangen, maar de ander nam ze in haar beide handen en legde haar lippen tegen de binnenkant van zijn vingers aan terwijl haar ogen hem volledig in haar opnamen. De roodharige zette zichzelf neer op zijn benen, niet ver genoeg om daadwerkelijk zijn bovenlichaam aan te raken. Gauw genoeg nam ze zijn wijsvinger in haar mond en zoog er precies goed aan, ook die actie was maar van korte duur en liet die hand dus ook langs zijn andere been hangen. ''Vertel het me.. bad boy. Ik wil het weten.'' Ging ze voort met een rauwe stem, deze was vele malen zachter wat haar alleen maar lustiger maakte.

Haar ogen leken te verdonkeren in het licht waar in ze zat en dat liet haar grijnzen. Met d'r handen ging ze terug naar haar haren, gooide die terug naar haar rug en legde haar beide vingers op haar bandjes om die andere ook naar beneden te schuiven. ''Hoe erg wil je me?'' Doordat ze haar bandjes nog ietsje lager schoof, tot zover het mogelijk was en haar onderarmen haar actie niet versperden, werden haar borsten meer zichtbaar en zo dus ook het kanten randje van haar beha en ze kon het niet laten om een zachte grinnik uit haar mond vandaan te laten ontsnappen. Er was geen ontkomen aan voor Chris om haar nog langer te weerstaan. Ze wist dat hij snel, heel snel zelfs, ging knappen van ongeduldigheid en zijn frustratie zou vrijlaten op haar.
tag: chris
Terug naar boven Ga naar beneden
Christian Farnesé
Christian Farnesé
Class 2
Aantal berichten : 35
Lay all your anger on me Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lay all your anger on me   Lay all your anger on me Emptydo dec 18, 2014 3:06 pm


My heart is like a stallion

Daar kon hij haar geen ongelijk in geven. Maar dit was echt veel erger dan normaal hoor. Serieus, dit spelletje deed hij volgende keer niet meer mee. Okee, heel stiekem wel maar trust me ze zou de kans dan zelf niet meer hebben om hem op die stoel te krijgen. Gehyptnotisseerd door haar bewegingen beet hij even kort op zijn onderlip. Zijn hartslag was al serieus de hoogte in geschoten. Hoewel hij het niet graag toegaf, zou hij dit echt niet lang meer kunnen volhouden. Damnit Esther, why u no play fair? Voor een moment ging Christian verzitten en voor een milli seconde leek het wel alsof hij recht op haar af ging komen. Maar nog net kon de jongen zich op tijd bedwingen. Deze slag had ze gewonnen, maar hij besloot nog maar even gewoon te genieten van haar. Want dit was echt iets wat hij niet vaak meer mee zou maken. Zijn donkere blik was helemaal gefixeerd op het meisje, al het andere kon hem momenteel gestolen worden. Dit was way to intresting.

De rauwheid van haar stem verpulverde de laatste restjes weerstand die hij nog had. Serieus, nee man dit was echt niet cool meer. Maar wat zij kon, kon hij even goed. Als hij haar dan toch niet mocht aanraken, besloot hij maar evengoed dat hij niets ging zeggen over Dante’s bloed. Nope, eigen schuld. Snel genoeg stond ze weer terug bij hem en voor hij er iets tegen kon doen door die domme regel had ze zijn handel al van zijn schoot afgedaan en voelde hij haar zachte lippen nu tegen zijn vingers aandrukte. Een knoop van frustratie ontstond in zijn maag. De drang werd alleen maar groter en zijn weerstand was zo goed als helemaal verdwenen. Damnit, dit spel was zo oneerlijk. Christian plaatste zijn ene hand, puur om zichzelf in toom te houden, op een houten tussen stuk bij de poten. Voor een moment sloot hij zijn ogen toen ze eenmaal op zijn schoot kwam zitten. Hmpf. Uiteindelijk legde ze de final blow. Haar stem zo zacht, maar toch met die zelfde rauwheid waarvan ze wist dat die hem helemaal gek kon maken. Zijn ogen leken nog donkerder te zijn geworden zodra hij ze terug had geopend en hij haar recht in de hare aan keek. Het tussenstuk dat hij inmiddels met beide handen vast had, had hij mooi doormidden gebroken. ‘Net genoeg om zijn organen nog in tact te houden.’ Klonk het op een diepe, bijna dierlijke toon.

Van zodra haar woorden hadden geklonken had hij zijn handen ruw op haar boven armen gelegd. Nog even kort nam hij haar in haar op. Maar voor ze ook maar iets van reactie kon geven knalde de Christian die inmiddels zijn handen had verplaatst naar haar rug haar tegen de muur. Iets wat een luide knal veroorzaakte al ving hij even goed de gehele schock op met zijn handen. Kort maar krachtig drukte hij zijn lippen op de hare om daarna verder af te dalen naar haar nek. Zijn handen liet hij afzakken naar haar heupen terwijl hij gewoon ongestoord verder deed. Oke, she won. Net wanneer hij langs haar slagader ging hield hij even halt, voor even schoot er een vorm van twijfel door hem heen, maar daar had hij zich al snel genoeg over gezet en had zijn lippen inmiddels weer op die van haar gedrukt, minder dwingend maar even passioneel als eerst. Iets wat Italianen alleen maar konden.
thank you Sarah of Kickstart!
Terug naar boven Ga naar beneden
Esther Campbell
Esther Campbell
Class 3
Aantal berichten : 42

Character Profile
Alias: Toxic
Age: 20
Occupation:
Lay all your anger on me Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lay all your anger on me   Lay all your anger on me Emptydi dec 23, 2014 8:54 pm

H A T E
I'm pissed off and turned on
Esther liet haar tanden zien bij de grijns die op haar lippen stond, haar jukbeenderen lieten zich prachtig zien in het licht en houding waarin ze zat. ''Good.'' Dat was het enige dat ze zei op Christian's daad. Daden eigenlijk. De manier waarop hij nu al een meubel gesloopt had van de school en een leerling die zich eens hun vriend benoemde bijna vermoord had.. het voedde haar lust alleen maar meer. De tijd om meer te doen en haar bandjes bijvoorbeeld los te laten had ze niet. Meteen voelde ze zijn handen ruw op haar bovenarmen en werd ze vanuit zijn schoot geworpen tegen de muur aan. Niet op een manier waardoor ze haar rug zou breken omdat Christian met haar mee geschoten was en haar daarvoor beschermd had. Door zijn plotselinge kracht en actie was de muur er dan ook niet op voorbereid geweest, net zo min als zij eigenlijk, en zat er een flinke deuk met alle barsten van dien in. Net mooi. ''Hmm,'' klonk er een diepe kreun vanuit haar keel wanneer hun lippen elkaar bereikten en ze liet haar lippen open wanneer hij de zijne verplaatsten naar haar hals. Hierdoor kreeg ze de realisatie dat ze nog altijd niks met haar handen gedaan had en hief ze er een richting zijn haren en nam een handvol terwijl er nog een kreun uit haar volgde, hoger en passioneler. ''God, ik heb je zo gemist.'' Fuck, oké, het was maar een dag geweest dat ze zo dicht bij elkaar waren geweest maar zeker nu met alles wat gebeurd was had ze dit echt nodig.

Haar ogen schoten fel open richting het plafond, hij was alles wat ze nodig had. Nu en voor altijd. Ze hoefde niemand anders, zelfs geen Dante of Nick. Helemaal niemand anders behalve Christian. Hoewel ze het nooit zou bekennen was hij haar wederhelft, haar soulmate. Zodra hun lippen terug bij elkaar waren streek ze met haar andere hand over zijn rug naar beneden en ging onder zijn shirt door. Haar nagels streelden zijn huid oppervlak voordat ze haar hand terug vanuit zijn shirt keerde en ze haar arm onder de zijne klemde en ze hem vast hield bij zijn schouder. Meteen sprong ze omhoog en klemde haar benen om zijn heupen heen om alleen maar dichter bij hem te zijn. Abrupt brak ze de kus af en opende ze haar ogen. ''Ik geloof nog steeds niet dat je me echt wilt.'' Fluisterde ze gemene woorden, god, hij was zo heet en zij was er zó klaar voor.
tag: chris
Terug naar boven Ga naar beneden
Christian Farnesé
Christian Farnesé
Class 2
Aantal berichten : 35
Lay all your anger on me Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lay all your anger on me   Lay all your anger on me Emptydi dec 23, 2014 9:54 pm


My heart is like a stallion

Christian had geen acht meer geslagen op wat ze zei. Nee, het beest was losgebroken. Meteen had hij haar tegen de muur aangedrukt en was het gedaan met die hele good guy act. Nou, als het neer kwam op Esther dan toch. Het gekraak van de muur had hem zelf niet eens meer bereikt. Zijn volledige focus lag enkel en alleen nog op haar en dat zou voor de komende tijd echt niet meer veranderen. Toen ze zijn haar vastgreep en niet op een zachte manier steeg er een lichte grom uit hem op. Animal dat hij was en zo. Zijn hoofd werd iets of wat naar achteren getrokken door haar actie, maar hij ging gewoon door en gaf een beet die net iets te hard was in haar nek, net niet tot bloedens toe. Het volgende wat ze zei bereikte zijn oren dan weer wel. Voor een moment als reactie drukte hij zijn lippen iets langer dan nodig was in haar nek, met de nodige markering die straks wel zou opkomen. Territorium afbakenen, heck yeah!

Christian had toch besloten om even wat afstand te doen van haar nek, en zijn lippen weer op de hare te drukken. Iets wat het minder fijne gevoel van dat ze werkelijk aan zijn haar trok deed afnemen. Niet dat hij er veel last van had, maar nog langer in de buurt van haar hals en dan was het waarschijnlijk wel anders gelopen. Aan aangename rilling trok over zijn rug toen ze haar nagels over zijn rug liet gaan. Damn. Voor hij er goed op voorbereid was ze opgesprongen en had haar benen om zijn heupen gekneld. Wat hem alleen maar meer acces gaf. Zijn mondhoeken trokken even omhoog, al was het maar van korte duur toen ze de kus eenmaal had verbroken. Als Christian zijn ogen kogels waren geweest, dan was ze er nu aan. Haar woorden triggerden hem altijd, ze had het hem al zo veel geflikt maar het bleef werken. Ergens nam hij ze echt nog wel serieus, hoewel hij toch wist dat ze hem enkel en alleen uit zijn kast wilde lokken. En het lukte haar. Elk greintje nice guy was nu wel gone. Christian’s hand sloot zich even om haar hals heen terwijl hij zijn gezicht iets dichter tegen het hare bracht. Voor een moment vernauwde hij zijn ogen. Serieus, voor enige gluurders zou dit echt zo fout overkomen maar dit was hun manier. Dwingend drukte hij zijn lippen weer op de hare, al sloot hij zijn ogen dit keer niet. Zijn vrije hand had hij onder haar shirt laten glijden, om het net zo snel letterlijk van haar lichaam af te scheuren. Ze mocht maar hopen dat ze nog genoeg andere shirts had, of beter gezegd hij mocht dat hopen. Zonder meer bewoog de jongen zich uiteindelijk met zo’n snelheid richting het bed, dat hij het werkelijk hoorde kraken toen hij haar er op neer pinde. Zijn handen had hij vlak naast haar hoofd geplaatst en voor een luttele second verscheen er een brutale grijns op zijn gezicht.

thank you Sarah of Kickstart!
Terug naar boven Ga naar beneden
Esther Campbell
Esther Campbell
Class 3
Aantal berichten : 42

Character Profile
Alias: Toxic
Age: 20
Occupation:
Lay all your anger on me Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lay all your anger on me   Lay all your anger on me Emptyzo feb 01, 2015 11:57 pm

H A T E
I'm pissed off and turned on
Rrrr. De hand die ze in zijn haren had gezet klemde ze strakker om zijn haren heen, ze hield ervan om zijn haren door de war te brengen en vervolgens terug in model te strijken. Wat ze dus nu weer deed om hem niet al te veel pijn te geven. Ze verlangde zelf gewoon naar die pijn en om de ander hetzelfde te laten ervaren was de ultieme hint van wat ze wilde. Niet dat hij aan haar haren moest trekken, Christian wist wel beter. Esther voelde inmiddels de huid van haar hals van een tinteling naar een wat harder gevoel overgaan, wat betekende dat zijn zuigzoenen daadwerkelijk hun plek markeerde. Dat zou vast en zeker nu langzaam rood worden, iets wat hij natuurlijk maar al te geweldig vond. De blik die ze in zijn ogen zag nadat ze haar woorden gezegd had.. ze kende die zeldzame blik maar al te goed. Dat scherpe randje waarmee ze net in haar stem gefluisterd had triggerde iets in hem, al waren de woorden zelf ook al perfect genoeg geweest om hem in deze staat te brengen, precies hoe ze het hebben wou. Er was niks meer over van de aardige jongen die ergens nog verscholen zat in Christian. Hij was nu helemaal van haar en haar alleen. Iedereen die het ook maar in zijn hoofd zou halen om de kamer te betreden zou er zonder genade aan gaan, als zij er al niet aan ging door zijn lust. Daar was het al. Zijn hand sloot om haar hals heen en ze opende haar lippen voorzichtig om naar adem te grijpen terwijl ze geen enkele keer knipperde met haar ogen. Ze bleef oogcontact houden en krulde een mondhoek wat omhoog wanneer hij dichterbij kwam. Het was in the heat of the moment dat er een hint van een grijns op haar lippen had gestaan. Totdat die gestolen werd door Christian zijn harde kus. Net zoals Christian deed sloot ze haar ogen niet, ze wist precies wat er door hem heen ging. Er waren maar zelden momenten geweest waarop ze dit op een ruwe manier hadden gedaan en al die momenten waren stuk voor stuk bij haar gebleven. Er waren geen woorden nodig, ze kon de lust van zijn lippen proeven. Een kreun verliet moeizaam haar keel wanneer zijn andere hand onder haar shirt door gleed en haar oogleden zwaarder werden. In minder dan een seconde was die 'gentle' aanraking weg en was haar shirt van haar lijf gerukt zonder enkele genade. En voordat ze het wist werd ze van de muur gesleept richting het bed en kon ze zweren dat bij het harde gekraak van het bed ze ook haar rug dat had horen doen. De brutale grijns die op zijn gezicht stond, ze kon het niet helpen om die binnen een seconde terug te reflecteren en naar hem te reiken met haar bovenlichaam. Heel even had ze stil en gefascineerd door zijn rauwe actie op het bed gelegen maar nu ging ze er ook volledig voor en sloeg ze haar armen om hem heen om bij zijn rug te komen. Een stoot van lustige adrenaline gierde door haar lichaam en ze kon zweren dat haar ogen haast vuur zouden schieten wanneer ze haar nagels in zijn shirt zette en die aan flarden trok met alle rijgen geluiden van dien. ''Wat jij kan, kan ik ook, bloodboy.'' Hijgde ze zachtjes in zijn oor terwijl ze zijn shirt ongeïnteresseerd aan de kant gooide en terug naar zijn lippen zocht.
tag: chris
Terug naar boven Ga naar beneden
Christian Farnesé
Christian Farnesé
Class 2
Aantal berichten : 35
Lay all your anger on me Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lay all your anger on me   Lay all your anger on me Emptyvr feb 13, 2015 6:44 pm


My heart is like a stallion

Een trekkende harde pijn schoot door zijn hoofd heen toen ze nog eens extra leek te trekken, maar Christian was al te ver heen om er nog echt op te reageren hoewel er toch een klein momentje was geweest dat zijn gezicht vertrokken, maar van zodra ze zich bezighield met het goed te strijken en hij zijn ding had gedaan in haar nek keek hij haar heel kort met een grijnsje aan. Stomme seconden die verspilt werden tho. Cruciale seconden om hem de tijd te geven om haar woorden in zich op te nemen en zijn stoppen door leken te slaan door wat ze zei. Natuurlijk gebeurde dat. Het gebeurde altijd en ze wist dat ze het hem kon flikken. Het was puur de toon waarop ze het had gezegd die hem helemaal wild maakte. Dat scherpe in haar stem, altijd wist het hem weer zo ver te krijgen dat hij zijn kalmte verloor maar het gevoel dat als volgt kwam. Hij hield er van. Zodra zijn hand om haar nek was gesloten en hij toch heel even kracht zette voelde hij haar naar adem grijpen, haart hart sloeg wild tegen zijn pols zodra het was geweten dat het toch niet zo makkelijk was om nog lucht naar binnen te krijgen. Nog voor hij haar lippen op de zijne had gedrukt had hij haar recht in de ogen aangekeken met die zwarte blik in zijn ogen. Christian bleef haar blik aanhouden zodra hij zijn lippen dwingender op de hare had gedrukt en hij de afstand tussen hen nog meer had verkleind. Haar gekreun had heel even gezorgd dat er een gevaarlijk grijnsje op zijn lippen speelde. Kort had hij haar al te bekende lichaam weer in zich opgenomen. Maakte het lustige verlangen naar haar alleen nog maar erger.

Het bed had gekraakt toen hij haar erop had neergegooid, alsof het op het punt stond van doorkraken. Dat idee alleen al zou hem in andere omstandigheden hebben doen lachen tho. Een bed breken, het was onlangs toch een van hun specialiteiten geworden moest hij toegeven. Snel genoeg spande hij heel kort zijn spieren op zodra hij haar nagels in zijn shirt, en tegelijk over zijn rug voelde gaan en het compleet kapot scheurde. Geamusseerd keek hij haar even aan na haar woorden, om vervolgens net als haar kort te zoeken naar haar lippen maar die ook meteen vond. Christian legde zijn ene hand in haar nek en smeet zich helemaal in de kus, alsof hij haar al in geen maanden weer had gezegd. Het voelde zo aan tho, hoewel het in real life amper een dag was geweest. Maar het was genoeg om te verlangen naar haar. Kort plaatste hij zijn tanden in haar onderlip en trok daar zachtjes aan waarna hij zo afdwaalde langs haar nek, naar haar sleutelbeen en zo uiteindelijk verder tot haar buik. Om daarna hetzelfde weer te doen maar dan terug naar haar lippen. Zijn hart versnelde toen hij haar recht in de ogen keek en meteen na die gewaarwording drukte hij zijn lippen terug op de hare. 'You can do better.' Had hij nog heel even kort gesproken met een hese stem.


thank you Sarah of Kickstart!
Terug naar boven Ga naar beneden
Esther Campbell
Esther Campbell
Class 3
Aantal berichten : 42

Character Profile
Alias: Toxic
Age: 20
Occupation:
Lay all your anger on me Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lay all your anger on me   Lay all your anger on me Emptyzo mei 10, 2015 1:50 am

H A T E
I'm pissed off and turned on
Dit was oorlog, een oorlog van de liefde en dominantie. Het was altijd een gevecht om wie er zou winnen met uiteindelijk niemand die won or verloor. Ze waren beiden even dominant, ondanks dat Christian haar liet voelen alsof zij altijd won wist zij van binnen wel beter dat zij even hard bezweek aan zijn daden. Maar een opgever was ze niet, ze wist überhaupt niet of Christian wel eens door had dat ze net zo hard voor hem viel als dat hij voor haar viel. Misschien moest ze het eens showen, al had ze het idee dat ze dat wel deed, in het bed en wel precies nu.

Ze kwam ademtekort in hun passievolle kus, wat deels ook kwam door het feit dat hij zijn hand in haar nek had gelegd en haar daarmee ondersteunde. Hij was fysiek verdomd sterk en dat plezierde haar enorm. Gauw voelde ze zijn tanden in haar onderlip en opende ze haar ogen om hem bezig te zien en ze kon het niet helpen om haar hand steviger terug in zijn haar te zetten wanneer hij zijn lippen over haar nek liet gaan. Bij haar sleutelbeen kon ze het echter niet langer meer in houden om een zachte kreun tussen haar lippen te laten ontsnappen en ze sloot haar ogen met een grijns op haar lippen rustende wanneer hij zich een baan naar haar buik kuste. Ze opende haar ogen terug wanneer hij dezelfde weg terug aflegde en ze had haar andere hand op zijn borst gelegd, voelde hoe zijn hard meteen zoveel sneller was gaan slaan en hoe haar hart daar meteen op leek te reageren. Met alle passie die ze in haar had kuste ze hem terug en streelde ze hem, met de hand die ze in zijn haren had laten gaan, vanaf zijn nek naar zijn onderrug en gleed haar vingers onder zijn riemlijn. ''I surely can.'' Grijnsde ze als reactie op zijn opmerking, waarna ze met beide vingers naar de voorkant van zijn riem ging en die zonder veel moeite los deed schieten. ''I believe it's time for us to show them what we can do.'' Fluisterde ze uitdagend in zijn oor met warme adem waarna ze terug naar zijn ogen zocht en die van haar kort oplichtten, iets dat vaker gebeurde als ze zin had.

''Het is een shame dat ze ons niet eerst onze koffers lieten pakken, als we toch zo nodig hierheen moesten, nu heb je geen shirt meer.'' Grinnikte ze wanneer ze de rook uitblies van de sigaret die ze inmiddels opgestoken had. Ze had geen idee of ze hier binnen wel mocht roken maar dat interesseerde haar weinig. Nadat ze zo wild waren geweest had ze dit wel even nodig en zonder kleding aan naar buiten ging ze toch echt niet. Bovendien zou Christian dat haar ook niet toe laten, dat wist ze haast wel zeker. ''Hier,'' ze reikte hem de sigaret aan met een grijns en draaide zich vervolgens op haar zij waarbij ze haar hoofd ondersteunde met haar hand. ''Dat had ik echt even nodig. Die bootreis was zo fucked up lang en die fuckers konden ons geen moment alleen laten natuurlijk.'' Zuchtte ze waarbij ze met haar ogen rolde en met haar vingers cirkeltjes draaide over zijn heup.
tag: chris
Terug naar boven Ga naar beneden
Christian Farnesé
Christian Farnesé
Class 2
Aantal berichten : 35
Lay all your anger on me Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lay all your anger on me   Lay all your anger on me Emptyzo mei 10, 2015 4:30 am


My heart is like a stallion

Dat de twee van elkaar hielden stond vast. Het was al meerdere malen bewezen dat ze niet konden weg blijven van elkaar. Hun connectie ging zo intens diep, dat het elke keer als ze toch eens van elkaar waren gescheiden (iets wat maar amper gebeurde), ze weer naar elkaar toegetrokken werden als twee magneten. In zijn ogen bestond er absoluut niets wat hun ooit nog uit elkaar zou kunnen trekken. Iets wat zij goed genoeg wist. Esther maakte er vaak genoeg gebruik van om hem of te pesten, of om er een of andere test van loyaliteit van te maken of wat dan ook. Maar hij wist even goed dat ze ook van hem hield, en de kleine toegevingen als haar te laten denken dat ze de dominantste was van de twee.

Van ademtekort of een tekort aan uithoudingsvermogen was er geen sprake. Iets wat mogelijk was door zijn beide mutaties en het feit dat hij nog helemaal opgeladen was door het bloed dat hij eerder zijn lichaam had binnen gekregen. De pijn die kort door zijn lichaam was getrokken toen ze zijn haren wat steviger tussen haar vingers had gegrepen spoorde hem alleen maar meer aan om beter zijn best te doen. Esther en har manier van hem bespelen, het werkte. Wanneer de zachte kreun tussen haar lippen doorkwam kon hij het toch even niet laten om te grijnzen. Een mooie win voor hem. Vanaf haar hand zijn borst had geraakt schoot zijn hartslag meteen de hoogte in. Het leek wel alsof hij net een hele marathon had gelopen in een record tijd of zo, zo hard bonkte het. Voor heel even werd de jongen overdonderd door de passie waarmee ze hem terug kuste. Vaak genoeg gaven ze alles wat ze maar te bieden hadden op momenten als dit, maar elke keer gebeurde het weer op een andere manier en damn… Kippenvel ontstond op de plekken waarover haar hand gleed. Snel genoeg had ze zijn riem de grond op laten vallen. ‘I’ll give you my all.’ Klonk op een hese toon. Waarop hij zijn lippen terug op die van haar drukte.

Een brede grijns sierde zijn gezicht even. ‘Des te meer reden om hier te blijven liggen met jou. Want het lijkt me niet alsof ik buiten mag gaan zonder shirt?’ Echt hoor, dat was eventjes een veel te gemakkelijke opmerking voor hem om te maken. De jongen legde zijn hoofd tegen de koele muur aan en ademde even diep in. Hij zag het wel zitten hoor, hier blijven liggen met haar. Al zou hij dat zowiezo gedaan hebben zelfs al had hij een shirt. Ze moesten niet ven hem verwachten dat hij in veel lessen zou opdagen hoor. Daarvoor was hij niet gemaakt. Met een glimlach nam hij de sigaret van haar over en hij even diep inhaleerde. Roken deed hij alleen op momenten als deze, of als iemand hem gewoon een sigaret aanbood maar dat gebeurde niet echt al te vaak. Puur en alleen omdat hij met niet veel andere mensen om ging, Esther was en bleef zijn prioriteit. ‘Thanks.’ Christian richtte zijn blik weer op zijn vrienden en hij streek met zijn vrije hand even langs haar arm. ‘Zoals altijd worden we door iedereen in het oog gehouden. Zelf al zitten we hier, we blijven nog steeds aan de top van iedereen hun wanted lijstje staan hoor. Maar je hebt gelijk.’ Esther die wist van elk zwak plekje dat hij had, zo ook zijn heup. Iets wat extra gevoelig was bij hem. Het zorgde er dan ook voor dat elke keer als ze een nieuw cirkeltje begon er een rilling door zijn lichaam schoot. Sharing is caring, dus onder dat motto overhandigde hij haar de sigaret weer.

thank you Sarah of Kickstart!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
Lay all your anger on me Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lay all your anger on me   Lay all your anger on me Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Lay all your anger on me
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Anger is one letter short of danger

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: Ruins of Genosha :: School - First Floor :: Bedrooms :: Boys-
Ga naar: