Onderwerp: Re: Randomness talk di dec 16, 2014 7:34 pm
OMG *shocked* Ik lig op de bank en ondertussen staat Ziggo Xite aan op de tv, komt er ineens wel een heel raar liedje voorbij... uhmm... ik weet niet wat ik ervan moet vinden... uhmm... I don't really like it en ik geloof dat hier nog wel eens wat ophef over zou kunnen komen, cuz..
TATA - Doutzen Kroes:
Annabelle Jones
Class 2
Aantal berichten : 37
Onderwerp: Re: Randomness talk di dec 16, 2014 7:52 pm
:'o Doutzen... Noes
Ellie Phimister
Class 4
Aantal berichten : 111
Character Profile Alias: Negasonic Teenage Warhead Age: 17 Occupation:
Onderwerp: Re: Randomness talk di dec 16, 2014 8:27 pm
Nah I don't like it...
Arianna Kinsley Stuart
Class 4
Aantal berichten : 576
Character Profile Alias: Snow White Age: About 500 years Occupation:
Onderwerp: Re: Randomness talk di dec 16, 2014 9:49 pm
Wil iemand misschien een topic met Arianna? Pas op want ze gaat wel dansen wss -- Ik wil once upon a time kijken maar dat kan niet... Iemand nog een goede site?
Onderwerp: Re: Randomness talk wo dec 17, 2014 10:52 am
Ah Xite is zo leuk af en toe, die draaien tenminste wel vaker songs dan MTV. En dat nummer is echt een nee.
Rootje, ik zou wel een topic willen? Lucille houd ook van dansen en dat moet ze wel want ze zit altijd bomvol energie en slaapt letterlijk niet ghehe. En ehr, ik download altijd m'n films en series..
Onderwerp: Re: Randomness talk wo dec 17, 2014 3:16 pm
Bij onze vader hebben we MTV 24/7 music, bij mams niet dus daar luisteren we naar Xite, hun nadeel is wel dat ze veel b-brave of mainstreet draaien -.-
Onderwerp: Re: Randomness talk wo dec 17, 2014 5:44 pm
Morgen kerstviering op school Yeay, I love Christmas <33
Iemand misschien een topic met Aly? (of Grace?) Heb nog steeds ook een topic met haar open staan bij de Cafetaria dus als iemand het misschien leuk vind daar te reageren? Ik heb ineens echt veel inspiratie met haar enzo en heb zin om te posten
Amber Brown
Class 3
Aantal berichten : 208
Onderwerp: Re: Randomness talk wo dec 17, 2014 5:48 pm
Ik zag Aly gistern bij Victoria's Secret Angel Show. <3 Ik wil wel een topic, maar ik kan helaas niet deze week. :< WANT STAGEWEEK. Nog 2 dagen en dan meh, eindelijk vakantie. <3
Onderwerp: Re: Randomness talk wo dec 17, 2014 5:56 pm
Jaaaa ikr! Ik zag haar ook! <3 Ze was zo goed! Moest het gewoon zien! Sinds 3 faceclaim's van mij rondliepen daar Maar ik kan als je wilt wel alvast een topicje maken? ^^ Met Amber?
Amber Brown
Class 3
Aantal berichten : 208
Onderwerp: Re: Randomness talk wo dec 17, 2014 6:31 pm
Is goed. ;3 Dan reageer ik van het weekend sowieso. ^^ En met Amber is goed, ben benieuwd wat daar uit komt. >D