INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel
 

 So yo ass better show me some re-spect|&Amber

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Aly Elsevier
Aly Elsevier
Class 2
Aantal berichten : 803

Character Profile
Alias: Coquette
Age: 20
Occupation:
So yo ass better show me some re-spect|&Amber Empty
BerichtOnderwerp: So yo ass better show me some re-spect|&Amber   So yo ass better show me some re-spect|&Amber Emptywo dec 17, 2014 11:12 pm

I’m naughty by nature like I’m hip-hop hooray

Ongeïnteresseerd zat Aly achter haar tas op haar mobiel in de les van biologie, iets waar het meisje die naast haar was gaan zitten zich behoorlijk aan irriteerde, maar goed dat was haar eigen fout, had ze maar niet naast Aly moeten zitten. Zij wist ook heus wel dat Aly niet erg vaak bij de les was en eigenlijk nogal vaak met haar neus in haar mobiel zat of met iemand zat te kletsen. Ze keek telkens Aly wat geïrriteerd aan en probeerde elke keer weer opnieuw haar aandacht te krijgen om verder te gaan met de opdracht. Jammer genoeg voor haar was ze alleen niet interessant genoeg, laat staan die biologie vragen in het boek. Nee, sorry, maar Adrian won het hier toch echt van, die was een stuk interessanter dan haar en de biologie les. Zenuwachtig schoof het meisje met haar voet over de vloer heen en begon ze met haar pen op de tafel te tikken, iets wat Aly echt mateloos irriteerde. "Hey, can you stop that?" Vroeg ze nu wat geërgerd aan het meisje die haar fronsend aankeek en probeerde niet al te boos te kijken. Djezes, wat was dit voor studienerdje, wilde ze nu echt zo graag die opdrachten 'samen maken'? "Sorry, but can you maybe help me with these questions? This is a collaboration task, you know?"[/b] Vroeg ze nu ook wat geïrriteerd aan en Aly trok nu even haar wenkbrauw op. Ze pakte het boek van het meisje af en keek er heel even in, waardoor het meisje opgelucht zuchtte. Aly beet even nadenkend op haar lip waarnaar ze het boek lachend terug gaf. "You must be really desperate to ask me these questions." Zei ze lachend terwijl ze even met haar hoofd schudde, want ja, hoe moest zij nou de antwoorden weten op die vragen. Ze hoorde de jongen voor haar even grinniken en liet daarom even kort haar blik naar hem toe gaan. [i]"Maybe if you would try to listen to the explanation Mr. Nicholls just gave to us you would know the answer.." Zei ze nu wat chagrijnig terug tegen Aly terwijl ze haar blik naar haar boek liet gaan. Weer keek Aly het meisje aan en moest zich inhouden niet te lachen. Iets wat daarnet nog irritant was was nu ineens hilarisch geworden. Even vond Aly de irritatie van het meisje echt geniaal. Het meisje was druk bezig met het opzoeken van het antwoord in het boek. "Something tells me you weren't really paying attention either," Zei ze nu zachtjes grinnikend en ging weer met haar rug tegen de stoelleuning aanzitten. "So don't blame me, hun." Zei ze er nog zachtjes een beetje arrogant achteraan. Het meisje keek Aly nu giftig aan en de jongen draaide zich nu ook om die voor hun zat. "What?" Spuwde het meisje fel naar de jongen toe waarnaar de jongen zijn handen even kort in de lucht hield en een beetje achteruit deinsde voor de grap. Geamuseerd begon Aly zachtjes een beetje te lachen. Oh, dat meisje begon echt steeds grappiger te worden, haar reacties waren gewoon goud waard. "Whoow, calm down, I just wanted to help since I just happen to know the answer." Zei hij nu waarnaar het meisje Aly even wat arrogant aankeek. Wat? Zo, dus zij vond dat ze heel wat was ineens doordat die jongen haar vertelde het antwoord wel te weten? Aly trok even arrogant haar wenkbrauw naar haar op terwijl ze nog steeds met veel moeite haar lach binnen moest houden. "See, you don't need my help." Zei ze grijnzend. De jongen keek Aly nu langs het meisje heen wat uitdagend aan maar Aly ging hier niet op in. Nah, Aly was niet meer op jongensjacht, zij had haar perfecte boy al. "Look," Zei hij nu waarnaar hij het meisje haar boek omdraaide naar hem toe en hij begon uit te leggen. Best wel vaak waagde hij een blik te werpen op Aly die gewoon weer haar mobiel erbij had gepakt, maar ze merkte wel dat hij eigenlijk vooral geïnteresseerd was in haar in plaats van het meisje die naast Aly zat, maar goed, die eiste haar aandacht wel op, iets wat Aly voor de verandering niet deed. Ze wist bovendien echt wel dat die dude het niet op dat ene meisje gemunt had, die probeerde zo alleen maar contact te maken met Aly. "You don't need any help with those tasks?" Vroeg de jongen uiteindelijk nadat hij het aan dat andere meisje uitgelegd had. Hij ging andersom op zijn stoel zitten en legde zijn armen over elkaar op de leuning van zijn stoel. De uitdaging en speelsheid was in zijn gezicht te lezen en je kon gewoon zien dat hij meer wilde dan alleen haar helpen met die opdrachten. Haha, nee dat ging niet door. Aly glimlachte lief naar hem en knipoogde misschien een tikje verleidelijk naar hem om hem voor eventjes op een dwaalspoor te zetten. Het meisje naast haar leek dit zeker niet leuk te vinden. "No, thank you, not interested." Zei Aly nu waarnaar de bel ging. De jongen keek haar even met samengetrokken ogen aan en volgde haar voorbeeld wanneer Aly opstond. Vlug pakte Aly haar tas - nu hoefde ze ook niets op te ruimen want ze had sowieso haar boek niet op tafel gehad - en wist ze zichzelf langs het meisje te wurmen om op het gangpad te komen. Ze liep met swingende heupen door het gangpad heen richting de deur en het lokaal uit. Kort keek ze even in het rond wanneer ze buiten de deur kwam, misschien was Adrian wel ergens in de buurt, je wist maar nooit. Nee, jammer genoeg zag ze hem nergens en dus liep ze maar gewoon recht door naar de kantine toe sinds het pauze was. De mogelijkheid dat hij daar was bestond natuurlijk ook nog en met een glimlach stapte ze de ruimte in met de vele tafels. Hier bleek Adrian ook niet te zijn en zelfs Minaye en Olivia kon ze zo snel niet vinden. Ze liep dus gewoon maar naar een random tafel toe met haar wiebelende kontje in de zwarte skinny jeans met een highwaist, alsof ze over een catwalk heen liep. Daarboven had ze een wat korte sweather aan waardoor je haar buik nog kon zien, iets wat Aly eigenlijk wel heel graag liet zien. Ze zette haar Louis Vuilton tas op de tafel neer en keek wilde net weer om zich heen gaan kijken of ze voelde twee handen ineens twee handen op haar bovenarmen. Ze draaide zichzelf om maar in plaats van in de ogen van Adrian te kijken waren het de ogen van de jongen die voor haar had gezeten. Ze keek hem even vreemd aan. "Uhmm, excuse you?" Vroeg ze nu terwijl ze een stap terug had gedaan en een hand in haar zij had gezet. Ze keek hem een tikje fel in de ogen aan. Oeps, maar het was al te laat om deze jongen weer een beetje bij bewustzijn te krijgen want hij leek al gehypnotiseerd te zijn door haar mutatie. Ze zag hoe de jongen haar zowat wilde aanvallen en wist daardoor optijd opzij te stappen en ze moest even kort lachen. Toch bleef het wel grappig om te zien hoe jongens op haar aanraking reageerde, hoe ze ineens helemaal blind werden en niets anders wilde dan haar perfecte lichaam. Jammer genoeg voor hem probeerde Aly nu een beetje een goede vriendin te zijn en zou ze niet datgene gaan doen wat hij nu zo graag wilde. "Sorry, dude, that's not going to happen." Zei ze nu wat lachend waarnaar ze zichzelf omdraaide en eigenlijk meteen alweer een noodstop moest maken, of ze zou weer eens tegen iemand op botsen. Lag het nou aan haar of liep iedereen haar nu gewoon in de weg? Nu was dit op zich de eerste keer niet zo'n probleem geweest toen ze tegen iemand op gebotst was aangezien dat nu haar vriendje was, maar het was toch irritant. Of zou het nu zijn doordat ze echt een beetje klunzig aan het worden was? Eigenwijs liet ze deze gedachte meteen weer verdwijnen en ze keek het meisje een wat arrogant aan. Op het eerste gezicht leek dit namelijk ook niet echt het 'aardige' type dus gooide Aly meteen haar arrogantie in de strijd. Het was altijd zo'n dingetje geweest met Aly, ze zocht altijd ruzie met de andere goed uitziende, zelfverzekerde arrogante bitches terwijl ze bevriend was met de lieve, onzekere meisjes. Natuurlijk kende ze dit meisje helemaal niet maar op het eerste gezicht leek ze wel in de categorie te vallen, vond Aly dan. Ze trok haar wenkbrauw op, iets wat nog meer arrogantie uit straalde. Ze liet nog even kort haar ogen van boven naar beneden over het meisje glijden en keek haar even afkeurend aan...

(&Amber)
THANKS AVEY


Clothing:
Terug naar boven Ga naar beneden
Amber Brown
avatar
Class 3
Aantal berichten : 208
So yo ass better show me some re-spect|&Amber Empty
BerichtOnderwerp: Re: So yo ass better show me some re-spect|&Amber   So yo ass better show me some re-spect|&Amber Emptyza dec 20, 2014 11:57 pm

So yo ass better show me some re-spect|&Amber 30avre0
Ride with me, I know your friends say that I'm trouble.
Hold me down in the siren lights, love me even when my lies ain't white.

Amber was boos. Nee, boos was een understatement, razend was meer een woord dat in de buurt kwam van haar recente gemoedstoestand. Nu was Amber echter nog gevaarlijker. En de reden van haar razernij, was natuurlijk te wijten aan maar één persoon: Gabriel. De klootzak was nu al een paar dagen van het eiland, was waarschijnlijk zelfs al terug in Engeland en had nog niets van zich laten horen. Maar het maakte Amber niets meer uit. Haar razernij zou ze op andere mensen gaan afreageren en heftig ook. Een jongetje van een jaar of dertien liep voor haar en liep zijn tas vallen. “Hey, knul, misschien is het voor de volgende keer handig als je een tas neemt die niet even groot is als ongeveer je hele lichaam” blafte ze agressief naar het mannetje. Deze schrok en stoof weg, zonder ook nog maar een keertje naar zijn tas te kijken. Amber gaf met haar gepunte hak een flinke trap tegen de tas en vervolgde haar weg naar de cafetaria. Alhoewel ze het liever niet had, moest ze natuurlij ook iets eten.

Eenmaal daar aangekomen pakte ze gewoon wat random shit. Een broodje kaas, Waldorf salade, een cheeseburger en yoghurt waren producten die op haar dienblad terecht kwamen. Het was een combinatie waar je in eerste instantie kotsmisselijk van zou worden, maar dat maakt helemaal niets uit. Het was allemaal lekker. Bovendien had Amber zo haar buien. Zo kon ze haar buik helemaal vol eten en de andere dag at ze helemaal niets. Haar eetlust was net als haar: onvoorspelbaar, knorrig en vol met harde geluiden. En ze zou iedereen die nu in haar weg komen op haar manier afhandelen. Ze zou ze afslachten en dan vervolgens ergens diep onder de grond verstoppen. Ja, dat zou ze doen.

Maar haar weg werd al versperd door de onnuttige figuren die men mensen noemden. Heel hard zuchtte Amber, geïrriteerd en vol met razernij. Heupwiegend, op haar enorme hoge hakken, liep ze naar een leeg plekje aan een lege tafel, totdat een of andere tuttenbol besloot om bijna tegen haar aan te botsen. En het meisje zei niet eens sorry! Amber zette haar dienblad met troostfood op tafel en sloeg haar armen over elkaar, om haar slachtoffer eens eventjes aan te staren. Maar dat meisje was daarmee begonnen, met een wenkbrauw die wilde zeggen alsof ze heel wat was. Helaas voor haar was ze niets en dat zou Amber eens flink duidelijk gaan maken. Amber stak haar arm uit en legde haar vinger onder de kin van het meisje, zodat die haar afkeurende ogen niet meer over haar zou laten glijden. “Ik geloof dat mijn ogen op dit moment hier zijn en niet ergens onder aan mijn schoenen, oké?” was haar reactie. Ze rolde met haar ogen. “Oké, listen bitch, I don’t know who the fuck you think you are, maar ik geef je drie seconden om je excuses aan te bieden voor het één, ongelooflijk in de weg staan, twee het bijna aanbotsen tegen een persoon en niet je excuses te maken en drie, het bederven van mijn eetlust met die arrogante kop van je. Laat het even duidelijk zijn, ik ben daar geen seconde van onder de indruk.”
Terug naar boven Ga naar beneden
Aly Elsevier
Aly Elsevier
Class 2
Aantal berichten : 803

Character Profile
Alias: Coquette
Age: 20
Occupation:
So yo ass better show me some re-spect|&Amber Empty
BerichtOnderwerp: Re: So yo ass better show me some re-spect|&Amber   So yo ass better show me some re-spect|&Amber Emptyma dec 22, 2014 6:57 pm

I’m naughty by nature like I’m hip-hop hooray


Het meisje leek al behoorlijk geïrriteerd wanneer Aly bijna tegen haar aan botste, ja sorry maar zelf had ze ook een beetje in de weg gelopen. Bovendien stond dit meisje haar echt helemaal niet aan en nee dan had Aly al snel geen zin meer om zichzelf te verontschuldigen. Mocht het gewoon een lief onschuldig uitziend meisje zijn geweest dan was Aly nog wel zo vriendelijk om haar excuses aan te bieden maar op de een of andere manier had ze een soort afkeer tegen dit soort meisjes. Meisjes die net zoals zij zelf dingen niet pikten van andere mensen en zichzelf wel wisten te verdedigen. Niet slim, dat wist ze zelf ook wel, om juist die meisjes te pakken om ruzie mee te zoeken, maar wat kon ze eraan doen? Ze zette haar blad met eten op tafel neer en even had Aly gekeken naar wat erop stond en dat leek haar nu niet echt de lekkerste combinatie, nee bah. Ze had hiernaar meteen weer naar het meisje tegenover haar gekeken en liet haar blik even kort over haar heen glijden, om toch even een beter beeld te krijgen. Wanneer het meisje haar vinger onder Aly's kin legde en haar hoofd een beetje optilde zodat Aly haar weer in de ogen aan moest kijken tilde Aly opnieuw even haar wenkbrauw op. “Ik geloof dat mijn ogen op dit moment hier zijn en niet ergens onder aan mijn schoenen, oké?” Sprak ze en Aly keek haar even verbijsterd aan met grote ogen. Oke, die durfde dus wel he, ook hoe ze hiernaar met haar ogen rolde. Hier kon Aly zo slecht tegen en ze werd dan ook enorm erg getriggerd om net zo bitchy terug te gaan reageren, niet dat er nog überhaupt een weg terug was, die was er namelijk echt niet meer. It's on. Aly liet haar hand omhoog gaan en met een lieve glimlach en knipperende oogjes duwde ze de hand weg van het meisje. Ze hield er ook niet van als andere mensen haar zo aanraakte, vooral niet wanneer ze ze niet mocht. Ze liet ging met haar gewicht op een been leunen en met haar andere hand had ze haar arm vast terwijl ze de ander omhoog bleef houden. "Oh really? barely noticed it." Zei ze nu terug met een ongemeende lieve grijns, wat doelend op haar make-up. Het was niet echt iets wat Aly mooi kon noemen maar ze kon niet ontkennen dat ze het nooit ook in die richting had gehad, alleen was die tijd nu wel voorbij. Oh Aly had er ergens al helemaal zin in om de bitch uit te gaan hangen hier, was alweer even te lang geleden. Nu had ze natuurlijk nog wel het gebeuren bij de fontein maar dat was anders, daar was Aly echt boos geweest. Nu was ze volledig in control, en zou deze bitch merken ook. “Oké, listen bitch, I don’t know who the fuck you think you are, maar ik geef je drie seconden om je excuses aan te bieden voor het één, ongelooflijk in de weg staan, twee het bijna aanbotsen tegen een persoon en niet je excuses te maken en drie, het bederven van mijn eetlust met die arrogante kop van je. Laat het even duidelijk zijn, ik ben daar geen seconde van onder de indruk.” Ging ze nu verder terwijl Aly haar wat ongeïnteresseerd aankeek maar ondertussen, ohh god, dit zou niet al te best eindigen. Het was wel duidelijk dat deze dame ook wel wist waar ze mee bezig was, right? Dat kon nog wel eens een heftige bitch-off worden hier, want ze gokte er niet op dat dit meisje het snel zou opgeven, net zoals Aly het niet zou opgeven. Wanneer ze was uitgepraat liet Aly haar mond een stukje open vallen. Oh ja, Aly had haar eetlust bedorven? Are you kidding me? Wist ze wel eens wat ze op dat bord van haar had staan? "Sorry meid maar heb je wel eens gezien naar wat er op je bord ligt? Ik denk niet dat ik hier degene ben die jou eetlust loopt te verpesten, dat doe je mooi zelf." Zei Aly waarbij ze nog even knikte in de richting van het dienblad dat ze op de tafel neer had gezet. De jongen die daarnet haar nog had geprobeerd te versieren met wel hele slechte versiertrucjes bleek haar ook weer bij te hebben gehaald, en hij was ook nog niet over zijn betovering heen. Hij deed opnieuw weer een poging om Aly vast te pakken maar dit had Aly nog net snel genoeg door. Ze gaf de jongen een flinke duw terwijl ze het meisje aan bleef kijken. De jongen die helemaal onder haar betovering was en dus niet erg goed in balans was zwalkte weg en veroorzaakte zelf ook nog zijn eigen ongeluk met voorbijgaande mensen. Alleen was dit nog steeds niet genoeg om Aly's aandacht van het meisje af te halen. "En dan nog, waarom zou ik mijn excuses aanbieden aan jou? Je lijkt me nu niet iemand die zelf snel haar excuses zou aanbieden en al mocht je dat wel doen.." Ging Aly verder waarnaar ze haar weer even met walging aankeek en ook weer even haar ogen over het meisje liet glijden, om haar eventjes te starren. "Nahh, dan nog niet." Zei ze waarbij ze het meisje weer in de ogen aankeek. Ze ging eventjes met een mondhoek omhoog, stiekem wel benieuwd naar haar reactie...
THANKS AVEY
Terug naar boven Ga naar beneden
Amber Brown
avatar
Class 3
Aantal berichten : 208
So yo ass better show me some re-spect|&Amber Empty
BerichtOnderwerp: Re: So yo ass better show me some re-spect|&Amber   So yo ass better show me some re-spect|&Amber Emptydi dec 23, 2014 10:40 pm

So yo ass better show me some re-spect|&Amber 30avre0
Ride with me, I know your friends say that I'm trouble.
Hold me down in the siren lights, love me even when my lies ain't white.

Spottend ging de wenkbrauw van Amber omhoog. Oké, dit meisje had dus duidelijk de gedachte dat ze haar aankon. Dom, dom en nog eens dom. Het was heerlijk om eens heerlijk tegen iemand te kunnen bitchen. Sinds Gabriel van het eiland af was, had ze zich voor haar doen nog redelijk gedeisd gehouden. Helaas had Amber nog steeds alle symptomen van een gebroken hart, dus dat betekende alleen maar dat ze nog gevaarlijker was. Het meisje zou het flink te verduren krijgen, mocht ze niet meewerken. En zo te horen was dat niet het plan van het meisje, waar Amber zich ontzettend aan irriteerde.

“Ik geloof dat we het over mijn eetlust hadden, niet over het eten van mijn dienblad” kaatste Amber terug en sloeg haar armen over elkaar “Wat ik eet, wanneer ik het eet en met welke mate ik het eet, dat is nog altijd iets wat ik zelf uitmaak en daar heb ik geen bemoeienis van zo’n raar grietje als jij voor nodig.” Ze rolde met haar ogen en schudde afkeurend haar hoofd. Waarom, waarom moest nou juist zij in godsnaam dit meisje tegenkomen? “En dan nog, waarom zou ik mijn excuses aanbieden aan jou? Je lijkt me nu niet iemand die zelf snel haar excuses aan zou bieden en al mocht je dat wel doen…Nahh, dan nog niet.” Een lach verscheen op het gezicht van Amber, een lach die niet veel goeds voorspelde. Een sarcastische lach ontsnapte uit haar mond. Eigenlijk wilde ze haar vuist midden in het gezicht van het meisje planten, maar ze zou zich moeten inhouden. Wel ging ze het meisje eventjes flink duidelijk maken dat zij hier de baas, dat zij een veel betere bitch was en dat ze bovendien veel sterker was. Geamuseerd keek ze naar de jongen. “Goh, ik wist niet dat ze hier zo’n goedkope smaak hadden” grinnikte Amber.

Maar nu was het afgelopen met de spelletjes. Haar blik werd harder, haar mond werd een chagrijnige strakke streep en ze zette een stap naar voren, zodat ze vlak voor het meisje stond. “Luister meisje, deze kinderachtige spelletjes werkten misschien op de middelbare school in weet ik veel welk boerengat je vandaan komt, maar bij mij ben je dan aan het verkeerde adres. Het gaat me niet om je fucking excuses eigenlijk, want daar veeg ik mijn reet mee af, maar het gaat me om je attitude. Want het is duidelijk dat je niet helemaal precies weet wie je voor je heeft.” Amber bleef het meisje strak aankijken, zoals alleen zij dat kon. Hard, emotieloos, gevaarlijk, geïrriteerd. Het waren allemaal emoties die nu door haar hoofd speelden. Om hen heen was het nu helemaal stil, geen woord werd gesproken. “Because there’s only one queen, and that’s fucking me, bitch.”
Terug naar boven Ga naar beneden
Aly Elsevier
Aly Elsevier
Class 2
Aantal berichten : 803

Character Profile
Alias: Coquette
Age: 20
Occupation:
So yo ass better show me some re-spect|&Amber Empty
BerichtOnderwerp: Re: So yo ass better show me some re-spect|&Amber   So yo ass better show me some re-spect|&Amber Emptywo dec 24, 2014 2:31 pm

I’m naughty by nature like I’m hip-hop hooray


Soms he, dan kon Aly er ook nog eens echt plezier in hebben om andere mensen te lopen dissen en vervelende opmerkingen naar de kop te slingeren. Ze koos haar slachtoffers dan wel heel gericht uit, ze ging dus echt geen meisjes die hier niet om mee wisten te gaan aanvallen, die meisjes verdiende het niet en bovendien was er dan ook niet echt een uitdaging meer over. Nee, Aly ging achter haar soortgenoten aan om die te lopen treiteren. Het was ook wel overduidelijk dat ze zo'n 'soortgenoot' tegen het lijf was gelopen nu. “Ik geloof dat we het over mijn eetlust hadden, niet over het eten van mijn dienblad” Zei het meisje terug waarbij ze haar armen over elkaar sloeg. Nou ja, Aly wilde niet veel zeggen maar ze had het tot wel dergelijk over haar eetlust. Zelf zou Aly ook niet zoveel eetlust krijgen van het eten wat er op haar dienblad stond. Bovendien, hoe kon ze nu je eetlust verliezen op een mooi gezichtje als die van haar? Niet dus, Aly was veel te knap daarvoor, dat dit meisje dat niet kon inzien was gewoon puur jaloezie, dat wist Aly ook wel. Nu had ze daar geen enkel probleem mee hoor, ze mocht best jaloers zijn, dat betekende alleen maar dat Aly al beter was dan haar, wat ze ook was. Als het om looks ging dan, ze moest namelijk nog maar zien te winnen als het ging om brutaliteit. “Wat ik eet, wanneer ik het eet en met welke mate ik het eet, dat is nog altijd iets wat ik zelf uitmaak en daar heb ik geen bemoeienis van zo’n raar grietje als jij voor nodig.” Vervolgde ze en even rolde ze met haar ogen waarnaar ze afkeurend met haar hoofd schudde. Aly trok een mondhoek weer wat verder omhoog om het meisje met een scheve grijns aan te kijken. "Oh en daar wil ik me ook helemaal niet mee bemoeien hoor, echt niet, ik zei alleen dat ik wel snap waarom je geen honger zou hebben." Zei ze nu wat luchtig terug tegen het meisje terwijl eventjes lief haar schouders ophaalde. Maar ze bleef wel die brutaliteit in haar ogen houden.

Er verscheen een lach op het meisje haar gezicht die leek niet zo veel goeds te voorspellen, maar dat maakte niet uit, Aly wilde wel graag zien wat ze in huis had. Kom maar op. Ze luste deze bitch rauw. Ze begon nu sarcastisch te lachen en Aly trok eventjes wat verward haar wenkbrauw op, met een blik in haar ogen alsof het meisje gek was geworden. Ze zag haar eventjes naar de jongen kijken met een geamuseerde blik en nu keek Aly ook weer eventjes terug naar die jongen. Och wat zielig nou, hij leek er echt helemaal niets van te begrijpen. Blijkbaar was haar toverspreuk op hem al wel weer opgeheven en kon hij gewoon niet begrijpen wat er net was gebeurt. Ergens vond Aly het nog steeds zo grappig om te zien hoe mensen op haar mutatie reageerde. Ze zou zelfs dit wijf voor haar voeten kunnen krijgen, het was niet iets wat Aly vaak deed en ze dacht er ook nog niet echt aan om dat te doen, maar misschien, als het uit de hand liep. Dan was het namelijk wel grappig. Tot nu toe vond Aly de uitdaging ook nog leuk dus ja, ze zou haar gewoon nog eventjes haar gang laten gaan. “Goh, ik wist niet dat ze hier zo’n goedkope smaak hadden” Zei het meisje grinnikend. Oke, dat was iets dat Aly niet zou pikken, nu moest ze zichzelf toch echt eventjes inhouden om geen stomme dingen te gaan zeggen. Om zichzelf een beetje kalm te houden. "If you think I'm cheap, you're mistaken." Zei Aly er gewoon kalm maar ze wilde het liefste nu wel het meisje aanvallen. Bij de volgende dingen die ze zei werd het alleen maar duidelijker, dit zou misschien niet helemaal goed eindigen. “Luister meisje, deze kinderachtige spelletjes werkten misschien op de middelbare school in weet ik veel welk boerengat je vandaan komt, maar bij mij ben je dan aan het verkeerde adres. Het gaat me niet om je fucking excuses eigenlijk, want daar veeg ik mijn reet mee af, maar het gaat me om je attitude. Want het is duidelijk dat je niet helemaal precies weet wie je voor je heeft.” Zei ze waarbij ze een stap naar voren had gezet waardoor er nog maar weinig ruimte tussen in zat. Het meisje haar blik was nu harder geworden wat ook al zei dat ze er klaar mee was. De echte bitch-off was pas net begonnen, en het zou niet lang duren voordat er iemand de ander begon aan te vallen, dat gokte Aly en ze bleek niet de enige te zijn. Iedereen om hun heen was stil geworden en keek nu vol spanning naar het hele gebeuren, wetend dat er bij beide dames een hoop irritatie aan het opbouwen waren, iets dat elk moment kon ontploffen. Aly begon nu ook iets harder te worden in haar gezicht en ze keek het meisje nu met dezelfde gevaarlijke blik aankijken. "That's right bitch, ik weet niet wie ik voor me heb en dat boeit me ook geen ene fuck, want sorry, zo interessant vind ik je helemaal niet.. Maar het is ook overduidelijk dat jij niet weet wie je voor je hebt, dus waarom hou je niet gewoon je grote brutale bek." Zei Aly nu terug voordat ze nog wat anders kon zeggen. Om er nog even een schepte bovenop te doen en te laten zien dat ze echt niet bang was voor haar dreigende houding deed ze nog een stapte dichterbij voor zover dat mogelijk was. “Because there’s only one queen, and that’s fucking me, bitch.” Zei het meisje nu waarom Aly even kort moest lachen. Yea right, en dat moest zij geloven. Lachend deed Aly nu wel weer wat stappen terug en ze keek eventjes naar de mensen om hun heen, die leken nog steeds niet te durven zeggen. "Oh so you're the queen? Says who?" Vroeg ze nu nog steeds wat lachend. "Sorry, I didn't know." Zei ze er sarcastisch achteraan. "So do I need to bow now? To bad, I'm not going to do that." Zei ze nu met een grijns. Oke, nu kreeg Aly er ook weer echt plezier in, ze zat mensen soms gewoon zo graag dwars. Ze wist wel dat dit vragen was om problemen, maar daar ging ze dan maar mee akkoord. Aly had hier al eerder een gevechtje gewonnen, bovendien had ze nog altijd haar twee mutaties die haar uit de brand konden helpen. Aly keek haar nu een tikje uitdagend aan, hoewel ze wist dat het geen slim idee was. "If you want to be the queen, you first have to go through me." Zei Aly ten slotte nog om het meisje nog wat meer uit te dagen...
THANKS AVEY
Terug naar boven Ga naar beneden
Amber Brown
avatar
Class 3
Aantal berichten : 208
So yo ass better show me some re-spect|&Amber Empty
BerichtOnderwerp: Re: So yo ass better show me some re-spect|&Amber   So yo ass better show me some re-spect|&Amber Emptyzo dec 28, 2014 9:35 pm

So yo ass better show me some re-spect|&Amber Tumblr_mfnqrmcaP61qg8d6wo1_500
I've turned into a statue
and it makes me feel depressed
'cause the only time you open up is when we get undressed.

De pogingen van het meisje om Amber uit te bitchen waren heerlijk, ze genoot er ontzettend van. Met een geamuseerde blik staarde ze naar het meisje, haalde haar wenkbrauwen op en rolde af en toe met haar ogen. “Whatever girl, het is jouw feestje” zei Amber uiteindelijk, toen ze haar schouders ophaalde. Het was tijd om het op een andere boeg te gooien. Het toneelspelletje was vermakelijk, maar Amber had niet echt zin meer om veel tijd aan dit meisje te verdoen. De tijd dat zij zich gekwetst zou voelen door iemand als haar, was een tijd die nooit ging komen. Toch hield Amber het meisje nauwlettend in de gaten, je wist namelijk maar nooit. Dadelijk zou het meisje iets doen dat toch nog van enige nut was en dan was Amber er liever op voorbereid. Ze hield wel van verrassingen, behalve als die verrassingen dan plotseling waren. Hoofdschuddend keek ze het meisje aan. Wat dacht zij wel niet? Zoals Amber al had gezegd, there was only one queen and that was her.

“If you want to be the queen, you first have to go through me.” Amber proestte het uit. Lachend sloeg ze haar hand voor haar mond en schudde afkeurend haar hoofd. “O my God” grinnikte ze en pinkte een traantje van het lachen weg. Ongelovig keek ze het meisje aan. “Dus jij, jij, dit meisje dat hier staat, jij denkt dus werkelijk dat jij een obstakel voor mij bent? Dat jij ook maar daadwerkelijk een probleem voor mij vormt?” vroeg ze ongelovig en ze sloeg eventjes een lokje van haar haren weg van haar schouder. “Luister meid, ik heb met hele groepen van een man of tien gevochten, denk je nou werkelijk dat ik jou niet aankan?” Amber lachte nog een keer en stond op het punt om zich om te draaien. Maar terwijl ze dat deed, dacht ze na over haar woorden. Volgens de jongens was zij wel de queen en dit trutje beweerde anders. Het was te lang geleden voor haar, ze moest haar furie loslaten, botvieren op iemand. Gabriel spookte haar gedachten weer binnen. De klootzak.

Zonder dat ze het wist, was Amber van het meisje weggelopen, maar ze stond stil. In een halve seconde draaide ze zich om, stoof op het meisje af en ondertussen had ze haar vuist al gebald. Amber haalde uit naar het meisje, richting het gezicht van het meisje, klaar om de harde huid van haar kaak tegen de huid van haar hand te voelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aly Elsevier
Aly Elsevier
Class 2
Aantal berichten : 803

Character Profile
Alias: Coquette
Age: 20
Occupation:
So yo ass better show me some re-spect|&Amber Empty
BerichtOnderwerp: Re: So yo ass better show me some re-spect|&Amber   So yo ass better show me some re-spect|&Amber Emptyma dec 29, 2014 8:39 pm

I’m naughty by nature like I’m hip-hop hooray


Nu was het misschien niet zo slim van haar geweest om dit meisje op deze manier uit te dagen want nu kon Aly zeker wel verwachten dat ze iets ging doen, misschien zelfs ook in de vorm van geweld gezien ze Aly er wel op gokte dat ze niet zou terugdeinzen voor een gevecht. Niet dat Aly dat wel zou doen want ook Aly zou er niet voor terugdeinzen, hoe sterk dit meisje ook mocht zijn. Al wilde ze zichzelf ergens ook wel graag inhouden doordat dit dan al het tweede gevecht mocht zijn die ze op het eiland had gehad en dat in zo'n kort tijd. Dan ging ze er echt wel problemen mee krijgen en dat was ergens iets wat ze wel graag uit te weg wilde gaan. Omdat ze ergens ook aan haar toekomst wilde denken, ze wilde deze school wel graag goed afronden, een fatsoenlijke baan krijgen later en gewoon de rest van haar leven bij Adrian blijven om met hem te gaan trouwen en lieve - super knappe - kindjes te krijgen en wie wist wat nog meer. Ze keek al erg uit naar zo'n leven zonder zorgen maar dan moest ze er wel wat voor doen, en right now ging dat al niet zo erg goed. “If you want to be the queen, you first have to go through me.” Proestte het meisje uit maar Aly bleef haar bloed serieus aankijken, geen zin om mee te lachen met dat wijf die dan ook echt dacht de queen te zijn van de hele school. Nu durfde Aly te wedden dat als ze de jongens hier zouden navragen wie zij meer als een soort koningin zouden zien dat ze allemaal voor Aly zouden kiezen. Kon niet anders met zo'n lekkerding, en anders kon Aly ze nog altijd een beetje betoveren met haar mutatie. Ze kan namelijk ook met haar ogen haar mutatie uitoefenen door ze gewoon diep in de ogen aan te kijken, al koste haar dit wel veel meer moeite. Nu kon ze ook wel elke jongen langs lopen en ze eventjes een tikje te geven maar dat zou opvallen. Al had ze misschien wel helemaal niet de steun nodig van de jongens, het feit dat zij hier de allerknapste boyfriend had was vast al wel genoeg. “O my God” Grinnikte ze terwijl ze een traan weg pinkte van het lachen maar Aly bleef haar serieus aankijken alsof ze gestoord was. "Ach toch, nu niet gaan huilen he?" Zei Aly nu wat koud terwijl ze weer even een klein grijnsje op haar gezicht wist te zetten. “Dus jij, jij, dit meisje dat hier staat, jij denkt dus werkelijk dat jij een obstakel voor mij bent? Dat jij ook maar daadwerkelijk een probleem voor mij vormt?” Vroeg ze ongelovig waarbij ze eventjes een lokje van haar haar achter haar schouder sloeg en Aly haalde eventjes haar schouders kalm op waarbij ze knikte. “Luister meid, ik heb met hele groepen van een man of tien gevochten, denk je nou werkelijk dat ik jou niet aankan?” Zei ze terwijl ze lachte. Om het allemaal nog een beetje erger te maken deed Aly een stapje naar achteren en maakte ze een beweging met haar armen die vroegen waar ze nu eigenlijk nog op stond te wachten. Aly was wel klaar met praten, ze had genoeg van dit meisje en ze zou niets liever doen dan haar vuist tegen haar gezicht aan slaan. Echter wachtte ze nog wel op het meisje om het te beginnen, konden stomme leraren Aly niet weer de schuld van alles geven. Toch draaide ze om om weg te lopen, maar ergens gokte Aly er wel op dat ze terug zou komen. Kort kwam er nog iets in haar hoofd op waardoor Aly toch ook weer eventjes moest lachen. Had ze Adrian niet belooft om hem het hem eventjes te laten weten wanneer ze weer op het punt stond om een gevecht te hebben? Ze kreeg hierdoor de neiging om ook nog echt haar mobiel te pakken om hem een sms'je te sturen maar voordat ze dit kon doen draaide het meisje zich om alweer om naar Aly en stoof ze al op haar af. Het duurde niet zo heel lang voordat ze haar vuist hard tegen Aly's kaak aan sloeg. Uit reactie kromp Aly eventjes in elkaar en ging ze snel met haar hand naar haar kaak toe. Auw, dat deed echt wel zeer. Dit meisje wist wel hoe ze moest staan, beter dan die ene Valerie. Lang had Aly niet nodig om zichzelf te herstellen en maakte ze alweer een tegen beweging. Ze zette zichzelf af van de grond en beukte zichzelf tegen het meisje aan waarbij ze haar hard tegen een tafel aan gooide terwijl ze er zelf ook achteraan ging. Mensen sprongen allemaal snel weg door dat er gebeurde en weer zoals bij de fontein, deed niemand was om het te laten stoppen. Wat betekende dat Aly gewoon door kon gaan, right? Ze greep de polsen vast van het meisje en liet haar mutatie door het lichaam van het meisje gaan waardoor ze een helse pijn zou voelen in haar hart en de rest van haar lichaam...
THANKS AVEY
Terug naar boven Ga naar beneden
Amber Brown
avatar
Class 3
Aantal berichten : 208
So yo ass better show me some re-spect|&Amber Empty
BerichtOnderwerp: Re: So yo ass better show me some re-spect|&Amber   So yo ass better show me some re-spect|&Amber Emptyvr jan 02, 2015 12:23 am

So yo ass better show me some re-spect|&Amber Tumblr_mfnqrmcaP61qg8d6wo1_500
I've turned into a statue
and it makes me feel depressed
'cause the only time you open up is when we get undressed.

Damn, waarom konden die grietjes nooit meewerken? Ieder zielig persoontje probeerde tegen haar in te gaan. Vang de klap op en ga. Alsjeblieft. Maar nee, dit mens moest ook haar wraak. Het erge was dat Amber er misschien niet helemaal op voorbereid was, dus al gauw lag ze achterop de tafel. Het mens pakte haar polsen vast, zodat ze niet terug kon vechten. Wat ging ze doen? En opeens begreep Amber het. Het meisje gebruikte haar mutatie op haar. Enorme pijn schoot Ambers lichaam binnen. De pijn…was het ondraaglijk? Nee, maar het deed pijn. Maar nooit zou ze aan dit meisje toegeven dat het pijn deed. “I’m enjoying the pain, bitch” gromde ze en spuugde in het gezicht van het meisje. Het was laag, het was vies, maar wat deze bitch deed, was nog erger. “Kan je niet met je vuisten vechten?” blafte ze en sloot haar ogen. Concentreer je, Amber. Jij bent ook een mutant, ook jij hebt krachten.

En toen kreeg ze een idee. Ze haalde diep adem, like niet voor een normaal mens, maar voor iemand met een luchtmutatie. De lucht werd uit de ruimte gezogen. De mensen zouden niet zoveel merken, maar Amber zou krijgen wat ze wilde. Ze ademde uit en een stroom van lucht knalde tegen Aly op. En daar zag Amber haar kans. Ze sprong op en liep naar de andere kant van de cirkel die zich om hen heen had gevormd. Ze wilde zoveel zeggen, ze wilde schreeuwen, ze wilde dit meisje met woorden afbranden, zoals echte bitches dat deden. Maar dit was geen bitchfight meer, dit was oorlog. Amber had een beetje gezweten door de pijn die het meisje haar gaf, dus sloeg ze haar haren uit haar gezicht. Enough talking. Ze stoof op het meisje af, greep haar bij de keel en duwde haar van zich af. Amber balde haar vuisten en begon de shit uit het meisje te slaan. Er ontstond een waas voor haar ogen, ze zag niets meer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aly Elsevier
Aly Elsevier
Class 2
Aantal berichten : 803

Character Profile
Alias: Coquette
Age: 20
Occupation:
So yo ass better show me some re-spect|&Amber Empty
BerichtOnderwerp: Re: So yo ass better show me some re-spect|&Amber   So yo ass better show me some re-spect|&Amber Emptyvr jan 02, 2015 2:20 pm

I’m naughty by nature like I’m hip-hop hooray


Dit meisje was echt helemaal over de rode streep gestapt wanneer ze Aly een vuist in het gezicht plantte, dat kon ze gewoon niet zomaar pikken en al helemaal niet voor zoveel mensen. Natuurlijk ging Aly niet in een hoekje weg jammeren omdat ze een harde klap had gekregen, eentjes maar. Ze had wel erger gehad dus hier ging ze niet voor terugdeinzen, zeker niet, Aly kon dit veel beter. Ze zou haar wel eens laten zien waar zij van gemaakt was, want je moest niet gaan lopen fucken met Alisandra Elsevier, die pakte je even hard terug. Ze was nu heel snel alweer bijgekomen van de klap op haar gezicht en ze zette zich af van de grond om tegen het meisje aan te springen en haar naar achteren te duwen tegen de tafel aan, iets wat haar nog met gemak leek te lukken. Dus misschien had ze ook wel helemaal niet verwacht dat Aly terug zou vechten, jammer dan voor haar, want dat deed ze wel. Ze vocht gewoon terug. Snel pakte Aly haar polsen vast zodat ze niet nog eens een vuist in haar gezicht kon plaatsen en zodat haar mutatie haar intrede kon doen in haar lichaam, dat zou haar wel eens leren wat pijn was. Haar mutatie gaf een helse pijn in het hart en al haar andere organen, haar hele lichaam, elke zenuw werd door haar mutatie beïnvloed door het gevoel van pijn. Tot haar verbazing zag ze alleen niet echt pijn in het gezicht van het meisje, alsof ze haar haast niets merkte van de pijn die Aly door haar lichaam stuurde. “I’m enjoying the pain, bitch” Gromde het meisje en spuugde haar gewoon in haar gezicht, ze spuugde Aly in het gezicht! Hoe? Oke, ze was echt dood hoor, dat deed je gewoon niet. Ze verbazing over het feit dat het meisje de pijn kon doorstaan werd al snel overtroffen door een hele hoop woede doordat ze gewoon fucking in haar gezicht had gespuugd! Aly probeerde zich te concentreren door misschien een vollere laag pijn door het meisje heen te laten gaan maar door de woede ging dit niet helemaal zoals ze wilde. Misschien moest ze maar eens langs bij die Danger room om zichzelf aan te melden om daar te gaan trainen, het viel haar wel op dat ze een van de mutanten was met wel erg weinig controle over haar mutaties. Nou, zeker na dit hele gebeurden zou ze dat wel doen hoor, ze wilde echt wel een betere controle. “Kan je niet met je vuisten vechten?” Vroeg ze nu aan Aly waardoor ze eventjes haar wenkbrauw optrok. Nou, oke dan, als het met haar mutatie niet ging werken en als ze er dan om vroeg. Aly liet haar pols nu los en in een snelle beweging wist zij ook een vuist in het gezicht van het meisje te plantten, zo, payback time. Het duurde alleen niet lang voordat dit meisje ook iets van haar krachten liet zien, ze sloot haar ogen en haalde diep adem. Al was er wel iets vreemds met de manier waarop ze diep adem haalde, ze leek iets met de lucht te hebben. Oh zo, dus ze had een lucht mutatie. Ze blies de lucht weer uit en ze voelde hoe ze gewoon een harde klap kreeg van de lucht waardoor ze soort van naar achteren werd gegooid en ze achterover viel. Het meisje nam nu haar kans en kwam haar kant op gelopen. Kort had Aly haar nog verward aankeken met de woede in haar ogen wanneer het meisje eventjes haar haren over haar schouders gooide waarnaar ze toch begreep dat ze snel weg moest komen. Maar goed, daar was het nu al te laat voor, Aly had enkel een zwakke poging kunnen doen om overeind te komen of het meisje greep haar al bij haar keel en duwde haar van zich af. Snel hapte Aly naar adem en begon ze met wat zwakke pogingen te doen om het meisje te slaan, maar al snel begon zij met het geven van serieuze klappen in haar gezicht met een vuist. Doordat haar ze haar bij haar keel had gegrepen lukte het Aly niet om zichzelf te verdedigen en kreeg ze al die klappen gewoon over zich heen. Damn, zoveel had ze nog nooit gehad, meestal had ze nu al de overhand in de situatie en was zij degene die los ging op iemands gezicht. In lichte paniek greep ze het meisje stevig bij haar schouders vast waarbij nu, aangedreven door de paniek en een veel grotere pijn door haar heen zou gaan, veel meer dan daarvoor. Dit was pure zelfverdediging van de paniek die zich in haar hoofd had gevormd, een zelfverdediging om ervoor te zorgen dat ze niet doodgeslagen zou worden door dit meisje. Al snel duwde Aly haar met een harde ruk weg van haar weg. Ze had even tijd nodig, haar hoofd draaide verschrikkelijk en ze zag gewoon bijna niets meer. Vlekken ontstonden voor haar ogen en hijgend boog ze zichzelf voorover. Ze spuugde eventjes wat bloed op de grond, iets wat haar ook lichtjes in paniek wist te brengen. Aly kon goed tegen bloed ofzo zolang het niet van zichzelf was want dan ging ze bijna van haar stokje. Ze liet met haar hand weten dat het even genoeg was, dat ze echt op het punt stond om knock-out te gaan...
THANKS AVEY
Terug naar boven Ga naar beneden
Amber Brown
avatar
Class 3
Aantal berichten : 208
So yo ass better show me some re-spect|&Amber Empty
BerichtOnderwerp: Re: So yo ass better show me some re-spect|&Amber   So yo ass better show me some re-spect|&Amber Emptyvr jan 02, 2015 2:54 pm

So yo ass better show me some re-spect|&Amber Tumblr_mfnqrmcaP61qg8d6wo1_500
I've turned into a statue
and it makes me feel depressed
'cause the only time you open up is when we get undressed.

Zo, het tij was gekeerd. Amber had nu de leiding, zoals ze dat graag in haar leven zag. Maar het meisje besloot niet op te geven en ze voelde hevige pijn door haar lichaam, daarom verslapte haar greep om haar. God, deze pijn….het zette haar lichaam van binnenuit in vlam. Het meisje kon zich lostrekken. Het scheen niet goed te gaan met het meisje, ze stak namelijk haar hand op. Wat betekende dat? Dat ze wilde opgeven? Natuurlijk ging ze het opgeven, Amber was de queen. Zij ging winnen. Haar ogen schoten om zich heen, de mensen keken haar nieuwsgierig aan. Ondertussen vonden haar ogen ook de klok. O my God. O MY FUCKING GOD. Was het al zo laat?

“Look what time it is!” zei ze enthousiast “HET IS MANICURE TIJD! You know, ik hou mijn nagels heel erg verzorgd en ik doe ze elke dag op hetzelfde moment eventjes vijlen, lakken en verzorgen. Dat is waarom ze er zo goed uit zien…” Amber staarde walgend naar het bloed op de grond. “Ik ga dat zo niet opruimen…” blafte ze walgend en schudde haar hoofd. Ze vond het meisje zwak en dat mocht ze best weten. Binnen een paar stappen stond ze naast het meisje en pakte haar aan haar haren omhoog. Ze bracht haar mond naar haar oor. “Ik hoop dat dit een lesje voor je was, you little bitch. Want zoals ik al zei, ik ben de motherfucking queen. En als je me ooit nog een keer dwarsboomt, dan zal ik niet zo vredelievend zijn.” Ze sloeg haar lange haren nog een keer uit haar gezicht en duwde het meisje van zich af.

Amber draaide zich om en glimlachte naar het publiek. “Weet je, jullie zijn de meest zielige mensen ever. Je ziet dat zij hulp nodig heeft, want ze kan het duidelijk niet alleen, en het enige wat jullie doen is met je open mond ernaar staren. Het is ronduit zielig en dit is waarom ik geen enkele vertrouwen in de mensheid heb.” Haar arrogante blik keek ieder van de omstanders aan en ze schudde haar hoofd. Ze liep naar een van de mensen en deze maakten automatisch een gat. Ze liep door het gat de cafetaria uit. TIME FOR A MANICURE I’M GON’ BE MANICURED, MAMAMAMAMA MANICURE! SALON IS ENOUGH FOR HER, NOT TO FEEL SO INSECURE, MAMAMAMAMAMANICURE.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
So yo ass better show me some re-spect|&Amber Empty
BerichtOnderwerp: Re: So yo ass better show me some re-spect|&Amber   So yo ass better show me some re-spect|&Amber Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
So yo ass better show me some re-spect|&Amber
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Amber Brown
» I am a soldier on my own vs. Amber
» Battle Royale vs. Amber
» I ain't no hollaback girl [&Amber]
» The flawless #FLASHMOB vs. AMBER BROWN

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: Ruins of Genosha :: School - Ground :: Cafeteria-
Ga naar: