INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel
 

 The flawless #FLASHMOB vs. AMBER BROWN

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Olivia Del Ney
avatar
Class 2
Aantal berichten : 987

Character Profile
Alias: -
Age: -
Occupation:
The flawless #FLASHMOB vs. AMBER BROWN  Empty
BerichtOnderwerp: The flawless #FLASHMOB vs. AMBER BROWN    The flawless #FLASHMOB vs. AMBER BROWN  Emptyma dec 29, 2014 12:07 pm

Olivia Del Rey

High heels, long dress, white coat. Dat was hoe Olivia vandaag gekleed was. Onder haar jurk; een pakje dat ze niet altijd zomaar zou aantrekken. Zenuwen gierden door haar lijf. Het was allemaal vrij snel gegaan de afgelopen dagen. Olivia had zich in een constante sleur van verveeldheid bevonden en had, per ongeluk?, een medestander gevonden. Een combinatie waarvan de meeste mensen zouden denken: “Komt dit wel helemaal goed?” Maar het was slechts voor deze kleine gebeurtenis dat de twee elkaar zouden ontmoeten, voor de rest zou er geen vriendschap ontstaan. In hun kleine samenwerking hadden ze allebei gemerkt dat ze te verschillend waren om het ooit meer te laten worden dan een samenwerking. Maar voor deze kans had ze alles over. Want het was lang geleden dat er een feestje was geweest, haar eigen gemaskerde bal was het laatste feestje geweest, en Olivia had het gemist om op dat podium te staan. En misschien was ze zelf ook wel een beetje veranderd. Het was tijd om te laten zien dat mensen niet alleen maar over haar hoefden te denken als het kleine meisje dat niets durfde, dat op geen enkele manier voor zichzelf op kon komen en dat zeker weten alleen maar over eenhoorntjes, regenbogen en cupcakes kon praten.

Maar Olivia was negentien jaar oud, ze wist wat ze wilde en wist wat haar passies waren. En die passies mocht dit eiland best een keertje zien. En dat was de reden dat ze nu naast Amber Brown liep. Olivia glimlachte naar haar. Dit meisje zou haar helpen om die attitude van de mensen te laten vergeten. “Zenuwachtig?” vroeg Olivia aan het meisje, maar ze wist het antwoord al. Die vraag stelde Olivia meer om haar eigen zenuwen te verhullen, want op het moment dat de twee de cafetaria inliepen, begon haar lichaam te trillen. De twee namen plaats aan een tafeltje in het midden en sloegen hun benen over elkaar. Olivia keek zenuwachtig naar Amber, maar ze kon niets van het gezicht van het meisje tegenover haar aflezen. Het leek wel alsof ze ergens in een soort trance was, wat zou het betekenen? Maar al gauw was het meisje uit haar trance en knikte ze naar haar, alsof ze wilden zeggen: ‘Ben je er klaar voor?’ Olivia knikte. Geschokt keek ze naar het meisje dat opstond en schreeuwde: “FLASHMOB!” Het licht ging uit. O gosh, moest dat nou echt op deze manier?

Vliegensvlug stond Olivia op en ging op een stoel in het midden van de cafetaria zitten, terwijl ze haar lange jas uitgooide. Ze nam plaats op de stoel en de muziek begon te spelen. Rustige pianomuziek vulde de cafetaria en Olivia glimlachte. Zouden mensen haar herkennen? Ze zag er wel heel anders uit dan tijdens het gemaskerde bal. Haar make-up was meer zoals Amber, haar jurk was lang en half over haar hoofd gedrapeerd, net zoals Beyoncé zelf had gehad. “On my mind up past my bedtime, no rest to the kingdom. Alone in a place, my heart is away. All that I can think of is…we should get married, we should get married. Let’s stop holding back on this and let’s get carried away.” zong Olivia rustig en sloot haar ogen. Haar lange benen sloeg ze over elkaar heen, zodat ze een stukje te zien waren. Een glimlach op haar gezicht. “Stop making a big deal out of the little things, ‘cause I got big deals and I got little things, got everything I’m asking for but you. Stop making a big deal out of the little things, let’s get carried away, come right now, you know where I stay.” En dat was het moment dat Olivia op stond. Maar ze was niet de enige, Amber stond namelijk naast haar. Een glimlach stond op haar gezicht, de twee samen waren echt badass. “I just wanna say you’re mine, you’re mine. I just wanna say you’re mine, you’re mine. Fuck what you heard, you’re mine, you’re mine. All I’m really asking for is you, you’re mine, you’re mine. I just wanna say you’re mine, you’re mine. Fuck what you heard you’re mine, you’re mine. As long as you know who you belong to.

De rustige muziek stopte en Olivia kreeg een wat ondeugendere blik in haar blik. Ze voelde hoe Amber achter haar ging staan en haar armen over haar heup naar haar buik liet glijden. Met een flinke ruk was de onderkant van haar jurk eraf en stond ze nu in een witte bodysuit, met een gratenpanty en witte hoge hakken voor de mensen. “Just for one time, Genosha Island, don’t get used to this” grinnikte Olivia in de microfoon en woelde wat door haar haren. “Perfection is so….” Ze haalde haar schouders op en maakte een wegwerpgebaar. De muziek kwam in, het was alsof de muziek door een lange tunnel reed en uiteindelijk kwam de beat in, als een bliksemschicht bij donderslag. Nog een keer woelde Olivia door haar haren en zakte door haar knieën. “WHOEEE!” hoorde ze iemand in de cafetaria roepen en dat zette haar alleen maar meer aan door te doen wat ze leuk vond. “See me up in the club with 50 leven girls, posted in the back, diamond fangs in my grill. Brooklyn brim with my eyes sittin’ low, every boy in here with me got that smoke and every girl in here gotta look me up and down. All on Instagram, cake by the pound, circulate the image everytime I come around, G’s up, tell me how I’m lookin’ babe.” Olivia liep verleidelijk naar een trappetje, waardoor je op een iets hoger niveau van de cafetaria kon lopen en liet haar hand over de trapleuning glijden. “Boy, this is all for you, just walk my way. Just tell me how I’m looking babe, tell me how I’m looking babe. I do this all for you, baby ,just take aim. And tell me how it’s lookin’ babe, tell me how it’s lookin’, babe.” Tijd voor de choreografie. Beyonce had een uitstekende choreografie voor dit nummer, wat Olivia helemaal uit haar hoofd had geleerd. Met een verleidelijke grijns begon ze en, doordat ze met Aly en Mina had geoefend, ging het zitten een stuk beter.

Drop the bass, mayne, the bass get lower. Radio say; ‘Speed it up’, I just go slower. High like treble, puffin’ on them mids, the man ain’t ever seen aan booty like this. And why you think you keep my name rollin’ off the tongue? ‘Cause when he just wanna smash, I just write a number one. I sneezed on the beat and the beat got sicker…” En nu was het tijd voor de ultieme trol. Haar glimlach werd breder, toen ze weer van het trappetje af liep. “Olivia on his mouth like liquor, Olivia on his mouth like liquor, like, like liquor, like, like liquor.

En uiteindelijk stond ze weer in het midden van de cafetaria. Amber kwam naast haar staan, legde haar arm op haar schouder en ze trokken hun hoofd op zoals alleen de echte gangsters dat deden. Het was tijd voor wat ze samen hadden voorbereid, en als alles goed ging, dan zou het fucking slayen. “We teach girls to shrink themselves, to make themselves smaller. You can have ambition, but not too much. You should aim to be succesful, but not too succesful, otherwise you will threaten the man. Because I am female, I am expected to aspire to marriage. I’m expected to make my life choices always keeping in mind that marriage is the most important. Now marriage can be a source of joy and love and mutual support, but why do we teach girls to aspire to marriage and we don’t teach boys the same? We raise girls to see each other as competitors, not for jobs or accomplishments which I think can be a good thing, but for the attention of men. We teach girls that they cannot be sexual beings in a way that boys are. When I’m up on here, you all think that I’m a slut, but when a boy does the exact same thing, he’s cool and we all love him. I’m a feminist: a person who believes in the social, economic and political equality of the sexes.”

Ze sloot haar ogen en deed een stapje naar voren. De muziek begon te spelen, het was tijd voor de waarheid. Voor het kleine beetje zelfvertrouwen van Olivia om te stralen. “It’s that Olivia, your Liv in that lingerie, on that chardonnay, scoring touchdowns on ya runway. I’m Brusciano forever like a real Italian woman, and I’m redboned yo. Billion ring like Donjae, I’m camo in here, yo. These thots can’t clock me nowadays, you wish I was your pound cake, boy you know I look good as fuck. Want me to come around and give you good karma, but no. We escalate, up in this bitch like elevators, ofcourse sometimes shit goes down when there’s a billion dollars on a elevator. Ofcourse sometimes shit goes down when where’s a billion dollars on a elevator. HA! God damn, God damn, God damn!” Ze liep naar Amber toe en deed een sexy body roll, terwijl ze naar het meisje glimlachte. “Momma taught me good home training, daddy told me how to love my haters, my sisters told me I should speak my mind, my man made me feel so God damn fine, I’m flawless. You wake up, flawless. Post up, flawless. Ridin’around in that, flawless. Flossin’ on that, flawless. This diamond, flawless. My diamond, flawless. This rock, my rock, flawless. I woke up like this, I woke up like this. We flawless, ladies tell ‘em, I look so good tonight, God damn, God damn, God damn. Say I look so good tonight, God damn, God damn, God damn. I wake up looking this good. And I wouldn’t change it if I could. And you can say what you want, I’m the shit. I want everyone to feel like this, tonight. ” De muziek veranderde, het was alsof trompetten klonken en ze een koningin aankondigden, wat ook zo was natuurlijk. “Amber, show ‘em who the queen is…” zei ze door de microfoon en woelde weer door haar haren.

Ze legde haar eigen arm op de schouder van Amber en keek verleidelijk naar de mensen die naar hun keken. Nog steeds hadden ze de aandacht van de mensen in de cafetaria en het was flaw-less. “Them bitches thirsty, I’m Italian, Amby, Liv, be eatin’diamond fangs, barbarian, AH!” zong Olivia agressief en luisterde naar de rap van Amber. Wauw, dit was echt geweldig. Samen leken ze wel een boss ass duo.

En toen Amber klaar was, ging het heerlijke gevoeld oor haar lichaam. Olivia glimlachte en boog, terwijl ze mensen hoorden klappen. “Don’t get used to this” grinnikte ze en legde de microfoon op het tafeltje. Daar zou vast wel iemand voor zorgen. Olivia drukte een kus op de wang van Amber, als een bedankje, gooide haar hoge hakken uit en nam ze in haar mond. Nogmaals maakte Olivia een buiging en stuiterde vervolgens de cafetaria uit, terwijl de lichten weer aangingen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amber Brown
avatar
Class 3
Aantal berichten : 208
The flawless #FLASHMOB vs. AMBER BROWN  Empty
BerichtOnderwerp: Re: The flawless #FLASHMOB vs. AMBER BROWN    The flawless #FLASHMOB vs. AMBER BROWN  Emptyma dec 29, 2014 12:09 pm

The flawless #FLASHMOB vs. AMBER BROWN  Tumblr_n4r69z2rfJ1r46fo7o1_500
I'm throwing shade like it's sunny

Amber glimlachte. Gosh, ze was zo geweldig. Zo verschrikkelijk geweldig. Het was een understatement over hoe geweldig zij wel niet was. Naast haar liep het meisje, het meisje heette Olivia en natuurlijk had ze haar geholpen. Het meisje was naar haar toegelopen voor hulp in het sexy zijn, zoals Amber het maar even noemde want zij had er een duf woord voor gebruikt maar het kwam uiteindelijk op hetzelfde neer, en wie kon dat nou beter doen dan Amber zelf? Zelf had ze ook een klein talentje, ze kon namelijk rappen. Niet extreem goed ofzo, en ze wilde er ook zeker geen beroep van maken, maar het was wel leuk en Amber kon de woorden van zichzelf al redelijk agressief brengen. Haar lange haren waren mooi opgestoken, ze had zelfde jurk aan als Olivia alleen dan in het zwart en ze had er ook een lange jas over aan. Niemand mocht van hun kleine plannetje weten, want dan zou het niet meer leuk zijn. Het was een flashmob en niemand was op de hoogte van een flashmob.

“Zenuwachtig?” hoorde ze Olivia zeggen en Amber schudde haar hoofd. “Nee, let’s get this over with. Ik denk dat ze het niet zullen verwachten en als ik je dan zie staan, dan weet ik dat mijn lessen geslaagd zijn” zei Amber met een lach. Ze namen plaats aan een tafeltje in de cafetaria en gingen nog eventjes rustig zitten. Uiteindelijk vroeg ze zich af of Olivia er klaar voor was, en toen dit zo was, stond ze op en gilde “FLASHMOB!” Het meisje leek er niet zo blij mee te zijn, maar dat maakte Amber niet zo heel erg veel uit. Olivia ging op haar plek zitten en Amber keek naar haar met een glimlach. En toen de muziek begon moest Amber het haar nageven; ze had haar skills. Vanaf het moment dat Olivia begon te zingen, bracht ze haar in een soort trance. Een glimlach op haar gezicht, dit was echt goed. En, ze hadden het niet gerepeteerd, maar ze had de behoefte om dit te doen: “I just wanna say you’re mine, you’re mine. I just wanna say you’re mine, you’re mine. Fuck what you heard, you’re mine, you’re mine. All I’m really asking for is you, you’re mine, you’re mine. I just wanna say you’re mine, you’re mine. Fuck what you heard, you’re mine, you’re mine. As long as you know who you belong to.” Amber grinnikte en liep naar Olivia toen de muziek veranderde.

Amber haar handen gleden over haar heup, naar haar buik en vonden het stukje waar ze de jurk los kon scheuren. Binnen een seconde was de onderkant van de jurk van Olivia in haar handen en stond Olivia voor haar in een witte bodysuit. En het stond haar geweldig, heerlijk. Zachtjes beet Amber op haar onderlip, damn! De witte stof stak perfect af met haar lichtgetinte huidskleur en, niet alleen omdat Olivia hetero was en een vriend had, maar ook om zichzelf te beschermen, deed Amber een paar stappen achteruit. Maar al gauw was Amber dat gevoel kwijt, want Olivia begon met het volgende nummer. Het klonk als een nummer dat ze in de club draaide en zo danste Amber ook met de muziek mee. Ze moest lachen om de grap die Olivia maakte. Het meisje straalde zelfverzekerdheid uit en dat stond haar ontzettend goed. Was ze echt niet stiekem van de andere kant?

Uiteindelijk stond Olivia weer in het midden van de cafetaria. Amber ging naast Olivia staan en legde haar arm op de schouder van haar. Ze sloeg haar haren uit haar gezicht en ook zij had haar lange, zwarte jurk uitgetrokken. Ze had precies hetzelfde aan als Liv, alleen dan in het zwart. “Let’s go babygirl” fluisterde Amber zachtjes tegen haar en ze begon met de speech die Beyoncé ook had gehad in haar nummer, alleen met wat aanpassingen die meer naar hun leven pakten. Ze luisterde naar het nummer en haalde diep adem toen haar eigen stukje kwam. “The queen is right in front of you” blafte Amber in de microfoon en sloeg haar haren over haar schouder, weave. “Looking Trinidian, Japanese and Indian, got Malaysian, got that yaki, that wavy Brazilian…” begon Amber en liet Olivia haar stukje doen. Haar vinger gleed over haar eigen buik en beet verleidelijk op haar onderlip. Got them boys! “Like MJ doctor, they killing me. Propofol, I know they hope I fall. But tell ‘em winning is my motherfuckin’ protocol, ‘cause I score before I ever throw the ball. These bitches washed up and ain’t no fucking soap involved. It’s every hood nigga dream, fantasizing about Amber and Liv, curvalicious, pussy served delicious. Mayday, mayday, earth to bitches, slap these hoes on they ass like we birthing bitches, uh. The queen of London, slaying with queen Italy, if you ain’t on the team, you’re playing for team D. ‘Cause we A-listers, we paid sisters, this watch right here done daced blizzards. I confess, I woke up like this. All this drank in my cup like this, all this ass on that flawless dick, Instagram, another flawless pic. Flawless city with them flawless titties, I’ve got all these hundreds, you’ve got all them fifties. I'm with some flawless bitches because they be mobbin' pretty, 'cause niggas love bad bitches that be on they grizzly. Throw that ass back I be on my frisbee, princess cut diamonds on my Disney. He want monster Amber in Sri Lanka, I told 'em meet me at the trump, Ivanka. I said come here let me show you how this cookie tastes, this that yeah, nigga, eat the cookie face.” DAMN! THAT WAS SO FUCKING AMAZING.

Met een stralende lach hoorde Amber de mensen klappen. Ze vonden hun goed! Ze voelde hoe Olivia een kus op haar wang drukte en Amber lachte naar haar. Het meisje stuiterde de cafetaria uit. Gracieus boog Amber en gaf de mensen een kushandje. The flawless queen was still flawless. Haar haren sloeg ze uit haar gezicht. Niemand kon doen wat zij kon doen. Damn baby.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
The flawless #FLASHMOB vs. AMBER BROWN
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Amber Brown
» Flawless
» Liam Brown
» I am a soldier on my own vs. Amber
» So yo ass better show me some re-spect|&Amber

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: Ruins of Genosha :: School - Ground :: Cafeteria-
Ga naar: