INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel
 

 Max Jaeger

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Max Jaeger
Max Jaeger
Class 3
Aantal berichten : 113

Character Profile
Alias: The Grim, Reaper, Death
Age: 19
Occupation:
Max Jaeger Empty
BerichtOnderwerp: Max Jaeger   Max Jaeger Emptydo dec 18, 2014 11:55 pm




"There is no fair. There is no justice. There is just me."

GENERAL
Naam: Max Jaeger
Alias: The Grim Reaper, Reaper, Death
Leeftijd: 19
Geboortedag: 1/10
Geboorteplek: Dubai
Geaardheid: Hetero

LOOKS
Haar: Bruin/Blond
Ogen: Groen
Lengte: 185cm
Lichaamsbouw: Breed/ Gespierd
Kledingstijl: Meestal donkere kleuren, al draagt hij wel alles
Extra: Veel tattoeages

CHARACTER
Stone cold douchebag

RELATED BY BLOOD
Darryl Jaeger & Lilly Meister

THEORY OF A DEAD MAN
Wat je eerst moet weten is dat Darryl een grote zakenman is en 10 jaar voor mijn geboorte samen met zijn vrouw Lily naar Dubai is gegaan om daar na een investering in een olieraffinaderij, die zelfde olieraffinaderij over te kopen van een sjeik, en zo zelf uit te groeien tot een oliemagnaat.

0 TO 5: Schreeuwend kwam ik op de wereld op 1 November. Mijn ouders waren natuurlijk dolgelukkig dat ze eindelijk een zoon hadden na al die tijd. Veel miste ik niet in mijn leven dankzij de rijkdom die mijn ouders hadden vergaard door de jaren heen. Het beste speelgoed was van mij en als 2 jarige was ik de enige baby die deze hele planeet al had gezien.  Op mijn derde verjaardag kwam Jean, de tante van mijn moeder, bij ons langs. Toen waren we in Engeland trouwens want het een lang weekend en mijn ouders gingen tijdens dat soort weekendjes graag weg en namen mij natuurlijk mee. Terug in Dubai ging mijn leven, normaal als het was, gewoon verder en genoot ik van het beste. Zo verstreken de jaren heel vlotjes en ik was echt wel de meest awesome kleuter ooit.

5 TO 10: 5 jaar is best wel een big deal. Want ja, dan ben je groot maar toch net niet groot genoeg weetje. Als vijfjarige was ik best al groot, en stond ik ook wel voor op mijn leeftijdsgenoten. Die slimheid werd uiteindelijk beloond met dat ik de laatste kleuterklas mocht overslaan en meteen naar de grote school mocht gaan. Daar had ik meteen vrienden, en zoals ik waren al die kinderen van rijk bloed, dus nee ze waren niet uit op coole spullen te krijgen of iets want die hadden ze al. Toch bleef Max nog steeds de coolste, want uiteindelijk niemand van al die kinderen kon zeggen dat hun ouders nog tijd maakte voor hun en mijn ouders natuurlijk wel. Hij was een voorbeeld leerling, voor zover dat al mogelijk was in het eerste leerjaar. Maar alles veranderde zodra hij 6 werd. Dat was voor hem het moment dat alle vreugde opeens uit zijn kleine lichaam verdween, als een soort pubertijd bij oudere kinderen alleen die van hem ging niet meer over. Lachen deed hij nog wel, maar dat was meer geacteerd dan iets anders. Ook werd hij een stem in zijn hoofd gewaar. Een duistere stem die hem dingen toefluisterde. Thuis merkten ze ook die verandering. Al kwam dat door een andere gebeurtenis. Ze hadden de kat dood gevonden in het midden van de woonkamer. Dat had hem grappig geleken. Al kreeg hij natuurlijk wel straf want ja het was wel duidelijk dat hij het beestje gewoon heel koelbloedig de nek had omgedraaid. Max had er wel zijn reden voor. Om de een of andere reden wist hij dat het kleine dier binnen het jaar nog zou worden vastgesteld met kanker. Maar dat wist de rest dus niet, dus bezagen ze hem als een of ander psychisch gestoord kind.

Zodra het nieuwe schooljaar begon en hij dus in het 2de zat was er een of andere soort van uitwisseling met een partner school in Oost –London, een plek waar hij al wel eens geweest was met zijn ouders maar dat was maar heel kort geweest want het was best een ongure buurt. Maar ja goed, die uitwisseling beviel hem toch een beetje al vertoonde hij toch geen enig teken van vreugde. In die school in Engeland leerde hij iemand kennen. Een klein soort vriendschapje bloeide, voor zover het dus mogelijk was dat hij vriendschappen kon sluiten. In het twee maandelijks verblijf in Londen leerde hij nog een ander element kennen van zijn mutatie. Dat was namelijk het gedeelte waar hij ontdekte dat hij levens kon afpakken zonder echt iets te doen. Het gebeurde bij een kind van zijn leeftijd, tikkertje spelen was weer helemaal in, en hij moest wel mee doen. Zodra het moment kwam dat Max zijn hand op de arm van de jongen legde voelde hij zichzelf sterker worden, later probeerde hij het nogmaals en hetzelfde gebeurde. Na die twee maanden terreur zaaien als alleen twee 7 jarige dat konden, vertrok hij ergens toch wel met een beetje pijn in het hart. Maar het goede nieuws was wel dat hij haar in de zomer zou terugzien op een of ander zomerkamp, ook in London natuurlijk. De twee jaren daarop verliepen vrij normaal, er waren nog wel eens een paar incidenten maar buiten dat was er niets.

10 TO 15: The big ten. Of zoiets in die aard. Vanaf hier werd het alleen maar erger met hem. Zijn attitude, zijn manier van omgaan met andere mensen. Alles ging gewoon downhill maar hij gaf er helemaal niets om. Zoals hij eigenlijk om niets nog iets gaf. School kon hem gestolen worden, het enige nog goede waren zijn ouders en dat was ook alleen maar om de dingen die hij kreeg hoor. Zijn ouders staken het op de puberteit als hun vrienden op bezoek kwamen. Ze deden maar, het kon hem helemaal niets meer schelen. Rond zijn dertiende leerde hij weer een nieuw kunstje. Terwijl hij gewoon lekker aan het chillen was in zijn kamer in het penthouse van zijn ouders vloog er een vogel tegen de raam. Voor even kende hij een moment van vriendelijkheid en nam het beestje van de vensterbank af. Blijkbaar was de inpakt zo groot geweest dat het dier opslag dood was. In plaats van het gewoon terug naar buiten te gooien wat hij normaal zou doen legde hij het dier neer op de tafel en staarde er even naar. Een paar minuten bleef het roerloos liggen. Tot het opeens terug begon te fladderen nadat hij het had aangeraakt. Wicked. Max liet het beest al snel genoeg weer buiten en besloot maar dat het tijd werd om gewoon even wat te gaan gamen.
Uiteindelijk werd hij 13, en op een random dag in de herfst toen ze in hun vakantiehuisje in Kaapstad zaten was er een local man die dingen smeedde. Best wel vreemd in deze tijd, maar Max was wel geïnteresseerd. Vrijwel instinctief begon hij aan een klein zwaardje, en voor hij het wist had hij een perfect zwaard gemaakt en werd dit dan ook zijn eerste echte wapen dat hij hanteerde. Het zwaard kon hij uiteindelijk zelfs gewoon heel random laten verschijnen. Iets wat dan weer heel handig was toen hij ’s nachts eens over straat liep en een of andere man probeerde om hem aan te vallen. Dood was hij niet, maar wel erg gewond. Waardoor ze uiteindelijk weer terug vertrokken naar Dubai.

15 TILL NOW: Voor zijn 15de verjaardag kreeg hij van zijn vader een limited edition Lamborghini Sesto Elemento. Max had het totaal niet verwacht. Merendeels omdat het de enigste was in Dubai, en de 1ste van drie modellen op aarde. Dit verhoogde zijn attitude nog meer en al snel cruisde hij door heel Dubai, en als ze eens naar een vakantie verblijf gingen dan nam hij de wagen gewoon mee. Uiteindelijk op zijn 19de kwam Jamie langs. En voor hij het wist moest hij met hem mee naar een of ander dom eiland voor mutanten.


MUTATION
GRIM REAPER (sociology)
Dat is de verzamelnaam van zijn mutaties bij elkaar. Het is dus zo dat Max in contact staat met de duivel. Die geeft hem de opdrachten om de zielen over te brengen naar de poorten van de hel. Het is eigen aan deze mutatie dat de persoon in kwestie andere angst aan jaagt en natuurlijk dat hij de mensen zelf transporteert naar de poorten.

DEATH SENSE
Het aanvoelen bij een persoon/dier wanneer de dood nabij is. Dit kan een natuurlijke dood zijn, of een dood die veroorzaakt is door een ander persoon. Hij ziet de plaats waar ze uiteindelijk zullen sterven, de datum en zelfs het exacte uur. Een groot nadeel is dat hij niets mag doen om deze dood tegen te gaan.

RESSURECTION
Met deze mutatie kan hij de doden of zichzelf eventueel terug brengen uit de dood. Hij kan de mensen niet voor eeuwig terugbrengen maar slechts voor een bepaalde tijd, meestal kan hij die zelf bepalen maar soms is dat niet aan hem. Als hij zichzelf terug tot leven wekt is hij meestal even extreem vermoeid maar dat betert wel. Als hij iemand terug tot leven brengt, is het wel zo dat er iemand anders moet sterven om de universele code te volgen.

WEAPON MASTERY
In het geval van Max kan het of een zwaard zijn dat hij kan laten verschijnen of een zijs. Hij bepaald zelf de scherpte, wat dus meestal vlijmscherp is. Max heeft een heel gamma aan zwaarden dat hij kan laten verschijnen, wapens die hij ooit zelf heeft gevormd in zijn gedachten en eveneens ook zelf gemaakt.

REINCARNATION
Max kan slechts 1 ziel reïncarneren. Het wordt dan een ziel die mee in zijn lichaam komt. Aan zijn uiterlijk veranderd er niets, het zijn vooral enkele karaktertrekken die zullen veranderen. Een van de grootste nadelen van de mutatie is dat de herinneringen van de geïncarneerde ziel altijd zullen terugkeren naar Max, naargelang wat er dus gebeurd is in het leven van die ziel kan Max beginnen leiden aan woedeaanvallen, ’s nacht wakker worden door nachtmerries en alles wat erbij hoort. Ook zal het een constante strijd zijn tussen de twee zielen wie de uiteindelijke overhand over het lichaam heeft, maar uiteindelijk na verloop van tijd zullen de twee zielen in elkaar voortvloeien en zal die strijd aflopen.

LIFE DRAINING
Hij kan zo het leven uit je zuigen als je wilt en zichzelf zo extra levensduur bezorgen. Als hij te veel leven uit je haalt leidt het meestal tot de dood van die personen omdat ze meestal gewoon te zwak zijn. Het nadeel is wel dat hij zowiezo lichamelijk contact nodig heeft.

Words: ### ||Tag: Name || Note: -  
© Max



Laatst aangepast door Max Jaeger op zo okt 09, 2016 2:57 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Jean Grey
Jean Grey
Aantal berichten : 1222

Character Profile
Alias: Phoenix
Age: 37
Occupation:
Max Jaeger Empty
BerichtOnderwerp: Re: Max Jaeger   Max Jaeger Emptyvr dec 19, 2014 11:05 pm

Max Jaeger Accepted1_by_wooschie-d7o3s53
Hierbij ben je Class 3.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://prophecy.forumactie.com
 
Max Jaeger
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: Chars :: Characters :: Accepted-
Ga naar: