INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel

No, i'm not stealing from you.. really I don't

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Charlie Garroway
Charlie Garroway
Class 3
Aantal berichten : 512

Character Profile
Alias: Guardian
Occupation:
No, i'm not stealing from you.. really I don't - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: No, i'm not stealing from you.. really I don't   No, i'm not stealing from you.. really I don't - Pagina 2 Emptyza jan 03, 2015 4:32 pm

In My Head I Already Killed You 3 Times

Zweer, als zijn keel rood zou zitten door het stomme rotkind op hem, zou hij echt wel helemaal ontploffen hoor. Dan zou zelfs Jean met haar telekinese niet sterk genoeg zijn om hem tegen te houden. Oké, misschien Jean net wel, maar dat was het punt niet. Het punt was dat ze hem moest loslaten en liefst zo snel mogelijk, voor de sporen van haar handen op zijn keel permanent zouden blijven staan in de vorm van rode of blauwe plekken.

Waarom was ze zo verdomd nieuwsgierig, en waarom was hij zo stom geweest om het woord engel te laten vallen? Ze bleef er over doorvragen, had ook wel door dat er meer achter zat dan gewoon toeval of een woordspeling. Charlie probeerde zichzelf nog te redden door het excuus te gebruiken dat iedereen daar wel ooit eens iets over gelezen had. "Ik niet, die dingen interesseren me niet dus lees ik ze ook niet." Zei ze wat droogjes. De jongen keek haar even met een opgetrokken wenkbrauw aan. "Waarom dan ineens al die interesse omdat het uit mijn mond kwam?" Vroeg hij scherp terug. Echt hoor. Doej logica?

Charlie probeerde haar een beetje af te leiden met woorden, maar het lukte niet helemaal volgens plan. Ze had hem echt in haar macht, en dat vond ze leuk. Dat liet ze dan ook maar al te graag merken. Zijn ontsnappingspoging werd al snel de kop in gedrukt, terwijl ze even gemeen grinnikte. Het begon hem allemaal zo zwaar te irriteren. Snapte ze nu echt niet dat hij niks kon zeggen, zonder dat er iets van gevolgen zouden zijn?

Dat probeerde hij haar nog een keer duidelijk te maken, maar ze lachte alleen maar. "Nee, jij hebt een dood wens, als je me niet je mutatie verteld." Zei ze met een dreigende ondertoon. Ze drukte zijn keel nog verder dicht, en nu kwam er helemaal geen lucht meer naar zijn longen. Even kreeg hij de neiging om in paniek te raken, maar in zijn hoofd merkte hij genoeg activiteit om te weten dat niemand het zou laten gebeuren dat zij hem zou vermoorden, niet hier en niet nu.

Na een paar seconden liet ze de druk terug wat los, en hij haalde een paar keer moeilijk adem. Het ademen zelf begon nu ook al pijn te doen. Echt helemaal top hoor. "Ik kan dit de hele dag doen, de keus is aan jou." Zei ze toen kil, en hij voelde dat de keus eigenlijk al lang in zijn plaats gemaakt was. "Wij regelen het wel", Klonk de gouden stem van Raziël.

Charlie kon niet anders dan een klein, onvoorspelbaar grijnsje op zijn lippen te zetten. "Je zult me al snel gelijk geven toen ik je vertelde dat een Engel niet schattig is", Fluisterde hij zachtjes, met moeite om de woorden er uit te krijgen. Op dat moment voelde hij hoe Ridwan, die nog altijd even razend was als daarnet voor het stelen van zijn dolk, samen met Samuel en Jaoel, haar hoofd binnen drongen om daar hun werk te doen.

Fluisterend begonnen ze tegen elkaar te praten, in het Latijn, terwijl ze er soms een boodschap naar haar tussen staken, in haar eigen taal dan. Het zou zeker geen aangename ervaring zijn voor haar, zeker niet omdat Ridwan nogal pissed was en niet echt vergevingsgezind vandaag. Het zou als hoofdpijn aanvoelen, die langzaam verder zou uitgroeien tot een kloppend pijnlijk gevoel. "Gefeliciteerd. Je bent uit hun gratie gevallen en nu vereren drie van hen je met een bezoekje. Veel plezier ermee, godin", Fluisterde hij met een sarcastisch snijdende ondertoon in zijn stem, waarna hij toch wel even begon te hoesten omdat zijn keel wel in brand leek te staan.

Terug naar boven Ga naar beneden
Grace Manthey
Grace Manthey
Class 2
Aantal berichten : 317

Character Profile
Alias: Bugs
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: No, i'm not stealing from you.. really I don't   No, i'm not stealing from you.. really I don't - Pagina 2 Emptyza jan 03, 2015 10:32 pm

Now you gotta deal with this glitch on your shoulder
Fucking with a goddess and you get a little colder

"Waarom dan ineens al die interesse omdat het uit mijn mond kwam?" Vroeg hij nu scherp terug aan haar wanneer ze vertelde dat die dingen haar niet interesseerde. Ze trok eventjes een mondhoek op gezien hij haar daar wel wist te dissen, maar dit liet ze niet merken natuurlijk, ze zou wel gek zijn. "Goede vraag," Zei ze enkel op hem terug om er maar niet verder op in te gaan, want daar had ze ook eigenlijk geen zin in. Ze wilde nu gewoon weten wat zijn mutatie omdat het feit dat hij het voor haar verborgen bleef houden haar mateloos irriteerde, waarom zou hij het zelfs nu niet vertellen? Dit maakte haar nieuwsgieriger dan ze misschien zelf zou willen en ze stond erop om het antwoord te krijgen van hem, desnoods moest ze die straks uit hem gaan slaan als het dus nog niet genoeg was om hem zijn keel dicht te knijpen. Grace hield wel erg veel van de controle die ze over hem had nu en dat was duidelijk te lezen van haar gezicht. Ze zag nu wel eventjes wat mensen wegrennen die waarschijnlijk wel naar een leraar zouden zoeken sinds het er inderdaad wel op leek alsof Grace hem wilde vermoorden. Ze drukte nu dan ook echt zijn keel helemaal dicht, adem zou hij niet meer kunnen halen, voor een paar seconden dan. Grace zou hem nog niet laten sterven, not yet. Hij haalde een paar keer erg moeilijk adem wanneer ze hem weer een beetje los liet, alleen zodat hij weer adem kon halen, voor de rest mocht hij wel weten dat Grace hem nog niet los zou laten. Hij zette alleen na een tijdje ook weer een grijnsje op zijn gezicht, eentje die ze niet helemaal kon plaatsen. "Je zult me al snel gelijk geven toen ik je vertelde dat een Engel niet schattig is" Fluisterde hij zachtjes waarbij hij moeite had om de woorden uit te spreken. Ze keek hem nu onderzoekend aan, wat bedoelde hij daar nu mee? Wat? Daar hoorde ze ineens stemmen in haar hoofd, stemmen die ze niet kon verstaan doordat ze een andere taal spraken. Verward keek ze hem aan, niet helemaal begrijpend wat er nu gebeurde in haar hoofd. Soms kwam er eventjes een boodschap voorbij die ze wel kon verstaan, iets wat niet echt leuk en aardig was. Lang duurde het niet voordat ze steeds meer pijn voelde aan haar hoofd en deze bleef maar erger worden, wat was dit? Ze begreep er niets van waarom ze die stemmen hoorde maar ze vond het alles behalve leuk, ze werd er ook behoorlijk kwaad om. "Gefeliciteerd. Je bent uit hun gratie gevallen en nu vereren drie van hen je met een bezoekje. Veel plezier ermee, godin" Fluisterde hij nu met een sarcastisch snijdende ondertoon maar veel kreeg Grace er niet meer van mee doordat haar hoofd vol zat. Ze kneep haar ogen dicht en begon luid te grommen van de steeds heftiger wordende pijn in haar hoofd en liet nu zijn keel los om met haar handen naar haar hoofd te gaan. "Wat heb je gedaan?!" Riep ze nu naar Charlie toe, hard, om de stemmen in haar hoofd te kunnen overtreffen. Ze liet krom van hem af en liet zichzelf voorover vallen om haar hoofd op haar handen op de grond te leggen. Ze begon luidop te vloeken waarnaar ze probeerde hem weer aan te kijken. Woede en pijn was in haar gezicht te zien terwijl ze wat in elkaar gekrompen zat...
TAGGED: Charlie → OUTFIT: X  → TEMPLATE BY:  kayla jean! of atf → NOTES:  HERE
Charlie Garroway
Charlie Garroway
Class 3
Aantal berichten : 512

Character Profile
Alias: Guardian
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: No, i'm not stealing from you.. really I don't   No, i'm not stealing from you.. really I don't - Pagina 2 Emptyza jan 03, 2015 11:15 pm

In My Head I Already Killed You 3 Times

Nieuwsgierigheid was nooit een goed iets. Soms was het beter om de dingen gewoon te laten gaan en er aan voorbij te lopen. Oké, toegegeven, hij was ook een nieuwsgierig iemand. Maar hij bevredigde zijn nieuwsgierigheid meestal wel subtieler dan zij. Het was een feit dat ze net zoals hij was als het aankwam op dingen te weten komen. Ze bleef doorgaan tot ze haar zin kreeg, iets waar hij zichzelf wel in herkende.

Nu kreeg ze wat ze wilde. Ze wilde zo graag weten welk deel van zijn mutatie hij voor zich hield? Dan kon ze het krijgen ook. Ridwan, samen met nog twee andere, gaven haar het beste van zichzelf. Haar gezicht stond verward, wat bij hem alleen maar een grotere grijns veroorzaakte. Charlie vond het allemaal prachtig, hoe ze haar ogen dicht kneep en uiteindelijk zijn keel los liet om ze rond haar hoofd te slaan.

Dankbaar haalde hij enkele keren oppervlakkig wat meer lucht naar binnen. Diep ademhalen lukte niet eens, daarvoor deed zijn keel teveel pijn. Het meisje strompelde van hem af en liet zich op een kleine afstand op de grond zakken, luid vloekend. Geamuseerd luisterde hij mee naar de woorden in haar hoofd, terwijl hij ook alle informatie die de Engelen vonden in zich op nam.

"Wat heb je gedaan?!" Riep ze naar hem, terwijl ze hem met een blik vol woede en pijn aan keek. Charlie grinnikte even, net zoals hij daarnet had gedaan. Hij stond op, moeizaam door zijn knie, en boog zich toen een klein beetje voorover. Hij keek op haar neer, letterlijk. "Ik? Ik heb helemaal niks gedaan", Zei hij koeltjes, terwijl hij zijn armen over elkaar kruiste. "Hoeveel keer heb ik je gewaarschuwd? Hoeveel keer, Grace?"

Charlie gebruikte haar naam, zodat ze wist dat hij de hare nu ook kende. Het was een feit dat hij het vaak genoeg had gezegd. Hij wist niet hoe lang Ridwan door zou gaan. Zo te horen zou het zeker vannacht ook nog leuk worden. Blijkbaar waren ze van plan om haar te confronteren met al de slachtoffers die ze gemaakt had. De beelden die ze zelf niet had gezien. Het gevoel dat ze had veroorzaakt bij alle mensen die ze had vermoord, dat zouden ze haar ook laten ervaren vannacht.

"Eerlijk gezegd kan ik je niet eens zeggen hoe lang het door gaat. Daar heb ik geen controle over", Zei hij liefjes, terwijl hij haar toch maar koel aan keek. Hij draaide zich om en begon richting zijn kamer te lopen. Nog even bleef hij staan en keek haar over zijn schouder aan. "Veel succes, dat zul je wel nodig hebben", Zei hij nog, waarna hij zich weer om draaide en verder liep, de vreemde blikken rond hem negerend.

Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: No, i'm not stealing from you.. really I don't   No, i'm not stealing from you.. really I don't - Pagina 2 Empty

No, i'm not stealing from you.. really I don't
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Lying and stealing are next door neighbors... {open}

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: Ruins of Genosha :: School - First Floor :: Bedrooms :: Boys-
Ga naar: