INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel

Randomness talk

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 24 ... 45, 46, 47 ... 56 ... 67  Volgende
AuteurBericht
Raven Malone
Raven Malone
Class 3
Aantal berichten : 211

Character Profile
Alias: Dreamer
Occupation:
Randomness talk - Pagina 46 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 46 Emptywo feb 11, 2015 9:02 pm

Jamie Nicholls schreef:
Haha weet ik ^^ Maar de afgelopen drie jaar hielp ik eigenlijk alleen bij de schoolkrant mee (a)
Ik heb een aantal mogelijkheden wat ik wil gaan doen volgend jaar... Kunstgeschiedenis in Nijmegen of Politicologie in Nijmegen - waarvoor ik me nog moet inschrijven voor meeloopdagen oeps - en als dat het niet wordt neem ik denk ik een tussenjaar, start ik een modeblog op en ga ik me inschrijven voor Fashion Journalism in Londen. c: (wat stiekem ook nog steeds mijn grootste droom is ook al is het moeilijk realiseerbaar oeps)

Allemaal leuke opties! Als ik jouw was zou ik je nog wel even inschrijven voor de meeloopdagen als je twijfelt heb je daar volgens mij best veel aan ;) En dat laatste idee is inderdaad echt geweldig, maar zoals je wat zegt ook wat moeilijker te realiseren maar groots dromen mag altijd! :D Al is een realistisch back-up plan wel handig. Het schijnt trouwens wel zo te zijn dat heel veel mensen die geschiedenis -en dus vast ook kunstgeschiedenis- terecht komen in de journalistiek, dus misschien kun je zo uiteindelijk ook wel je droom bereiken?
Terug naar boven Ga naar beneden
Jamie Nicholls
Jamie Nicholls
Aantal berichten : 1137

Character Profile
Alias: Solaris
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 46 Emptywo feb 11, 2015 9:14 pm

@Ruby: Ja hoor, ik ga sowieso mijn blog dan overal spammen zodat ik meer pageviews krijg hahah xD

@Daphne: Jaa ik ga me er sowieso voor inschrijven ^^ Ik twijfel inderdaad veel - vooral nu ik van twee klasgenotes hoor dat zij Kunstgeschiedenis echt helemaal niks vonden en dat het ook totaal niet leek op wat we nu in de lessen krijgen. En Politicologie lijkt me ook interessant... Keuzes, keuzes... Kunstgeschiedenis was inderdaad ook mijn backupplan als het Londen-plan niet door zou kunnen gaan. xD En inderdaad, je hoeft niet per sé journalistiek gehad te hebben als je journalist wilt worden, dus daar denk ik ook nog over na hahah.
https://prophecy.forumactie.com/
Raven Malone
Raven Malone
Class 3

Character Profile
Alias: Dreamer
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 46 Emptywo feb 11, 2015 9:30 pm

@Veronica: Tot wanneer heb je ook al weer om je in te schrijven? M'n broertje is elke keer een beetje onduidelijk als ik hem dat vraag xD En het is heel begrijpelijk dat je twijfelt hoor! Ja, politicologie is vast ook interessant, volgens mij doet een oud klasgenoot van me het dus mocht je iets willen weten kan je me altijd vragen of ik hem kan vragen je wat te vertellen? Alleen is het wel een beetje een idioot of in elk geval dat was hij (a) Haha, I can read your mind xD Nee, gewoon rustig je tijd nemen en mocht je beginnen aan een studie die toch niks voor jouw blijkt te zijn is dat echt geen ramp ;)
Ruby Blue
Ruby Blue
Class 1
Aantal berichten : 63

Character Profile
Alias: RedCat
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 46 Emptydo feb 12, 2015 11:05 am

Voor iedereen die zaterdag een date heeft, ik hoop dat ie net zo geweldig is als bij deze kleine fellas :3
http://adurnaa.deviantart.com/
Jean Grey
Jean Grey
Aantal berichten : 1222

Character Profile
Alias: Phoenix
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 46 Emptydo feb 12, 2015 2:56 pm

Cynthia kijk hier is ff naar: http://diantostyle.tumblr.com/post/110808906676

Ik zie een ware Lydia. :]
https://prophecy.forumactie.com
Kelsey Pierce
Kelsey Pierce
Deceased
Aantal berichten : 284

Character Profile
Alias: Kelsey
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 46 Emptydo feb 12, 2015 3:48 pm

@mama D : jaaa dat is typisch Lydia <333

@Ruby: Mijn date is mijn puppie die ik dan ga ophalen ^^
Azura Bahari
Class 2
Aantal berichten : 18
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 46 Emptydo feb 12, 2015 8:21 pm

En ik ga huilend een fles wodka leegdrinken. #BrokenHeartsAreMendByAlcohol
Damian Youth
Damian Youth
Class 2
Aantal berichten : 257

Character Profile
Alias: Mr. Youth, DJ, Ink
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 46 Emptydo feb 12, 2015 8:37 pm

Azura Bahari schreef:
En ik ga huilend een fles wodka leegdrinken. #BrokenHeartsAreMendByAlcohol

I'm with Marlon
Ruby Blue
Ruby Blue
Class 1
Aantal berichten : 63

Character Profile
Alias: RedCat
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 46 Emptydo feb 12, 2015 10:50 pm

Ik ga lekker een hele pot chocolade moes eten en vieren dat ik weer single ben ;D
http://adurnaa.deviantart.com/
Lorise Southers
Lorise Southers
Class 3
Aantal berichten : 695

Character Profile
Alias: Cupid
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 46 Emptydo feb 12, 2015 11:04 pm

Valentijn! Dtoast kwam op het leuke idee dat Lorise goed gezeldschap zou zijn voor Olivia in het feestcomité. Marlon had wat superleuke dingen bedacht om te doen. Het idee is dus om de avond van 14 februarie een feestje te organiseren in de Valentine Lounge met drankjes en Karaoke en allemaal leuke dingen (:

Een leuk idee was dat je een valentijnskaart met bijv een lief berichtje kan stuuren naar iemand, die dan word gegeven aan diegene door Olivia of Lorise. Ze zullen deze dan uitdelen tijdens het feestje. Dus als je een valentijnskaartje wil sturen naar iemand kun je mij of Marlon (aka Olivia) een PB sturen n.n
We hope you like it!
Olivia Del Ney
Class 2
Aantal berichten : 987

Character Profile
Alias: -
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 46 Emptydo feb 12, 2015 11:06 pm

Randomness talk - Pagina 46 Tumblr_nesumhg25X1qh9nffo1_500

Thanks gurl #slay.
Ben bezig met het topic te openen tho, omdat ik waarschijnlijk zaterdag wel de hele dag weg ben. n__n Maar dat komt allemaal goed, we have some pretty cool ideas to blow your mind. ♥
Jamie Nicholls
Jamie Nicholls
Aantal berichten : 1137

Character Profile
Alias: Solaris
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 46 Emptyvr feb 13, 2015 12:09 am

Wat een leuke verrassing, die Valentijnslounge ghihi. <3 En meteen al 5 topics, stelletje romantici die jullie zijn :] wbw
https://prophecy.forumactie.com/
Salina Dietrich
Salina Dietrich
Class 3

Character Profile
Alias: Black dog
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 46 Emptyvr feb 13, 2015 2:45 pm

Hahahaha Haii c;
Ik zit nu in de klas xD
Heb echt helemaal geen concentratie meer vandaag, dus had al stiekem ook wat gepost enzo

En toen vroeg ineens iemand aan mij wat ik aan het doen was, so xd ik heb het geprobeerd uit te leggen enzo (wat echt vet moeilijk is want volgens mij snapt ie het nog steeds niet hahaha)
Maar ik liet echt zo mijn karakters zien bij mijn drop-off waar ook de mutaties staan en ik ging echt bijna stuk want bij Grace zei die 'Oh die is creepy' xDDDD
Felix Telour
Felix Telour
Class 2
Aantal berichten : 73

Character Profile
Alias: Aoba
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 46 Emptyvr feb 13, 2015 2:54 pm

I HAS LAPTOP FINALLY! (sorry caps, crack engels, maar moest er ff uit ._. )
Jayson Mayers
Jayson Mayers
Class 3
Aantal berichten : 190
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 46 Emptyvr feb 13, 2015 3:10 pm

Salina Dietrich schreef:
Hahahaha Haii c;
Ik zit nu in de klas xD
Heb echt helemaal geen concentratie meer vandaag, dus had al stiekem ook wat gepost enzo

En toen vroeg ineens iemand aan mij wat ik aan het doen was, so xd ik heb het geprobeerd uit te leggen enzo (wat echt vet moeilijk is want volgens mij snapt ie het nog steeds niet hahaha)
Maar ik liet echt zo mijn karakters zien bij mijn drop-off waar ook de mutaties staan en ik ging echt bijna stuk want bij Grace zei die 'Oh die is creepy' xDDDD

OMG XD
Ook de mini hart attack bij die vraag tbh xD
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 46 Empty

Randomness talk
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 46 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 24 ... 45, 46, 47 ... 56 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Randomness talk
» Randomness talk
» Randomness talk
» Randomness talk
» Randomness talk

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: General :: Lounge :: Chat-
Ga naar: