INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel

Randomness talk

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 29 ... 55, 56, 57 ... 61 ... 67  Volgende
AuteurBericht
Jackie Morrison
Jackie Morrison
Class 3
Aantal berichten : 193

Character Profile
Alias: Nightmare
Occupation: Troublemaker
Randomness talk - Pagina 56 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 56 Emptyzo maa 01, 2015 1:58 am

Hahahahahaha jup
Dat zei ze al xD

Oke, morgen komen postjes! Eerste wat ik ga doen! Posten!
Nu ga ik maar eens slapen voordat ik ineens de hele nacht ga lopen giffen, al zou ik dan wel weer iets moeten vinden wat ik wil giffen xd
Terug naar boven Ga naar beneden
Jamie Nicholls
Jamie Nicholls
Aantal berichten : 1137

Character Profile
Alias: Solaris
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 56 Emptyzo maa 01, 2015 2:09 am

Nienke, slaap niet. Doe gewoon net zoals D en ik.
Hardcore.
We gaan er helemaal voor.

EDIT: MIJN MOBIEL AUTOCORRECT RANDOMNESS NAAR TANDENBORSTEL WAT IS DIT
https://prophecy.forumactie.com/
Aysa Dray
Aysa Dray
Class 3
Aantal berichten : 411

Character Profile
Alias: Dianro
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 56 Emptyzo maa 01, 2015 4:38 pm

Jamie Nicholls schreef:
Rhaegys Maclou schreef:
Tududududuuu hello deary's ^^

Okee guys ik heb een vraagje.. Ik heb een armband gekregen van de moeder van mijn ex (toen was het nog mijn vriend) en ik weet heel eerlijk gezegd niet wat ik er mee moet doen. Het was een cadeautje, maar ik draag hem niet en eigenlijk maakt het ding me alleen maar verdrietig. Moet ik hem terug geven? Of is dat raar..? Mijn ex heeft namelijk ook een armband van mij gekregen, maar die wou ik niet terug hebben dus draagt hij die nog steeds. Maar ik weet dus niet zo goed wat ik nu met de armband moet doen. Want weggooien vind ik zonde, heb hem van zijn moeder gekregen en dat is echt een schat van een mens. Maar teruggeven is ook zo.. Ja.. Ondankbaar? Help xd

Hmm, moeilijk inderdaad :c Ik weet wel van een vriendin dat zij de cadeautjes van haar ex terug aan hem heeft gegeven, dus heel raar is het niet lijkt me? D: Of nja, jij hebt hem van zijn moeder gekregen... Heb je hem al lang geleden gekregen of niet? Ik zou hem denk ik gewoon ergens bewaren en well, misschien weet je na een paar maanden wat je er mee moet? :c

Hmm ja, best lang geleden. Net na kerst volgensmij.. Maar dan bewaar ik hem inderdaad, is wel een goed idee ^^
Thanks ;3

*zoekt inspiratie om te postenn*
Jamie Nicholls
Jamie Nicholls

Character Profile
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 56 Emptyzo maa 01, 2015 7:16 pm

Rhaegys Maclou schreef:
Jamie Nicholls schreef:
Rhaegys Maclou schreef:
Tududududuuu hello deary's ^^

Okee guys ik heb een vraagje.. Ik heb een armband gekregen van de moeder van mijn ex (toen was het nog mijn vriend) en ik weet heel eerlijk gezegd niet wat ik er mee moet doen. Het was een cadeautje, maar ik draag hem niet en eigenlijk maakt het ding me alleen maar verdrietig. Moet ik hem terug geven? Of is dat raar..? Mijn ex heeft namelijk ook een armband van mij gekregen, maar die wou ik niet terug hebben dus draagt hij die nog steeds. Maar ik weet dus niet zo goed wat ik nu met de armband moet doen. Want weggooien vind ik zonde, heb hem van zijn moeder gekregen en dat is echt een schat van een mens. Maar teruggeven is ook zo.. Ja.. Ondankbaar? Help xd

Hmm, moeilijk inderdaad :c Ik weet wel van een vriendin dat zij de cadeautjes van haar ex terug aan hem heeft gegeven, dus heel raar is het niet lijkt me? D: Of nja, jij hebt hem van zijn moeder gekregen... Heb je hem al lang geleden gekregen of niet? Ik zou hem denk ik gewoon ergens bewaren en well, misschien weet je na een paar maanden wat je er mee moet? :c

Hmm ja, best lang geleden. Net na kerst volgensmij.. Maar dan bewaar ik hem inderdaad, is wel een goed idee ^^
Thanks ;3

*zoekt inspiratie om te postenn*

Alsjeblieft! ^^ Lijkt me wel het verstandigste om te doen ja, voordat je bijvoorbeeld een overhaaste beslissing neemt c:
Dante Rivera
Dante Rivera
Class 3
Aantal berichten : 812

Character Profile
Alias: Morbid
Occupation: Drugdealer
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 56 Emptyzo maa 01, 2015 10:43 pm

En ik vergat de randjes rond m'n setje :c #goodjob
Jean Grey
Jean Grey
Aantal berichten : 1222

Character Profile
Alias: Phoenix
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 56 Emptyma maa 02, 2015 4:08 am

Dante Rivera schreef:
En ik vergat de randjes rond m'n setje :c #goodjob

Stiekem ook om smart sharpen te doen.. (a) Ik kan je wel helpen deze week? Vandaag niet want ik moet hard aan het werk en tegen de tijd dat ik thuis ben om 7 uur 's avonds ga ik meteen straight gay naar bed. De nacht doorhalen lijkt nu nog een goed idee, maar over 6 uur niet meer.
https://prophecy.forumactie.com
Charlie Garroway
Charlie Garroway
Class 3
Aantal berichten : 512

Character Profile
Alias: Guardian
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 56 Emptyma maa 02, 2015 8:20 am

Smart shapen? Wat?? Niemand informeert mij ;__;
&yeah je summoned me maar als je tijd hebt ofzo :')
Raven Malone
Raven Malone
Class 3
Aantal berichten : 211

Character Profile
Alias: Dreamer
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 56 Emptyma maa 02, 2015 3:20 pm

Hello there :3

Ik had niet verwacht dat ik zo weinig tijd zou hebben om te posten, toen ik een berichtje in het afwezigheid topic poste. Anyway, nog even snel iets voor me studie fixen en dan kan ik hopelijk nog even posten voor ik naar een vriendinnetje ga om te eten (a)
Dante Rivera
Dante Rivera
Class 3
Aantal berichten : 812

Character Profile
Alias: Morbid
Occupation: Drugdealer
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 56 Emptyma maa 02, 2015 9:54 pm

Whoops, m'n hand gleed ff uit:
Grace Manthey
Grace Manthey
Class 2
Aantal berichten : 317

Character Profile
Alias: Bugs
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 56 Emptyma maa 02, 2015 11:46 pm

OMG WAUW
It's sooo pretty :3

&Ieeeewwhhhh ;D Ik heb mijn eerste echt Logo gemaakt die nu ook gebruikt gaat worden, I am so proud on myself for doing this ^^
James Turner
James Turner
Deceased
Aantal berichten : 82
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 56 Emptywo maa 04, 2015 6:07 pm

Wat is het stil!!!

En dan jullie....
....:
Jamie Nicholls
Jamie Nicholls

Character Profile
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 56 Emptyvr maa 06, 2015 3:03 pm

My sweet darlings, vandaag is de laatste dag dat jullie kunnen stemmen op de awards, dus als je nog niet gestemd hebt... :]
Lorise Southers
Lorise Southers
Class 3
Aantal berichten : 695

Character Profile
Alias: Cupid
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 56 Emptyvr maa 06, 2015 4:30 pm

Ooeeh dan ga ik even stemmen!

Lorise is ook jarig btw ♥
Randomness talk - Pagina 56 Tumblr_n4gepaKer11r5cg30o1_250
Delano Howland
Delano Howland
Deceased
Aantal berichten : 57
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 56 Emptyvr maa 06, 2015 8:15 pm

Happy B-day Lorise!!! x Kelsey, x James en x Delano (dat kun je van Lydia niet verwachten xD )

& ik heb zoveel Delaniek feels, gewoon helemaal in de romantische stemming... dus Lorise, what did you do? Never mind, I like it :)
Jamie Nicholls
Jamie Nicholls

Character Profile
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 56 Emptyvr maa 06, 2015 8:20 pm

Happy birthday Lorise <3
Nawh, die Valentijnstopics zijn zo leuk om te lezen hihi :]

Oké, even focussen op het profielwerkstuk. Nog ongeveer drie miljard voetnoten te gaan. Haha. /cries
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 56 Empty

Randomness talk
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 56 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 29 ... 55, 56, 57 ... 61 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Randomness talk
» Randomness talk
» Randomness talk
» Randomness talk
» Randomness talk

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: General :: Lounge :: Chat-
Ga naar: