|
|
Auteur | Bericht |
---|
Jackie Morrison- Class 3
- Aantal berichten : 193
Character Profile Alias: Nightmare Age: 17 Occupation: Troublemaker
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo maa 01, 2015 1:58 am | |
| Hahahahahaha jup Dat zei ze al xD
Oke, morgen komen postjes! Eerste wat ik ga doen! Posten! Nu ga ik maar eens slapen voordat ik ineens de hele nacht ga lopen giffen, al zou ik dan wel weer iets moeten vinden wat ik wil giffen xd |
|
| |
Jamie Nicholls- Aantal berichten : 1137
Character Profile Alias: Solaris Age: 35 years Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo maa 01, 2015 2:09 am | |
| Nienke, slaap niet. Doe gewoon net zoals D en ik. Hardcore. We gaan er helemaal voor.
EDIT: MIJN MOBIEL AUTOCORRECT RANDOMNESS NAAR TANDENBORSTEL WAT IS DIT |
|
| |
Aysa Dray- Class 3
- Aantal berichten : 411
Character Profile Alias: Dianro Age: 19 years Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo maa 01, 2015 4:38 pm | |
| - Jamie Nicholls schreef:
- Rhaegys Maclou schreef:
- Tududududuuu hello deary's ^^
Okee guys ik heb een vraagje.. Ik heb een armband gekregen van de moeder van mijn ex (toen was het nog mijn vriend) en ik weet heel eerlijk gezegd niet wat ik er mee moet doen. Het was een cadeautje, maar ik draag hem niet en eigenlijk maakt het ding me alleen maar verdrietig. Moet ik hem terug geven? Of is dat raar..? Mijn ex heeft namelijk ook een armband van mij gekregen, maar die wou ik niet terug hebben dus draagt hij die nog steeds. Maar ik weet dus niet zo goed wat ik nu met de armband moet doen. Want weggooien vind ik zonde, heb hem van zijn moeder gekregen en dat is echt een schat van een mens. Maar teruggeven is ook zo.. Ja.. Ondankbaar? Help xd Hmm, moeilijk inderdaad :c Ik weet wel van een vriendin dat zij de cadeautjes van haar ex terug aan hem heeft gegeven, dus heel raar is het niet lijkt me? Of nja, jij hebt hem van zijn moeder gekregen... Heb je hem al lang geleden gekregen of niet? Ik zou hem denk ik gewoon ergens bewaren en well, misschien weet je na een paar maanden wat je er mee moet? :c Hmm ja, best lang geleden. Net na kerst volgensmij.. Maar dan bewaar ik hem inderdaad, is wel een goed idee ^^ Thanks ;3 *zoekt inspiratie om te postenn* |
|
| |
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo maa 01, 2015 7:16 pm | |
| - Rhaegys Maclou schreef:
- Jamie Nicholls schreef:
- Rhaegys Maclou schreef:
- Tududududuuu hello deary's ^^
Okee guys ik heb een vraagje.. Ik heb een armband gekregen van de moeder van mijn ex (toen was het nog mijn vriend) en ik weet heel eerlijk gezegd niet wat ik er mee moet doen. Het was een cadeautje, maar ik draag hem niet en eigenlijk maakt het ding me alleen maar verdrietig. Moet ik hem terug geven? Of is dat raar..? Mijn ex heeft namelijk ook een armband van mij gekregen, maar die wou ik niet terug hebben dus draagt hij die nog steeds. Maar ik weet dus niet zo goed wat ik nu met de armband moet doen. Want weggooien vind ik zonde, heb hem van zijn moeder gekregen en dat is echt een schat van een mens. Maar teruggeven is ook zo.. Ja.. Ondankbaar? Help xd Hmm, moeilijk inderdaad :c Ik weet wel van een vriendin dat zij de cadeautjes van haar ex terug aan hem heeft gegeven, dus heel raar is het niet lijkt me? Of nja, jij hebt hem van zijn moeder gekregen... Heb je hem al lang geleden gekregen of niet? Ik zou hem denk ik gewoon ergens bewaren en well, misschien weet je na een paar maanden wat je er mee moet? :c Hmm ja, best lang geleden. Net na kerst volgensmij.. Maar dan bewaar ik hem inderdaad, is wel een goed idee ^^ Thanks ;3
*zoekt inspiratie om te postenn* Alsjeblieft! ^^ Lijkt me wel het verstandigste om te doen ja, voordat je bijvoorbeeld een overhaaste beslissing neemt c: |
|
| |
Dante Rivera- Class 3
- Aantal berichten : 812
Character Profile Alias: Morbid Age: 17 Occupation: Drugdealer
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo maa 01, 2015 10:43 pm | |
| En ik vergat de randjes rond m'n setje :c #goodjob |
|
| |
Jean Grey- Aantal berichten : 1222
Character Profile Alias: Phoenix Age: 37 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma maa 02, 2015 4:08 am | |
| - Dante Rivera schreef:
- En ik vergat de randjes rond m'n setje :c #goodjob
Stiekem ook om smart sharpen te doen.. (a) Ik kan je wel helpen deze week? Vandaag niet want ik moet hard aan het werk en tegen de tijd dat ik thuis ben om 7 uur 's avonds ga ik meteen straight gay naar bed. De nacht doorhalen lijkt nu nog een goed idee, maar over 6 uur niet meer. |
|
| |
Charlie Garroway- Class 3
- Aantal berichten : 512
Character Profile Alias: Guardian Age: 19 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma maa 02, 2015 8:20 am | |
| Smart shapen? Wat?? Niemand informeert mij ;__; &yeah je summoned me maar als je tijd hebt ofzo :') |
|
| |
Raven Malone- Class 3
- Aantal berichten : 211
Character Profile Alias: Dreamer Age: 21 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma maa 02, 2015 3:20 pm | |
| Hello there Ik had niet verwacht dat ik zo weinig tijd zou hebben om te posten, toen ik een berichtje in het afwezigheid topic poste. Anyway, nog even snel iets voor me studie fixen en dan kan ik hopelijk nog even posten voor ik naar een vriendinnetje ga om te eten (a) |
|
| |
Dante Rivera- Class 3
- Aantal berichten : 812
Character Profile Alias: Morbid Age: 17 Occupation: Drugdealer
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma maa 02, 2015 9:54 pm | |
| - Whoops, m'n hand gleed ff uit:
|
|
| |
Grace Manthey- Class 2
- Aantal berichten : 317
Character Profile Alias: Bugs Age: 17 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma maa 02, 2015 11:46 pm | |
| OMG WAUW It's sooo pretty &Ieeeewwhhhh ;D Ik heb mijn eerste echt Logo gemaakt die nu ook gebruikt gaat worden, I am so proud on myself for doing this ^^ |
|
| |
James Turner- Deceased
- Aantal berichten : 82
| Onderwerp: Re: Randomness talk wo maa 04, 2015 6:07 pm | |
| Wat is het stil!!! En dan jullie.... - ....:
|
|
| |
| Onderwerp: Re: Randomness talk vr maa 06, 2015 3:03 pm | |
| My sweet darlings, vandaag is de laatste dag dat jullie kunnen stemmen op de awards, dus als je nog niet gestemd hebt... |
|
| |
Lorise Southers- Class 3
- Aantal berichten : 695
Character Profile Alias: Cupid Age: 21 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk vr maa 06, 2015 4:30 pm | |
| Ooeeh dan ga ik even stemmen! Lorise is ook jarig btw ♥ |
|
| |
Delano Howland- Deceased
- Aantal berichten : 57
| Onderwerp: Re: Randomness talk vr maa 06, 2015 8:15 pm | |
| Happy B-day Lorise!!! x Kelsey, x James en x Delano (dat kun je van Lydia niet verwachten xD )
& ik heb zoveel Delaniek feels, gewoon helemaal in de romantische stemming... dus Lorise, what did you do? Never mind, I like it :) |
|
| |
| Onderwerp: Re: Randomness talk vr maa 06, 2015 8:20 pm | |
| Happy birthday Lorise <3 Nawh, die Valentijnstopics zijn zo leuk om te lezen hihi Oké, even focussen op het profielwerkstuk. Nog ongeveer drie miljard voetnoten te gaan. Haha. /cries |
|
| |
Gesponsorde inhoud
| Onderwerp: Re: Randomness talk | |
| |
|
| |
|