INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel
 

 Never seen nothing like it [&Eva c:]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Melody Burton
Melody Burton
Class 3
Aantal berichten : 151

Character Profile
Alias: Smokey
Age: 17
Occupation:
Never seen nothing like it [&Eva c:] Empty
BerichtOnderwerp: Never seen nothing like it [&Eva c:]   Never seen nothing like it [&Eva c:] Emptyzo feb 22, 2015 4:47 pm

I don't play your rules, I make my own

Cranberries. Zombie. Meer woorden waren niet nodig voor welk nummer zij op repeat had staan onder de douche. Het was inmiddels al twee uur 's middags ofzo en ze had de behoefte gehad om te douchen, wat altijd betekende dat ze muziek op had staan. Old Rock, haar favoriet. En dan was ze ook nog eens meezinger. Of er nu mensen in de kamer waren of niet. Daar hadden haar nichtjes ook mee moeten leren leven, al wist ze het vaak wel in te dimmen als dat hun verzoek was. Het was niet alsof ze de hele gang bij elkaar zong of iets, dat viel ook wel weer mee.

''It's the same old theme since nineteen-sixteen.
In your head, in your head they're still fighting,
With their tanks and their bombs,
And their bombs and their guns.
In your head, in your head, they are dying...

In your head, in your head,
Zombie, zombie, zombie,
Hey, hey, hey. What's in your head,
In your head,
Zombie, zombie, zombie?
Hey, hey, hey, hey, oh, oh, oh,
Oh, oh, oh, oh, hey, oh, ya, ya-raaaaaaaaaaaaaaaawr...
''

Shit, ze had zich misschien iets te erg laten gaan en aangezien ze dus tot een panter kon shiften had ze het daarvan geërfd om soms een beetje te grommen, te spinnen en dus ook.. dat soort uithaaltjes. Ze hoopte alleen maar dat niet de hele gang het gehoord had ofzo, bedacht ze zich in stilte terwijl de muziek doorspeelde en ze de douchekraan uitdraaide zodat alleen nog maar het geluid vanuit haar mobiel hoorbaar was. En het geluid van haar maag dat haar vertelde dat ze zo meteen maar ook iets van lunch moest gaan halen.

Ze had geen idee waarom maar ze had de outfit die ze droeg in haar koffer gevonden, waarschijnlijk er in gestopt door Melissa, de creatieve naai-uil die ze was, en had het aangetrokken. Omdat dit dus het tegenovergestelde was van de motor jackets die ze altijd droeg en de zwarte skinny jeans gaf dit een heel ander uiterlijk aan haar. Ze kon zweren dat ze soms mutanten naar haar had zien staren, vanwege het korte jurkje, of hoe ze het ook moest noemen, dat ze droeg. En hiermee liep ze dus nu naar de game hall, waar ze wel zin in had gehad om daar haar tijd te verdoen. Ze was uitgeslapen en had zichzelf gevoed met biefstuk die de vrouw die voor het eten zorgde met alle liefde voor haar gemaakt had. Of tenminste, zo had ze in ieder geval gekeken wanneer ze haar het bord aangereikt had en bovendien had het ook zo gesmaakt. Het was heerlijk, zoals altijd. Zeker een manier van hen om de mutanten hier te laten houden, samen met alle ruimtes waar ze heen konden gaan. Zoals de game hall, het zwembad, het bos en meer ruimtes. Ze kon zweren dat er vast ook wel ergens geheime gangen waren zoals in die films, als ze het zich goed kon herinneren, genaamd Harry Potter.

For some reason had ze een nummer van Nirvana in haar hoofd wanneer ze de game hall in liep en meteen de warmte tegemoet kwam van mutanten die druk aan het spelen waren. De airtable was bezet door wel viertal mutanten, de motors waren, maar natuurlijk, ook al bezet. Here we are now, entertain us. Yeah right, er leek wel haast niets meer te doen. Al moest ze zeggen dat ze nu wel de kans had om met andere dingen te gaan flikflooien, iets waar ze nog nooit wat mee gedaan had. Maar.. wat precies? Ze had zo in gedachten rond gekeken dat ze niet in de gaten had gehad dat er twee hyperactieve kleine mutanten haar kant op kwamen van achter en haar abrupt zonder excuses aan de kant duwden en zij, onhandig als ze was, vervolgens haar evenwicht verloor en opzij tegen de grond aan viel. Natuurlijk schoot hierdoor ook meteen haar outfit nog verder omhoog waardoor haar panties zichtbaar waren en de knot die ze droeg uit zijn plek viel en het elastiek het begaf. Fuck.
You can try and try you can't beat me
© SHE MEANS WAR AT ATF
Terug naar boven Ga naar beneden
Dylan Firth
Dylan Firth
Deceased
Aantal berichten : 61
Never seen nothing like it [&Eva c:] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Never seen nothing like it [&Eva c:]   Never seen nothing like it [&Eva c:] Emptyzo feb 22, 2015 5:35 pm



Op een beat van haar eigen in elkaar geflanste mixtape was Eva op verkenning gegaan door de school. Een paar dagen eerder was haar dus vertelt dat ze op een mutantenschool terecht was gekomen en iedereen hier dus zoals haar was. Of nou ja, toch dingen kon die normale mensen niet konden. Het meisje was zich meteen gaan thuis voelen en was begonnen met alles toch een plekje te geven. Er was ook een gesprek geweest met een vrouw die Norah heette of zo en die had haar eigenlijk wel vrij goed geholpen. Waarschijnlijk zou er nog wel een tijdje mee blijven zitten, maar nu was het tijd om langzaam verder te gaan. En dat deed Eva dus door de school te gaan verkennen al had ze liever toch nog wel in haar bed blijven steken gewoon omdat het zo lekker lag om eerlijk te zijn.

Waar ze was beland was nog niet geheel duidelijk, maar ze had al wel alle plekken gehad die er op de begane vloer waren. Een beetje te veel klassen als je het haar vroeg, maar ze ging niet klagen er was ook een muziekklas, waar ze dus wel vrij veel tijd zou besteden als het aan haar lag. Ze was een random trap opgelopen nadat ze wat was gaan eten in de cafetaria. Nou ja, ze had eigenlijk een heleboel gegeten maar dat even achterwegen gelaten bevond ze zich dus nu op dezelfde verdieping als de slaapkamers waren. Voor even had ze de drang gewoon om erheen te gaan, misschien waren Kitty of Melody er wel. Dan had ze al tenminste gezelschap. Iets wat ze nu ook wel had, al was het van haar muziek. Best zielig en alles, maar het boeide haar niet. In plaats van dus terug te gaan naar de kamer besloot ze maar om de andere kant eens gaan te verkennen. Dan had ze gelijk alles bijna gezien, buiten dus de rest van het eiland maar daar zou ze wel iemand voor inschakelen of zo anders ging ze nog verdwalen en daar zat ze echt niet op te wachten.

Een kwartier was ze al bezig met een of andere shooter en ze was er ook hella goed in. Tot er plots twee van die kleine kinderen die hier ook rondliepen aan haar hand begonnen trekken. Ze haalde een van de oortjes uit en luisterde naar hun uitleg. Oke, die kiddos waren te cute en tja daarom moest ze wel ingeven. ‘Ik beat jullie high score toch wel weer.’ Had ze vrolijk gegrijnsd. Great, nu moest ze dus wat anders gaan doen. Maar natuurlijk met het geluk dat ze had, was alles dus bijna bezet buiten like de iets saaiere dingen. Toch had ze nog niet meteen de zin om weg te gaan, misschien kon ze nog wel iemand gaan zoeken die mee met haar een random game kon gaan spelen of… Verbaasd keek Eva naar het meisje dat op de grond zat. Melody, haar kamergenote. Of beter gezegd een versie van haar kamergenote die ze nog niet vaak had mogen zien, al was het vast niet de bedoeling dat ze haar panties ging showen. Lichtjes trok haar mondhoek op, maar voor ze haar gedachte verder kon laten gaan knielde Eva bij haar neer. In een vriendelijk gebaar streek ze een van de lokken uit haar gezicht weg. ‘Je moet me toch eens uitleggen of er ook games zijn die je hier op de grond speelt, want anders zie ik serieus niet in waarom je even ligt te chillen op de grond. Of was je gewoon zo moe dat je dacht van fuck it?’ Grijnsde ze uiteindelijk terwijl ze bij haar bleef zitten, al was het maar om de rest van de mensen die er waren te weerhouden van iets te zien.

Outfit
Terug naar boven Ga naar beneden
Melody Burton
Melody Burton
Class 3
Aantal berichten : 151

Character Profile
Alias: Smokey
Age: 17
Occupation:
Never seen nothing like it [&Eva c:] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Never seen nothing like it [&Eva c:]   Never seen nothing like it [&Eva c:] Emptyzo feb 22, 2015 8:50 pm

I don't play your rules, I make my own

Zucht. Er kon ook niks eens een keer goed gaan, right? Well, op z'n minst kon ze de muziek langs alle geluiden van gamekasten horen die vanuit de speakers kwam. Breaking The Habit van Linkin Park. Dat was haar dan weer wel gegund. Typisch. Ze brak inderdaad de gewoonte. Ze was dan ook de enige die op de grond lag te chillen. Het was alleen 's middags en niet 's avonds. Hmpf. Ze voelde langzamerhand hoe haar kont hieraan leidde, vooral omdat de dunne stof van het jurkje de klap niet had opgevangen, al had het toch weinig verschil gemaakt, en vertrok haar lippen. Waarom konden kinderen dan ook niet uitkijken? Ze wist het zeker, ze hoefde ze later niet zelf te hebben. Die dingen luisterden toch nooit en als ze al mutaties zouden hebben was dat al helemaal gestoord. Ze kon zichzelf soms niet eens handelen, laat staan dat ze kleine koters kon vertrouwen dat ze niet uit hun slof zouden slippen. Zoals deze dus. Ze zuchtte en stond op het punt om haar handen te verplaatsen op de grond om zichzelf terug omhoog te brengen, blij om het feit dat niet een heleboel mutanten naar haar omgekeken hadden maar ergens ook weer teleurstellend? Het was tenslotte een drukke plek, iemand moest haar toch op z'n minst een hart onder de riem steken of? Plotseling een Eva recht voor haar wanneer ze ineens voelde hoe er een paar vingers een lok uit haar gezicht gestreken had liet haar opkijken. Wow. Shit man, de kleding die ze aan had waren echt super hot. En dan kwam zij aan met zo'n baby doll outfit of hoe het ook maar mocht noemen. Al was haar knot sowieso verpest en was haar elastiek niet meer te redden. ''Wat? Je kent dat nieuwe spel niet? Het heet onzichtbare Twister, ik win hier overduidelijk want iedereen is hem al geragequit. Bovendien houden ik en de vloer intens veel van elkaar, had je dat nog niet gehoord? De hele school heeft het erover.'' Grijnsde ze speels voordat ze door kreeg dat ze misschien iets te lang naar Eva's ogen gestaard had en toen per ongeluk naar haar decolleté liet glijden en shit.

Oké, dat was dus niet gebeurd. ''Dus laat je me alleen spelen of doe je mee? Het ziet er niet echt naar uit alsof er iets anders te doen is, like alle mutanten hebben de speelkasten al geclaimd.'' Zei ze met een scheef grijnsje voordat ze haar andere lokken uit haar gezicht vrijspeelde door snel te schudden en vervolgens haar jurkje wat goed proberen te doen door omhoog te huppen, wat ook maar awkward ging. Yeah, dit was de beste indruk voor Eva natuurlijk. Ze slikte. ''Maar even serieus, heb je het al naar je zin hier? Op de school, het eiland I mean, niet op de grond. Tenzij je me dat ook wilt vertellen? Dan barst je maar los, I don't care.'' Grinnikte ze zachtjes, maar vooral wat gênant en ze vervolgens de aanstalten maakte om van de grond af te staan. Haar kont deed nog altijd zeer, wat ook wel logisch was want ondanks Eva die plots verschenen was ging die pijn heus niet zomaar weg voordat ze haar kontspieren gestrekt had en zelfs dan nog niet. Ze verschoof haar handen naar voren en leunde op ze om vervolgens wat hakkelig op te staan en een hand naar Eva uitstak, die overigens wel minstens vijftien centimeter langer was dan haar dus eigenlijk was dit ergens wel raar? Een kleintje die een grote hielp? Ach, boeiend.
You can try and try you can't beat me
© SHE MEANS WAR AT ATF
Terug naar boven Ga naar beneden
Dylan Firth
Dylan Firth
Deceased
Aantal berichten : 61
Never seen nothing like it [&Eva c:] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Never seen nothing like it [&Eva c:]   Never seen nothing like it [&Eva c:] Emptyzo feb 22, 2015 10:47 pm



Dat ze hier random op de grond zat, op de een of andere manier verbaasde het haar zelfs niet. Eva had al vreemde dingen meegemaakt, dus het kon nog wel eens echt zijn dat Melody hier random even lag te chillen. Daar zag ze het meisje nog wel even voor aan hoor. Maar aye, even back to naar waarom ze dus echt op de grond had gezeten. Want yeah, deze vloer was niet meteen een van de cleanste dat ze in de gang zou liggen chillen was begrijpelijk maar hier. Nah, er zou vast wel iets gebeurd zijn of zo. Heel random aanval van vermoeidheid waardoor ze random op de grond in slaap was gevallen. Jup, dat zag ze echt zo voor zich gebeuren. Zeker bij haar kamergenote. Bij zichzelf ook, maar dat was even een klein detail. Een glimlach verscheen op haar gezicht terwijl het meisje begon over Twister. Serieus, misschien als ze wat lichtgeloviger was geweest dan zou ze er nog zijn ingetrapt of zo. ‘Yeah, daar moet ik het even met je over hebben. Ik zag inderdaad al enkele foto’s circuleren met jou op de grond.’ Sprak Eva bedenkelijk. Echt hoor, hun niveau van humor was zo hoog wow. Eva had ergens wel gemerkt dat haar blik net iets was afgezakt, maar ze besloot er niets van te zeggen. Like, dat zou gewoon een beetje te gênant zijn.

Eva placeerde zich uiteindelijk ook op de grond en leunde met haar rug tegen een van de speelkasten aan terwijl Melody vroeg of ze mee deed. Twister hier? Hm, ze speelde het spel liever met een leuk muziekje tho. Al zou ze dat wel voor elkaar kunnen krijgen met haar mutatie. ‘Dus je wilt werkelijk iets doen dat zo actief is? Wow Smokes, je blijft me verbazen.’ Sprak ze al lachend. Echt hoor deze chick, ze was gewoon geweldig. Voor een moment staarde ze haar gewoon aan terwijl ze bezig was met alles terug goed te doen en alles en even moest ze giechelen om het gesukkel van het meisje. Slechte vriendin? Zij? Nee hoor. ‘Het is hier zo slecht nog niet gezien de omstandigheden waardoor ik hier beland ben. En ben je wel zeker dat ik je moet vertellen over de grond en mij? Ik wil je like niet kwetsen of zo, maar we zijn best wel tight en zo.’ Ging ze op een speelse toon verder. Yeah, dit kon ze wel een hele dag doen. Lekker chill op de grond Melody een beetje plagen, why not right?

En opeens was ze opgestaan. Niet op de meest elegante manier, maar hea je moest haar soms eens zien opstaan. Dan lag je dubbel of zo. Voor een kort moment staarde ze naar de uitgestoken hand van het meisje. Met een dankbare blik greep ze haar hand vast en duwde zichzelf zo heel easy omhoog. Als ze letterlijk had getrokken, wel ja dan lagen ze nu terug met zijn tweetjes op de grond te chillen. ‘Dus, gaan we nog opzoek naar een zichtbare Twister of gaan we wat mensen van de motors afjagen. Ik kan je zo beaten!’ Ging ze op een uitdagend toontje verder. Oh hell yeah, dit ging echt nog wel een leuke dag worden hoor.

Terug naar boven Ga naar beneden
Melody Burton
Melody Burton
Class 3
Aantal berichten : 151

Character Profile
Alias: Smokey
Age: 17
Occupation:
Never seen nothing like it [&Eva c:] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Never seen nothing like it [&Eva c:]   Never seen nothing like it [&Eva c:] Emptyma feb 23, 2015 11:52 pm

I don't play your rules, I make my own

''Well Hydra girl, dit word nog een hell of a ride want dan ken je nog maar weinig van me.'' Knipoogde ze speels op haar lach over hoe ze Eva bleef verbazen. Haar bijnaam terugkeren was zo typisch. Dat was bovendien het eerste wat ze echt van haar geweten had, naast het feit dat ze samen tegen hetgeen gespannen hadden dat in hun kamer met hun gesold had, wat dus echt niet grappig was geweest. Beide meisjes waren uitgeput geweest van hun dag en dan kwam dat ook nog eens te pas en daarna nog eens hun nieuwe kamergenootje, waarvan ze zeker wist dat zij het was. ''Ik hoor je wel lachen hoor, for fucks sake.'' Kraamde ze uit met haar ogen al rollend wanneer ze terug naar het meisje keek dat blijkbaar erg veel lol had om haar gesukkel. Djeez.
Eva vertelde haar dat ze het hier nog zo slecht niet vond en daar moest Melody wel om grijnzen. Ze wist wel hoe goed deze plek was. Het liet haar vergeten van wat er vroeger thuis gebeurd was, echt. Haar vader hoefde ze sowieso nooit meer te zien, echt nooit meer. Ze had geen idee wat er ook gebeurd zou zijn als haar tante er de volgende dag niet gekomen was en ze wou ook niet weten wat er gebeurd zou kunnen zijn. Ze was nu hier en gelukkig en wel. ''Wat?'' Trok ze haar wenkbrauw op naar de brunette toen ze over de grond begon. ''Oké, wie was het die begon? Jij of ha-hem?'' Ze ging dus even niet verraden dat ze de grond bijna een meisje had willen noemen, nope. Straks keek eva haar nog raarder aan dan ze haar al vond, aangezien ze door had gehad dat ze naar haar cleavage had zitten staren en dat was echt per ongeluk geweest. Echt.

Melody werd gelukkig niet door Eva naar de grond getrokken, want echt dat zou pas een afgang zijn geweest. Dat ze voor de tweede keer op de grond gedoken zou zijn en bovendien dan ook nog eens boven op Eva. Dat ging niet gebeuren, ze wou zichzelf niet nog meer voor schut zetten. Ondanks dat een heleboel mutanten bezig waren met hun eigen ding hier in de game hall zou ze zich alsnog beschaamd voelen, dat wist ze zeker. Ze staarde omhoog naar Eva, die echt zoveel langer was dan haar. Ze vroeg zich af of ze haar in kon halen qua hoogte als ze in een panter veranderde en vervolgens op haar achterpoten ging staan. Iets dat ze later vast nog wel eens ging uitproberen, als ze de energie zocht om in een panter te veranderen. Dat kwam dus echt later wel want ze ging niet als een panter op een motor zitten. Dat zou raar zijn. Alhoewel.. over raar gesproken.. in principe was alles raar dus eigenlijk zou dat dan weer, voor deze mutantenschool, vrij normaal zijn? Want alle mutanten hadden vast wel iets dat voor de normale mens raar zou overkomen maar voor de leerlingen hier was alles vrijwel volkomen normaal. Toch ging ze er niet voor om zich nu in een panter te veranderen. ''Ik heb wel zin in een race, ik maak je helemaal in. Ik zweer.'' En dus niet alleen in het spel zelf maar, vreemd genoeg vond ze er de blije energie voor, ook dus naar de motors toe. Oh yes dat ze er het eerste bij de motors zou zijn.

''Aye, wij willen eens.'' Maakte ze duidelijk nadat ze het spel gekapt had door op een knopje te drukken wanneer de twee mutanten die op de motors zaten alleen maar stom hadden zitten giechelen naar elkaar maar niet daadwerkelijk het spel speelden. Eén van hen was zelfs bezig met haar make-up bij te werken in een handformaat spiegeltje, waardoor Melody haar wenkbrauwen in een wtf-expressie trok en Eva aankeek. Dit was geen plek voor tuttelmeisjes? Zeker de motors niet. 'Je zoekt je eigen entertainment maar.' Antwoordde het meisje dat aan haar kant zat met een bitch stem waardoor Melody haar blijheid leek te verliezen en ze even op dit moment geen fucks gaf. Ze hief een vinger op naar het meisje haar gezicht en liet er een pikzwart rookwolkje uit komen dat haar vrijwel meteen verblindde en de meest zwarte vlek ever op haar gezicht achter liet. ''Veel plezier met dat schoon te maken, cupcake.'' Praatte ze onder haar adem door wanneer ze van de motor afgegaan was met een gil en haar vriendin meetrok om naar de badkamer te rennen of whatever. ''Dus, ik maak je af.'' Grijnsde ze terug naar Eva, die meteen haar vrolijkheid terug bracht wanneer ze alleen maar naar haar keek.
You can try and try you can't beat me
© SHE MEANS WAR AT ATF
Terug naar boven Ga naar beneden
Dylan Firth
Dylan Firth
Deceased
Aantal berichten : 61
Never seen nothing like it [&Eva c:] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Never seen nothing like it [&Eva c:]   Never seen nothing like it [&Eva c:] Emptydi feb 24, 2015 2:47 pm



Eva’s mondhoeken waren omhoog geschoten bij haar woorden. Oh, was dat zo? Eerst zien dan geloven hoor. ‘Misschien moet je me je dan maar beter leren kennen, cause well I already know you’re intresting.’ Echt hoor, dat was een conclusie die ze al heel snel had getrokken. Al vanaf het moment dat ze samen Kitty even op haar plaats had gezet. Nou ja, dat had Melody stiekem gedaan maar ze had wel een klein beetje haar bijdrage geleverd ondanks ze zich toen zo fucked up had gevoeld. Maar aye, dat was nu voorbij. Haar grijns werd alleen maar groter. ‘Nou, ik kan moeilijk huilen right? Maar sorry.’ Dat was wel even aardig van haar.
Het was hier best wel chill. Like, Eva kon eten wanneer ze wilde en eigenlijk ook slapen al moest ze ook wel naar de les. Plus er was ook een Melody, en wel ja het gedrag van die chick kon haar helemaal vrolijk maken. Maar het nam niet weg dat ze hier zat met een reden. Haar nieuwe mutatie onder controle leren houden. Anders kon ze nooit meer gaan zwemmen of zo. Alsof dat even het belangrijkste probleem was. Yeah right. Met een onschuldige blik keek ze het meisje even aan. Het feit dat ze zich bijna versproken had, maar zichzelf nog net had gesaved liet ze even langs zich liggen. ‘Nou, wel hij. Je weet toch dat ik je nooit pijn zou doen Smokey.’ Ghehe, dit vond ze even helemaal top hoor. Gewoon chillen met haar was altijd leuk, maar nu lagen ze random te chillen op de grond in de game room en kwamen er de vreemdste dingen uit hun mond. Niet dat het boeide want Eva had altijd al een vijs los gehad, maar met twee was altijd leuker dan alleen.

Eva moest heel even lachen toen ze recht was gekomen. Serieus, ze voelde zich toch wel een giant in de buurt van Melody. Maar dat maakte dit alles gewoon zo veel leuker, want oh ja ze plaagde het meisje maar al te graag met haar lengte. Al vond ze het stiekem wel een klein beetje schattig, maar dat waren details. Ea wat? Valse start. Gelukkig kon Eva met haar lange benen Melody zo in halen. Hah! Maar in plaats van werkelijk door te lopen en haar voorbij te gaan greep Eva haar pols beet en probeerde haar zo achter zich te krijgen wat dus eindigde in een heel gevecht tussen hen twee en uiteindelijk stonden ze opeens bij de motoren. Haar arm lag half om Melody heen, die liet ze ook wel meteen zakken zodra het kind de twee meiden had aangesproken die er nog op zaten op een nog vrij beleefde manier. Wow, even niet verwacht.

Echt, die kinderen ze snapte ze niet. Hoe oud waren ze? Hooguit 8 of zo, oke beetje ouder maar boeien, en ze hadden al de dikste laag make up op hun face. Ongeïnteresseerd keek ze juist dat meisje dat met haar make up bezig was aan waarop ze even haar hoofd schudde. Stelletje sukkels. Dat ze maar snel gingen oprotten, want nah deze plek was echt niet voor meisjes als hun. Zelfs de manier waarop ze tegen Melody sprak irriteerde haar nu al. Het was dat haar vriendin zelf even een cool trucje deed, anders had Eva ze toch eventjes bang moeten maken. Heel even shiften in een of andere kick as tijger en woppa ze hadden zo gillend de game hall uitgerend. Wat nu ook wel het geval was, maar details. ’Oh, gelooft het kleintje dat echt?’ Sprak ze vervolgens op een uitdagend toontje terwijl ze zich op een van de twee motoren zetten en haar haar over haar schouder heen zwierde. ‘Kom maar op mop!’ Schattig hoe Melody even ging denken dat ze haar ging beaten. Hallo, Eva was lekker pro hier in. Snel genoeg had ze het spel gestart en ging ze ook gelijk helemaal op in het moment. Alsof ze werkelijk een pro racer was of zo.

Terug naar boven Ga naar beneden
Melody Burton
Melody Burton
Class 3
Aantal berichten : 151

Character Profile
Alias: Smokey
Age: 17
Occupation:
Never seen nothing like it [&Eva c:] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Never seen nothing like it [&Eva c:]   Never seen nothing like it [&Eva c:] Emptyma maa 09, 2015 6:30 pm

I don't play your rules, I make my own

Melody was vastberaden dat ze dit ging winnen. Dit was een motorgame, gebaseerd op skills en niet op lengte. Want als ze een basketbal game hadden gedaan dan wist ze zeker dat Eva dat zou gaan winnen. Dat was echter niet het geval nu, bovendien zou ze nooit basketbal gaan doen. Dat was haar ding niet en dat zou het ook nooit worden. Al zou het best grappig zijn om een zwarte panter te zien basketballen? Maar aan de andere kant.. alles zou grappig zijn als een panter mensen dingen zou doen. Een eitje bakken, een bad namen, het huis stofzuigen? Was dat zelfs wel mogelijk? Nu ze eraan dacht zou ze het best willen proberen. Maar niet in het bijzijn van iemand anders. Absoluut niet. Dat zou veel te raar en beschamend zijn. Wie weet ging ze nog eens los op muziek tijdens het dweilen van een vloer en een panter die op d'r achterpoten staat met een dweil tussen d'r poten in en miauwend.. ze moest er spontaan van grinniken, al viel dat weg in de geluiden die om hen heen aanwezig waren. En werd ze er meteen uit getrokken toen ze door Eva het kleintje werd genoemd.
Oh Hell no, zo werd ze niet zomaar genoemd. Dat had Eva dus mooi echt even niet gedaan. ''Deze prima-op-gemiddelde-lengte-meid weet het zeker.'' Verzekerde ze haar, met kort haar wenkbrauwen omhoog en een ongeamuseerde blik op haar gezicht. Als Eva dacht dat ze haar zomaar voor een kleintje kon uitmaken dan had ze dat mooi mis. Toch had ze het uitdagende toontje in haar stem niet gemist en wist ze zelf ook wel dat de brunette het als een grapje had bedoeld natuurlijk. Toch pikte Melody het niet zomaar als iedereen haar zomaar kleintje noemden. De volgende keer als Eva haar zo zou noemen of iemand anders in de ruimte die hun gesprek ook maar hadden opgepikt dan vielen er klappen. Misschien zelfs klauwen. Dat lag eraan of ze tegen die tijd nog steeds mens was. Want er stond geen tijdslimiet op het scheldwoord.

Anyway. Ze had nog altijd stom gestaan en merkte dat pas op wanneer Eva haar kapot lange haren bijna in haar gezicht zwiepte, maar vervolgens wel heel schattig het woord mop gebruikte. ''Aye, wacht op mij, reus.'' Protesteerde ze wanneer Eva het spel al startte en ze haastte zich plotseling snel, veel sneller dan ze daadwerkelijk had willen zijn want ja luiheid, naar de andere motor toe alsof ze in een wedstrijd was geweest met iemand anders en ging er op zitten. Snel zette ze haar voeten op de pedalen en legde ze haar vingers om beide handvatten, klaar voor de strijd. Omdat ze door haar opzadeling nu Eva een voorsprong had gegeven ging ze er meteen helemaal voor. Binnen twee keer het handvat te laten brullen was ze gauw genoeg op top snelheid. Blijkbaar had de automatische speelcomputer een briljante motor voor haar uitgezocht, dat dan ook een grijns op haar lippen tevoorschijn toverde. Eva lag dan nu wel voor, maar na een rondje of misschien zelfs een halve zou ze haar maar al te snel inhalen. Meteen wanneer ze gestart was vanaf de finishlijn kwam het nummer Cool Rider in haar hoofd en kon ze het niet laten om te grijnzen en nog eens aan het handvat te draaien dat een grom maakte als reactie.
Ze vloog gauw een bocht om na een rechte weg, zo scherp dat ze haast de bocht uit zou vliegen maar door haar skills gebeurde dat niet en haalde ze zelfs een snelheid die te gestoord was voor woorden en daarmee meteen 3 NPC's inhaalde zonder problemen. Hierdoor kon ze het niet laten om hard te grinniken, plezier van de actie die ze zojuist gemaakt had en ergens kon ze ook wel Eva's gezicht voor zich zien ook al kon ze het niet maken om naar haar te kijken. Als dat gebeurde zou ze haar focus verliezen en dan waarschijnlijk wel tegen een hoop autobanden aan crashen ofzo, wat dus echt niet de bedoeling was en dus ook mooi niet ging gebeuren. Snel had ze ronde 1 al gemaakt en kwam toen na de tweede keer dezelfde bocht gemaakt te hebben al op de tweede plek te staan. En daar was Eva in zicht. ''Aye chick, het ziet er naar uit dat je dit gaat verliezen.'' Vertelde ze haar mooi even met een dikke grijns op haar gezicht. Als er iets was dat Melody plezierde dan was het roken, old rock, zonnebrillen en op motors rijden. Zo'n beetje alles wat met vroeger te maken had. Net zoals dat Michelle Pfeiffer toch echt wel haar teen girl crush was. Ze kon het niet helpen om haar in het geheim te aanbidden. Aangezien niemand er wat van wist. Het was niet alsof ze posters van haar in haar deel van de kamer had hangen of ook maar iets dat er op wees dat ze ook maar van het bestaan van Michelle Pfeiffer af wist. Het was mooi haar geheimpje. Hoewel ze zich soms wat liet meeslepen tegenover sommige meisjes, hoefde het ook niet zo te wezen dat de hele school van haar seksualiteit af moest weten. En alsof ze daadwerkelijk op een motor zat die op een snelweg reed voelde ze zich toch echt wel even ontzettend cool, alsof ze op weg was naar haar girl crush. Was het maar waar. Maar daar was haar fantasie toch ook zo geweldig voor. En met die gedachte en nog altijd grijns op haar gezicht waarin te zien was dat ze plezier had kwam ze langzaam maar zeker naast Eva te rijden, samen op weg naar de finishlijn van het laatste rondje met nog minder dan een kilometer afstand.
You can try and try you can't beat me
© SHE MEANS WAR AT ATF
Terug naar boven Ga naar beneden
Dylan Firth
Dylan Firth
Deceased
Aantal berichten : 61
Never seen nothing like it [&Eva c:] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Never seen nothing like it [&Eva c:]   Never seen nothing like it [&Eva c:] Emptydo maa 12, 2015 5:13 pm



Woops blijkbaar vond Melody het niet zo heel leuk dat ze grapjes maakte over haar lengte. Nou, jammer dan? Nee, oké als het meisje het echt erg vond moest ze het even zeggen en ging ze ermee ophouden hoor. Maar no way in hell dat haar vriendin dit spelletje ging winnen. Ze waren misschien gewaagd aan elkaar, maar Eva had een grote haat gecreëerd aan het tweedes eindigen. Daar kon ze absoluut niet tegen hoor. Kort schonk ze het meisje een verontschuldigende blik, puur om die comment over het klein zijn. Serieus, ze wenste even dat ze niet zo’n giant was. Want yeah, daar werd ze heel soms ook wel mee gepest tot ze dan met woorden ging gooien en dan dropen ze meestal huilend af. ‘Nou lieve schat, hold on and enjoy the ride. Want je zult alleen mijn rug nog zien hoor.’ Bam! This thing was on. Echt hoor, nu ging ze nog beter haar best doen. Stiekem had ze toch nog wel even een oneerlijke voorsprong want ze had vroeger vaak genoeg op de motor gereden van haar vader. Nou ja, stiekem dan anders was ze haar hoofd al lang kwijt of wat dan ook.

Vanaf het moment dat de game was gestart en zij even een flinke ruk had gegeven aan het handvat waardoor ze er ook meteen vandoor ging en de pole position in nam. Fuck yeah, dit ging al meteen goed. Pure focus was af te lezen op het gezicht van de brunette. Soms ging ze echt veel te hard op in een simpele game, zeker als ze dan nog eens wilde winnen ook. In haar hoofd had ze een beat van Nicky Romero in haar hoofd. Het was dat ze zelf niet de mogelijkheid had om de muziek door de ruimte te laten blasten hoor anders had ze het zeker gedaan. Maar voor nu was het wel de perfecte sound om Melody in de pan te hakken.

Op een recht stuk maakte ze nog meer snelheid. Simpelweg omdat ze wel doorhad dat haar partner in crime steeds dichter kwam. Blijkbaar had Melody een of andere kick ass motor gekregen, iets wat ze zelf ook had maar die van haar vriendin had net een iets coolere uitstraling en heel misschien wat meer pk. Maar ze ging strijden tot aan het bittere eind hoor. Like, Eva deed echt niet aan iemand anders laten winnen. Dan was het ook niet leuk. Zodra ze de tweede ronde waren ingegaan stond Melody opeens vlak achter haar. Damnit, dit was nog niet over! ‘Please, maak je woorden eerst maar waar!’ En met dat gezegd te hebben gaf ze nog net op tijd een flinke draai aan het handvat waardoor ze weer een eind vooruit schoot en dus niet meer naast het kleintje reed. De plotse drang om straks in de kamer naar een film als Fast & Furious te kijken was werkelijk zo groot opeens. Snelheid, zelfs al was het maar ingebeelde snelheid deed iets met het meisje. Het kon haar helemaal gek maken als je wilde. Van haar vader had ze een motor gekregen voor haar verjaardag. Niet zo maar eentje hoor. Het beste van het beste en volledig in het zwart. Een Kawasaki Ninja H2R. Dat was echt haar baby hoor, naast haar draaitafels dan. In de zomer had ze zoveel over de wegen heen gescheurd als ze niet aan het draaien was. Het was echt te chill geweest als ze eerlijk moest zijn. Maar aye, keep your head in the game. Voor even was ze in haar hoofd afgedwaald en daardoor had ze nu pas door dat Melody weer naast haar aan het rijden was. Nog iets van een 100m te gaan. Een laatste keer gaf ze twee snelle rukjes aan het handvat en schoot gelijktijdig met Melody naar voren. Ja hoor, tegelijkertijd over de streep met niets van verschil in de tijd. ‘Wel, dat dit ooit zou gebeuren bij mij is wel heel onwaarschijnlijk. Wat is je geheim, hm?’ Sprak ze terwijl ze haar rechtermondhoek even omhoog trok en vervolgens haar armen over elkaar kruisten en haar met een vragende blik aan keek.


Terug naar boven Ga naar beneden
Melody Burton
Melody Burton
Class 3
Aantal berichten : 151

Character Profile
Alias: Smokey
Age: 17
Occupation:
Never seen nothing like it [&Eva c:] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Never seen nothing like it [&Eva c:]   Never seen nothing like it [&Eva c:] Emptyvr maa 13, 2015 12:37 am

I don't play your rules, I make my own

Eva en haar lengte grapjes. Echt. Hmpf. Ze zou haar eens leren en dat deed ze nu meteen, door precies naast haar te komen rijden tot ze echt niet meer harder kon en vanaf toen, ondanks dat de weg nog echt minder dan honderd meter was, leek alles in zo'n slowmotion te gaan. Ze had haar ogen heel even naar Eva gedraaid met een dikke grijns spelende op haar lippen, die er echt niet meer af te slagen was omdat ze zo zeker was dat ze dit ging winnen. Ze probeerde haar snelheid nog meer op te krikken maar ze wist dat ze al op volle snelheid was. Gauw richtte ze haar aandacht terug naar het scherm, hoopte op die ene, echt die éne centimeter voorsprong, maar voor zover ze kon zien gebeurde dat dus niet. Ze probeerde nog eens aan haar handvat te brommen, maar tot geen enkel succes werkte het. Toch verminderde het haar plezier niet. Nee, zodra ze over de finishlijn geracet was liet ze haar stuur los en rechtte haar rug weer om zich vervolgens met een geeuw uit te rekken. ''Was dat alles wat je kon?'' Grinnikte ze, terwijl ze haar armen uit strekte en haar rug een paar keer hard en zacht haar botjes knakte. Bijna had ze haar tong ook nog eens uitgestoken als een ware panter, maar dat had ze nog maar net even binnen gehouden voordat ze meer panter zou gaan zijn in mensenvorm dan een mens. Als dat logisch klonk? Het maakte ook niet uit. Gauw vormde ze haar grote O-mond terug in een brede grijns en kon het niet laten om haar hoofd te schudden wanneer Eva haar ineens om haar geheim vroeg. ''Well chick, this girl ain't gonna reveal her secrets. Too bad.'' De grijns die op haar lippen stond was er echt niet af te slaan hoor. Echt niet. Eva's uitdagende grijns hielp daar ook nog eens bij en de manier waarop ze stoer leek te doen met haar armen over elkaar. ''Als je je nu als een puppy probeert te gedragen, dat gaat dus mooi niet werken.'' Vertelde ze haar in een korte schaterlach, echt blij om haar overwinning ook al was het wel gelijkspel geweest. Ze zag het filmpje vanuit haar ooghoeken, terwijl haar ogen nog altijd op Eva stonden, nog altijd doorgaan. Beide hun motors die bereden werden door twee vrouwen coureurs en de een soms even de ander inhaalde maar altijd tegelijkertijd over de finishlijn reden, alsof ze daarvoor bestemd waren door de uitslag die de twee meisje hadden behaald. Ah, Melody realiseerde zich hoe blij ze hiervan werd, wat ze eigenlijk al een tijdje niet meer geweest was. Zeker niet met een mutant die niet één van haar nichten waren. Oké, Maurim even niet meegeteld want hij was ook fucking cool. Maar echt, meestal was ze te lui of te moe om zich te interesseren in anderen. En hier was ze dan, echte pure lol aan het hebben met een hottie.

BEEEEEEP. Melody krijste het als een ware gek uit en sprong van de motor af als een opgejaagde kat die plotseling met al haar rugharen overeind stond en op vier poten belandde op de grond, waar het ook maar vanaf gevallen was. Alleen was dit in Melody's geval niet zo, in plaats daarvan viel ze tussen de twee motoren in op haar rug. ''The fuck!'' Kreunde ze van de klap die ze door haar lichaam voelde gaan. Gelukkig was ze niet lelijk gevallen maar ze wist wel dat er vroeg of laat een blauwe plek op haar heup terecht zou komen. Ze gooide en blies haar slag-achtige haar uit haar gezicht vandaan nadat ze zich omgedraaid had en zag een rode toeter net langs haar stuur uitkomen. Doordat ze op de grond lag kon ze niet meteen opmaken wat er zojuist gebeurd was, maar degene die er achter had gezeten begon te praten.
'Da's payback.' Vertelde het meisje haar, de tut die eerder op deze motor gezeten had en Melody gromde. Het probleem was alleen dat ze de energie niet vond om daadwerkelijk van de grond af te komen, nu ze er al voor de tweede keer binnen een halfuur beland was. Dit was allemaal veel te vermoeiend en ze zuchtte. ''Seriously? Waarom? Ga gewoon weg.'' Bracht ze uit, al was het meer voor zichzelf dan echt als reactie voor de twee meisjes die zich zo nodig als een kleuter moesten gedragen. Hell, waar de fuck hadden ze die toeter zelfs vandaan gekregen? Dit leven. Het was het nu echt even niet.
You can try and try you can't beat me
© SHE MEANS WAR AT ATF
Terug naar boven Ga naar beneden
Dylan Firth
Dylan Firth
Deceased
Aantal berichten : 61
Never seen nothing like it [&Eva c:] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Never seen nothing like it [&Eva c:]   Never seen nothing like it [&Eva c:] Emptyvr maa 13, 2015 4:29 pm



Dat ze gelijk waren geëindigd was echt niet cool hoor. Hoewel, het bevestigde Eva’s gedachte al wel. Ze had eindelijk iemand gevonden die gewaagd was aan haar. Van zodra ze over de finishlijn waren gereden ontsnapte ze uit de diepe focus waarin ze heel de game had verkeerd. Haar mondhoeken waren omhoog gekruld bij het horen van de woorden van Smokey. ‘Geloof me mop, ik kan nog veel meer.’ Sprak ze op een samenzweerderig toontje. Ghehe, ze moest eens weten hoor. Het was echt chill man, hier gewoon zo zitten met haar roomie. Tussen hen hing een chille vibe, iets wat Eva helemaal geweldig vond. Yeah, weer een goed ding wat die mensen hier op school hadden gedaan. Haar samen zetten met Melody. Beste keuze ever hoor. Met een simpele beweging van haar hoofd sloeg ze haar haren terug over haar schouder heen en trok even een dikke pruillip toen het meisje haar geheim niet wilde delen met haar. ‘Nou, niet cool.’ Tss, ze had haar echt wel hoger in geschat hoor. ‘Ik dacht dat je me vertrouwde.’ Sprak ze wat sip. Allemaal geacteerd off course. Eva was gewoon in een goede bui vandaag, iets waar haar vriendin wel een hele grote rol in speelde eigenlijk. Maar dat ging ze even niet aankondigen, want yeah that would be weird. ‘Een puppy? Hell no, ik kan je wel op een andere manier overhalen hoor.’ Woops. Dat hoorde er niet uit te komen. Eva besloot het maar gewoon weg te lachen. Waar haalde ze het ook allemaal weer vandaan. Melody fuckte gewoon stiekem met haar hoofd, heel stiekem had ze een mutatie waar ze haar niets over had gezegd en daarmee controleerde ze haar gedachten of iets. Ze had het helemaal door.

Een schel, hard, zeurend geluid klonk door. Meteen trad haar mutatie in werking en liet het geluid gewoon volledig weg sterven voor het nog langer kon aanhouden. Met een felle ruk keek ze op toen ze Melody hoorde. Door het stomme geluid was ze tussen de motoren in gevallen. Iets wat vast en zeker een mooie kneuzing zou achterlaten of zo. De bron van het geluid was al meteen zichtbaar geworden, zo’n verrekte toeter die ze bij voetbalwedstrijden altijd gebruikte om lawaai mee te maken.
Het moment dat haar ogen de dader echter vonden veerde Eva meteen overeind. Snel genoeg stond ze voor het meisje en keek haar met de felste blik ever aan. ‘Ben je freaking 6 of zo? Heb je nooit een opvoeding gekregen van je ouders? Of wait, is dat de reden waarom je hier zit? Konden ze je niet meer aan.’ Er kwam nog een hele resem scheldwoorden uit, maar ze had het meisje al meteen in haar greep gekregen toen ze die comment over haar ouders had gemaakt. Met een vuile blik werd Eva bekeken maar ze gaf er totaal geen fuck op. ‘Maak dat je weg komt. Voor je hier vertrekt in een lijkzak.’ Klonk het op een snijdende toon terwijl ze even haar ogen tot spleetjes kneep. Waarom ze zelfs zo kwaad werd wist ze niet eens. Al was de reden duidelijk genoeg. Die lag nu tussen de motoren. Wanneer het kind nog niet movede trok ze ongelovig een wenkbrauw op. Ging zo’n kleine etter het nu echt opnemen tegen haar? Eigenlijk moest ze zichzelf in de hand proberen houden, maar ze gaf er even helemaal geen fuck om. Voor er ook maar iemand met zijn ogen kon knipperen was ze geshift in een volgroeide tijger. Dreigend stapte ze naar voor en liet meteen haar tanden zien. ‘Rot op. En wel nu!’ Sprak ze al grommend. Inmiddels had ze ook al de aandacht getrokken van elke aanwezige persoon hier in de ruimte. Echt hoor, helemaal geweldig dit .Toch waagde niemand het om voor haar neus te komen staan om haar tegen te houden. Beter. Maar het meisje zelf bleef nog steeds staan, alsof ze versteend was van angst of zo. Toch nam de bezorgdheid om Melody haar al gauw weer over. Simpel draaide ze zich om en sloeg daarbij haar staart nog in het gezicht van het meisje. Alsof ze hier zo net geen scène had gemaakt zette ze zich neer achter de motoren. Daar changede ze weer in zichzelf om meteen bij haar neer te knielen. 'Gaat het wel helemaal goed? Ik kan wel iemand halen of je helpen om terug naar de kamer te gaan if you want.' Van de woede van net was helemaal niets meer te merken, nee nu was het gewoon pure bezorgdheid die doorklonk.

Terug naar boven Ga naar beneden
Melody Burton
Melody Burton
Class 3
Aantal berichten : 151

Character Profile
Alias: Smokey
Age: 17
Occupation:
Never seen nothing like it [&Eva c:] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Never seen nothing like it [&Eva c:]   Never seen nothing like it [&Eva c:] Emptyzo mei 10, 2015 2:15 am

I don't play your rules, I make my own

Door deze stomme actie had ze meteen al weinig zin meer om nog verder hier te blijven, ze wist vrijwel zeker dat deze kinderen niet zomaar weg zouden gaan zonder nog meer om een gevecht te vragen. Ze slikte en probeerde zich ietsje van haar plek af te draaien zodat ze met haar hand bij haar heup kon en daar aan begon te voelen. Dat deed zeer, fuck. Wie had er dan ook bedacht dat er precies een ijzeren plaat tussen de motors had moeten liggen in plaats van een zacht grasmatje. Zelfs de motors waren dus niet val-veilig, dat had ze nu wel ondervonden. Ze had de neiging om te kijken of haar huid nu al bont en blauw was, maar dat ging niet zo makkelijk als ze een jurkje aan had en de plek rond de plek van haar onderbroek zou zitten. Melody ging zich hier echt niet als een retard half uit zitten kleden om alleen maar naar haar huid te zitten kijken die waarschijnlijk nog niet eens echt beschadigd was. Ze keek er pijnlijk naar totdat haar aandacht werd getrokken door Eva die zich plotseling veel harder opstelde dan dat ze eerder had gedaan tegenover de twee kinderen. Haar opmerking over of dat ze freaking zes was liet haar opkijken en om één of andere reden kon ze haar ogen niet meer van de brunette afhalen. Al moest ze toegeven dat ze altijd wel toekeek als er iemand een scène trapte. Ze gniffelde zacht om haar dissende opmerking over dat ze vast vanwege dit soort kut gedrag op deze school zaten en ze het dan ook maar meteen voor iedereen hier moesten verzieken. Ze liet haar blik afglijden naar het meisje dat ze maar half zag aan de andere kant van de motor maar wel duidelijk de smerige blik zag die ze naar Eva stuurde. Ugh, ze voelde hierdoor nu ook boosheid terug in haar lichaam omhoog komen borrelen. Voordat ze de kans had om haar eigen mond open te trekken en ook eens wat woorden af te vuren richting de twee mutanten die dachten heel wat beter te zijn dan hun had Eva dat moment al van haar gestolen. Niet dat dat haar wat uitmaakte, haar opmerking was heel wat beter geweest waardoor ze het niet kon laten om even wat harder te lachen nu waardoor één van die bitches nu haar kant op keek.

'Wat wil je eraan doen dan?' Had ze gewaagd om te zeggen voordat ze ook maar aan de consequenties had gedacht en plotseling Eva in een tijger was veranderd, net zo simpel als Melody dat kon doen. Holy shit, dit kende ze nog niet van haar, waardoor ze net zo verbaasd naar haar kamergenote keek als de twee meisjes en er gauw een grijns op haar lippen kwam te staan van geweldigheid. Damn, ze had niet geweten dat ze deze mutatie had en ineens voelde ze zich lang niet zo alleen meer op deze school. Natuurlijk had ze wel al vrienden gemaakt naast haar eigen nichten, maar dit was anders. Ze had iemand die wist het hoe was om een katachtige te zijn, als een tijger het enige was waar ze in kon veranderen. In Melody's geval kon ze alleen maar een zwarte panter zijn met af en toe een gele of groene oogkleur, dat verschilde hoe ze zich voelde. ''Damn.'' Had ze gefluisterd voordat ze afgeleid werd door Eva's gegrom en de meisjes alsnog niet oprotte zoals ze allebei verwacht hadden. Zachtjes masserend was ze nog altijd met haar vingers over de pijnlijke plek gegaan terwijl ze toekeek naar hoe het meisje nu een staart in haar gezicht ontving en daardoor haar balans verloor en tegen de andere aan crashte en beiden nu op de grond vielen. Helaas niet op een ijzeren plaat zoals Melody wel was gegaan, maar het was in ieder geval iets. Hierdoor zag ze ze beide nog snel overeind krabbelen en weg rennen naar wist zij veel waar heen, voordat ze haar aandacht terug op Eva richtte die inmiddels terug veranderd was alsof het niets was. Ze slikte en wist even geen woorden uit te brengen, zelfs niet wanneer ze haar vroeg of het wel goed met haar ging. ''Ik- ehm- eh..'' begon ze twijfelachtig, voordat ze met haar ogen knipperde en zich toen wat meer overeind probeerde te laten komen. ''Ik denk dat ik wel oké ben.. maar ik heb de game hall voor nu wel weer gezien, if you know what I mean.'' Perste ze daarna haar lippen op elkaar met een lichte zucht terwijl ze zich op haar linkerhand steunde en de andere arm om de motor heen gooide waar Eva net had op gezeten. ''Fuck, oké, dat doet teveel pijn. Ik ga niet echt omhoog raken. Well, dan blijf ik hier wel chillen, right?'' Probeerde ze wat te grappen als een boer met kiespijn.
You can try and try you can't beat me
© SHE MEANS WAR AT ATF
Terug naar boven Ga naar beneden
Dylan Firth
Dylan Firth
Deceased
Aantal berichten : 61
Never seen nothing like it [&Eva c:] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Never seen nothing like it [&Eva c:]   Never seen nothing like it [&Eva c:] Emptyzo mei 10, 2015 2:56 am



Van zodra Melody was gevallen had zij zich gewend tot de twee die dit aan hadden gericht. Dat ze kwaad was, was een understatement. Die fase was ze al voorbij gegaan, nu was ze woedend. Je ging niet zo maar iemand anders zo laten schrikken. Wie weet had Melody wel iets gebroken of wat dan ook. Met een harde blik keek ze de twee meisjes aan. Haar opmerking leek hun echter niet zo heel veel te kunnen schelen, nee in plaats daarvan kreeg ze een vuile blik haar kant opgegooid. Als er stoom uit haar oren kon komen dan was dat zeker gebeurd hoor. Het zachte gelach van Melody deed haar vanbinnen zelf eventjes lachen, al liet ze daarvan niets merken aan die twee graftakken die hun fun hadden verpest. Al helemaal niet toen een van de twee het waagde om naar Melody te kijken. Iets wat wellicht de druppel was geweest samen met die stomme opmerking van haar.
Een levensechte tijger stond opeens voor hun neus. En nee, ze was echt niet bang om hun gezicht te bewerken met haar klauwen. Het zou helemaal niet goed zijn voor haar track record hier maar het kon haar niets schelen. Eva moest hier even gaan duidelijk maken dat ze het niet ging toelaten dat mensen zo maar met haar gingen fucken, en al zeker niet met iemand van haar vrienden. Waarschijnlijk kwam ze net iets te beschermend op voor Melody maar dat ging ze straks wel steken op het feit dat ze gewoon over bezorgd was over haar roommate of wat dan ook. In plaats van ze ook werkelijk te attackeren en met huid en haar te verslinden zwiepte ze vrij hard met haar staart in een van hun gezichten waardoor er al heel snel een domino effect ontstond en de meisjes even snel weer gingen lopen als ze waren verschenen.

Show zat erop, nu moest ze zich focussen op haar maatje. Tijger Eva was weer eventjes opgeborgen, nu was ze gewoon de overbezorgde roommate aan het spelen. Want tja zeg nu zelf, Melody was best hard neergekomen, iets wat zeker niet zonder enige blauwe plek zou zijn gebeurd. Voor heel even trok ze haar wenkbrauw op. Volgens haar was de chick niet op haar hoofd terecht gekomen, dus van waar kwam die plotse twijfel in haar stem? Meteen wou ze haar te hulp schieten toen ze overeind probeerde komen, maar ze hield zich nog net op tijd in. Het zou waarschijnlijk wel raar overkomen als ze dit alles veel te snel ging doen, en naja ze had nu niet echt meer vragen of vreemde blikken nodig. ‘Wel, dan moet ik tenminste niet alleen weg.’ Grijnsde ze eventjes. Heel even kauwde ze op haar wang toen Melody overeind probeerde te komen, maar dar dus niet in slaagde. Yeah, die zou niet kunnen lopen. ‘Niet van. Je gaat mooi mee met mij, of je nu wilt of niet.’ Sprak ze met een grijnsje. Yeah, ze zou haar wel kunnen tillen. 'Vertrouw me maar.’ Probeerde ze het meisje gerust te stellen waarna ze haar ondersteunde door even wat voorover te buigen zodat Melody haar arm om haar heen kon slagen.
Met hier en daar een stomp van haar eigen ellenboog tegen een van de bikes waren ze uiteindelijk overeind gehaald, en als een echte superheld tilde ze het meisje voorzichtig op. Soms was het toch echt wel een voordeel dat ze zo sportief was aangelegd hoor. ‘Slaapkamer of ziekenboeg? Taxi Eva voert je wel. Dit is een exlusieve rit hoor, maak je maar een keer in je leven mee. Of als je geluk hebt twee keer, maar dat valt nog te bespreken.’ Sprak ze in de hoop haar roommate toch wat op te vrolijken. Met een vragende blik bleef ze nog heel eventjes staan al leunend tegen een van de bikes. Heel stiekem kon ze hier wel aan wennen hoor.

Terug naar boven Ga naar beneden
Melody Burton
Melody Burton
Class 3
Aantal berichten : 151

Character Profile
Alias: Smokey
Age: 17
Occupation:
Never seen nothing like it [&Eva c:] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Never seen nothing like it [&Eva c:]   Never seen nothing like it [&Eva c:] Emptyvr mei 15, 2015 1:07 am

I don't play your rules, I make my own

Ze keek Melody nog altijd met dezelfde blik aan, een halve glimlach die zelfzeker moest uitstralen maar ze had het idee dat het alles deed behalve hetgene wat ze wou. Well, voor wie speelde ze eigenlijk dit spelletje? Alleen maar voor zichzelf blijkbaar want Eva leek er niet bepaald voor te vallen, wat haar haar glimlach al gauw liet verdwijnen en ze nog eens over haar pijnlijke plek heen wreef met haar vlakke hand, wat het beste aanvoelde voor nu. ''Met jou mee?'' Vroeg ze wat verbaasd maar ook brommend, wat kwam door het feit dat ze niet tevreden was met de blauwe plekken die ze nu ging krijgen. En ze wist dat als ze in een panter veranderde, die plekken dan op magische wijze alleen maar groter zouden worden. Het antwoord was niet moeilijk uit te rekenen though, een panter was groter, dus ja dan was het logisch.

Eva vertelde haar dat ze haar maar moest vertrouwen, iets waar Melody eigenlijk niet zoveel moeite over deed. Iedereen die haar gewoon met respect behandelde en wel mee op kon schieten deed ze niet moeilijk over om te vertrouwen. Maurim was namelijk ook iemand waar ze alle vertrouwen in legde, hun uitje in het bos nadat ze elkaar in het dierenhok hadden ontmoet en een beetje ondeugend waren geweest om alle honden mee te nemen. Toch was alles uiteindelijk goed gekomen en hadden ze niet eens problemen gehad bij het schoolhoofd. Sterker nog, ze waren beloond voor het feit dat ze de honden terug hadden gebracht, wat haar daarna zo enorm opgelucht had gemaakt. Op dat moment had ze zoveel paniek gehad die ze had geprobeerd te blokkeren in het kantoor van de roodharige vrouw en ze wist dat Maurim precies hetzelfde had gedaan. In haar hoofd had ze alleen maar aan de krokante kippenboutjes gedacht die Céline zo fantastisch kon klaarmaken om alle telepathie te voorkomen die de vrouw eventueel zou gebruiken in haar hoofd. Hmm, kippenbouten..

Ze slikte wanneer Eva plotseling dichterbij kwam en ze haar armen onder haar lichaam door voelde schuiven. Zo gemakkelijk ging dat niet. Ze had ook precies de prestatie geleverd om tussen de twee motors in op de ijzeren plaat te vallen. Het had elke plek kunnen zijn in de game hall en zij had het hier gepresteerd. Echt, achievement unlocked. Ze kon trots op zichzelf zijn om zoiets doms te behalen. Eva stootte hierdoor haar ellebogen steeds tegen één van de bikes, van de één naar de ander en Melody kon het niet laten om zich hierdoor schuldig te voelen. Maar wat haar meteen uit haar schuld vandaan haalde was Eva's geur die ze ineens in haar doorkreeg. En de coole motorkleding die het meisje droeg.. Melody moest zeggen dat ze ervan onder de indruk was en ze het niet kon laten om even naar de rode kleur én glans van haar lippenstift te staren. Het leek haast de kleur van.. well, bloed was het eerste dat in haar op kwam, maar ook van rode rozen en aardbeienpudding. De siroop die daar altijd op zat.. hmm. Oké, Melody, what the fuck. Stop daar. Ze werd gauw al afgeleid door Eva's stem en keek haar daardoor in haar ogen aan terwijl ze haar armen om haar nek heen had geslagen, iets wat totaal niet romantisch was. Ze sloeg haar woorden op, alleen kon er even geen beeld op vatten. Was ze dan zo afgeleid? Fuck man, Melody, concentreer. Dit kwam vast door de pijn die ze had en wat er net allemaal wel niet gebeurd was. Het feit dat Eva in zo'n dier kon shiften dat was nieuw voor haar en ze droomde er nog steeds over, als dat het woord was dat ze zocht. Ze wist het niet. Het maakte ook niet uit. Ze knikte half, niet echt zeker of dat het juiste antwoord was dat ze moest geven en pas daarna maakte haar brein de link dat ze een vraag had gesteld over of ze naar de slaapkamer of de ziekenboeg wou. Maar om eerlijk te zijn had ze in geen van beide de plekken zin. De ziekenboeg liepen er van die hyperende ongeruste verpleegsters rond die haar dan maar al te graag vol spoten met allerlei dingen en dingen op haar plakten waar ze geen verstand van had. En in de slaapkamer was Kitty, ook iemand waar ze geen behoefte aan had en al hoofdpijn van kreeg als ze er over nadacht. ''Ehm,'' begon ze twijfelend, voordat ze ineens aan de plek dacht dat haar vast tot rust zou brengen. Alleen in plaats daarvan maakte ze een heel andere opmerking. ''Jouw armen?'' WHAT THE ACTUAL. En ze liet haar ogen nog eens naar Eva's lippen gaan, terug naar haar ogen, terwijl ze voorover boog en ze haar lippen op die van Eva zette, in de hoop dat het meisje haar terug zou zoenen.

Of.. ze had het allemaal fucking fout, elke hint die ze als het ware gegeven had, en zou op de grond worden gegooid met hopelijk een hersenschudding als gevolg waardoor ze dit moment van schaamte niet zou herinneren.
You can try and try you can't beat me
© SHE MEANS WAR AT ATF
Terug naar boven Ga naar beneden
Dylan Firth
Dylan Firth
Deceased
Aantal berichten : 61
Never seen nothing like it [&Eva c:] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Never seen nothing like it [&Eva c:]   Never seen nothing like it [&Eva c:] Emptyvr mei 15, 2015 5:28 pm



Eva trok even geamuseerd haar wenkbrauw op toen ze het gebrom hoorde van Melody. ‘Tenzij je hier nog iemand anders ziet?’ Sprak ze met een kleine glimlach. Echt niet dat ze iemand anders zich nu eventjes ging laten bekommeren om het meisje hoor. Nee, voor heel eventjes had ze de rol aangenomen van overbezorgde vriendin en nou ja die ging ze toch wel eventjes volhouden hoor. Tot ze wist dat ze weer helemaal in orde was en zo. Stiekem profiteerde ze er gewoon van om extra tijd met haar door te brengen hoor, want nou ja ze moest het niet ontkennen Melody was leuk. Plus als ze samen waren hadden ze meestal wel dikke lol, of het nu was hier in de game hall of gewoon ergens random als ze mensen aan het uitlachen waren het maakte niet uit. Zolang ze samen waren was het plezier gegarandeerd. Waarschijnlijk zou de grijns die op haar gezicht was verschenen niet meteen goed geïnterpreteerd worden of zo, maar het was een feit bij Melody voelde Eva zich geweldig. Schoof even alles wat ze met zich meesleurde van zich af en kon ze gewoon relaxen.

Het was een hele prestatie geweest om haar tussen de twee bikes uit te krijgen hoor. Like, hoe ze het klaar kon spelen om er exact tussen te vallen was haar een raadsel. De nodige blauwe plekken op haar ellebogen nam ze er maar gewoon bij. Het belangrijkste nu was haar er gewoon van tussen krijgen en haar te brengen naar de plek waar ze wilde zijn. Met Melody in haar armen voelde Eva zich op de een of andere manier alsof niets haar nog zou kunnen raken. Alsof het meisje haar eigen persoonlijke safe zone was of zo. Iets wat ze ergens best wel nodig had, voor het merendeel van de tijd dacht ze niet meer aan wat ze had gedaan maar zo heel soms kwam het nog wel eens terug in haar hoofd. Stiekem ging ze als het nog eens gebeurde gewoon bij haar liggen hoor, hoe raar het ook zou over komen als het haar hielp was het allemaal goed, right? Al moest ze dat misschien toch nog eerst even bespreken met haar of zo. You never know. Met haar overpeinzingen had ze helemaal niet doorgehad wat er allemaal aan de hand was. Pas toen ze haar armen om haar nek voelde gleed haar blik terug naar het gezicht van Melody en voor heel even voelde ze haart hart een sprongetje maken en een hele heup euforie los maken. Huh? Op het aanbod van taxi spelen kwam niet meteen een reactie. Het leek wel of ze helemaal uitgezoned was of iets. Sinds wanneer was Melody zo’n dagdromer? Al vond ze het stiekem best wel cute hoor. In plaats van al enige aanstalte te maken om te vertrekken naar buiten bleef ze nog steeds tegen een van de bikes staan, wachtend tot ze iets van een reactie kreeg. Eigenlijk kon ze hier net zo goed een hele dag chillen met haar in der armen hoor. Daar vond ze eventjes helemaal niets ergs aan. Zachtjes trommelde ze wat met haar vingers op haar rug, iets wat ze enkel en alleen maar deed als ze toch lichtelijk nerveus werd. Maar aye, ze had zelf aangeboden om haar te dragen dus ze moest zich er maar eventjes over heen zetten of iets. Een knikje kwam. Uhm ja, daar was ze al veel wijzer door. Onbegrijpend trok ze even haar mondhoek op. Misschien moest ze haar maar naar de ziekenboeg brengen. Jeweetwel om te checken of ze niets mankeerde aan haar hoofd want dat leek haar stiekem wel het geval hoor. Al sprak ze die woorden maar even niet luidop.

Een reactie kwam. Al was er weer net diezelfde twijfel als eerder in te horen. Dit keer was het niet haar schuld hoor, zij had niets gedaan stond enkel en alleen maar te chillen met haar in haar armen. Wat er als volgt gebeurde was even te snel om over na te denken. Binnen de seconde had Melody haar lippen op de hare gedrukt en had Eva even de afstand overbrugt tussen de bikes en een flipperkast. Daar had ze het meisje op neergezet en meteen een van haar handen verplaatst naar haar nek. Zachtjes volgde ze met haar wijsvinger heel even de kaaklijn van haar kamergenote. De kus liet ze natuurlijk niet onbeantwoord. Dit was vanaf het moment dat ze haar had ontmoet het enige geweest wat er door haar gedachte was gegaan. Haar hart was hard beginnen kloppen in haar borst, en niet om cheeky te doen of zo maar ze voelde werkelijk de vlindertjes even fladderen in haar buik hoor.

Met gesloten ogen was ze even blijven staan en had haar voorhoofd tegen dat van Melody aangelegd om zichzelf terug in de hand te krijgen terwijl haar handen terug waren afgezakt naar haar heupen. Ergens was ze bang om haar ogen te openen, bang dat ze zou verdwenen zijn, maar niets was minder waar hoor. Nee, ze zat nog steeds op de flipperkast. ‘Ik moet je wel even meedelen dat Taxi Eva ook betaling aanvaard in kusjes hoor, en je tijd is al aan het lopen darling.’ De opmerking was totaal niet op zijn plek, maar yeah zo klunzig was ze dan wel weer om juist zo’n dingen te gaan zeggen. Met een klein glimlachje drukte ze nog een zacht kusje op haar lippen.

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
Never seen nothing like it [&Eva c:] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Never seen nothing like it [&Eva c:]   Never seen nothing like it [&Eva c:] Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Never seen nothing like it [&Eva c:]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: Ruins of Genosha :: School - First Floor :: Game Hall-
Ga naar: