|
|
Auteur | Bericht |
---|
Raven Malone- Class 3
- Aantal berichten : 211
Character Profile Alias: Dreamer Age: 21 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma apr 13, 2015 5:06 pm | |
| Wow zoveel nieuwe karakters! M'n tentamens zijn voorbij en slopend maar zeer mooi en spannend - met vlagen van 43 knopen met een onbestuurbare genua (fok) op het IJsselmeer is niet grappig - weekend achter de rug, dus nu weer tijd om te posten :) Of in elk geval dit weekend, van de week heb ik nog wel vrij druk... |
|
| |
Diana Lebedeva- Class 3
- Aantal berichten : 271
Character Profile Alias: Lore Age: 18 jaar Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma apr 13, 2015 5:37 pm | |
| Heey Daph Fijn dat het leuk was! Een zeiltocht was het toch? 26 april voor het eerst naar een Orthodox-Russische mis in Nijmegen samen met mijn nichtje en daarna een gesprek met de priester... Spannend maar well, ik ben blij dat ik het niet alleen hoef te doen c: |
|
| |
Wyot Hunter- Deceased
- Aantal berichten : 80
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma apr 13, 2015 5:50 pm | |
| Ik zit bij een studenten zeilvereniging en we gingen een weekendje met ongeveer 40 man, op zes kajuit boten varen en dan s'avonds/s'nachts gezellig met z'n alle borrelen Spannend! Waarover gaan jullie een gesprek voeren? |
|
| |
Diana Lebedeva- Class 3
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma apr 13, 2015 5:55 pm | |
| Ooh klinkt superleuk inderdaad! In juni ga ik met de examenklassen op klippertocht, dat lijkt er wel op geloof ik!
Mijn nicht en ik willen ons Russisch-Orthodox laten dopen dus waarschijnlijk gaat de priester ons vragen waarom we ons willen laten dopen, waarom precies op deze leeftijd en dat soort vragen denk ik. Je als volwassene laten dopen is een stuk moeilijker dan je als kind laten dopen is ons al verteld :P Niet in de zin dat het bijna niet mogelijk is maar omdat hij wel een aantal gesprekken met je wilt voeren waarom je precies voor het geloof kiest en dat je weet wat het allemaal inhoudt. |
|
| |
Wyot Hunter- Deceased
- Aantal berichten : 80
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma apr 13, 2015 6:02 pm | |
| Leuk! Klippers zijn over het algemeen wel een stukje groter en zeilen ook wel anders, maar is ook zeker mooi!
Ah oké, spannend! Is ook wel logisch dat het wat moeilijker is als volwassenen, want het is natuurlijk niet zo maar iets. Waarom willen je eigenlijk laten dopen? Als ik vragen mag (a) |
|
| |
Chayenne Cedar- Class 2
- Aantal berichten : 46
Character Profile Alias: Farah Age: 16 years Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma apr 13, 2015 6:04 pm | |
| Ik heb één keer gezeild en vond het zo vreselijk dat ik het nooit meer gedaan heb haha ;p |
|
| |
Diana Lebedeva- Class 3
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma apr 13, 2015 6:10 pm | |
| @Daph: Jaa, tuurlijk mag dat haha ^^
Maar de voornaamste reden is eigenlijk dat ik me aangetrokken voel tot de religie zelf. Mijn vader is zelf katholiek en mijn moeder Orthodox Russisch en ze hebben me eigenlijk vrij gelaten om een geloof te kiezen als ik wat ouder ben in plaats van een geloof op me te 'forceren', zodat ik echt een goed besluit kan nemen. Dus ik heb wat research gedaan, ook met hulp van mijn ouders en voor mij past het Orthodoxe geloof eigenlijk beter bij mij. We hebben gisteren ook het orthodoxe Pasen gevierd en dat voelde voor mijn nicht en mij eigenlijk als 'ons' Pasen in plaats van het Nederlandse Pasen, terwijl we officieel niet gedoopt zijn c: En dat ik me sterker verbonden wil voelen met mijn Russische kant en Russische familie, dat is ook een belangrijke reden. |
|
| |
Aysa Dray- Class 3
- Aantal berichten : 411
Character Profile Alias: Dianro Age: 19 years Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma apr 13, 2015 7:14 pm | |
| @Veronica Wat is eigenlijk precies het verschil tussen katholiek en orthodox-Russisch? Ik ben heel slecht in geloven haha maar vind het wel altijd interessant ;p |
|
| |
Julian Amati- Class 2
- Aantal berichten : 27
Character Profile Alias: Wodan Age: 20 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma apr 13, 2015 7:46 pm | |
| Guys, I need help. - Welke ava?:
|
|
| |
Dante Rivera- Class 3
- Aantal berichten : 812
Character Profile Alias: Morbid Age: 17 Occupation: Drugdealer
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma apr 13, 2015 8:09 pm | |
| Die met het bier ofcourse, is dat echt een vraag? :D |
|
| |
Asher McGregor- Class 3
- Aantal berichten : 29
Character Profile Alias: Wither Age: 19 y.o Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma apr 13, 2015 8:44 pm | |
| Persoonlijk like ik de eerste het meest~ ;O |
|
| |
Liam Brown- Class 2
- Aantal berichten : 62
Character Profile Alias: Shade Age: 18 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma apr 13, 2015 8:47 pm | |
| Ik vind de eerste of de vijfde c: xD |
|
| |
Julian Amati- Class 2
- Aantal berichten : 27
Character Profile Alias: Wodan Age: 20 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma apr 13, 2015 8:51 pm | |
| Ik kan ze natuurlijk ook in een zo'n programma gooien dat de ava verwisseld op het moment dat de pagina vernieuwd wordt c: |
|
| |
Asher McGregor- Class 3
- Aantal berichten : 29
Character Profile Alias: Wither Age: 19 y.o Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma apr 13, 2015 8:53 pm | |
| Dat kan natuurlijk ook~ XD |
|
| |
Raeen Wolfe- Class 2
- Aantal berichten : 53
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma apr 13, 2015 8:55 pm | |