INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel

Randomness talk

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 47 ... 67  Volgende
AuteurBericht
Arianna Kinsley Stuart
Arianna Kinsley Stuart
Class 4
Aantal berichten : 576

Character Profile
Alias: Snow White
Occupation:
Randomness talk - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 27 Emptyvr apr 24, 2015 10:23 pm

Welcome back Iris!!!

En Arianna Tyrell leeft in de mini-rpg, nu maar eens verder met gewoon posten :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Walsh Cadwaller
Walsh Cadwaller
Class 4
Aantal berichten : 166

Character Profile
Alias: Pyric
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 27 Emptyvr apr 24, 2015 11:58 pm

Jamie Nicholls schreef:
Iris welkom terug! We missed you! =3

@D SOWIESO. SO-WIE-SO. Echt dit moet gewoon gebeurd zijn ik accepteer geen andere mogelijkheid tbh. Also als er ooit een groepsfoto komt bEGRAAF ME

Oké, onze examenstunt is... een beetje uit de hand gelopen om het zo maar te zeggen (a). Voor wie wil lezen (het is nogal overdreven verteld moet ik erbij zeggen xD), hier een paar artikelen:

http://www.powned.tv/nieuws/binnenland/2015/04/examenstunt_venlo_loopt_uit_de.html
http://www.telegraaf.nl/binnenland/23966501/__Slagveld_door_examenstunt__.html
http://www.nu.nl/binnenland/4037247/alle-leerlingen-limburgse-school-huis-gestuurd.html
https://omroepvenlo.nl/nieuws/artikel/7352632/stuntdag-valuascollege-loopt-volledig-uit-de-hand

Wij hadden 3000 euro schade => drukpers kapot, pas aangekocht papier op de grond, gat in het raam, doctariaat van een pater helemaal naar de vaantjes, toestellen in de gymzaal stuk en nog zo'n aantal dingen. Het stomme was dat ze ze dachten dat onze klas en PM het gedaan hadden om MM en PM doorheen de jaren misschien een hele reputatie hebben opgebouwd, maar we hebben met z'n allen tot like zeven uur 's morgens in een discotheek gezeten en we hebben bewijs. Hadden een paar vijfdejaars er blijkbaar vanalles mee te maken en hebben ze onze dag dus eigenlijk helemaal verpest.

@Iris: Welcome back c:
Jamie Nicholls
Jamie Nicholls
Aantal berichten : 1137

Character Profile
Alias: Solaris
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 27 Emptyza apr 25, 2015 2:10 pm

@Bigsby: Pff dat is heel erg inderdaad :c Stom dat het altijd een klein groepje is dat het voor iedereen probeert te verzieken :c

En de awards staan er weer, dus je kunt mensen, karakters & quotes nomineren! =D
https://prophecy.forumactie.com/
Jynn Collins
Jynn Collins
Class 2
Aantal berichten : 187

Character Profile
Alias: Hit Girl
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 27 Emptyma apr 27, 2015 8:53 pm

Wtf alleen Izzy's sheet doet het nog? Bij Felix en Jynn zie je de foto's niet. Fuck.

Edit: Nevermind ik heb het probleem al gevonden -.-
Kai Wachi
Kai Wachi
Class 3
Aantal berichten : 29
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 27 Emptydi apr 28, 2015 1:08 pm

Mweh mweh mweh school tot 18u30 ;_____;
Ellie Phimister
Ellie Phimister
Class 4
Aantal berichten : 111

Character Profile
Alias: Negasonic Teenage Warhead
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 27 Emptydi apr 28, 2015 3:43 pm

Duuude dat is zo lang! Waarom?
Kai Wachi
Kai Wachi
Class 3
Aantal berichten : 29
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 27 Emptydi apr 28, 2015 4:14 pm

Well normaal staat de les waar ik nu in zit op vrijdag van 9u30 tot 12u30 maar omdat het dus 1 mei is en er dan geen les is, hebben ze hem vandaag gegooid waardoor mijn lessenrooster nu dit is:

8u30 -> 12u30 Labo Functional design
13u45 -> 14u45 Theorie Functional design
15u30 -> 18u30 Labo Architecture design :c
Ellie Phimister
Ellie Phimister
Class 4
Aantal berichten : 111

Character Profile
Alias: Negasonic Teenage Warhead
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 27 Emptydi apr 28, 2015 4:20 pm

Awh dat is echt een kut rooster. Succes!
Walsh Cadwaller
Walsh Cadwaller
Class 4
Aantal berichten : 166

Character Profile
Alias: Pyric
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 27 Emptydi apr 28, 2015 4:55 pm

Nawh D=
Ik heb vrijdag tot zaterdag Groez Rock festival en zaterdag nacht vertrekken we naarbPolen voor een week. Mijn laptop wordt waarschijnlijk wel meegenomen want mama ligt in het ziekenhuis, maar ik ga waarschijnlijk niet veel tijd hebben om te posten.
Chayenne Cedar
Chayenne Cedar
Class 2
Aantal berichten : 46

Character Profile
Alias: Farah
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 27 Emptydi apr 28, 2015 8:36 pm

Hee people!
Ik hoop binnenkort weer tijd te hebben om te posten ;3
Heb een beetje teveel aan mijn hoofd de laatste tijd haha ;.;
Aislin O'Donaghue
Aislin O'Donaghue
Class 4

Character Profile
Alias: Cinder
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 27 Emptydi apr 28, 2015 9:24 pm

Hey maar Jara maakt niet uit toch <3 Je moet pas posten als er tijd en zin in hebt en je je weer goed voelt c:

Ik onderbreek even mijn eindeloze geleer met de eerste setfoto's van X-Men: Apocalypse met Serena Sophie Turner als mini-Jean :3
Spoiler:
Frankie Osborne
Frankie Osborne
Class 3
Aantal berichten : 82
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 27 Emptydi apr 28, 2015 9:40 pm

Sophieeee omg ik hou echt van haar en ik ben echt excited voor de nieuwe X-Men film!!

Ik heb alweer een nieuw account aangemaakt woops
Aislin O'Donaghue
Aislin O'Donaghue
Class 4

Character Profile
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 27 Emptydi apr 28, 2015 9:44 pm

Aah ze ziet er al echt leuk uit :D Heb je al een idee voor haar mutatie?

En mijn eindexamenklas komt straks bij de Rijdende Rechter, als iemand gaat kijken, het is over een half uurtje ongeveer op Nederland 1 hahah :'D
Frankie Osborne
Frankie Osborne
Class 3
Aantal berichten : 82
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 27 Emptydi apr 28, 2015 9:48 pm

Bij de rijdende rechter omg waarom?

Ik wil misschien iets doen met een orkaan/storm maar dan gaat ze heel erg op Storm lijken en dat wil ik eigenlijk niet... dus ik ga nog even wat research doen
Aislin O'Donaghue
Aislin O'Donaghue
Class 4

Character Profile
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 27 Emptydi apr 28, 2015 9:52 pm

De directie van de school heeft sinds dit jaar een alcoholverbod ingevoerd dat ook voor klippertocht geldt (eindexamenreisje waar we met z'n allen op een boot gaan zitten, rondvaren en lol hebben eigenlijk xD), maar we waren het hier niet mee eens want in voorgaande jaren mocht dit wel en het is eigenlijk alleen ingevoerd vanwege de veranderde alcoholwet (van 16 jaar naar 18 jaar). Twee meisjes hebben dus hun profielwerkstuk hierover gedaan (of de school dit wel mag verbieden, want volgens de wet mag je vanaf 18 drinken en is bijna iedereen die op klippertocht gaat 18) en ze hebben hier dus de Rijdende Rechter bij ingeschakeld en vanavond wordt het uitgezonden xD

http://www.eerstehulpbijrecht.nl/ -> hier staat ook een stukje, de foto is dus van die twee meisjes (het rechter meisje is een klasgenote van me) die hun profielwerkstuk hierover hebben gedaan c:

Ooh maar Weather manipulation zou misschien kunnen? Volgens mij hebben een paar chars hier dat ook :o
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 27 Empty

Randomness talk
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 27 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 47 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Randomness talk
» Randomness talk
» Randomness talk
» Randomness talk
» Randomness talk

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: General :: Lounge :: Chat-
Ga naar: