|
|
Auteur | Bericht |
---|
Alice Fairfax- Class 3
- Aantal berichten : 107
Character Profile Alias: Aisa Age: 19 when she became immortal Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk do mei 14, 2015 10:02 pm | |
| @Daph: Hehehe, ik zie hem wel in mijn inbox verschijnen ik bedoel in sommige gevallen mag je wel eens de randomness talk volspammen vind ik |
|
| |
Nadya Kyla- Class 4
- Aantal berichten : 570
Character Profile Alias: Storm Age: It's complicated Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk vr mei 15, 2015 6:47 pm | |
| Yeah, m'n eerste post met Nadya staat Ze post echt best heel fijn Nu maar eens kijken of ik nog tijd heb om met Raven te posten.. |
|
| |
Jamie Nicholls- Aantal berichten : 1137
Character Profile Alias: Solaris Age: 35 years Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk vr mei 15, 2015 8:05 pm | |
| Voor iedereen bij wie PoF net weg was: excuses voor het ongemak! Er staat niks op het Ondersteuningsforum en het Engels Supportforum, dus ik denk dat het een ongeplande update was??? We just don't know. |
|
| |
Arianna Kinsley Stuart- Class 4
- Aantal berichten : 576
Character Profile Alias: Snow White Age: About 500 years Occupation:
| |
| |
Nadya Kyla- Class 4
- Aantal berichten : 570
Character Profile Alias: Storm Age: It's complicated Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk vr mei 15, 2015 8:47 pm | |
| @Rootje: Thank you Ja, nog meer immortals! |
|
| |
Kim Bannel- Class 3
- Aantal berichten : 164
Character Profile Alias: Gio Age: 18 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo mei 17, 2015 12:20 pm | |
| Heee guys! ^^ Ik ga vanavond proberen bij iedereen te reageren, moet lukken ;3
Is er trouwens nog iemand die een topic wilt met Kim? Deze dude moet wel actief worden haha ;p |
|
| |
Aislin O'Donaghue- Class 4
- Aantal berichten : 187
Character Profile Alias: Cinder Age: 18 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo mei 17, 2015 2:33 pm | |
| Ik ben echt veel te benieuwd naar die video van Bad Blood tbh. Ik bedoel, al 3 van de faceclaims op PoF spelen mee en ze hebben ook nog eens mutant-achtige aliassen :'D - Valentina:
- Pandora:
- Freya:
En iemand had ook een fanmade poster van Lorde gemaakt, te leuk om niet te delen ghehe: - Aislin:
|
|
| |
Aly Elsevier- Class 2
- Aantal berichten : 803
Character Profile Alias: Coquette Age: 20 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo mei 17, 2015 2:46 pm | |
| OMG JAAA! Ik had het ook al gezien Lijkt mij ook echt vet cool omdat er idd gewoon 3 faceclaims in zitten xD Kan ook echt niet wachten tot die online komt :D |
|
| |
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo mei 17, 2015 2:48 pm | |
| Jajaja! =D Vanavond in Amerika, dus ergens midden in de nacht voor ons waarschijnlijk :c Eigenlijk moeten we Bad Blood-posters hebben van alle mutanten op PoF tbh |
|
| |
Serena Vegara- Class 3
- Aantal berichten : 103
Character Profile Alias: Femme Fatale Age: 17 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo mei 17, 2015 2:59 pm | |
| Omg ja ik zat al de hele tijd te wachten, maar hij komt dus pas vanavond xD Het nummer heb ik al geluisterd, en het is echt zo awesome <33
Ik ben best wel van van Taylor Swift
+ Die mutantenposters zouden echt awesome zijn, en dan met iedereen hun alias enzo erbij Dus dan zou het zijn: Serena Vegara starring as Femme Fatale (bijvoorbeeld xD) |
|
| |
Aly Elsevier- Class 2
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo mei 17, 2015 3:39 pm | |
| Omg jaa dat ga ik doen ik ga die posters (proberen) te maken =D Eerst even kijken of dat mij lukt met Salina ofzo, en dan wil ik ze wel maken ^^ Enige wat wel jammer is is dat Aly niet echt een Alias heeft (omdat ik met haar als een ware newbie op het forum kwam en dat toen niet helemaal snapte xc) en tbh zou ik het ook niet helemaal weten voor haar?? xD Ik zal even nadenken |
|
| |
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo mei 17, 2015 4:22 pm | |
| @R: Nja, ik weet het niet zeker maar ik verwacht het wel haha xD Want de video wordt op de Billboard Awards onthuld en dat is 's avonds lijkt me? Wat dus hier 's nachts wordt.
@Ni: Omg jaaa doe dat :D Als je btw al een nieuwe alias voor Aly hebt, zeg maar dan verander ik het ook meteen in de karakterlijst c: Seductress lijkt me wel een goede voor haar eigenlijk xD |
|
| |
Aly Elsevier- Class 2
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo mei 17, 2015 4:52 pm | |
| Ik ben al wat bezig maar was eerst nog een beetje ook aan het zoeken naar een goede Alias voor Aly :) Die had ik inderdaad ook gevonden samen met Temptress en Coquette Maar welke is dan het leukste? xD |
|
| |
Raeen Wolfe- Class 2
- Aantal berichten : 53
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo mei 17, 2015 8:05 pm | |
| Kzweer die posters zijn 111111/10 maar omg wat is het want deze retard is weer niet up to date xD 'k wil zo'n poster met Dante omfg ik ga 't doen hoor |
|
| |
Jamie Nicholls- Aantal berichten : 1137
Character Profile Alias: Solaris Age: 35 years Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo mei 17, 2015 8:07 pm | |
| @Xam: Voor een video van Taylor Swift die vanavond uitkomt heeft ze die posters gereleased van de mensen die in haar video spelen hihi xD En misschien hoef je die poster niet eens zelf te maken... *kijkt naar Nienke* |
|
| |
Gesponsorde inhoud
| Onderwerp: Re: Randomness talk | |
| |
|
| |
|