Onderwerp: Re: Randomness talk vr mei 29, 2015 11:27 am
Blegh heb bijna de hele nacht slecht geslapen omdat mijn keel echt voelt alsof die dood gaat ofzo, het doet heel veel zeer en ughsh ik haat dit xd vooral omdat we nu geen keelsnoepjes of wat dan ook hebben, alleen thee En mijn stem is al half weg xD
Hopelijk gaat het morgen weer wat beter want dan ga ik naar Game of Thrones The Exhibition in Amsterdam
Onderwerp: Re: Randomness talk za mei 30, 2015 8:36 pm
Hii Everyone! ik ga vanavond ook beginnen aan postjes. Maar ik had uitgeslapen tot 4 uur..
Amsterdam omschreven in korte zinnen: Grappig gezelschap en aardige mensen. Sommigen een tikkeltje dronken. Piet was een heks en moest op de brandstapel. Bijna geen slaap. Rijksmusem in drie kwartier en een rondvaart door grachten. Shoppen en lekker eten (en stiekem ontsnappen uit hotel). Grachtengordels zijn een fucking doolhof.
Onderwerp: Re: Randomness talk zo mei 31, 2015 2:39 pm
Heey lieve leden, vandaag is de laatste kans om mensen te nomineren voor de awards of je nominaties aan te passen! Ik wil namelijk vanavond ergens het topic sluiten en een stemtopic maken, aangezien ik de komende vijf dagen op reis ben ^^
Onderwerp: Re: Randomness talk zo mei 31, 2015 7:21 pm
Current mood: *rolt op in tapijt en swoosht van de trappen af*
Jayson Mayers
Class 3
Aantal berichten : 190
Onderwerp: Re: Randomness talk zo mei 31, 2015 8:46 pm
Dit is letterlijk de Maurim waarmee jullie moeten dealen hoor.
Spoiler:
Dog:WAT DOING Me:Nothing. I just stood up. Dog:WHERE GO Me:I'm literally walking 3 feet away. I'm not even leaving the room. Dog:CAN I COME Me:I mean sure but I'm literally just- Dog:I COME TOO Dog:WAT DOING Me:I need to open this door. Dog:I HALP Me:No but you're in front of the door. Move please. Dog:I HALP Me:Sigh. Dog:WHERE GOING Me:I am going right back to the exact place I was sitting a second ago. Dog:CAN I COME Me:Sure. Dog:I SIT IN LAP Me:No please don't you are- Dog:I SIT IN LAP Me:No there's no room and- Dog:LAP Me:No, sit on the floor and I'll pet you. Dog:RIGHT HERE Me:That's literally on top of my leg. Dog:IT'S PERFECT PET ME Me:I am petting you. One second, let me just grab my glass- Dog:PET ME PET ME PET ME PET ME Me:I literally am petting you, I just needed a drink- Dog:PET ME PET ME PET ME PET ME Me:I AM Dog:I SIT IN LAP Dog:PET ME PET ME PET ME Dog:HOLD SLOBBER TOY Dog:SNEEZE IN UR FACE Me:.......
Onderwerp: Re: Randomness talk zo mei 31, 2015 9:18 pm
Neeee ofcourse niet honey <3 Ik zat me gewoon 5 minuten te vervelen en naar A$AP te luisteren en ik dacht er aan dat hij er ook wel eentje nodig heeft -aa-
Onderwerp: Re: Randomness talk ma jun 01, 2015 9:27 pm
Ik heb geen idee want ik moet nog altijd met de show starten maar ik ben druk bezig met al haar scenes te giffen terwijl ik de aflevering een beetje kijk. Het maakt niet uit want ik kijk toch alleen maar naar haar want de rest zal ik toch niet echt begrijpen, pas in de zomer wanneer ik met GoT begin. Tis deze gorgeousness: