Onderwerp: Re: Randomness talk wo jun 10, 2015 7:41 pm
KUN JE NIET HELP IK WIL HET OKAY IK WIL HET NU Hij leert Raphael sowieso taarten bakken c: Raphael en Maurim die buiten met Maurim's bal spelen doej ;__; Teveel feelz atm
Onderwerp: Re: Randomness talk wo jun 10, 2015 11:26 pm
Ennnn Lissa is geupdate, dit kostte zoveel inspanning en concentratie, maar ik ben heel tevreden met het resultaat Morgen dan maar even een nieuwe ava maken xD
Onderwerp: Re: Randomness talk do jun 11, 2015 5:35 pm
En heeft iedereen die examens heeft gedaan het verlossende telefoontje al gehad?
Eigenlijk moet ik studeren, maar mijn concentratie is echt nul nadat ik net onder het genot van biertjes een interview voor het verenigingstijdschrift heb afgenomen op een terrasje
Onderwerp: Re: Randomness talk do jun 11, 2015 6:02 pm
Jaa ik kreeg een telefoontje nadat ik op whatsapp al van bijna iedereen wist dat die waren geslaagd. Dus ik freakte helemaal maar uiteindelijk werd ik dus ook gebeld en ik ben GESLAAGD!!
Norah Morgan
Aantal berichten : 26
Onderwerp: Re: Randomness talk do jun 11, 2015 6:11 pm
Ja, snap ik dat is echt zenuwslopend! Maar gefeliciteerd!!
Onderwerp: Re: Randomness talk do jun 11, 2015 6:29 pm
Yess ik ben geslaagd! <3 Het was echt zenuwslopend, eerst kregen we nog een telefoontje van de hoveniers, dus ik heb zo netjes en niet hysterisch mogelijk geprobeerd uit te leggen dat ik op de resultaten van mijn eindexamens wachtte xD
Onderwerp: Re: Randomness talk do jun 11, 2015 9:38 pm
GEFELICITEERD IEDEREEN DIE IS GESLAAGD!!!
Vandaag tijdens een buitenrit bijna van een pony afgevallen maar het was wel dankzij de pony dat ik er dus niet afgevallen ben xD Want tja dan ga je heel erg snel in galop over zandweggetje heen en dan maakt iemand een noodstop, fikker je er bijna voorover af en lig je in de nek van het paard, gooit ze haar hoofd weer omhoog en lanceert ze me terug het zadel in, thanks pony Het zag er wel blijkbaar heel grappig uit, iedereen moest echt lachen om hoe ik poef terug in het zadel werd gezet, alleen omdat Ilona besloot even een plukje gras te pakken en haar hoofd terug omhoog te gooien.
Wat wel sneu was is dat er een paard in de vorige les was gevallen, niet omdat ze stuikelde maar ze ging echt liggen. Nu is Lumanda echt al een oud paard (de oudste van de manege en ook echt wel behoorlijk oud) en vind ik haar er sowieso niet zo goed meer uitzien. Ze lijkt ook wel niet zo goed meer verzorgd te worden, heeft al een tijd erg last van tranende ogen en poept zichzelf ook helemaal onder wat heel vies is, maar haar dekens die zijn daardoor ook helemaal vies en die worden ook nooit schoongemaakt ;s en ze word nog gewoon net zoals andere pony's en paarden redelijk vaak gebruikt in lessen maar dat kan ze nu echt niet meer aan :c Onze lerares vond dit ook al een tijdje maar nu pas echt begint ze manege ook te begrijpen dat ze echt te oud aan het worden is en niet meer zoveel kan lopen.
Onderwerp: Re: Randomness talk do jun 11, 2015 10:48 pm
Gefeliciteerd V!
En Nienke chill dat je niet gevallen bent door die actie van die pony, haha. En sneu van dat paard! Wel fijn dat ze doorkrijgen dat het eigenlijk niet meer kan.