INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel

Randomness talk

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 31 ... 59, 60, 61 ... 63 ... 67  Volgende
AuteurBericht
Samantha Holt
Samantha Holt
Deceased
Aantal berichten : 515

Character Profile
Alias: Bolt
Occupation:
Randomness talk - Pagina 60 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 60 Emptyzo jun 21, 2015 7:42 pm

Omg, Disney reference <3
Als ik subtiel iemand iets wil laten weten slaat m'n arm heel per ongeluk tegen de muur of kast ofzo :'D
Terug naar boven Ga naar beneden
Dante Rivera
Dante Rivera
Class 3
Aantal berichten : 812

Character Profile
Alias: Morbid
Occupation: Drugdealer
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 60 Emptyzo jun 21, 2015 8:17 pm

Die film is mn leven xD
kzat m onlangs met mn liefje en sindsdien noemt ze me dikkie omdatk blijkbaar ook zoveel eet enzo :')
Samantha Holt
Samantha Holt
Deceased
Aantal berichten : 515

Character Profile
Alias: Bolt
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 60 Emptyzo jun 21, 2015 8:21 pm

Awh, dat is gewoon relationship goals :'D
Aysa Dray
Aysa Dray
Class 3
Aantal berichten : 411

Character Profile
Alias: Dianro
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 60 Emptyzo jun 21, 2015 10:48 pm

@Max
Ahww cutee!
Mijn vriend heet Davy maar omdat ik hem altijd Dave noem, denkt mijn moeder dat hij echt zo heet hahaha ;p
Maurim Kosorukov
Maurim Kosorukov
Class 2
Aantal berichten : 417

Character Profile
Alias: K9 (WolfyBoy)
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 60 Emptyzo jun 21, 2015 11:09 pm

@Emma; haha jaa gewoon netflix opzetten en dan kijken tot er een van de twee in slaap valt en dan die andere wakker porren 11/10
@Jara; wow omfg dat is best... skills tbh xD Renée heet dus Renée maar ik typ altijd Reneej omdat dat sneller typt en nu doet mn moeder dat ook like "eet Reneej hier vanavond?" ofzo xD (ff voor de duidelijkheid, niet de Renée van hier op het forum hoor xD)

Also we waren bij Reneej dus een ratje kwijt echt al van donderdagmorgen en ze was het hele weekend bij mij maar vandaag waren we dus rond de middag naar haar huis gegaan om ff rond te hangen in Roeselare omdat het batjes waren, en toen ik boven kwam zag ik hun kat uit de kast in de gang komen, maar da's zo'n normale deur waar ook de verwarmingsketel enzo staat en I was like why the fuck komt Ili daar nu uit? Want die zit daar nooit en die deur is meestal toe.. Dus ik voor de grap zeggen ja Ili heeft Jay daar verstopt om er af en toe een hapje van te nemen, maar ik had ook gekeken in de kast maar er zat niks dus had ik de deur toe gedaan. En Reneej dropte me daarnet af thuis en toen ze terug kwam zat Ili voor die deur te miauwen en ze doet de deur open en Jay zat daar gewoon en hij leefde nog :D :D :D hij is alleen echt hard vermagerd maar hij loopt wel alweer rond en ik ben zo blij omg c: c:
Chayenne Cedar
Chayenne Cedar
Class 2
Aantal berichten : 46

Character Profile
Alias: Farah
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 60 Emptyzo jun 21, 2015 11:30 pm

@Max
Ahw, wat fijn voor je! ;3

De posten met Rhae en Kim komen later, heb momenteel alleen inspi met Chay haha ;p
Duss, iemand topicje?
Alexandra Mcclain
Alexandra Mcclain
Class 2
Aantal berichten : 192

Character Profile
Alias:
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 60 Emptyzo jun 21, 2015 11:32 pm

I feel so bad...
Ik heb me hier zo lang geleden op gegregistreerd en toen ging ik weg en kwam terug en zei dat ik actief ging worden maar toen kwam er allemaal gedoe in mijn leven en was ik weer weg en pfff, ik voel me zo schuldig, heb nog niet eens 1 post in de rpg gemaakt...
Melody Burton
Melody Burton
Class 3
Aantal berichten : 151

Character Profile
Alias: Smokey
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 60 Emptyzo jun 21, 2015 11:39 pm

Pff dat maakt niks uit Alex, bovendien moet je je niet verplicht voelen om hier te komen, 't is voor de gezelligheid en om je creativiteit te uiten! =D

Omg Max, hij's niet gewond geraakt of iets ook hea? Like, hij's gewoon in orde over een paar daagjes weer?
Alexandra Mcclain
Alexandra Mcclain
Class 2

Character Profile
Alias:
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 60 Emptyzo jun 21, 2015 11:41 pm

Ik wil hier al lang actief worden, had gewoon wat stuff going on in mijn leven, maar ben vandaag jarig en ik had zo iets van, ik ben jarig, het is het einde van het schooljaar, ik ga niet meer laten tegenhouden en gewoon actief worden xD
Aislin O'Donaghue
Aislin O'Donaghue
Class 4
Aantal berichten : 187

Character Profile
Alias: Cinder
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 60 Emptyzo jun 21, 2015 11:44 pm

Omg Xam superfijn dat Jay weer terug is!

Welkom terug Alex! ^^ en gefeliciteerd nog (net op tijd haha ^^)
Chayenne Cedar
Chayenne Cedar
Class 2
Aantal berichten : 46

Character Profile
Alias: Farah
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 60 Emptyzo jun 21, 2015 11:46 pm

@Alex
Welkom back! En voel je totaal niet schuldig, gezellig dat je er bent ;3
En nog gefeliciteerd!
Alexandra Mcclain
Alexandra Mcclain
Class 2

Character Profile
Alias:
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 60 Emptyzo jun 21, 2015 11:48 pm

Tnx ^-^

my best friend forgot my b-day...
Jayson Mayers
Jayson Mayers
Class 3
Aantal berichten : 190
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 60 Emptyma jun 22, 2015 12:49 am

Omg is je verjaardag vandaag? Omg anders een heel gelukkige verjaardag voor wanneer je ook jarig was omg :D :D

&D; jaa hij wordt hopelijk weer de oude en dan gaatie weer vrolijk rond hupsen door het huis en deze keer maken we een ballon aan 'm vast zoals ze met die ene schildpad deden zodat we 'm nooit meer kwijt raken jaaaaa :D
Alexandra Mcclain
Alexandra Mcclain
Class 2

Character Profile
Alias:
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 60 Emptyma jun 22, 2015 12:51 am

Mijn verjaardag is ongeveer een uur geleden afgelopen en tnx ^-^
Aislin O'Donaghue
Aislin O'Donaghue
Class 4
Aantal berichten : 187

Character Profile
Alias: Cinder
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 60 Emptyma jun 22, 2015 1:41 am

Je weet dat je eigenlijk moet slapen als je Sjonnie & Anita van The Opposites luistert.
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 60 Empty

Randomness talk
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 60 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 31 ... 59, 60, 61 ... 63 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Randomness talk
» Randomness talk
» Randomness talk
» Randomness talk
» Randomness talk

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: General :: Lounge :: Chat-
Ga naar: