INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel
 

 Firestone [&Angel]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Delia Lexington
Delia Lexington
Class 3
Aantal berichten : 105

Character Profile
Alias: Curse.
Age: 18.
Occupation:
Firestone [&Angel] Empty
BerichtOnderwerp: Firestone [&Angel]   Firestone [&Angel] Emptyzo apr 19, 2015 2:43 pm

TEXTING WITH ...

Raeen

--------
Yo mysterious person die zijn of haar nummer achtergelaten heeft op random post-its ;)

REPLY
DELETE

TEXTING IN PROGRESS
Press and hold to whatever
-  -  -  -  -

TEMPLATE ©️ JAY

Terug naar boven Ga naar beneden
Raeen Wolfe
Raeen Wolfe
Class 2
Aantal berichten : 53
Firestone [&Angel] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Firestone [&Angel]   Firestone [&Angel] Emptyzo apr 19, 2015 3:28 pm

15:28
SUN apr 19
???
15:28 PM
SUN, 19 apr, 15:28 PM
Iemand moet me eerst toch maar eens gaan uitleggen what the fuck een post-it is want ik heb ff echt geen idee tbh
Terug naar boven Ga naar beneden
Delia Lexington
Delia Lexington
Class 3
Aantal berichten : 105

Character Profile
Alias: Curse.
Age: 18.
Occupation:
Firestone [&Angel] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Firestone [&Angel]   Firestone [&Angel] Emptyzo apr 19, 2015 7:15 pm

TEXTING WITH ...

Raeen

--------
Je weet niet wat post-its zijn? Wat ben je? Een ware boom? Moet ik echt gaan uitleggen wtf post-its zijn? Tering.

REPLY
DELETE

TEXTING IN PROGRESS
Press and hold to whatever
-  -  -  -  -

TEMPLATE © JAY

Terug naar boven Ga naar beneden
Raeen Wolfe
Raeen Wolfe
Class 2
Aantal berichten : 53
Firestone [&Angel] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Firestone [&Angel]   Firestone [&Angel] Emptyzo apr 19, 2015 7:36 pm

15:35
SUN apr 19
???
15:35 PM
SUN, 19 apr, 15:35 PM
Vandaag eerder een cactus. Bomen zijn voor woensdagen en vrijdagen. Anyways whatever die post-it ook mag wezen, ik heb geen idee hoe mijn nummer er op komt.. Zeker een grapje van iemand. Maargoed, ik ben Raeen. Nice to meet you?
Terug naar boven Ga naar beneden
Delia Lexington
Delia Lexington
Class 3
Aantal berichten : 105

Character Profile
Alias: Curse.
Age: 18.
Occupation:
Firestone [&Angel] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Firestone [&Angel]   Firestone [&Angel] Emptyzo apr 19, 2015 7:53 pm

TEXTING WITH ...

Raeen

--------
...okay tis duidelijk dat je ook op dit verrekte eiland zit en 'kwil graag hebben wat je ook neemt. Post-its zijn die gele en roze briefjes die een plakrandje hebben en je overal kan hangen, de meest cliché meisjes maken er altijd hartjes van met al die kakbriefjes. Raeen, hm? Dat stond ook op het briefje dus dan moet iemand je al goed kennen. Vertel eens, ben je hier al lang? Name's Curse tho. Nice to meet you too.

REPLY
DELETE

TEXTING IN PROGRESS
Press and hold to whatever
- - - - -

TEMPLATE © JAY

Terug naar boven Ga naar beneden
Raeen Wolfe
Raeen Wolfe
Class 2
Aantal berichten : 53
Firestone [&Angel] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Firestone [&Angel]   Firestone [&Angel] Emptyzo apr 19, 2015 8:25 pm

15:41
SUN apr 19
Curse
15:41 PM
SUN, 19 apr, 15:41 PM
Kleine teleurstelling voor je; ik gebruik helemaal niks anders dan mijn mutatie :c en dan weet ik dus al wie de schuldige is thx.. Die ga ik ff onder handen nemen c: ik ben hier nu 3 dagen ofzo? En post-its lijken me echt vervelend tbh. De fik er in zou'k zeggen n.n
Terug naar boven Ga naar beneden
Delia Lexington
Delia Lexington
Class 3
Aantal berichten : 105

Character Profile
Alias: Curse.
Age: 18.
Occupation:
Firestone [&Angel] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Firestone [&Angel]   Firestone [&Angel] Emptyzo apr 19, 2015 11:02 pm

TEXTING WITH ...

Raeen

--------
Dus wat? Je mutatie is een bloem zijn? Kzweer alsk met een meisjes-meisje praat.. zucht. 3 dagen dus, interessant. Wees maar niet zo blij, je komt hier nooit meer weg. No matter what, ik heb het geprobeerd, geen resultaat anders was ik na een jaar wel weg hier. Anywayz, hulp nodig met die post-its? Met die gast wil 'k ook wel helpen, altijd in voor a fight, so. Hoewel ik liever erop los beuk is vuur ook wel okay. :]

REPLY
DELETE

TEXTING IN PROGRESS
Press and hold to whatever
- - - - -

TEMPLATE ©️ JAY

Terug naar boven Ga naar beneden
Raeen Wolfe
Raeen Wolfe
Class 2
Aantal berichten : 53
Firestone [&Angel] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Firestone [&Angel]   Firestone [&Angel] Emptyzo apr 19, 2015 11:05 pm

15:46
SUN apr 19
Curse
15:46 PM
SUN, 19 apr, 15:46 PM
Mijn mutatie is veel meer dan dat, thanks. En technisch gezien ben ik niet eens een meisje, maar dat is dus ook weer een lang verhaal. Ik ben agender, google it c; 'nd ik was niet echt van plan om hier te ontsnappen, 'kvind het wel chill hier tot nu toe. Maar yeah, help me maar met die post-its dan, maken we er een kampvuur van ofzo. Maarreh, Sean is best wel chill, dus die houden we nog wel heel for now mkay?
Terug naar boven Ga naar beneden
Delia Lexington
Delia Lexington
Class 3
Aantal berichten : 105

Character Profile
Alias: Curse.
Age: 18.
Occupation:
Firestone [&Angel] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Firestone [&Angel]   Firestone [&Angel] Emptyma apr 20, 2015 12:39 pm

TEXTING WITH ...

Raeen

--------
Agender, nice. Ik ken die shit, gheh. Well als je een locatie geeft waar de fuck we afspreken dan sure, ik breng die fucking post-its wel die k vind, een vuurtje stoken en rebelleren is my thing. Geen grapjes uithalen met me door een bloem uit te hangen of iets, hea? Kzweer.

REPLY
DELETE

TEXTING IN PROGRESS
Press and hold to whatever
- - - - -

TEMPLATE © JAY

Terug naar boven Ga naar beneden
Raeen Wolfe
Raeen Wolfe
Class 2
Aantal berichten : 53
Firestone [&Angel] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Firestone [&Angel]   Firestone [&Angel] Emptyma apr 20, 2015 1:10 pm

15:53
SUN apr 19
Curse
15:53 PM
SUN, 19 apr, 15:53 PM
In het bos ofzo? Zolang de bomen niet mee fikken want dan ben ik niet zo blij en Jean wss ook niet. Maar wokay breng alle post-its dan gaan we ff zwaar rebelleren I guess?
Terug naar boven Ga naar beneden
Delia Lexington
Delia Lexington
Class 3
Aantal berichten : 105

Character Profile
Alias: Curse.
Age: 18.
Occupation:
Firestone [&Angel] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Firestone [&Angel]   Firestone [&Angel] Emptyma apr 20, 2015 1:24 pm

TEXTING WITH ...

Raeen

--------
Fucking boomhippies. Okay fuck it, meet me @ basement.

REPLY
DELETE

TEXTING IN PROGRESS
Press and hold to whatever
-  -  -  -  -

TEMPLATE © JAY

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
Firestone [&Angel] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Firestone [&Angel]   Firestone [&Angel] Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Firestone [&Angel]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Ain't no angel.
» A little angel out in the dark|OPEN
» Take me into your loving arms
» Lost cause // Angel Haze

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: Social Media :: Mobile Devices-
Ga naar: